Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Ja sam pločice na Scenica stavio ATE nešto prije Božića i nikakvih problema, skoro 10 tisućica s njima do sad, većina po zagrebačkom stani kreni sistemu... prednje diskove isto stavio ATE a zadnji je još bio dobar pa sam ga ostavio još ovu izmjenu pa ćemo vidjet...

Možda je s diskovima nešto ako ih nisi mijenjao

Link to comment
Share on other sites

Isto promijenio ATE plocice iza prije nekih 7-8 tkm, na stare diskove da napomenem. Nikakvih problema.

 

@Medo koja ti je kombinacija diskova i plocica? Mislim na marke. Ja sam uvijek gledao da mi je isti proizvodjac i disk i plocice i da kucnem u drvo, uvijek sve pet. Dobra iskustva imam sa TRW i sad s ATE-om.

 

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, direstraits said:

Ko je montirao? Koji auto u pitanju?

Pa nije da možeš nešto kod promjene kočnica zeznut, jedino ako su mazali sa masti, pa slučajno otišo po paknama....

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Med0 said:

ATE disk ploćice: nema dva tjedna, te soma i pol km. Cvile.

Reklamirane, zamijenjene za Textar. Bumo vidli...

Moguće. Navodno u zadnje vrijeme da cvile. Meni osobno ne (ATE diskovi + pločice)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ATE disk ploćice: nema dva tjedna, te soma i pol km. Cvile.
Reklamirane, zamijenjene za Textar. Bumo vidli...
Ja sam zadnje plocice na megane stavio isto ate. Doduse nisu plocice za megane nego od caddya ili golfa nekog. Nije covjek imao za megane po katalogu neg naso da pasu iste posto su kociona klijesta ista. Posto je vjerojatno neka stara sarza nisam nigdje na plocicama nasao oznaku Galfera sto bi znacilo da su vjerojatno bolje. Odnosno imam ih vec bar 20tkm i ne cvile.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja stavio Ate prednje diskove i pločice iz Tokića, koče vrhunski, nikakvih zvukova, sad su na 25000 km još uvijek odličan osjećaj za doziranje pod pedalom. Diskovi poput ogledala, bez ijedne brazde. Tek na opip osjeti se zanemariv vanjski rub.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, rimA said:

Moguće. Navodno u zadnje vrijeme da cvile. Meni osobno ne (ATE diskovi + pločice)

Zadnjih godinu do godinu i pol sam čuo dobre stvari za ATE ploćice, ali izgleda da su se pokvarili ili je možda CIAK dobio lažnjake? Tko zna...

Kočione pakne su lutrija zadnjih 20ak godina čak i originali. Sve što nije prva ugradnja može cviliti.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ivan1902 said:

Pa nije da možeš nešto kod promjene kočnica zeznut, jedino ako su mazali sa masti, pa slučajno otišo po paknama....

Klasika je da se namaže bakarne masti i kud treba i kud ne treba. I onda se ne prihvaća reklamacije. 😉

A ako se montira na polupotrošene diskove onda je škripanje skoro pa pravilo. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Med0 said:

Zadnjih godinu do godinu i pol sam čuo dobre stvari za ATE ploćice, ali izgleda da su se pokvarili ili je možda CIAK dobio lažnjake? Tko zna...

Kočione pakne su lutrija zadnjih 20ak godina čak i originali. Sve što nije prva ugradnja može cviliti.

Pa kakvi su ti diskovi? Koliko si setova pločica na njima promijenio?

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, dizna said:

Pa kakvi su ti diskovi? Koliko si setova pločica na njima promijenio?

Brembo MAX, potpuno novi.

Link to comment
Share on other sites

Pa jbt čudno je za ATE da je tak onda, moguće stvarno da je im je netko škart robu isporučio...

