Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Jesi vidio onaj P.M. što sam ti poslao? Probaj ispitati senzore bez dijagnostike, ili nabavi neku univerzalnu. Treba nam samo kod greške.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

laguna popravljena napokon!!! usisna grana sa klapnom za vakuum vrisnula!! auto ide na malo dizanja konjice i ustimavanje potrošnje i rada turbine na niskim obrtajima tj. 30 ks gore Nm... javim kak bu utisak...

Link to comment
Share on other sites

Usisna im je slaba točka , i ja sam na svojoj mijenjao nekih 110 tisuća... Kod koga misliš radit chipanje?

 

Malo off, al da ne otvaram novu temu... Koje su vam se pločice pokazale najboljima na Laguni, pogotovo s automatikom? Meni su gore Brembo diskovi i nemam pojma koje pločice i ždere ih prilično....Jel ATE ok?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je jedino i isključivo ATE. Sve (diskovi, disk pločice, pakne, kočioni cilindri.....ma sve). Na svim autima. I nikad nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

laguna popravljena napokon!!! usisna grana sa klapnom za vakuum vrisnula!! auto ide na malo dizanja konjice i ustimavanje potrošnje i rada turbine na niskim obrtajima tj. 30 ks gore Nm... javim kak bu utisak...

Nemoj da ti opet usisna vrisne. Čipanjem podižeš tlak punjenja čime opterećuješ granu koja je napravljena od plastike. Većinom ta grana zna otići zbog nepravilnog rada EGR-a.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Usisna im je slaba točka , i ja sam na svojoj mijenjao nekih 110 tisuća... Kod koga misliš radit chipanje?

 

Malo off, al da ne otvaram novu temu... Koje su vam se pločice pokazale najboljima na Laguni, pogotovo s automatikom? Meni su gore Brembo diskovi i nemam pojma koje pločice i ždere ih prilično....Jel ATE ok?

209 tkm i usisna još nije mijenjana, ali EGR se redovito čisti i kontrolira. Kod mene TRW pločice i Zimmermann diskovi ponašaju se dobro, ali mi se čini da ih uzastopna kočenja umaraju.

Link to comment
Share on other sites

209 tkm i usisna još nije mijenjana, ali EGR se redovito čisti i kontrolira. Kod mene TRW pločice i Zimmermann diskovi ponašaju se dobro, ali mi se čini da ih uzastopna kočenja umaraju.

Kod mene je veći problem naglo kočenje na autocesti s velikih brzina, na običnoj cesti nisam doživio pregrijavanje.. Mislim da sad imam TRW pa ću probat staviti ATE, možda bude bolje.

Link to comment
Share on other sites

radi tip koji spašava mnoge kompove autiju prvotno, sve je ostalo finesa nije laik... došao u kontakt igrom slučaja kao i do servisera extra kojeg ne smijem javno spominjati sam pm.... uglavnom javim utiske.... usput ima ko kakvih djelova za karavanku ili nekoga ko radi led rasvjetu novu na svim prekidačima interijera?

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

Nemoj da ti opet usisna vrisne. Čipanjem podižeš tlak punjenja čime opterećuješ granu koja je napravljena od plastike. Većinom ta grana zna otići zbog nepravilnog rada EGR-a.

Sad si me zabrinuo. Naručio sam čip. Navodno diže na 190ks i 388Nm. Taman ga planiram ugradit i onda tvoj post. Aj napiši par riječi jel pametno to stavljat gore ili da ipak ostane ovako.

Link to comment
Share on other sites

Svatko zna što mu je činiti, ja samo navodim moguće posljedice. Notorna je činjenica da se čipiranjem povećava tlak punjenja, a time i opterećenje na usisnu granu koja je napravljena od plastike. Nitko ne može točno predvidjeti dali će puknuti, ili neće. Ono što ti ja mogu napisati jest da ni u kojem slučaju neću čipirati svoj auto koji me za sada izvrsno sluša. Ponavljam, čipiranje je osobni izbor svakog vlasnika, ali se njime povećava toplinsko opterećenje motora, turbopunjača itd.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

knjigetina zvana 2.2 dci. 

 tako je netko prije par mjeseci napisao i ja se osobno slažem sa njim.

