Jump to content

Renault Laguna 2.2dci problem


dankobananko

Recommended Posts

Pozdrav, tražim savjet informaciju više.

Vozim Lagunu 2.2dci 2002 godina te imam specifičan kvar  na autu je zamjenjena turbina jer se  postoječa rasula.Na autu je novo ulje stavljeno i filteri,očiščena sva crijeva intercooler te je montirana postoječa  nova reparirana turbina koja je reparirana od strane Auto centar Mario - Vinkovci .Auto uredno upali ali nakon davanja gasa  vozilu i turbina radi pritisak čim se pusti gas i motor bude u leru  prebaci se u safe mod i turbina više koda nepostoji.

Paralelno tom kvaru krenulo se sistematski provjeriti stanje erg-a katalizatora kompletne usisne grane obadvije klapne svih senzora dizni kompjutera sa novim softwerom,provjerena faza  motora vakum pumpe ima vakuma ..pumpe goriva .ima pritiska nema zraka u sistemu ...auto  kada radi prilikom paljenja radi bez greške čim mu se da gas i pusti nastanu problemi i izlazi crni dim...uglavnom auto radi  stručna osoba koja je dobro upoznata sa  dizelima i renaultima i ima pristup svim novim djelovima i org renault diagnostici .

 

Ako je ko imao slično iskustvo sa  takvim problemom ili prijedlog  slobodno javite .

Hvala unaprijed 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 273
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    88

  • Max

    40

  • dankobananko

    23

  • ribar

    16

Nešto nije u redu s tlakom punjenja. Na CLIP-u bi trebalo vidjeti koje greške prijavljuje. Pošto je turbina mijenjana potrebno je vidjeti dali daje potrebni tlak, radi li regulacija punjenja (električni vakuum elektromagnet), dali je ispravan MAP senzor. Ovaj kvar nema veze s ubrizgavanjem goriva (punjenje je vezano na kontrolu ubrizgavanja, ali nema veze s njim).  Ponavljam nešto nije u redu s tlakom punjena, možda je u pitanju i VNT mehanizam na turbini. Moja pretpostavka jest da turbina nije sređena kako treba, ili je krivo ugrađena, mislim da je u pitanju ovo prvo. Pošalji mi točan kod greške i opis iste (očita se vrlo lako CLIP-om) pa ću pogledati o čemu se radi, bez toga možemo samo nagađati. 100% sam uvjeren da kvar nema veze s ubrizgavanjem goriva.

Link to comment
Share on other sites

Map senzor je ispravan ,regulacija tlaka se dobije bez problema, uredno se štela turbina daje tlak prilikom davanja gasa ali čim se pusti više ništa od turbine.Auto nedaje nikakvu grešku dok se nedaje gas kada se da gas ok ali kada se pusti daje grešku tlaka punjenja.Problem je postojao identičan i sa starom turbinom i sa novom tako da  nevjerujem da je problem u slaganju turbine,a naknadno se opet skidala turbina i provjerila cijela i  varijabla da se nije kaj kontra okrenulo ali je sve ok složeno..Auto je došao sa istim problemom  upališ auto stisneš gas   turbina radi ..u ovom slučaju je ona bila koma i čim pustiš gas automatski safe mod i dimljenje skroz naskroz.Ista stvar se dešava i sa novom turbinom.Čovjek koji ju je ugradio radi izričito dizelske sisteme  Boschista  od svih vozila i najači je u ZG svi idu ovlašteni kod njih. Sutra se  ide provjeriti hidropodizače da se slučajno ventili nezatvaraju pa da  nevrača u aupuh tlak  ...Ugl čovjek je zvao sve živo koje se bavi renaultom u i izvan hr niko nema blage o takvom kvaru.

 

Sorry asvima ako sam sa  pisanjem  mrljav  luud sam več  od ovog problema !!!

Hvala unaprijed 

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

A vec smo mislili da moze proci cijeli mjesec a da nitko nema problema sa slavnim 2.2dci...tja... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

2.2 dCi nema hidro podizače ventila (barem ne one klasične).

