Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Pa nemam pojma samo pitam...

A da nije turbina stradala zbog mapiranja?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Nije iskljuceno ali bilo bi smijesno da je od tak malog porasta snage stradala. Na VWu dignes 30ks pa vozi isto kao i bez tuninga a sad ako na Renaultu 10ks i samo fino ugadanje radi nize potrosnje moze utjecat na trajnost turbine onda je to sramota.

Link to comment
Share on other sites

pitanje je sta je radjeno na mapi. dci su gladni za zrakom i turbo je pri granicama, po potrosnji zraka je turbo s 2.2 primjereniji na 1.9 jbg... nemogu se porediti masine, a ako ti je pri mapiranju dizao tlak onda je mogao preopteretiti turbinu sto nije kod tebe slucaj kolko mi se cini pogotovo sto je tebi simtpom potrosnja ulja a ne shebana turbina. do izbijanja ulja tj ostecenja brtvi dolazi zbog

prevelikih okretaja turbine (cuo bi ih i sigurno reagirao na njih)

preveliki tlak u karteru zbog zacepljenog iberlaufa, pa ventila na njemu ili bilo cega drugog. u tom slucaju je prevelik otpor na povratu ulja i onda izbije ulje van

Link to comment
Share on other sites

Ja isto mislim da nije do mapiranja ali vratit cu originalnu mapu jer tarom snaga ne znaci nista a potrosnja ionako nije pala.

Obzirom da je Gubic radio mapu sumnjam da je preopteretio s tlakom turbinu jer je sve islo u smjeru sto manje mogucnosti stete za motor.

Link to comment
Share on other sites

Napisao sam ti sta da provjeris. To je simptom prevelikog otpora u povratu ili preveliki tlak ulja tak da nisu ni leteci niti drugo

Link to comment
Share on other sites

Ipak je sve ok s turbinom, malo keramike ce dobiti motor i ide dalje u osvajanje kilometara, pa cemo vidjeti kak ce se stvari odvijati...:)

Link to comment
Share on other sites

super :) malo "mala" usteda :D

Link to comment
Share on other sites

Da nije "iberlauf" začepljen, ili nešto drugo? Taj motor u ispravnom stanju ne troši ulje.

Link to comment
Share on other sites

na iberlauf sam i ja aludirao

Link to comment
Share on other sites

Iskreno nemam pojma kaj da mislim, ali jos treba otkriti zasto potrosi ulje a ne ide na turbinu van... A di je taj uberlauf? Mogu li ja to provjeriti sam jel zacepljen?

Link to comment
Share on other sites

Ide ti iz usisne grane (pokraj dizna na sredini) na crijevo od usisa zraka u turbinu.

Link to comment
Share on other sites

Ok hvala! I njega mogu otkopcati ili kak?

Link to comment
Share on other sites

da samo se otkopca, na kraju creva imas zutu plastiku koju stisnes unutra i onda semo ze polako svuci dole. neide lagano treba malo povuc

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Pozdrav

 Jos sam uporan sa lagunom. Problem je:

Motor se nije vrtio preko 3000 dok nisam probusio razdjelnik na vakuum pumpi. Nakon toga sam dobio okretaje ali izgubio vakuum na servu. U raznim kombinacijama blokiranja vakum cijevi, imam ili okretaje ili kocnice  

Zasto sam ovo uopce radio?  Greska DF 301. (Ako sam dobro zapamtio ) air leaking. Konacno u autu pise fuel injection greska. I safe mode naravno. 

Ako kupim polovnu pumpu mozda ni ona nece valjati i moze me navesti na neki drugi put. Mozda krivi ili ne. 

Ima li tko kakvu ideju? Ima li kakva shema vakuuma negdje ili kakav test za pumpu? 

Da trazim novu ili polovnu ili da odustanem , jer sam jako blizu?

Vakum sam za sebe slabo vuce ako se smije  usporediti sa nekim drugim autom koji je slabiji od mojeg. Probao sam i drugu pumpu ali ista stvar.  

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

 Jos sam uporan sa lagunom. Problem je:

Motor se nije vrtio preko 3000 dok nisam probusio razdjelnik na vakuum pumpi. Nakon toga sam dobio okretaje ali izgubio vakuum na servu. U raznim kombinacijama blokiranja vakum cijevi, imam ili okretaje ili kocnice  

Zasto sam ovo uopce radio?  Greska DF 301. (Ako sam dobro zapamtio ) air leaking. Konacno u autu pise fuel injection greska. I safe mode naravno. 

Ako kupim polovnu pumpu mozda ni ona nece valjati i moze me navesti na neki drugi put. Mozda krivi ili ne. 

Ima li tko kakvu ideju? Ima li kakva shema vakuuma negdje ili kakav test za pumpu? 

Da trazim novu ili polovnu ili da odustanem , jer sam jako blizu?

Vakum sam za sebe slabo vuce ako se smije  usporediti sa nekim drugim autom koji je slabiji od mojeg. Probao sam i drugu pumpu ali ista stvar.  

 

Jesi li pregledao sva crijeva/cijevi od vakuuma (možda negdje pušta). Mislim da ti to nema veze s vakuum pumpom, ali nikad se ne zna. Također, trebalo bi probvjeriti rad aktuatora/vakuum ventila koji upravlja aktuatorom, elektromagnetnom ventilu koji upravlja VNT-om. Može još biti i do MAP senzora, uglavnom problem ti leži u jednoj od ovih komponenti.

