Jump to content

Dijelovi - originalni vs. zamjenski, upiti, iskustva, preporuke


sikanjic

Recommended Posts

Koja tvrtka proizvodi rezervne dijelove za renault? gdje se to moze vidjeti? od filtera ulja, plocica, diskova,.... i gdje se moze uzeti kod nas naravno...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 546
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    54

  • direstraits

    41

  • Med0

    25

  • frenchkey

    24

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Slažem se sa dosta toga rečenoga, ali FEBI ne spada u brand gornjeg doma kvalitete niti renomea, već samo i jednio po velikoj širini prodajnog asortimana. Nešto sami i proizvode, ali uglavnom pakiraju

evo kompatibilnosti pa kombinirajte  

Danas sam bio u prilici zamijeniti 4 amortizera na Laguni 3 iz 2008. godine. 1.5 dci sa 382.000 km. Pozadi su bili Monroe amortizeri, naprijed KYB, originalni. Ne znam da li su mijenjani ikad ovi na

Posted Images

upravo kako je rekao rain,proizvodjac se zove valeo i isplati se kupovat te zamjenske djelove(ako ti je istekla garanicja) jer su isti kao original samo bez pecata renaulta i zato su osjetno jeftiniji.

Link to post
Share on other sites

Ne poroizvodi ista tvrtka različite dijelove, filter ulja ja uzimam fiaam, disk pločice jurid, dobre su ti i textar, mintex, original ide textar, diskovi bilo koji, ja uzeo brembo zadnji put i bezveze bacio lovu, brisače preporučujem najtoplije bosch, ako ti ode slučajno le

Link to post
Share on other sites

Napomenuo bih da svaki proizvođac ima više rangova istog proizvoda (npr. disk-plocice Ferodo proizvode se u 3 razreda kvalitete:formula,premium,racing),a prva ugradnja cesto je nešto sasvim drugo od onog što se mo

Link to post
Share on other sites
Napomenuo bih da svaki proizvođac ima više rangova istog proizvoda (npr. disk-plocice Ferodo proizvode se u 3 razreda kvalitete:formula,premium,racing),a prva ugradnja cesto je nešto sasvim drugo od onog što se mo
Link to post
Share on other sites

i toplo ne preporucam talijanske zamjenske dijelove... ja sam skoro poginul radi talijanskih kocionih plocica, i na puno drugih dijelova sam se spekel!!! naravno postoje iznimke...

svjecice sam stavil NGK i super zadovoljan sam!Kaj se lagera tice SKF je zakon,nema boljeg.

Link to post
Share on other sites
  • 6 years later...

Pozz,

farovi (pogotovo lijevi) su mi žuti i prilično ispucani, tako da mislim da ih se baš i ne isplati polirati, jer moralo bi se dosta površine fara skinuti i bojim se da bi brzo opet matirao.

Na njuškalu sam našao zamjenske za 250 kn/kom :

http://www.njuskalo.hr/farovi-svjetla/renaul-clio-farovi-oglas-2824309

Da li je netko od vas stavljao zamjenske i kakvi se čine? Da li je komplicirano zamijeniti cijeli far?

Link to post
Share on other sites
brzi16v

ja ti imam na cliu (2002 god) zamjenski far lijevi sam stavio 2005 godine i mogu ti rec da je puno lošiji nego desni orginal ... kao da onak lak otpada s njega a orginalni je jos u ok stanju.....ja da uzimam i da nije lova u pitanju uzeo bi definitvno orginal :dobroje:

Link to post
Share on other sites

Imaš zamjenskih na www hrupelj.

Link to post
Share on other sites

za far trebas otpustit prednji branik, jer imas 2 serafa koja branik pokriva i jedan gornji koji vidis cim dignes haubu...

ali savjetujem ti poliranje, sjaj traje 2god i poslje onda vise nemoras smirglat vec samo ponovo ispolirat... bilo je na forumu topica o tome pa potrazi

Link to post
Share on other sites

Moja preporuka je da prvo probaš ispolirati farove,ako te rezultat zadovolji super.Zamjenski farovi su po meni promašena investicija(iskustvo)Kupi orginalni far bilo rabljeni u dobro stanju ili novi!

Link to post
Share on other sites

Onda ću probat idući tjedan ispolirat, pa ću vidjeti što dalje... Hvala na savjetima.

