Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

mislim da crni sport bio za potrebe autokuće i oni su prvi vlasnik, znam ga vidjet po zg, uvijek vozi lagano

Link to comment
Share on other sites

Oprostite na duplom postu, ali mi edit nije dopustio.

iznutra takoder ok, provjera auta je da su mu mjenali recaro i tak, uglavnom,nista ne skripu unutra, ne lupa i ostalo.

Tu sad pocinje prica koja mi je bila sumnjiva, ali kazem, moze biti da je auto u super stanju i da je mozda svega par puta bio na grobniku, ali cemu onda je auto dizan na 300ks kod belinica i zasto nema zadnji lonac, uglavnom nasao sam par fotki s grobnika i tu je za mene bio kraj, cijena je bila super i prihvatljiva i ima cudo opreme, ali sve mi je dalje bilo jasno, s tim da zadnji trag servisa promjene ulja nestaje na nekih 41000, auto je pod garancijom do 1/2015.

Auto je maknut iz oglasnika,da li je prodan ili nesto neznam,ali ako se ponovo pojavi,cisto da znate o cemu se radi.

Rezime je da nemres naci jednog jedino normalnog sporta trenutno u hr i to ce mi posjesti zivce, a htio bih ga imati.

Dragi prijatelju,ako me pamćenje služi nudio sam ti auto kakav tražiš.Tada je cijena bila niža od ovih danas da se malo pregovaralo,autek i dalje pod garancijom,ali ti se ne javi.Uvijek ima dobrih automobila,s poštovanjem Nikica.

Link to comment
Share on other sites

U onom trenutku, kaj da ti velim, na kraju uzeo krivog,sam vidis kaj sam kupio, ali sam se zato sad se vratio natrag na sport defitivno.

Kaj se dogodilo s njim? Prodan? Jos ga uvijek vozi? Ili?

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ti u biti cijelo vrijeme indirektno pljuješ po sadašnjem autu kojeg ne baš jeftino prodaješ. Mislim, kažeš da je krivi izbor, bježiš od testnih, voženih po stazi itd, praviš si pomalo anti-reklamu. Razumijem te, znam da dci nije zadovoljio tvoje vozačke aspiracije, ali razmisli kako sve tvoje konstatacije u ovom topicu izgledaju nekom tko sad vozi auto od 75-90ks i razmišlja o kupnji auta poput tvog sadašnjeg da mu bude sportski?

Link to comment
Share on other sites

Od dobrog uvijek ima bolji. Netko vozi 70ks snazan auto i 130ks Megane mu je avion i može mu tepati da je sportiva iako nije. Vlasniku je pak preslab...i zato kupuje rabljeni 265. A postoji i ta treća osoba koja ima tu 265-icu a želi više/jače/brže. Ne vidim tu nista sporno ni čudno...ljudi mjenjaju automobile i ono sto je nekome vrh i san snova - drugome je preslabo i bzvz. Nebrojeno puta sam imao prilike pročitati na forumu da e46 M3 vlasniku istog nije nešto brz za današnje pojmove. Ne bi me previse smetalo sto je Marku Markoviću M3-ca postala dosadna i spora ako je meni yebena. Ne znam...cisto osvrt s moje strane...ne bi u dublje polemike.

;)

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam na cijelu sliku, i ovo s testnim itd. Naravno da je ok mijenjati aute po svom ćeifu, ako itko to radi taj sam :)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da smo previse bili gosip boys, kolega je iznio zutog pa eto ...

Sto se mene tice, RS je za puni gas, a ako neces da ti se zna okolo da je auto sa Grobnika, uvezi ga iz GR ili FR.

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam na cijelu sliku, i ovo s testnim itd. Naravno da je ok mijenjati aute po svom ćeifu, ako itko to radi taj sam :)

Imho...da, kolega je malo prerigorozan što se tiče "crvenih kartona" koje je podijelio pojedinim primjercima 250/265 i mislim da će morati živjeti s time da je auto koji će dovesti doma već "jahan" bilo na stazi ili pak od strane više ljudi jer je bio demo/novinarsko vozilo. Za te novce nema "savršenog" RS-a...e sad, koliko su te "mane" zapravo mane...a koliko stvar predrasuda - ne znam. I ja sam sklon tome ali samo vezano za testne/novinarske. Par krugova Grobnika ili 2-3 odvozena 402 run-a ne uzimam za zlo. Uostalom...sve ovisi koliko mislim potegnuti u džep. Za 16-17 tisuća eura su kriteriji relativno nisko...a ako vadim 25-26 tisuća onda ništa slabije od supersprintovog auta ne bi ni pogledao.

Link to comment
Share on other sites

Ti u biti cijelo vrijeme indirektno pljuješ po sadašnjem autu kojeg ne baš jeftino prodaješ. Mislim, kažeš da je krivi izbor, bježiš od testnih, voženih po stazi itd, praviš si pomalo anti-reklamu. Razumijem te, znam da dci nije zadovoljio tvoje vozačke aspiracije, ali razmisli kako sve tvoje konstatacije u ovom topicu izgledaju nekom tko sad vozi auto od 75-90ks i razmišlja o kupnji auta poput tvog sadašnjeg da mu bude sportski?

 

Prije svega, ajde da promjenimo ime topica u therrlu protiv svih  :happy2:

 

Nadalje, auto kupujem za svoje novce, ne za vaše/tvoje ili nečije druge novce, pa tako valjda imam pravo odlučiti šta ću uzeti i da li će auto biti vožen po grobniku ili ne, napominjem, moji novci, vjerujte, nađe se dobar auto, razapnite me što sam rekao da sam našao onaj auto koji se vozio na grobniku, jer po vašem posjedovati takav auto, podrazumijeva se da živiš na stazi.