Ako postoji greška punjenja kad se pusti gas potrebno je spojiti CLIP i točno u tom trenutku očitati grešku. Puno bih mi pomogao da napišeš točnu definiciju greške(a), tipa DF...(....). Ovo s ventilima ima smisla, ali da ventil pušta zar se isto ne bi događalo i pri dodavanju gasa s obzirom da bi tlak punjenja bio prenizak i auto bi ušao u "safe mod". Vrlo je važno dali je tlak punjenja previsok, ili prenizak u trenutku kad se pusti gas. Probaj još dali klapne za vrtloženje u usisnoj grani rade (odspoji vakuum crijevo koje ide na usisnu granu pa probaj). Još ti ostaje EGR, moguće da on uzrokuje sve ovo tako da bez obzira što ne prijavljuje grešku (nisi spomenuo) provjerite u CLIP-u njegov rad (može se ući u izbornik actuators, uključiti EGR i onda se vidi kako se ventil otvara i zatvara). ECU ne prijavljuje grešku bez uzroka, odnosno sigurno je da neka od komponenti ometa  punjenje.

Link to comment
Share on other sites

erg je skinut očiščen i provjeren rad ,Klapne rade  provjereno  skinuto crijevo.Greška je  mislim c 1101 tak nekaj  tlak punjenja...e sada kolki je tlak nisam popamtio.Ugl auto je bio i u renautovom servisu skoro krug 20 ljudi koji rade sa renaultima je pitan za taj kvar.

Daj mi reci nismo se upoznali  neznam dali radiš u Renault servisu pošto vidim da si više stručan po tim pitanjima od mene ,a usto si iz kraja mojeg starog..zapravo okolica Drniša-velušič.Pa ako nije problem da stupimo u kontakt telefonom da nenabadamo u čoravo pa možda  da  se i čuješ sa čovjekom koji radi jer je on u problemu detaljnije nego ja koji samo slušam sastrane.Ipak on ti može detaljnije reči sve kaj očitava kada je na kompu.

Hvala još jednom unaprijed

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

Pogledaj P.M.

 

Provjerite još obavezno i kućište EGR ventila, njega bi isto trebalo očistiti ako nije do sada.

Link to comment
Share on other sites

greška je P1125 Magnetni ventil tlaka punjenja .prevelika količina Čujemo se u pon da te ne ometam na odmoru.

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

Bilo bi dobro da pokušate s drugim regulatorom. Očito je tlak previsok u tom trenutku kad pustis gas, odnosno ne radi kako treba. Mislim na onaj ventil osvježenje o sponu kod desnog nosača motora. Nešto nije u redu s njim, ili instalacijom. Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

...van teme,

većina ljudi priča da je 2,2 dci problematičan motor,da li netko zna jeli je kritična neka godina proizvodnje motora ili su problem (ako se kavalitetno ne održava) sva godišta motora?

Link to comment
Share on other sites

pročitaj sve topice od usrmaatre pa ćeš dosta toga saznat

Link to comment
Share on other sites

...van teme,

većina ljudi priča da je 2,2 dci problematičan motor,da li netko zna jeli je kritična neka godina proizvodnje motora ili su problem (ako se kavalitetno ne održava) sva godišta motora?

 

Nema problematičnog godišta, ali od lagune 2 phase 2 EGR ventil je drugačiji (verzija 140 ks s DPF). Ova verzija bi trebala biti pouzdanija. Isto tako nitko neće spriječiti kvarove na motoru koji je tijekom svoje eksploatacije imao servisne intervale od 30000 km i uz to je u taj isti motor ulijevano polusintetičko ulje (bilo je dopušteno od strane Renaulta). Ja npr najmanje poblema imam s motorom, samo redovita izmjena ulja, čišćenje EGR-a i njegovog kućišta.

Link to comment
Share on other sites

Nakon dugog razmišljanja došao sam do slijedećih mogućih uzroka ovog problema. Nesumljivo je utvrđeno da turbopunjač daje previše tlaka na izlazu prilikom puštanja gasa (ako je istina da MAP nije u kvaru). Sad očito je da nešto, ili ometa prolaz komprimiranog zraka  iza samog MAP senzora (mjerač apsolutnog tlaka na izlazu iz "intercoolera"), ili regulacija tlaka punjenja nije dobra u trenutku kad se pusti gas. Uzroci mogu biti:

 

1. Nepravilan rad EGR ventila

2. Začepljen EGR, ili kućište EGR-a

3. VNT mehanizam (2.2 dci ima ugrađen turbopunjač promjenjive geometrije) blokiran, ili ne radi kako treba

4. Elektromagnetni regulator tlaka punjenja neispravan, ili ne radi kako treba

5. Zamijenjena, ili puknuta vakuumska crijeva koja idu na elektromagnetni regulator punjenja, ili ona koja idu na vakuumski regulator koji pokreće polugicu koja pak zakreće krilca VNT mehanizma

 

Kod točke 3. bez obzira što vakuumski regulator (nalazi se na samom turbopunjaču) može biti ispravan (ali i ne mora) krilca mogu biti blokirana (ovo se lako provjeri pomicanjem polugice rukom - ista se mora lagano gibati bez otpor).