Link to post
Share on other sites

Samo poliranje, ili polovan original.. zamenski su katastrofa, nisu identicna mesta ucvrscenja fara, pa kada ga stavis, natezi, pomeraj, i tuce snop tako gde ne treba :frown:

Link to post
Share on other sites
twingara

Nebi se složio da su zamjenski katastrofa... tako sam i ja mislio... imam DEPO farove kupljene u Velasa, par farova sam platio 500kn, dakle 250kn komad... u savršenom su stanju i nakon 3 godine, auto nije garažiran, sunce, kiša, snijeg...

Link to post
Share on other sites

Nebi se složio da su zamjenski katastrofa... tako sam i ja mislio... imam DEPO farove kupljene u Velasa, par farova sam platio 500kn, dakle 250kn komad... u savršenom su stanju i nakon 3 godine, auto nije garažiran, sunce, kiša, snijeg...

Potvrđujem....moj je isto već četiri godine gore isto DEPO i prezadovoljan sam.....i nije uopce bio problem namjestiti...stavio sam bez štelanja i na tehničkom sam zamolio da mi posebo pregledaju svjetla dal dobro tuku.....sve 5

iqc2ew.jpg

Edited by zracki5
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
twingara

što će vam dijelovi koji su originalni kad vam na njih ne vrijedi renoova garancija? platićete ih skuplje nego npr. u lagerosu, a proizvod je u konačnici isti... garancije na proizvod sigurno ima, ali ne i na eventualnu nastalu štetu na motoru

Link to post
Share on other sites

što će vam dijelovi koji su originalni kad vam na njih ne vrijedi renoova garancija? platićete ih skuplje nego npr. u lagerosu, a proizvod je u konačnici isti... garancije na proizvod sigurno ima, ali ne i na eventualnu nastalu štetu na motoru

Dosta puta u životu sam čuo hvaljenje pojedinih vlasnika vozila kako održavaju svoj auto ugrađujući isključivo originalne dijelove (pa makar i izvan ovlaštenog servisa, te time gubeći jamstvo od npr. Renaulta u ovom slučaju). Zanima me što je praksa pokazala, kolika je stvarna razlika u kvaliteti originala i jeftinije kopije? Možda pregeneralizirano pitanje, s obzirom da auto ima milijun dijelova različite namjene, ali vjerujem da se može izvući neki zaključak...

Link to post
Share on other sites

ja sam jedno postavio pitanje u neki automagazin, odgovor sam pobrisao ali je glasio ovako ukratko

Svaki OEM dio prolazi kroz test kvalitete, dok se kod zamjenskih dijelova to radi po uzorku nasumice

eto jedina je razlika u tome

Link to post
Share on other sites
Smuchac

Zamjenske dijelove (iako se sad o njima ne radi u ovoj temi) ne zaostaju za originalnima po mom mišljenju. To ne rade čobani i ti dijelovi,kao što se je već spomenulo,prolaze testove kvalitete iako nisu originalni. Oni su tu da odrade funkciju koju imaju i za koju su napravljeni kao i originalni.

Deklen to je to po pitanju toga. Garancija? Svi forsifate tu neku fuckin garanciju kao da rade transplataciju mozga. Pa tu ima banalnih stvaro koje s manjim predznanjem radiš doma. Šta ću ja sad odlazit s Korčule u Metković ili pak Dubrovnik da mi neki ovlaštenjak mijenja poluosovinu iza zatvorenih vrata da ni ne znam kako i što radi jer imao sam dva iskustva di mi se zgadio život na njih. Imam auto 8 godina staro i sad ću se njima tamo dovlačit i uvlačit nema tih para. Sad kad mi je pukla poluosovina za 4400kn koliko košta kod njih,otić će mi 300 kuna za put,platit ću im još za ruke cca 600 kn i ode mi laganih skoro 6k kn s ručkom i kavom i izgubio sam dan zaqurac. A kad nešto prdne,auto će mi pokojni dida vozit u Dubrovnik na njihova magistarska vještačenja jeli do njih ili do mene pa ćeme još i tu izpotezat za nos.

Poluosovina je došla iz Slovenije,kutiju još imam pa tko oće nek se javi da mu pošaljem račun i sliku pa ćete vidjet kako iz 4400 dođe na 1100kn originalan dio i kako se zamijeni za 25 minuta i traje dan danas.