 

Sadašnji auto je aupoteka, iznutra i izvana, makar je bio novinarski i sve ostalo, da li mi je preslab? Je, neću lagati, 

Da li imam mogućnosti da si uzmem drugog jačeg? imam, zašto ne bih onda birao.

Da li je zbog toga moj auto manje vrijedan? Nije, zašto bi i bio.

 

Moj auto su u Baotiću procijenili na 87 000kn, jer ti ta cijena realnija onda? Procijenili ga tako jer su očekivali da ću im ga dati pošto-poto i da si riješe onog megana sporta iz salona, e pa podcjenjivali me nebudu, znam zbrojiti dva i dva, previše traže, premalo daju.

 

Meni da netko dođe sa 100.000 kn, ja bih odmah auto prodao, ali tko će doći, nitko, ali nedam se dati zafrkavati, to je magična brojka ispod koje nejdem.

 

Nisam dobio dojam da se na forumu nesmije nešto reći, ali opet, moji su novci, ja biram, i biram auto koji baš nebude gažen po Grobniku, dva-tri kruga, 15 krugova, dve godine, opet nitko ne veli da ćete mene vidjeti tamo, ali teško.

 

Ovo je sve predaleko otišlo i više nema veze s vezom, samo zato jer sam odlučio reći da takvog auta neću uzeti.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ma samo biraj, ali nemaš što bježati ni od testnih kad vidiš da je tvoj apoteka, a takav je i još je danas ex novinarski alien green 200. Samo ti kažem da je antireklama kad ti kao vlasnik ex testnog sad takvog ne bi ni pogledo, to nema veze s kupnjom novog nego prodajom ovog.

Link to comment
Share on other sites

Ja fakat da kucnem u drvo, ovaj moj je perfektan, puno se ljudi zaje na ostale, mene ne diraju novinarski auti, ovi će njih posložiti prije nego idu u prodaju, puknu garanciju produženu i doviđenja.

 

Nego ostaje ono, šta ti bi prije kupio stock auto ili mapirani za iste pare? 

 

Prva asocijacija odmah ide na to da je auto teran, a ne mora biti, u većini slučajeva ipak budu terani, ne skužiš odmah, već kasnije.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ja dosad nisam ni skuzio da je i Dci130 bio testni auto. I dobar je...za preporuku ...10/10. Ne kazem da nije...nisam vidio...ajmo reći da je.

E sad...ono što mi nije jasno je teza da je testni Megane RS za preskočiti...a testni Dci 130 je super.

Ja priznam da ne volim ta demo vozila i teško da bi se odlučio na kupnju auta koji je vozilo 70 ljudi. Ali to moje razmisljanje (bilo utemeljeno ili plod predrasuda) je isto radilo se tu o autu koji gledam ili onom koji posjedujem. Meni nijedan testni nije dobar...moj, tvoj, od staraca, neki treći itd.

Šta se tiče "teranja" i gaženja automobila...najviše "plate" vozila koja vozaci nisu kupili. Dakle - opet bolje remapiran auto od prvog vlasnika nego stock demo vozilo.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Ma samo biraj, ali nemaš što bježati ni od testnih kad vidiš da je tvoj apoteka, a takav je i još je danas ex novinarski alien green 200.

Ako vam je taj apoteka, moj je Pliva.

Inače, potpis na sve što je Mladen napisao.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Šta rade s tim testnima da tolko smrde?

Teraju ih po šumskim putevima? Skaču s njima 3 metra u zrak? Pale lamelu u petoj brzini gas do kraja pa onda puštaju kvačilo?

60 od 70 ljudi koji su vozili taj auto su ga stisnuli 3 puta po ravnici i zakočili 3 puta kak se spada...

A i ako se taj auto razjebe od tih par mjeseci vožnje onda ga stvarno ne treba kupit jer će se svaki razjebat kad ga se stisne malo..

Link to comment
Share on other sites

Ja znam što smo mi radili tim testnim i još par "diša" iz većih firmi. I to mi je dovoljno.

Osobno ne bih nikad uzeo takvo vozilo.

Ne znači da nekom drugom to pak ne bi predstavljalo problem ili da će imati kvarove s autom.

Međutim, kad već mogu odabrati vozilo onda bar neko neisprostituirano.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Moj dci i rs uopće nisu ista kategorija.
 

Uglavnom, da rezimiramo, dvoje ljudi mi je realno pomoglo da saznam nešto o autu, ostali ste svi više manje kenjali o tome kak sam eto rekao to što sam rekao i što je to drugačije razmišljanje od vašeg.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Da rezimiramo, smanji doživljaj s vrijeđanjem drugih sudionika u raspravi i onog što je u njoj izrečeno u civiliziranom tonu. Nismo ti mi krivi što si se zajebao sa sadašnjim autom i što iz principa nećeš novog, nego tražiš negaženog, netuniranog, nezagušenog idealnog sporta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

U toj sivoj mi djeluje nekak pitomo :)

Baš zato i je zanimljiv!

Link to comment
Share on other sites

Bit će jedan 250 na prodaju ali ne znam točno kad.

Čovjek ga je kupio novog kod mene dok sam radio u Mehanizaciji. Auto je tvorničko stanje bez karambola i bilo kakvih drugih oštećenja, bez Grobnika i drugih staza, uredno održavan u Mehanizaciji...moguća provjera na tehničkom, MUP-u i po broju šasije u ICM-u.

Vlasnik je pomorac izguštirao se i sad kupuje Volvo XC60.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.