Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Kako za clio opruge tako je i za megane.rs+cup

Treba auto proc vidjet i provozati.

Nekome takav auto odgovara tvrđi...što sportas mora i biti. Ja bi isto da uzmem stock 250 265...mjenjao ili opruge ili gewinde...

IMG-20160129-WA0087.jpeg

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Meni je jedino cudno da je na tako malo km stavio H&R opruge na cup amortizere

Ne znam...ja bi to odmah drugi dan namontirao na auto ako ne bi imao para za nesto bolje.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam...ja bi to odmah drugi dan namontirao na auto ako ne bi imao para za nesto bolje.

Ok, nije sporno ništa.

Al je pitanje dal je to upgrade ili downgrade auta koji je već nizak, tvrd i vrhunski leži. Možda palamudim i u krivu sam ali ja bi volio više kod konkretnog Megana sve Cup ili KW i to je to.. i zato bi kod mene to dignulo cijenu ovog primjerka. Tko misli drugačije super, onda je ovo tutač za njega. Pare v žep i u Zagorje [emoji2]

PS.

Volio bi da se javi netko tko je probao stvarno postavke cup/h&r vs cup/cup pa da kaže iz prve ruke jer ne bježim od toga da sam možda u krivu[emoji85] [emoji86] [emoji87]

Link to comment
Share on other sites

Mozda je to (sto se voznje tice) i downgrade...ne znam. Za moj ukus svaki 250 je visok, i Cup i obican...i nekakva "prva pomoc" bi bile tako neke opruge, da ne bude ko koza. Ozbiljan KW ovjes dodje barem 1000 eura...a federi 200. Ja bi ih stavio i vozio bar pola godine pa onda dalje.

Daleko od toga da cu u Varazdin po taj auto, hehe...toliko novaca bi dao za Megane Trophy od Ive iz Zadra (Supersprint) koji je ujedno i prvi vlasnik i sve se zna o autu...iz Zadra i na ZD tablama itd itd. 19000 eura za 5 godina star Megane od drugog (ili treceg...cetvrtog???) vlasnika - nikad. Znam sa pise da cijena nije fiksna ali svejedno nece pasti sa 19000 na 14000 koliko bi ja max dao za njega.

 

Link to comment
Share on other sites

Da onaj Trophy je brutalan i prilika za onoga tko može platiti i ako je još uvijek na prodaju, mislim da je cijena bila 25.000 eur

A ovaj je definitivno preskup zasad ..

Link to comment
Share on other sites

Da onaj Trophy je brutalan i prilika za onoga tko može platiti i ako je još uvijek na prodaju, mislim da je cijena bila 25.000 eur

A ovaj je definitivno preskup zasad ..

Mislim da Trophy i nije vise na prodaju...i da, debelo preko 20 tisuca je bio.

Šta se ovog sivog tiče - stvarno ne znam tko je danas u Hr voljan dati tu lovu za obicnu 250-tku. Sviđa mi se ta siva boja i volio bih ga imati ali bojim se da nema vise nijednog 250 u Hr koji je još kod prvog vlasnika, da ima Recaro i da je ispod 70-80tkm...tako da je izgledno da necu nikad kupiti M3 250. Čak bi za takvog bio i spreman platiti više ali izgleda da nema te robe kod nas.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj je bio kod prvog vlasnika do pred 6 mjeseci a sada je kod drugog, pricao sam danas sa prvim vlasnikom i ovaj ga odma prodaje dalje, zasto ga prodaje nemam pojma zaboravio sam ga to pitat... tako da nije da je auto od treceg - cetvrtog vlasnika... auto je 250 ks ali je cup paket pa ima i recarose i šperu i xenone i bas sve sve od opreme sta se moglo stavit... 19 je previse ali ovisi koliko bi spustio... prve tri i pol godine auto je bio u zagrebu kod prvog vlasnika a sada je u vz... prvi vlasnik kaze da je do pred 6 mjeseci kad ga je prodavao auto bio super i da ga je prodao jer si je kupio novi auto... ,

Auto je 2. mj 2012 to znaci da je to bas regan kad je dosao model 265 jer je 265 koliko vidim bio od 2 mj 2012...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Zato sto je frajer oberljakse koji ima para ko blata (benzinsku pumpu, bmw 430d) i vw mu je doseg u zivotu, govorim iz prve ruke.

Megana je uzeo jer je vidio mojeg, dok sam mu nesto vozio, ali je shvatio da je VW MAJKA SVIH AUTA.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Meni je želja imati/voziti 250/265 cca godinu dana...i prodati dalje. Toliko da znam da sam ga imao, hehe. Pošto je takav auto jako teško prodati - moraš ga dati jeftino. Ne bi mi to bio problem, gubitak od cca 2500-3000 eura u tih godinu dana mi je prihvatljiv.