čitač kartice, kartica, senzor pritiska u gumama, podizač stakla, propustanje šibera, selen blokovi straga, vibracije na leru, ksenon žarulje ( i njihova cijena u servisu :blink: ), ležaj motora (dva), računalo putničkog prostora...  to su stvari koje me uopće ne brinu kod moje lagune.  auto ne ide već gotovo tri godine, tj ide kao da ima 45 ks.   evo baš danas je intercooler na pranju i provjeri da nije slučajno probijen. možda u toku dana bude vraćen i onda ćemo vidjet je li on bio problem. napisat cu ukratko kronološki:

-otišla pumpa vode

-dok sam išao prema meh. probila brtva

-skinuli glavu i uredili i malo varili

-usput promjenili karike zbog loše kompresije

-nakon mjesec dana promjenili pumpu vode jer meho nešto nije znao

- opet skidali glavu jer se loša kompresija prebacila s jednog cilindra na drugi  :taz:

-dva majstora radila nitko nije kriv

- odšlepao kola u servis jer nakon svega neće da upale (opet sotona)

- nije bio sotona osobno već se nije namjestila faza

- u servisu namjestili fazu i neke utege na radilici (kažu da jesu)

- bušili glavu + pikse + navoji jer usisna bregasta nije bila stegnuta na istoj ( kako se pojeo navoj nitko ne zna)

- mogu probat? kažu : može, plati pa probaj. 

- renault kaže da mi dizne ne valjaju pa da kupim nove. slučajno tad nisam imao kod sebe cca 10 somića pa ne dolazi do kupnje

- sada bosh dijagnostika - nakon dva tjedna testiranja zovu da dodjem po auto jer su gotovi tj ne znaju sto mu je. za to što ne znaju sam platio 1500 kn. dobio sam ,istina, papir da su dizne dobre.

- još 6 tjedana je bio auto kod majstora da bi napravio detaljnu dijagnostiku  ali od toga nije bilo ništa

- jučer izvadio (novi majstor) intercooler i izlio nešto ulja iz njega. očistio i isprao i upravo sada  bi se trebao tlačiti.  testirali smo egr preko renaultovog clipa - radi. a radi i ovaj drugi koji sam uzeo jučer. izgleda da paše i sa clia 1.5 dci. 

- prije svega ovoga sam kupio novu turbinu  - barem sam je platio kao novu.

Ako netko ima nešto za predložiti ili savjetovati - rado poslušam. 

 

 Long live 2.2 dci

Link to comment
Share on other sites

intercooler suh i bez ulja, nažalost nije riješio problem. kad se auto dobro potjera u trećoj brzini izbacuje grešku na ubrizgavanju.  DF 301 1def. nedoststak zraka u usisu. mjenjali smo i elektromag. za turbinu. nije ni on. probao sam oba senzora za zrak zamjeniti. 

za sutra ostaje wastegate, zamjena intercoolera i crijeva i kao šlag usisni kolektor. on je u zadnjih godinu dana tri put skidan. pitanje je je li itko od majstora mjenjao brtve. jedan ili ni jedan ili svi. zadnji je radio renaultov servis koji je sve dobro silikonirao.  :D

mislim da u kolektoru ima jedna klapna zraka?

zna li itko sta o njoj?

ne mislim na onu odmah iznad egr-a.

Link to comment
Share on other sites

Pa koliko kilometara ima Laguna? Ne mogu vjerovati da ovako maltretira!!

Link to comment
Share on other sites

knjigetina zvana 2.2 dci. 

 tako je netko prije par mjeseci napisao i ja se osobno slažem sa njim.

