Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Jesi siguran da su stražnji plinski na L2?

Meni je zadnji lijevi popustio i sav je mastan, nije nikad mijenjan sigurno.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na mojoj su bili  plinski amortizeri strraga, oni isto u sebi imaju ulje +dušik. Kod uljnog amortizera klip se ne vraća sam natrag nakon što ga se pritisne prema unutra, kod plinskog se klip vraća i puno ga je teže pritisnuti. 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Isprvka(ne da mi editirati: kod uljnog amortizera klip se puno sporije vraća nakon što ga se pritisne, u odnosu na klip kod plinskog. Također, plinski su amortizeri tvrđi od uljnih.

Link to comment
Share on other sites

U principu je isti ovjes, s tim da je torziona osovina straga kruca, i da su amortizeri naprijed i straga neznatno kraceg hoda i nesto tvrdji, otuda dolazi znatno neudobnija voznja u odnosu na L2, ali i bolje drzanje, posebno s punim vozilom. S pravim alatom zamjena i prednjih i straznjih s dizalicom i dizalicom za mjenjac traje mozda nekih sat, sat i pol. Najvise vremena uzme skidanje plasticnih obloga i brisaca naprijed, posebno ako nikad nisu skidani, a to je ovdje bio slucaj.

Na mojoj L3 je na oko 150tkm procurio straznji desni, zamijenjena oba, jos uvijek su manje-vise ok.

Link to comment
Share on other sites

Nije torzija nazad već polukruta. L3 čak ima isti način prihvata za karoseriju stražnje polukrute osovine kao L2. Obje koriste aksijalne selene.

Link to comment
Share on other sites

Polukruta osovina, torziona greda, deformabilna osovina, polukruta osovina, isto, samo drugi naziv. Ono na sto ti mislis je torzijska sipka, kao na starijim modelima. ;)

Link to comment
Share on other sites

Torzijsku osovinu ima L1. L2 i L3 imaju polukrutu osovinu.  Kod torzijske osovine se dakle jedna osovina preko odlonaca kači na karoseriju a na tu osovinu se onda preko radijalnih ležaja kači druga osovina koja nosi kotače. Polukruta osovina se preko oslonaca direktno kači na karoseriju bez te dodatne šipke(osovine). 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Laguna 1 ph2. Farovi totalno u banani, poliranje ne pomaze. Na siluxu 350kn depo, original oko 1300. Jel valjaju sta ti zamjenski?

Link to comment
Share on other sites

Iz mojeg iskustva Depo ne valja,tj.ne može se pravilno namjestit visina snopa.Kupio Depo i bacio novce,pa kupio orginal Hella i sve 5.

Edited by Bruno
Link to comment
Share on other sites

Ja imao depo bili dobri, ne kao orginal, ali ne ni losi. I jucer sam narucio opet depo farove za clia....

Link to comment
Share on other sites

Citam po forumima jedni strasno nezadovoljni, drugima super. Ne znam ni sam sta bi osim sto znam da ne dam 2600 za original farove za punoljetan auto

Link to comment
Share on other sites

kolega ima depo xenone i mogu potvrditi da su jebeno kvalitetno izredjeni, i ja koji imam original itd, samo sam po oznaci tvornice video razliku.. lece i sve ostalo identicno

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Kakva su vam iskustva i mišljenje za zamjenske opruge Killen, Kayaba, Suplex, Sachs i sl? Nemislim na opruge za sportski ovjes neg ove standard. Konkretno Killen u Kreši su čini mi se najjeftiniji.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav, ljudi jel ima ko iskustvo sa zamjenskim svjećicama marke Motrio?

Kom/30kn, Navodno pod marka od Renaulta..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Pozdrav. Vec sam u glavi rijesio da bi isao sa kupnjom sva 4 KYB amortizera a svoj scenic, 1600 kn bez popratnih dijelova (lezajevi, zastita) koje bi isto vrlo vrlo vjerojatno morao mjenjati.

Sad u pricu upada i Monroe koji bi me izasao oko 1000 kn, takodjer bez popratnih dijelova.

Iako znam da je KYB-a ispred znacajno, cijena me vuce na Monroe. Da li bi pogrijesio kada bi njih uzeo?

 

Usput, ima li netko sa podrucja Osijeka preporuku servisa koji mi to moze povoljno zamjeniti? U fornixu je ceh za posao oko 700 kn, mozda cak i vise.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Vec sam u glavi rijesio da bi isao sa kupnjom sva 4 KYB amortizera a svoj scenic, 1600 kn bez popratnih dijelova (lezajevi, zastita) koje bi isto vrlo vrlo vjerojatno morao mjenjati.

Sad u pricu upada i Monroe koji bi me izasao oko 1000 kn, takodjer bez popratnih dijelova.

Iako znam da je KYB-a ispred znacajno, cijena me vuce na Monroe. Da li bi pogrijesio kada bi njih uzeo?

 

Usput, ima li netko sa podrucja Osijeka preporuku servisa koji mi to moze povoljno zamjeniti? U fornixu je ceh za posao oko 700 kn, mozda cak i vise.

Monroe nije ni blizu isti kvalitet. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kako se zovu ovi dijelovi ( Gumice ) kako cu ih pronaci na netu ili prodavnici...

Nalaze se na vrhu zadnjih amortizera. Pretpostavljam da su solje zadnjih amortizera ili kako vec...

33599551_10155811768784118_550630329359033649362_10155811768674118_379143954655833660420_10155811768609118_3959753224625

Link to comment
Share on other sites

On 27. 05. 2018. at 8:38, GoPlay said:

Kako se zovu ovi dijelovi ( Gumice ) kako cu ih pronaci na netu ili prodavnici...

Nalaze se na vrhu zadnjih amortizera. Pretpostavljam da su solje zadnjih amortizera ili kako vec...

kataloski brojevi:

Sachs 802 579

Lemförder 36035 01

OEM 8200750133

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
 

Hvala ovo mi je pomoglo mnogo :D

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Preporuka za autootpad/dijelove kod Rugvice (par km iza Ikee).

Povoljno i uz dogovor oko cijene, može se doći i sam si skinut dio s vozila.

099 72 06 408 - Tomislav

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MP3 said:

Preporuka za autootpad/dijelove kod Rugvice (par km iza Ikee).

Povoljno i uz dogovor oko cijene, može se doći i sam si skinut dio s vozila.

099 72 06 408 - Tomislav

Od njega sam uzeo jedno dodatno sjedalo za Espace.

Jednostavno obavljen posao, bez suvišnih komplikacija.

Doduše i sjedalo je bilo korektno i u urednom stanju.

Edited by petak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.