 

Ako je sve ovo ispravno onda je neispravan ECU kojeg treba zamijeniti. Puno lakše bi bilo da je danko napisao kod greške koju očitava CLIP (DF.....DEF) nego kod greške univerzalne dijagnosike P1125.

 

Turbopunjač se "rasuo" isključivo zato što je visoki tlak na izlazu uzrokovao povećano opterećenje na ležaje iste.

Link to comment
Share on other sites

Sutra javim za konkretne prijedloge makar mislim da je večina provjerena ali opet če se provjeriti 

Link to comment
Share on other sites

ECU je promjenjen i stavljen novi software na isti.Erg je provjeren  i sve očiščeno kučište.Svi senzori su provjereni i mjenjani sa novima tako da nisu oni u igri.Turbina provjerena  krilca  nisu blokirana niti kontra okrenuta varijabla.

Link to comment
Share on other sites

Onda jedino ostaje elektromagnetni regulator tlaka kod desnog nosača motora, vakuum crijeva, ili pneumatski aktuator na samom turbopunjacu. Dali je aktuator mijenjana, ili je ostao isti nakon reparature turbopunjacu? Dali ispravno promiče polugu koja regulirati položaj krilaca?

Link to comment
Share on other sites

Turbina je komplet mjenjana  svi su dijelovi novi,auto ima vakum uredno.

Link to comment
Share on other sites

Nema veze što ima vakuum, bitno je daji je taj vakuum u trenutku dok puštaš gas u parametrima. Jučer sam slučajno iščitao podatak na internetu da za za 120 mbar tlaka poluga koja pomiče statorska krilca mora imati pomak od 1 do 4 mm, dok za 400 mbar tlaka treba imati pomak od 10 do 12 mm. U privitku ti šaljem podatke za provjeru pojedinih komponenti:

 

 

20130723081310.pdf

Link to comment
Share on other sites

Uh, kad ovo sve čitam sjetim se svoje Lagune kolko me živaca i novaca koštala! A kako je tek bilo mom mehaničaru? hehe ,...

Mislim da je bilo pisanja na uk forumu o tom problemu pa probaj škicnuti

Link to comment
Share on other sites

Uh, kad ovo sve čitam sjetim se svoje Lagune kolko me živaca i novaca koštala! A kako je tek bilo mom mehaničaru? hehe ,...

Mislim da je bilo pisanja na uk forumu o tom problemu pa probaj škicnuti

Mislim da je tvoj mehaničar jednostavno trebao reći ja to neznam servisirati i točka.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je tvoj mehaničar jednostavno trebao reći ja to neznam servisirati i točka.

haha, da . uživajte

Link to comment
Share on other sites

Trenutni majstor je odustao rekao da više nezna ..moram čekati 1.9 da odem u Štarkelj jer su godišnji.Neznam di bi otišao drugdje  jer u zagrebu štarkelj je ok po forumima ...Baotič nemam namjeru jer mi je za utvrđivanje kvara na odvodnom crijevu ulja tražio  1600 kn bez popravka ..tako da  ne hvala .Meič isto tek poslje 1.9 a roca  ni u ludilu.Ako ko može ppomoči informacijom pravim savjetom di i kod koga na točno utvrđivanje kvara bio bi zahvalan full....

Link to comment
Share on other sites

2.2 dci je specifičan motor i teško ćeš naći nekoga u ovlaštenom da ga zna raditi. Većinom tamo stvari funkcioniraju po sustavu mijenjaju sve ono na što sumnjaš. Pošto se radi o skupim dijelovima to ti sigurno ne bi preporučio. Treba se posvetiti ovom kvaru i tražiti uzrok, a to nitko ne želi. Što iz neznanja, što iz razloga da traženje uzorka odnosi puno vremena koje dotični mogu upotrebiti za puno jednostavnije kvarove koje će lakše naplatiti.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.