čitač kartice, kartica, senzor pritiska u gumama, podizač stakla, propustanje šibera, selen blokovi straga, vibracije na leru, ksenon žarulje ( i njihova cijena u servisu :blink: ), ležaj motora (dva), računalo putničkog prostora...  to su stvari koje me uopće ne brinu kod moje lagune.  auto ne ide već gotovo tri godine, tj ide kao da ima 45 ks.   evo baš danas je intercooler na pranju i provjeri da nije slučajno probijen. možda u toku dana bude vraćen i onda ćemo vidjet je li on bio problem. napisat cu ukratko kronološki:

-otišla pumpa vode

-dok sam išao prema meh. probila brtva

-skinuli glavu i uredili i malo varili

-usput promjenili karike zbog loše kompresije

-nakon mjesec dana promjenili pumpu vode jer meho nešto nije znao

- opet skidali glavu jer se loša kompresija prebacila s jednog cilindra na drugi  :taz:

-dva majstora radila nitko nije kriv

- odšlepao kola u servis jer nakon svega neće da upale (opet sotona)

- nije bio sotona osobno već se nije namjestila faza

- u servisu namjestili fazu i neke utege na radilici (kažu da jesu)

- bušili glavu + pikse + navoji jer usisna bregasta nije bila stegnuta na istoj ( kako se pojeo navoj nitko ne zna)

- mogu probat? kažu : može, plati pa probaj. 

- renault kaže da mi dizne ne valjaju pa da kupim nove. slučajno tad nisam imao kod sebe cca 10 somića pa ne dolazi do kupnje

- sada bosh dijagnostika - nakon dva tjedna testiranja zovu da dodjem po auto jer su gotovi tj ne znaju sto mu je. za to što ne znaju sam platio 1500 kn. dobio sam ,istina, papir da su dizne dobre.

- još 6 tjedana je bio auto kod majstora da bi napravio detaljnu dijagnostiku  ali od toga nije bilo ništa

- jučer izvadio (novi majstor) intercooler i izlio nešto ulja iz njega. očistio i isprao i upravo sada  bi se trebao tlačiti.  testirali smo egr preko renaultovog clipa - radi. a radi i ovaj drugi koji sam uzeo jučer. izgleda da paše i sa clia 1.5 dci. 

- prije svega ovoga sam kupio novu turbinu  - barem sam je platio kao novu.

Ako netko ima nešto za predložiti ili savjetovati - rado poslušam. 

 

 Long live 2.2 dci

Kolega, mislim da tebe najviše hebu nestručni majstori, a ne 2.2 dCi. Mislim kakav je to majstor koji ne zna pumpu vode promijeniti. Nema čišćenja EGR-a preko CLIPA-a, to ne pomaže. EGR moraš skinuti, rastaviti na dva dijela i očistiti. Wastgate ne postoji na ovom turbopuhalu, odnosno aktuator pomiče statorska krilca (VNT mehanizam). Dali je sve u redu sa usisnom granom? Može se dogoditi da na njoj gubi kompresiju.
Link to comment
Share on other sites

ovo za majstore se slažem. 

egr je čišćen manualno. s clipom smo samo provjeraval i radi li elektonski dio.

usisna grana ? vidjet cemo ovih dana

 

 

nasao sam podatke gorivu izraku koji kazu:

300 - 1300 bar -  800 - 4000 okr

na 800 okr mi odgovara tlak ali na 4000 imam max 700 bar

slična situacija je sa zrakom.  protok zraka na max okretaja je upola manji.?

