Jump to content

diskovi i plocice


partytime

Recommended Posts

@dizna

Jsi siguran da TRW odgovara? Odgovaraju pločice po katalogu i drugih proizvođača, samo malo stružu, a ne bi trebale :)

Ja sam skužio nakon 1000km da ATE pločice otraga ne štimaju :) Grijali su se diskovi malo jače nego bi trebali. Stavio sam ih pred godišnji, put od 350 km u jednom smjeru, na povratku nizbrdo po AC kod Ravne gore auto usporava :) Po gradu i na kraćim relacijama se uopće nije kužilo :)

Naoko su drugačije i pločice i limići. Ako tebi TRW radi dobro, možda ti je majstor kod ugradnje ostavio original limiće i sredio pločice. Po katalogu nažalost ne možeš gledati, u mojem slučaju i prodavač i radiona gdje je rađena ugradnja su provjerili po VINu da je taj ATE za taj auto i opet nije bilo dobro. Samo iskustvo tu igra :)

Sad da mijenjam to isto, s ovim znanjem koje sad imam, išao bi na sve OE renault ili u drugoj opciji ATE/textar diskove + OE renault pločice, kako bi već ispalo jeftinije :)

 

Link to comment
Share on other sites

@lageros-zg

Evo šasije - VF1JZ140647320355

@Alen neznam dal je ostavljao stare limiće na TRW-u, samo znam da na moj upit zašto je naprijed stavio ATE a nazad TRW mi je rekao da za iza nije odgovarao ATE po katalogu, valkda, ne sjećam se više točno, a vjerojatno je bio razlog zbog tih limića...

Ugl. nikakvog struganja niti cviljenja nikad nije bilo

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Koja je razlika između ovih dvaju disk pločica

Screenshot_20220127-193635_Chrome.thumb.jpg.f3f2a5ac0476f80b5f9a674a8a39979e.jpg

Screenshot_20220127-193727_Chrome.thumb.jpg.d5651beb11ba63d9d0687e64521b9cd0.jpg

 

Po ATE katalogu pašu mi i jedne i druge straga, dok naprijed samo plave daje.

Pretpostavljam da su ove skuplje "Ceramic", jel stvarno vrijede tih 100 kn više.

Koja je razlika zapravo?

 

 

Zanemarite ovaj post iznad na kojem sam ostao ignore, to je za scenica, gledam sad za Lagunu...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Molim pomoc!

Pozdrav koje disk pločice da uzmem za mog renault Scenica 2016 godina 1.5 dci?

Prilikom servisa i prednje i zadnje su za skorašnje mijenjanje imaju jos oko 3mm mesa?!

A ne kuzim se bas nista u to!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ekipa, ne znam jeste već pričali ovdje o tome (nisam našao), ali čitam po netu i totalno su podijeljena mišljenja oko normalnih, bušenih ili rezanih diskova. Jedni govore da su najbolji normalni jer je najveća površina, da su bušeni dobri samo za kišu, ali ne valjaju jer pucaju, drugi pak da se normalni pregrijavaju zbog plinova, da su rezani najbolji jer ne pucaju itd...kakva su vaša iskustva/mišljenja?

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Ninoo said:

Ekipa, ne znam jeste već pričali ovdje o tome (nisam našao), ali čitam po netu i totalno su podijeljena mišljenja oko normalnih, bušenih ili rezanih diskova. Jedni govore da su najbolji normalni jer je najveća površina, da su bušeni dobri samo za kišu, ali ne valjaju jer pucaju, drugi pak da se normalni pregrijavaju zbog plinova, da su rezani najbolji jer ne pucaju itd...kakva su vaša iskustva/mišljenja?


Kao netko tko ih prodaje, a i sam je koristio rezane (ATE POWER i BREMBO MAX) mogu reći iz svog iskustva, a i iskustva svojih kupaca.

Dakle, najprije moramo razlučiti više stvari, a to je što se točno kupuje, jer ima i jeftinih brandova koji prodaju takve diskove i to je ono što ne valja (uglavnom)
i ako se uspoređuje s time, onda je logično da ne valja, jer to je isto kao i kada se iz ovlaštenih servisa pozivaju na to da je samo original najbolji, a za usporedbu
uzmu one jeftine kineske proizvode koji ne valjaju, jer onda imaju tu prednost u izjavi, ali ne uzmu u obzir da ima i onih proizvođača koji rade za original i da ti proozvodi funkcioniraju.

Problem je što kod kočnica ima još puno više parametara da bi kočnice bile dobre i kvalitetne, odnosno da to sve radi kako treba.

