Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Kaj trebaš uložiti u auto od 49kkm i prvog vlasnika, a da nije klasika (servis čisto da si na miru kaj je u autu i gume eventualno)?

Hidraulični nosač motora, spone letve volana i naravno reparirat samu letvu jer nema tog meganea 2 kojem ne bi dobro došla jedna reparacija letve. :)

Ništa od toga nije hitno nit havarija, al mene već nakon jednog dana živcira da unutrašnjost odzvanja od vibracija ko 172 na teflonskim nosačima. Ono kad žene pitaju jel se mora baš tak čut? Bitno da u ovlaštenom nisu primijetili ništa, a zadnji servis je bio prije mjesec dana. Radni nalozi su komedija, na 6000km je bio kvar "vozačev prozor ne ide ni gore ni dole". Moraš voljet renfault.

Plus treba ovo kaj si naveo, prvo vidjet neke zimske i oćemo li ove godine imat uopće zimu. Ljetne su stare, ali još imaju brčiće kolko su malo vožene, čekam neki suhi dan da vidim u kakvom su zapravo stanju. Po ovom slinavom me samo isprepada traction control, kad se upalila lampica već sam mislio da je krenuo božić u renfaultu, al ajde nema još grešaka. :)

Link to comment
Share on other sites

Sretno s autom... Vidim bas bi ti za Bozic dobro dosle za zimu jos jedne felgice original koje prodajem :) Ipak najbolje stoje autu.... Sala mala

Link to comment
Share on other sites

Već sam ih gledao, čine se savršene, al nekak mi je bezveze dva seta potpuno istih felgi imat. Jedne bi morale u anthracite. :D

Link to comment
Share on other sites

Ovo za reparaciju letve pises za sporta ili generalno??

Link to comment
Share on other sites

Super  što je otišao u dobre ruke umjesto da ga neki klinac razbije :dobroje:

Ovako će za koju godinu biti makar jedan dobar za kupiti :)

Link to comment
Share on other sites

Tek sam ga uzeo, a ekipa se već tuče za pravo prvokupa. Čekajte da ga sredim da je 1 od 1. :)

 

Ovo za reparaciju letve pises za sporta ili generalno??

 

Nemam tolko iskustva s meganeom pa neću tvrdit za sigurno, al vidim da ljudi po oglasniku pišu "sređena letva" kao da je to normalna stvar koja se radi. Nešto kao probijanje mase na zadnjim lampama Clia 2 ili avanture sa imobilizatorom i ključem na Ph1.

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Pa nisam peimjetio isto na obicnim meg2 jedinoak je to za sporta drugacije. Notko ce ga znati..

Link to comment
Share on other sites

Super kupnja, uživaj i ne opterecuj se sa "što bi bilo kad bi bilo".

Link to comment
Share on other sites

Tek sam ga uzeo, a ekipa se već tuče za pravo prvokupa. Čekajte da ga sredim da je 1 od 1. :)

 

 

Ma tko ga je htio, imao je najmanje 6mj fore za kupovinu. Sad fino uživaj i neka te dugo služi.

Link to comment
Share on other sites

Ma tko ga je htio, imao je najmanje 6mj fore za kupovinu. Sad fino uživaj i neka te dugo služi.

 

Upravo tako. Auto čuči godinu dana na njuškalu - da je koga zanimao (ali zbilja) bio bi ga otišao pogledati. Mene je primjerice zanimalo samo da li tko ima kakva saznanja i da li je gledao auto - jer mi se činila ok cijena a auto stoji i stoji.

Link to comment
Share on other sites

kak si uspio prec sa lagune 3 na megane RS? :zubo:

btw. znao sam cim si me pitao za lagunu da nebu nis od toga :D

Link to comment
Share on other sites

Većina Megana II ph1 je imala problem s letvom i općenito i kad je valjala tj kad je volan stajao ravno, upravljanje je neprecizno i bezosjecajno. Zato je, sto se Sporta tice, brzo dosao Trophy, f1 team pa u ph2 r26 u kojem su se konačno sastavili sa željama kupaca i očekivanjima stručne javnosti po pitanju ovjesa, upravljanja i prijenosa snage. Ipak, serijski ph1 225 je već takav bio bolji i po stazama bio brži od prejake i divlje Astre opc i slabijeg Golfa V gti istog godišta, mada Golf ima preciznije upravljanje i više feedbacka na volanu. Treba imati na umu da je 225 rs ph1 bio po riječima product managera rs-a zamišljen kao grand turismo, dakle kao konkurent gti-u, a prema beskompromisnom sportašu je otišao kad su vidjeli da se od Meganea očekuje ono što je Clio bio u gradskoj klasi, brutala. Danas, 10 godina poslije, po meni je ph1 225 imho dobra osnova za tuning jer se može igrati sa svim onim što je recimo na r26 na neki način šteta dirati (ovjes, kočnice, ugraditi šperu itd), a za 2.0t je situacija tko želi više bar jasna.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na poprilično precizan i feedback friendly 172, volan u Meganeu se čini kao Playstation, ali s time sam se pomirio, nisu to isti auti.

 

 

kak si uspio prec sa lagune 3 na megane RS? :zubo:

btw. znao sam cim si me pitao za lagunu da nebu nis od toga :D

 

Vjeruj mi da sam imao namjeru uzet L3 2.0 dci, ali jednostavno nije bilo autu u oglasniku koji mi se sviđao po svim kriterijima. Najčešće su imale previše kilometara, a upravo me mala kilometraža privukla kod Meganea obzirom da radim na kvartu i stvarno malo kilometara godišnje pređem.

Link to comment
Share on other sites

Sta je tolko lagan na volanu ili ?

 

Da, samo je meni puštao ventil na prednjoj desnoj pa je čak bio nešto tvrđi volan, sad kad sam stavio zimulje gore, baš je izrazito lagan i bezosjećajan, al šta je — tu je. Kako je rekao Zoran, 225 Ph1 je koncipiran kao GT automobil, nikako kao trackday stroj, a na kraju krajeva to sam i htio, da mogu uz RenaultSport spomenut udobnost. :)

Link to comment
Share on other sites

Kad udrem neki GO možda se detaljnije raspišem, do tad evo što sam pronašao kod bivšeg vlasnika uz servisnu knjižicu, neki isječci datiraju iz 2004. :)

 

post-9767-0-51750800-1418080793_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mislim da su samo R26 i F1 dolazili sa recarom, ovo je 225, bez špere.

Frenda zanima taj auto, našao sam da se prije 2 godine prodavao za 2000 € manje, sa 20000 km manje, ali me zanima akoima još koja informacija o navedenom primjerku.

Link to comment
Share on other sites

Šta ne bi trebao unutra biti Recaro?

 

Ne mora Recaro, ali bar kožna sjedala. Čudna kombinacija opreme obzirom da ima xenone i automatsku klimu.

Cijena je smiješna, za te novce se treba bar potrudit napisat neki tekst oglasa.

Link to comment
Share on other sites

Ako ga misli prodat, onda ce otic za 7000€

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.