Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Nadite nekoga u policiji pa nek vam provjeri. Jer ako je bio toliko jako razbijen vjerojatno postoji i zapisnik

Link to comment
Share on other sites

ja sam ga gledao jucer i ukratko priča ide ovako;

auto je limarijski dobar, uzevšiu obzir da je auto polovan, rekao bih da je i odličan.
Desna strana je bila lakirana jer je auto bio potegnut ključem još dok je bio kod prvog vlasnika.
Nema odstupanja u boji laka.

Nema tragova izvlačenja lima niti ičeg sličnog. Osim ako netko nije skidao prednji branik pa gledao vezni lim i primjetio da je nešto izvlačeno.
unutrašnjost uščuvana.

Motor suh, nema dima nikakvog na auspuhu.

Prenje kočnice u ok stanju, zadnji set diskova i pakni je nov.

Na žalost nismo stigli na dizalicu pa ne znamo kakvo je stanje od ispod.

Mane koje sam ja primjetio su sljedeće

prednje gume ubijene skroz (zadnje gume su dobre)
prednja lijeva potrošena po sredini što je jako čudno jer je 20/2014
kod okretanja volana iz prednjeg lijevog kotača se čuje kao neko metalno klacanje, na volanu nema lufta

Kod desnog kotaca se da napipati nesto masno, nismo ovak bez da se auto digne na dizalicu uspjeli odgonetnuti o čemu se točno radi.

U odnosu na druge, mislim da je fair kupnja i cijena je takva da ipak treba malo uložiti u njega.

photo_1.jpg

photo_2.jpg

photo_3.jpg

photo_4.jpg

photo_5.jpg

 

 

Edited by x3m
Link to comment
Share on other sites

slabo ako je gazna povrsina razvaljena, a bok bolji...da ga vozio kako spada bi bili rubovi razvaljeni a sredina ok

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je u pitanju prepumpanost gume ako se trosi po sredini a ne po bokovima (jako cudno ako je samo jedna ili vlasnik ne vodi brigu o tlakovima, ipak sumljam da se guma moze tako potrosit u kratkom vremenu).

Link to comment
Share on other sites

Prepumpana guma i i premotavanje na grobniku. Lijeva guma ima manje opterećenje i troši se po sredini.Neka me isprave iskusniji. 

Link to comment
Share on other sites

ja sam ga gledao jucer i ukratko priča ide ovako;

auto je limarijski dobar, uzevšiu obzir da je auto polovan, rekao bih da je i odličan.
Desna strana je bila lakirana jer je auto bio potegnut ključem još dok je bio kod prvog vlasnika.
Nema odstupanja u boji laka.

Nema tragova izvlačenja lima niti ičeg sličnog. Osim ako netko nije skidao prednji branik pa gledao vezni lim i primjetio da je nešto izvlačeno.
unutrašnjost uščuvana.

Motor suh, nema dima nikakvog na auspuhu.

Prenje kočnice u ok stanju, zadnji set diskova i pakni je nov.

Na žalost nismo stigli na dizalicu pa ne znamo kakvo je stanje od ispod.

Mane koje sam ja primjetio su sljedeće

prednje gume ubijene skroz (zadnje gume su dobre)
prednja lijeva potrošena po sredini što je jako čudno jer je 20/2014
kod okretanja volana iz prednjeg lijevog kotača se čuje kao neko metalno klacanje, na volanu nema lufta

Kod desnog kotaca se da napipati nesto masno, nismo ovak bez da se auto digne na dizalicu uspjeli odgonetnuti o čemu se točno radi.

U odnosu na druge, mislim da je fair kupnja i cijena je takva da ipak treba malo uložiti u njega.

photo_1.jpg

photo_2.jpg

photo_3.jpg

photo_4.jpg

photo_5.jpg

 

 

Najverovatnije doljnji lager kotaca, odlazi, ništa čudno, oko 500ak kn.

Nosač getribe u kakvom je stanju? Pogotovo u sport modu, jer nacukava?  

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

onda ne mora bit da je to taj. čuo sam da je bio i zaletio sam se pogledat, ja sam tražio bijeli ali tome je bila dobra cijena. sprijeda je bio komplet razbijen, na lijevoj strani unutarnji limovi su bili grbavi, a plastike one oko motora su zijevale. bilo je dosta radova na ovjesu i sve je bilo zamjenjeno original dijelovima. kažem ne mora bit da je to taj.

Link to comment
Share on other sites

Najverovatnije doljnji lager kotaca, odlazi, ništa čudno, oko 500ak kn.