Link to comment
Share on other sites

Elektromagnetski ventil radi i njega sam probao zamjeniti kao ivjerujem sve senzore za koje znam ili smo pronasli.

Ovaj dio sa aktuatorom mi nije bas jasan. Mozes li to malo pojasniti? 

Jos nesto : iza kucista egr a nalazi se nekakav prostor, komora ili sto vec, i tamo ide jedna cijev vakuma. Cemu to sluzi? Mislim da to nisam ozbiljno shvatio kad sam vracao natrag egr. Probat cu to ponovit. Jedva cekam. 

 

Link to comment
Share on other sites

Elektromagnetski ventil radi i njega sam probao zamjeniti kao ivjerujem sve senzore za koje znam ili smo pronasli.

Ovaj dio sa aktuatorom mi nije bas jasan. Mozes li to malo pojasniti? 

Jos nesto : iza kucista egr a nalazi se nekakav prostor, komora ili sto vec, i tamo ide jedna cijev vakuma. Cemu to sluzi? Mislim da to nisam ozbiljno shvatio kad sam vracao natrag egr. Probat cu to ponovit. Jedva cekam. 

 

Tamo sa nalazi spremnik vakuuma i u njega ulazi jedno crijevo, a izlazi drugo. Služi da bi zaklopka za meko gašenje imala dovoljnu količinu vakuuma za rad. Mislim da ti to nije problem, ali dobro pregledaj one elektroventil koji pušta vakuum u taj spremnik, kao i ventil koji regulira vakuum koji služi za krilca za vrtloženje u usisnoj grani. Pregledaj sva crijeva i cijevi od vakuma, moguće je da se pukotine vizualno ne mogu uočiti. Tim aktuatorom preko elektroventila upravlja pneumatski uređaj koji vauum dobiva od vakuum pumpe a zakreće krilca VNT mehanizma.

Link to comment
Share on other sites

Cemu sluze ta krilca za vrtlozenje u usisnoj?

 

Da bi se stvorila što homogenija smjesa zraka i goriva.

Link to comment
Share on other sites

Mozes mi pojasniti gdje se nalaze krilca za vrtlozenje u usisnoj grani i koji je to tocno aktuator elektromagnetskog ventila? Znam otprilike ali to je manje od biti siguran.

Link to comment
Share on other sites

One se nalaze u usisnoj grani ispod poklopca motora sa prednje strane, dodze mu negde iza EGR. Plasticne su. Sada kod mene dzaba ide vakuum na ta krilca (nema ih) Razmisljao sam da ustopam taj vod vakuuma ali razmisljam da u tom slucaju se mozda pojaca vakuum na drugim uredajima pa ne bih da poremetim. Mozes napipati usisnu granu ako provuces ruku ispod poklopca motora iza EGR, plasticna je, inace se ne vidi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Na poklopcu motora koji je u neku ruku produzetak usisne grane a i neki sam poklopac zovu usisnu, bila se pojavila veoma mala pukotinica jedva primetna kao dlaka, nije puhalo kroz nju ali je znalo izaci kap ulja kroz nju. Mislio sam da odatle otice zrak jer mi se povremeno (mogu reci cesto) javljala ona greska “Fault in fuel injection” a na dijagnostici je javljala greska DF301 tj otkriveno curenje zraka i nedovoljni pritisak zraka u turbinu sa neizbeznim safemode. Dva puta sam menjao poklopac motora, ali bez promene, dok zadnji put kad je skinut, slucajno sam gurnuo prst u ovu usisnu granu koja se vidi kad poklopac skines dole i osetio neke komadice koje tandrcu. Ustvari to su bili polomljeni komadici od ta krilca. Skinuo sam usisnu granu i tek tada video da sa donje strane usisne ima rupa od oko 10 mm precnika. Polomljeni komadi tih krilca koje lete kroz usisnu granu kad motor radi na veliiki obrt zrak ih gura takvom brzinom da su polomili zid usisne grane i napravili veliku rupu kroz koju je uveliko curio zrak. Verovatno je komadic njih dospeo i u sam poklopac I napravio tu pukotinicu sa gornje strane, cudo kako nisu dospeli I u cilindre. Kako nisam uspeo da nadzem polovnu ili novu usisnu granu, jednostavno sam polomio sva ta krilca i izvadio van (jer inace nikako nisam mogao da ih izvucem). Usisnu sam zaljepio kod plasticara I evo jos uvek dobro drzi. Sada nema vise onog rezanja motora kao kad su ventili rastelani, krilca su lupala u usisnu i motor je imao drugaciji zvuk pri veliku turazu. Auto isto ide i bez tih krilca samo sada nema vise te Fuel injection DF301 greske. Ipak da budem iskren od tada proslo godinu i po dana a jedva 2 puta sam opet dobio tu Fault gresku i safemode neznam zbog cega. Primetio sam u oba puta da je bio prilicno veliki uspon a obrti ispod 2000. Ako kod velikih uspona dam obrt preko 2000 nema problema. E proletos vise puta sam testirao motor na velikim usponima sa ispod 2000 obrtaja da mucim motor ali nije se vise upalila greska. Cak ni sa ukljucenom klimom, kad ce opet - videcemo

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.