 

usput, auto ima oko 160 000 km

Link to comment
Share on other sites

Nešto nije u redu s tim protokom goriva i zraka, vrijednosti su premalene. Sumnjam da bi pumpa i turbina pravile probleme u isto vrijeme. Znači, tebi su problemi počeli kad je otišla pumpa vode tj. Tebi je u jednom trenutku auto pomiješao ulje i vodu i tada počinju nevolje? Na 2.2 dCi pumpa se nalazi u bloku i kad ona "ode" antifriz iscuri u karter. Probaj se sjetiti što su sve majstori radili na autu, a povezano je s ove dvije stavke (ubrizgavanje i punjenje). Meni se čini da ti majstori nisu stručni i da su nešto zahebali, a kad jednu stvar zahebeš na 2.2 dCi ostali kvarovi se javljaju jedan za drugim.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

teško mi je reći što su sve radili kad nisam bio uz njih. sad je ionako kasno. Jasno mi je da je netko nesto zahebao i ne zanima me tko već što. Možda i nije. Možda se u međuvremenu pojavio novi kvar. Da im laguna nikom nije u malom prstu , to stoji, ali neću ih odmah na web. Prvo moram saznati koji je od njih.

U rezervaru imam pumpu goriva koja se čuje dok radi. Tj. kad dam kontakt. Kao da ležaj u njoj  ne valja? Možda kod velikih okretaja ne daje dovoljno goriva?

Probat cu i to nabaviti. Usisni kolektor je zadnji put skidan u renaultovom servisu. Pa oni bi trebali biti najstručniji a ja bi trebao to opet skinuti da vidim da netko nije napravio neku glupost.

Inače kad kažem otvoriti, nabaviti, provjeriti - mislim reći - platiti. Ja ne radim ništa ja samo plaćam. Nisam meh. iako sam pročitao više manuala od mnogih koji su mi radili na autu.

idemo u nove pobjede

Link to comment
Share on other sites

Može da je i do te pumpe. Provjeri dali gorivo dolazi na filter. Ubaci karticu (daj kontakt), pumpa će odraditi svoje ti nakon toga otvori  ventil za odzračivanje na filteru goriva. Gorivo bi trebalo izlaziti pod tlakom što ga daje dobavna pumpa koja se nalazi u rezervoaru.

Link to comment
Share on other sites

mali update. Turbina baca ulje na tlačnu stranu. Moguće da zato nema dovoljno zraka na usisu. Nisam sigurna da li je prošla 10 000. Ovo će sad potrajat. Imam priliku za 400 € sa garancijom od godine. Ako odgovara model, ako skupim  € i ako od moje nema ništa. 

Pumpa goriva dolazi na red malo poslije. 

Link to comment
Share on other sites

u mene na turbini polomita krilca - rekao bi moj prvi nadređeni. meni su polomljena . ali nema neke razlike. 

kako bi rekao edo majka: imaš ti šta para?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav svima. Evo, nakon vise od godine uspio sam nesto napraviti na laguni. A nisam ju bacio na otpad. Sto ne znaci da necu. Nova turbina nije rijesila kvar. Isto tako ni gomila senzora koji su promjenjeni. Srecom, nisam ih kupovao, jer majstor ima dijelova. Problem je u vakumu. Promjenio sam i vakum pumpu, ali nije pomoglo. Onda sam mudro probusio razdjelnik na pumpi. Auto napokon ide preko 3000. Do sada se nije vrtio preko toga. Kao da ima blokadu. Ni na mjestu ni u voznji. Naravno, kod lagune valjda nema kraja glupostima. Sad auto ide bolje, ali greska na ubrizgavanju se pojavljuje iznad 4000 okretaja. To i nije tako lose. Problem je sto gubim vakum na kocnicama. Probali smo vecinu vakum crijeva i sva su dobra. Probali smo razne blokade istih crijeva i nije pomoglo. Dva vakum crijeva ulaze u jedan prazan prostor izmedju egr i bloka motora. To sam vidio onda kad sam skidao egr i usisnu klapnu. Zna li itko cemo sluzi taj prazan prostor? Kad rijesim propustanje ulja na turbini, mozda ju registriram. Kupio sam naravno jos jedan auto. Ustvari dva, otkako popravljam AUTO. Laguna mi sad kao hobi. A , usput da kazem da mi ne radi display navigacije i radija.

Innovative Technologies

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.