Zato mi auto od prvog vlasnika jedino dolazi u obzir...ako bi ga našao za 15-ak i za godinu dana stavio na njuskalo za 12 tisuca, drugi vlasnik, ispod 90kkm - trebao bi otici relativno brzo. S druge strane...kupim li ga od drugog vlasnika za 18 tisuca onda sam ja treći...minus 3 tisuce eura i na 15 tisuca sam, utopio se između još 3-4 ista takva za slicnu lovu = prodat ce se nikad.

Mozda previse kalkuliram ali treba se pobrinuti da auto relativno brzo i sto bezbolnije ode od mene. Izgubiti 3000 eura mi je ok...ali izgubiti 5000-6000 u godinu dana i ne baš.

Link to comment
Share on other sites

2011 25t€ je njegov bio ...???

da se sada nade takav jedan bilo bi super... 

Link to comment
Share on other sites

Ovaj iz vž sivi je odličan auto. Ja sam ga gledao, odlučio ga kupiti sve dogovorio, ali odustao jer mi je uletilo nešto drugo. Auto je nov, barem bio u 9 mjesecu. Jedina mana su mu bile poguljene felge, ali je vlasnike rekao da će to riješiti na kasko. Ja se sa čovjekom nisam ni cjenkao oko cijene jel mi je cijena odgovarala, bila je puno veća od ove za koju se prodaje. Boja mi je prekrasna, najljepša boja za 250/265. 275 ne bi uzeo jer nema xenone. Ovaj je imao sve. Čovjeku je to bio 3-4 auto i nije ga puno vozio. Neznam kakav je sad, ali ako je i dalje u onakvom stanju kao prije preporuka. O cijeni ne raspravljam. To me se ne tiće, to je između prodavatelja i kupca da nađu zajednički jezik. Ja jesam, u 5 minuta. 

Link to comment
Share on other sites

Ovaj iz vž sivi je odličan auto. Ja sam ga gledao, odlučio ga kupiti sve dogovorio, ali odustao jer mi je uletilo nešto drugo. Auto je nov, barem bio u 9 mjesecu. Jedina mana su mu bile poguljene felge, ali je vlasnike rekao da će to riješiti na kasko. Ja se sa čovjekom nisam ni cjenkao oko cijene jel mi je cijena odgovarala, bila je puno veća od ove za koju se prodaje. Boja mi je prekrasna, najljepša boja za 250/265. 

To si ga gledao dok je bio kod prvog vlasnika u Zg još...ili sad kod ovog varaždinca...?

Da...boja je super, baš mu paše...def. najbolja za taj auto.

Link to comment
Share on other sites

Da

Boja definitivno top za taj auto.

Nisam siguran al mislim da je to ovaj auto...

http://m.autoklub.jutarnji.hr/article/?article-id=1560

 

Dugo je bio od 1vl na njuskalu za visoku cijenu....isto top stanje i cup.?

-to je taj i da gledao sam ga dok je bio kod prvog vlasnika. 

Taman bi mi lijepo pasao pored R26. 

 

Edited by matayaAR
Link to comment
Share on other sites

Danas sam pričao s vlasnikom, frend mi je to, da kak je Goc rekao, dečko je vidio kak lijepo ide 250cup ali kad je kupio je vidio da nije za njega tak tvrd auto i želi neki VW, samo zato se i prodaje

Link to comment
Share on other sites

dečki frend gleda sporta, možda ste i pisali već o njima al masu toga ima za tražit, dajte malo informacija 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-sport-2.0-f1-team-oglas-18178784

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-sport-r26-f1-team-oglas-14689235

Link to comment
Share on other sites

Bijeli zaobidi za tu cijenu, a plavi treba pregledati. Decko je u RS grupi na fejsu...mislim da se vozao grobnikom, al to je normalno za sportove ?.

Vise ih nase ceste ube.

Treba plavog proci pregledati

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav,ekipa jel se zna kakav info o ovom autu ? navodno bio prije u zgu (1vl.),dečko radio na aerodromu....osim kaj je unutra po vratima nakičen sa glupom muzikom ostatak u jako dobrom stanju ;)
Znam da je bilo vise tih naranđastih,jedan nedugo u Mariji bistrici zavrsio,jos jedan je u oglasu a za jednog je bila spika da je dosta losi i promjenio x vlasnika.....vizualno ovaj ne odgovara tom opisu ali cisto ako se zna kakav info na forumu HVALA :) 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-coupe-sport-2.0-16v-turbo-oglas-18901863 

Edited by Joža
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ovi motori 2.0 koji su u meganu 3 RS 250 dali imaju kakvih mana i opčenito saznanja o njima i održavanje?

malo ih kompariram sa audi 2.0 tfsi koji su u S3 (kovani motori) ali imaju problem sa carbon build up (to se dešava zbog direktnog ubrizgavanja i motor se začepi tj ventili, glava, itd), pa sad ne znam dali imaju takvih i sličnih problema 2.0 u RS-u?

Link to comment
Share on other sites

Kod audija je problem i lanac distribucije..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.