Link to comment
Share on other sites

Evo i moje iskustvo, prije 15 tkm ugradimo komplet nove ATE diskove i pločice na meganu. Još krajem zime sam primijetio da na manjim brzinama recimo 20-30 km/h i manje zadnje kočnice huču (samo zadnje).To sam primijetio kao jedini “problem” sa ovim ATE setom, ostalo bez zamjerke. Fino koče, bolje se kočnica dozira nego original set diskova i pločica, ne cvili ništa. Ipak nisu savršene

Link to comment
Share on other sites

@fabi ne želim coprati, ali meni je točno taj huk pri manjim brzinama bio od drugog-trećeg dana postavljanja da bi kasnije počeo cvilež također pri malim brzinama. ATE pakne.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

Evo i moje iskustvo, prije 15 tkm ugradimo komplet nove ATE diskove i pločice na meganu. Još krajem zime sam primijetio da na manjim brzinama recimo 20-30 km/h i manje zadnje kočnice huču (samo zadnje).To sam primijetio kao jedini “problem” sa ovim ATE setom, ostalo bez zamjerke. Fino koče, bolje se kočnica dozira nego original set diskova i pločica, ne cvili ništa. Ipak nisu savršene

Koliko je to iskustvo koštalo, ja sam platio prednje pločice 720kn (origigi)... zamjenske su cijenili najjeftinije 500kn... jel to normalno da toliko košta...? Doduše sve je fino mekano....  koči bez zvukova.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macan said:

Koliko je to iskustvo koštalo, ja sam platio prednje pločice 720kn (origigi)... zamjenske su cijenili najjeftinije 500kn... jel to normalno da toliko košta...? Doduše sve je fino mekano....  koči bez zvukova.

Ne sjećam se točno, sli svi diskovi i pločice nešto preko 2.000 kn 

700 kn samo za pločice je pljačka!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko je to iskustvo koštalo, ja sam platio prednje pločice 720kn (origigi)... zamjenske su cijenili najjeftinije 500kn... jel to normalno da toliko košta...? Doduše sve je fino mekano....  koči bez zvukova.

Malo pretjerano i za zamjenske vjerojatno motrio. Di si to isao na servis.

 

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Lowlife said:

Malo pretjerano i za zamjenske vjerojatno motrio. Di si to isao na servis.

 

U ovlašteni... doduše idu drugačije na ovu izvedbu od 130ks... druga su i klješta od meg 4 1.5 dci... 

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kud 700kn za disk pločice?? Pa viša klasa Jurida, Brembo Xtra, ATE, Textara i Feroda ne košta više od 250kn u slobodnoj prodaji. Mene su rezani Brembo MAX diskovi koštali 550kn, a prvi su mi trajali 11god i skoro 140.000km. Originalni su nakon manje od 50.000km bili gotovi. Potrošili se i postali valoviti po površini što se s Brembom nije dogodilo. S Brembom sam se preporodio pogotovo po kiši.

Na mom Cliu originalne pakne su fine i mekane, ali jače prljaju felgu i kod jačeg kočenja se ljepe za diskove pa je ABS na sto muka kad opališ po kočnici. Lupa i trese.

Link to comment
Share on other sites

Nije to nist cudno za novi auto. Dok plocica kakve ti imas na cliu imaju milijuni auta, kocnica od megane 4 ima puno manje, manje su serije proizvodnje i veca je cijena. Najnormalnija stvar..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

On 17. 06. 2020. at 23:45, Med0 said:

Brembo MAX, potpuno novi.

Vjerojatno u pitanju nekompatibilnost s diskovima, ako je sve ostalo u redu, od čišćenja i montaže. 

Link to comment
Share on other sites

On 16. 06. 2020. at 20:33, Alen said:

Di si kupio?

Nemoj me plašiti, prije tjedan dana došao mi od Anđelka  komplet ATE stražnjih diskova i pločica za scenica....

Baš razmišljam kad ću stići ostaviti auto kod mehaničara.

Nego, cvile baš pločice ili je neka neispravna ugradnja u pitanju?

 

ja sam kod Andjelka uzeo, ATE komplet diskovi, plocice i koc ulje,  za scenica, megane i skodu, bas se bilo potrefilo da svima treba, nikakvih problema, cvileza ili bilo cega...

Edited by riceburner
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.