Daklen s njihovom garancijom brišem guzni mišić lagano,kao i s njihovim metodama servisiranja,još kad krenu meni objašnjavat što ja njima bolje znam objasnit. Kad me uvjere da im mogu vjerovat,tad ću ić tamo,prije ništa. :amen:

Link to post
Share on other sites
twingara

daj smuchac ne pričaj gluposti... ko ti je kriv što si na otoku?????

vitalne dijelove motora koji mogu napravit havariju je poželjno mijenjat kod ovlaštenog, jer su uglavnom neke akcije i ne bude tako velika cijena... ova priča se ponavlja iz topica u topic... što se tebi dogodilo je čisto neiskustvo, u ovlaštenom ti se vjerojatno nebi dogodilo, a ako i bi, imo bi plaćenu šlepu do prvog ovlaštenog... to je ta garancija koju imaš, uglavnom je normalnim ljudima jasna razlika između zamjenskih i originalnih... nemali broj puta se radi i o identičnim dijelovima, ali kako je netko već napomenuo gore, kod zamjenskih se ne radi toliko temeljit pregled kao kod brendiranih, iako je i to upitno, razlika je samo što ide u drugačiju kutiju...

shogun, slobodno ti stavi svoje cijene... neke je dijelove nemoguće pronaći kao "zamjenske", a ako imaš kanal za dobavit jeftinije, super ;)

Link to post
Share on other sites

meni su smjesne te cijene s nekim akcijama u ovlastenom... uz 30, pa cak i 50% cesto su skuplji od recimo autokrese il nekog slicnog (koji daju 10-15% na keš), a o satnici da ne pricam!! njihova je oko 200 i vise, a svaki normalan majstor radi za 100-130, a svak od nas zna bar 2 kvalitetna... redovito za svaku sitnicu ispitam cijene prije nek kupujem i isto se tak redovito uvjerim da nema smisla radit ama bas nista u ovlastenom... od sitnica tipa plocica il lagera do velikog servisa il nekog veceg kvara... da imamo i zena i ja 20k mjesecno vjerojatno o tome ne bi niti razmisljal, al eto nemamo, pa se snalazim... i nisam pozalil s niti jednim dijelom kupljenim van servisa nakon garantnog roka... ko voli nek izvoli...

Link to post
Share on other sites
stjepan_th

priznajem neki dijelovi ostaju orginali jer nema zamjenskih ali uglavnom za osnovno održavanje uvijek ima zamjenskih koji su daleko jeftiniji.

garancija vrijedi samo ako u ovlaštenom servisu servisirate redovito auto pa opet kako možete biti sigurni da ćete se izvući na garanciju.

tko voli nek izvoli, nisu ljudi ni prije mazali ruke zašto bi to danas.

Link to post
Share on other sites
direstraits

Dok je auto u garanciji: ovlasteni (cisto zbog pecata u servisnoj, mada u DK mozete raditi servis gdje vam volja ako je serviser registyrovan).

Kad izadje iz garancije i zbavim svu dokumentaciju o autu iz Dialogysa: kod drugara koji posao rade strucnije i pritom jos i jeftinije.

Sto se tice razlike izmedju originalnih dijelova (upakovanih u ambalazu s natpisom Renault) i zamjenskih (npr. Ate, TRW, BOSCH, INA, MANN, Valeo, LuK i da ne nabrajam dalje renomirane proizvodjace), nje nema, osim u slucaju da kupite dijelove koji su prethodno skartirani ili su sa greskom. Svi znamo da Renault kupuje dijelove od proizvodjaca koji zadovoljavaju odredjene standarde (gore nabrojani), a ti proizvodjaci nemaju dvije linije za aftermarket i OEM proizvode. Moguce je da nakon odredjenog vremena, tj. nakon prestanka proizvodnje odredjenog modela neki dijelovi budu napravljeni od losijeg materijala (losiji/jeftiniji celik, npr.), ali to isto cete dobiti i u ovlastenom po nepopularno masnoj cijeni. U ovlastenim se to zove Motrio.

A o nekompetentnosti i bezobrazluku ovlastenih servisera u Danskoj da ne govorim. Cijena norma sata: preko 100 €. Platio bih rado i vise da znaju kvalitetno uraditi posao, ali vjerujte da fusere vise od majstora koji imaju servis u svom dvoristu. Moj izbor ovlastenih se svodi ili na Njemacku ili na jedinog ovlastenog zastupnika Renaulta u Sarajevu koji ima odgovarajuci filter ulja za moje vozilo: Bunjo d.o.o.

:amen:

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..