No, vratimo se na ove kombinacije izvedbe diskova.
Bušene nisam koristio, jer zbog prašenja pločica može i hoće doći do zapunjenja tih rupica, što znači da onda treba uzeti one pločice koje manje praše (npr keramičke).
Do pucanja može doći eventualno zbog kamenčića koji mogu upasti u ti rupice pa uz nekoliko čimbenika može doći do pucanja, ali na onim skupim i kvalčitetnijim proizvođačima
do toga uglavnom ne dolazi.
Naime, nema puno opcija koje su baš naj, osim onih koje se prodaju na onim skupim autima pa su to i tvorničke opcije, ali u zadnje vrijeme se pojavio BREMBO XTREME koji se
do sada kod mojih kupaca pokazao čisto pristojno i ok, ali uz obavezne iste BREMBO XTREME disk pločice.

Druga opcija koju sam i osobno kostio je ATE POWER i BREMBO MAX (rezani diskovi) i tu moram reći da je ATE u tom segmentu redovnih/klasičnih diskova apsolutni kralj,
u odnosu na sve ostale (tu ne uzimam u obzir one EBC i ostale sportske proizvođače koji nisu redovni). Moj osjećaj između ATE i BREMBO rezanih diskova je to da sam
imao osjećaj da su BREMBO diskovi nešto glasniji i pri nižim brzinama, a isto tako je bio onaj neki osjećaj kao da kočim željezom, onako grubo, dok kod ATE-a to nije bio slučaj.
Iako mnogi govore da ATE zabranjuje kombinaciju POWER diskova i CERAMIC disk pločica, to nije točno, jer radi se samo o preporuci zbog buke koja se stvara,
a zapravo buka se ne stvara zbog disk pločica, nego zbog žlijebova na diskovima, što je sa bilo kakvim pločicama, jer to je normalana pojava kada su takvi diskovi
i kada dolazi do frikcije.

Inače, žlijebovi su za vodu (kiša), plinove, prašinu, kamenčiće... svakako bolji od rupica, a i ATE POWER diskove proizvodi drugačije u odnosu na normalne,
tako da se to odnosi i na temperature koje se pojavljuju kod jakih kočenja gdje se temperature dižu i na oko 800°C.
Dobro je za njih još reći da su se ATE POWER diskovi testirali na DTM utrkama i položili su.

Obični diskovi, kod njih je jabitnije vidjeti jesu li visoko karbonizirani (High Carbon), jer su isto tako bolji u odnosu na obične diskove, a isto zbog temperature.

Na kraju svega, ja sam zadovoljan s time što sam na sva 4 kotača imao ATE POWER i ATE CERAMIC koji su izdržali 130tkm, a što je poprilično dobro, a i još je ostalo mesa i na diskovima i pločicama.

U svakom slučaju, preferiram više rezane diskove, a uvijek treba gledati koji proizvođači su u ponudi, jer nisu svi jednaki i tu se najviše lome koplja, ali to je pak druga priča....

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@lageros-zg kao netko tko je na tvoju preporuku stavio POWER + CERAMIC kombinaciju na isto takvog Focusa, mogu samo reći hvala! Dapače da ne pišem tu hvalospjeve o kočnicama, mogu potvrditi da je i čovjek koji ga je kupio od mene izuzetno zadovoljan kočnicama, i to je jedna od stvari koju je prvu spomenuo kada se vratio doma do Rijeke.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Raven said:

@lageros-zg kao netko tko je na tvoju preporuku stavio POWER + CERAMIC kombinaciju na isto takvog Focusa, mogu samo reći hvala! Dapače da ne pišem tu hvalospjeve o kočnicama, mogu potvrditi da je i čovjek koji ga je kupio od mene izuzetno zadovoljan kočnicama, i to je jedna od stvari koju je prvu spomenuo kada se vratio doma do Rijeke.

@Raven drago mi je to čuti, jer to znači da je i posao napravljen dobro i kvalitetno.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja recimo imam ATE pločice i bušene Zimmermann diskove i to mi se do sada pokazalo odlično u svakom aspektu.

47 minutes ago, lageros-zg said:


Inače, žlijebovi su za vodu (kiša), plinove, prašinu, kamenčiće... svakako bolji od rupica

 

Ovo recimo mi je zanimljivo jer na sportskim autima su rupice u daleko većem postotku nego rezani, barem koliko sam ja primijetio...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, marttin said:

Ovo recimo mi je zanimljivo jer na sportskim autima su rupice u daleko većem postotku nego rezani, barem koliko sam ja primijetio...


Držim da je disk koji ima više čvrste površine svakako čvršći, a sportivo je pak neka druga sfera.
Naime, voda (kad je ATE u pitanju) ide kroz žlijebove van diska rotacijski gledano, a ovako s rupicama baš i ne, nego ide kroz disk.
No, gleda se multifunkcionalnost pa kako se rupice mogu zaštopati pa i neki kamenčići mogu ostati u tim rupicama, kod žlijebova je to drugačije,
jer kroz njih to sve izlazi van, ne ostaje unutrta, niti voda, niti prljavština, kamenčići, plinovi...
E sad, atraktivnost je druga stvar, a neki od proizvođača su počeli proizvoditi i kombinaciju s rupicama i žlijebovima.