Nosač getribe u kakvom je stanju? Pogotovo u sport modu, jer nacukava?  

getriba je na filing dobra ne osjeti si nikakvo lupkanje il nacukavanje

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ma nosaci odlaze,to je potrosni materijal.

Kocnice prednje - 2500kn (oem diskovi + brembo plocice).

Link to comment
Share on other sites

Ak nije razbijen, cijena nije loša i ne bi se bunio uložit još puno tisuća da bude tip-top.

Pogotovo jer se 5 godina starije 225-ke prodaju po 85-90k.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ne znam o tom ništa osim da se već dulje vrijeme prodaje i da mu pada cijena. A onaj miš sivi iz Rijeke otišao od drugog vlasnika i sa 90000km za cca 14000 eura a eno ga sad u Zagrebu prodaje treći vlasnik (naravno, piše drugi jer još nije prebačen) sa 100000km za 19000 eura. Izgleda da za koju godinu neće biti 250-tke koja nije promjenila 3 ili više vlasnika.

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-rs-sport-cup-verzija-oglas-16593338

Link to comment
Share on other sites

Kupe ga, malo se voze, a onda nemaju novaca za odrzavanje,nije to nista cudno.

propisa crijevo,promijeni kocnice, sve to kosta ?

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

U BiH je ista situacija samo su drasticno jeftinije 250-ke. U pet godina 3+ vlasnika... Ovdje se prodaju slicni ovome za 10-12 k€

http://www.olx.ba/artikal/18577531/renault-megane-rs/  ovaj se moze kupiti za 12k € i manje cak

I...kako stoje stvari s uvozom iz BiH...? Za EU zemlje je poznato ali ne znam kakva su davanja za ovoz iz BiH, Srbije itd.. 

Link to comment
Share on other sites

Ne bih nikada dao više od 14k€ za polovni Megane RS.

Da...tako nekako je max i sto bi ja dao da kupujem. Onaj sivi je bio 14900...sigurno je otisao za 14000 + servis i zamjena neki stvari i na 15 tisuca si. 

Ja bi taj auto volio imati pola godine-godinu. Sviđa mi se otkako je izasao i eto, da mogu sebi reci da sam ga imao, hehe. Zato me zanima kako se racuna uvoz iz BiH...ako bi se mogao naci tamo za 11-12 tisuca...nek s uvozom dodem na 14-15...i da ga mogu bez frke utopit za godinu dana za 13 kad se izgustam.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Sa RS modelima kod nas nikad ne možeš računat da ćeš ih lako utopit.

Kod mene je dobro sto sam realan pri prodaji i ako nesto kupim danas za 15000 eura - za godinu dana i nakon 20000km cu biti ok s tim da dobijem 12500. Ne kupujem nista da bi zaradio, nisam u tom điru i ako sam nesto koristio godinu dana, vozio  itd onda to treba i platiti. U ovom slucaju - izgubiti nesto. Jbg...neki kupe auto za 14000 i prodaju za 19000. Kod mene moze samo biti obrnuto. Zato nisam nikad imao problema s prodajom vozila...

Link to comment
Share on other sites

Ne bih nikada dao više od 14k€ za polovni Megane RS.

zato ga i ne vozis :beah:

 

za 250ku sa dosta km i vlasnika iza sebe, slazem se. 

ali sa druge strane sad je vreme da ispadne poneki relativno nov 265 sa malo km za pristojnu cifru, naravno i preko 20k evra... onaj sto sam kacio na grupi 2014. sa 8.500km cup za 22k evra je otisao za par dana. da nisam u nekim drugim dubiozama ja bih ga prvi uzeo iako jos uvek cackam po 197ici i jos ne gori za zamenu...

Link to comment
Share on other sites

A gle, Clio je bio oko 25k€.

Bez kamata. :D

Ma nemas para za 250-tku...priznaj. :D OToff...eno prosaje se bijeli 250 od Stanka Pozgaja za 18500...za ozbiljnog kupca ide nesto dolje. Za one bez novaca, moze se sredit i kredit/leasing. 

Po pricama, provjereno dobar auto od prvog vlasnika...velika mana sto nema Recaro nego one obicne fotelje i sto nije Cup...mada ovo zadnje meni ne bi smetalo jer bi KW V3 isao na njega drugi dan.

Link to comment
Share on other sites

Ma nemas para za 250-tku...priznaj. [emoji3] 

Bog da za bengu imam. Vidiš da sam na plin prešao. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.