Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Kod svakog drugog motora bi rekao brtva glave, ali pošto je riječ o 2.2 dCi ne treba brzati sa zaključcima. Prije bi svakako provjerio pumpu vode.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Pumpa vode je na 110tkm otprilike mijenjana tak da sumnjam da je otisla. A ako je samo turbo onda ne bi bilo ulja u antifrizu ili?

Link to comment
Share on other sites

Pumpa vode je na 110tkm otprilike mijenjana tak da sumnjam da je otisla. A ako je samo turbo onda ne bi bilo ulja u antifrizu ili?

Ne bi.

Link to comment
Share on other sites

A krasno, jedva cekam cuti koliko ce to sve kostati...

Link to comment
Share on other sites

A krasno, jedva cekam cuti koliko ce to sve kostati...

Nemojmo brzati sa zaključcima šta je sve otišlo. Potrebno je pregledati auto, ali od strane iskusnog meštra. ne preporučujem fušere.

Link to comment
Share on other sites

Max, za ZG (tj u okolici tj Sisku) ti imam za preporuciti jednog ak te zanima

Link to comment
Share on other sites

zanima mene... ja imam malih problema sa svojom Lagunom a iz Siska sam :)

Link to comment
Share on other sites

Max, za ZG (tj u okolici tj Sisku) ti imam za preporuciti jednog ak te zanima

Sorry tek sad vidim tvoj post! Cekam pon da se auto vrati u Zg, ali daj mi pliz na pm kontakt!

Link to comment
Share on other sites

Može i meni kontakt stručnjaka iz Siska molio bih. Tnx

Link to comment
Share on other sites

Lagun se sretno vratila u Zg, laganini po autoputu sinoc.. Danas stari nije provjerio ali jucer je pokazalo na sipci da je oko pola litre otisli na oko 400km.

E sad, moj mehanicar, koji je fakat strucnjak za Renault jer je radio dugo u ovlastenom, kaze da bi trazio neku trubinu s razbijenog auta ili dao repairati ovu. Ja bi prvo skinuo ovu staru i vidio u kakvom je stanju.

Koja je vjerojatnost da se ova moja moze reparirati? Jer ak se skine, a ne vrijedi vise, onda treba cekati da naleti neka nova.

S druge strane, ja bi najradije kupio skroz novu ali nemam pojma koliko to moze kostati?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je zamjenska Garrett-ova oko 5000-6000 kn. O originalu (isto Garrett) neću ni pisati. Jesi siguran da je turbina u pitanju?

Link to comment
Share on other sites

Bas to nek se prvo provjeri dal je turbina.

Svaka se moze reparirat al se ne isplati na svakoj ak je stiska s vremenom jer usteda bude mozda 50€ (samo malo njih prodaje reparirane bez da im to saljes svoju)

I ja bi svakako jako pazio od kuda uzimam turbinu.

Link to comment
Share on other sites

Ak neves reparirat svoju a osla je u kuki bi je ja uzeo :D

Link to comment
Share on other sites

Definitivno je turbina. Zvat cu sutra u Sk i u Sloveniju neke turbine.si , navodno dobri a povoljni. Isao bi na repariranu definitivno, samo je sad pitanje kod koga...

Link to comment
Share on other sites

Ovi u Turbo Kirschner su jos najpovoljniji, Pinjusic i Puric su skupi dosta.

Mislim da cu ipak ici na novu a ne reparirati ovu.

Zanima me ima li netko info da se trebaju mijenjati i leteci lezajevi radilice kod promjene turbine?

Link to comment
Share on other sites

Nemoras jer ti se nije rasula. Nova je svakako najboljee.

Obavezno uzmi i cijeli usis dobro dobro isperi i osusi.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ih ionako mijenjao na 120tkm a sad je auto na 168tkm.

Imaju li leteci ikakve veze s propisavanjem turbine ili samo moze biti obrnuto, da turbo unisti lezajeve?

Link to comment
Share on other sites

ak su ti previse potroseni, onda previse ulja prolazi na letecima, i tlak opada pa ne prolazi dovoljno u turbinu, a ako se osteti osovina od turbine, onda udju opiljci metala u ulje al to bi trebao filter ulja da zaustavi

Link to comment
Share on other sites

Znaci ukoliko su zaista promijenjeni prije 48tkm ne bi smjeli uzrokovati kvar turbine?

Ima li neka mjera koliko bi nakon tih 48tkm leteci smjeli biti potroseni, tj. bi li se vidjela razlika da su ostali stari sa 168 i ako su ovi tek 48tkm u motoru?

Link to comment
Share on other sites

Znaci ukoliko su zaista promijenjeni prije 48tkm ne bi smjeli uzrokovati kvar turbine?

Ima li neka mjera koliko bi nakon tih 48tkm leteci smjeli biti potroseni, tj. bi li se vidjela razlika da su ostali stari sa 168 i ako su ovi tek 48tkm u motoru?

Kako kod moje leteći nisu uzrokovali kvar turbine, a imaju skoro 230tkm na leđima?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.