Ako uzmemo u obzir koliko se sportski super auti doista voze godišnje ili ako uzmemo trkače aute, činjenica je da su to vrlo male kilometraže s takvim autima,
a trkači pak kočnice mijenjaju nakon svakih par utrka.

Uglavnom svatko ima nekog favorita.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, marttin said:

....

Ovo recimo mi je zanimljivo jer na sportskim autima su rupice u daleko većem postotku nego rezani, barem koliko sam ja primijetio...

ljepse izgleda, bolje se prodaje.. i kod keramickih ili carbon diskova se ne mogu rezati neg o moraju biti rupice. sve ostalo je samo dekoracija. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20ak godina koristim busene diskove u većini slučajeva, bilo je i rezanih bremba i taroxa. A bilo je i diskova koje sam ja bušio, cca 15-20 pari sam izbušio sto sebi sto drugima. Nikad ali bas nikad nisam imao problem pucanja diska niti su se iskrivili. Te koje sam bušio su bili ili ate ili brembo za naprijed ili trw ako nema ovih dva za zadnje. 
Da, donekle se rupe zapune, ali se to vrlo lako i brzo očisti. I jednostavno se prati kad je disk van mjere, ako nema konusa na rupi gotov je odavno.

Bas sam nedavno stavio sebi na 1.5dci brembo xtra u kompletu, to mu je overkill ali mene veseli. Zimmermann bušeni nisam htio uzeti, pred 10ak godina sam ugradio jedan par običnog zimmermanna na a6 i vrlo brzo su protresli. Da li je bila losa serija ili je kvaliteta takva neznam jer ih ni prije ni kasnije nisam nikad ugrađivao.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ate power recimo izuzetno voli pucat na straznjoj poziciji na bmw

Link to comment
Share on other sites

Frend je imao Skodu Fabiu 1.4mpi tada staru par godina ono neki lagani spec za slalom i stavio je ATE Power disc i ATE Ceramic plocice, to je bila abnormalna transfirmacija, auto je kocio dobro da nije realno.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Što bi ove razlike značile?

Screenshot_20240325_173106_Chrome.thumb.jpg.fd01ec41c1d698055663380b854063e2.jpg

Screenshot_20240325_172822_Chrome.thumb.jpg.879ff9a7d2e6b81448d5c58b2b942a45.jpg

Ovo je sa tehničnog od dvije lagune.

Gornja slika original diskovi i treći setovi pločica naprijed i nazad (naprijed diskovi 320 mm zbog 4controla). Ukupno 155 tkm.

Donja slika u ovlaštenom servisu stavljeni naprijed i nazad original diskovi (naprijed prve pločice, iza drugi par pločica). Disk prednji 296 mm. Ukupno od postavljanja diskova oko 80tkm.

Stražnje osovine su iste što se tiče promjera diska.

Dal ovdje u silama kocenja igra ulogu kočiona tekućina?

Dojam pri kočenju je da auto sa donje slike koji ima manje sile kočenja znatno više grize i kao da bolje koči.

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Razliku može raditi guma, površina diska u smislu čistoće, vodilice i nosač kliješta kao i klip. Dojam često vara, stara tekućina otvrdne pedalu. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Kociona tekucina, bi se trebala mijenjati otprilike svake 3-4 godine?

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, direstraits said:

Razliku može raditi guma, površina diska u smislu čistoće, vodilice i nosač kliješta kao i klip. Dojam često vara, stara tekućina otvrdne pedalu. 

Do momenta kad je nakon voznje extremno omeksa :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, direstraits said:

Razliku može raditi guma, površina diska u smislu čistoće, vodilice i nosač kliješta kao i klip. Dojam često vara, stara tekućina otvrdne pedalu. 

Stara kočiona tekućina ne može otvrdnut pedalu nego može prilikom oštrijeg kočenja i zagrijavanja napravit mjehure i pedala će postat takva da će propadat i morat ćeš pumpat da se zaustaviš . To kako rekoh prilikom jačeg zagrijavanja kočnica usljed oštre vožnje . Uostaslom radi toga se i mjeri i  mjenja , nekad je bilo svake 2 godine . To ulje je higroskopno što znači da vlaga s vremenom degradira kvalitet ulja . Prolij negdje kočiono ulje i uzmeš vodu pa poliješ ono se ispere za razliku od svih drugih ulja.

  • Thanks 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jer je zapravo vise alkohol nego ulje. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Stvar je kod vode u kocionoj. Ona se pregrijava i kak veli kolega stvaraju se mjehuri pare koja je stlačiva. Ulje nije stlačivo..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Apsolutno je tako niti jedna tekućina nije stlačiva, kako bi uostalom i mogla kočnica ili bilo što drugo vezano za hidrauličke sisteme funkcionirat.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.