Jump to content

diskovi i plocice


partytime

Recommended Posts

To da je normalno da kočnica na upaljenom motoru dođe do poda pošalji u neki auto magazin vjerovatno će bit objavljeno a možda bude i novčana nagrada.

Link to comment
Share on other sites

kao prvo 24 godine su mi totalno nebitan broj. a i kilometraze nije uvijek pokazatelj (po meni nije gotovo nikad) bitnije je odrzavanje. 

ne trosi ulje, i potrosi 2-3mm u god dana (a ako dobro pamtim radis izuzetno malu kilometrazu) je OGROMNA razlika... 

kolko moze pedala je na snimku. Ti procijeni jel do poda ili ne (mislim da bi prije izbilo kocioni cilindar jer je klip vjerojatno na dnu cilindra).

Vjeruj mi nesto ce se uvijek rasiriti ako imas dovoljno jaku nogu / servo... moderni auti imaju IZRAZITO jak servo.. a i metal se siri i crijevo se siri (moze bez pucanja duplirat svoj volumen), i ulje se tlaci.. to da je nesto nestlacivo je samo pojednostavljenje ( i to jako veliko) voda je 100 puta meksa od celika. Tj sila potrebna da joj se smanji volumen je cca 100 puta manja od one za celik. jeste i celik je nestlaciv i izuzetno krut pa ga se opet oblikuje.... 
 

cijeli sustav ulja ti ima bar 0.5L ulja.. kocioni cilindar ima radnu zapreminu manju od 10cmm (manje od pedesetine....) 

a automagazin su mi autoritet.. isuse... koji strucnjaci.. vecina ne zna razliku izmedju oktanskog i cetanskog broja... ako si od njih ucio ne cudi me znanje.. 

Link to comment
Share on other sites

Ja jako dobro znam razliku između oktanskog i cetanskog broja , pa ima više automagazina valjda ćeš nać  odgovarajući po stručnosti . Masloprije sam išao van provjerit hod kako smo i diskutirali dakle sa upaljenim motorom i ostade bar pola hoda ako ne i više . Kako na golfu tako i na renoliću. Znači kad ti god padne na pamet u Rijeci pošalji poruku idemo najprije izmjerit hod na golfu i rad motora ćeš ti provjerit. Poslije dok ti sjediš u kafiću ja skočim po renolića pa mjerimo na njemu . Prije jedno 2 mjeseca sam ja koji ništa nezna zamjenio zadnje pakne i kočione cilindre . Dakle mjerimo i njemu hod pedale . 

Može li poštenije cjenjeni auditoriju?  I da ja ću u kafiću platit račun.

Zaboravih da ja nisam učio o oktanskom i cetanskom broju od automagazina nego na satu motoristike   Jože vlahovića br10   Metalsko saobraćajni školski centar. Predavač pokojni prof Pajo Vujasinović.

Link to comment
Share on other sites

pa ti si se pozivao na automagazin kao referencu ne ja :).

Nemam potrebu provjeravat tvoje aute. Na nekima je prosto slabiji servo nego na drugima. a o stanju  motora vizualno mogu samo "gatat" ko baba vracara.. 

Link to comment
Share on other sites

Pa da što fali automagazinima ima ih koliko oćeš u regionu. Moj sevo je sasvim u redu volio bi i da je slabiji . Što ćeš gatat sjedneš voziš vidiš kako ide sukladno snazi , gledaš radi li ljepo dali dimi i gotovo . Probna vožnja je zakon .

Što se tiče automagazina i sl ja što god znam nisam izguglao  jer to mi nije fah. A izguglano je u forumima  glavno . E vidiš mene nikad nisi vidio da sam išto rekao po pitanju tih gluposti ili rada na kompu jer o tome nemam pojma . Dakle što ne znam ne znam ja iza svake rječi stojim jer je kod mene rječ sve , što se ovdje za puno njih ne može reć .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@trapavi , svrstavas me s danasnjom mladezi, a apsolutno me ne poznajuci niti struku kojom se bavim... 2006 sam osvojio Evropsko natjecanje pod fondacijom Von Neuman Janosem za revolucionarnu konstrukciju sus motora. Prije toga sam prostudirao (u pravom smislu rijeci) nekoliko knjiga o toplinskim  strojevima , izradi i konstukciji motora te bio mentorovan od strane vrsnih inzenjera (zbog nesrece na motoru sam bio jako dugo nepokretan, a to vrijeme sam iskoristio na znatno sirenje znanja u tehnici koja me oduvijek zanimala jer sam i odrastao u obitelji strucnih ljudi / svaki u svom polju)... od tada sam napisao nekoliko strucnih clanaka te sam citiran vise od 400 puta u drugim istrazivanjima kao izvor. Te predavao na RiTeh-u 5 godina strukturnu analizu... To se ne postize googlanjem i youtubanjem.. 

Odgovoran sam licno svojim imenom za konstrukcije koje nose tisuce tona, te i za poneke koje same teze desetine tisuce tona. A i ya par kljucnih projekata u Viktor Lencu kad im je bila brod diyalica nosivosti 1600 tona na remontu a njihov konstruktor nesto zajebao pa sam ja radio reviziju svih proracuna s tada 22 god... 

Ti znas da je tekucina nestlaciva jer tebi nije bitno da znas kolko je ona stlaciva. Ali ja kad nesto dizajniram za velike dubine / tlakove, moram itekako voditi brigu i o tome. Tebi je neko crijevo kocnica kruto, a za mene je to mekano kao balun.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Samo ti ljepo radi , konstruiraj , dizajniraj a ne lupaj gluposti i sve ok . Pa zato ja ljepo odem u dućan kupim nova crijeva kočnica koje su dizajnirali pametni ljudi , ugradim ozračim sustav i tu za mene priča završava . Što bi ih ja trebao dizajnirat? A to tvoje napuhavanje okači mačku o rep . Sve živo se može minimalno napuhat odnosno proširit usljed djelovanja tlaka , između ostalog i topovska cjev prilikom ispaljenja se vjerovatno napuše odnosno radi . Ali to neka inžinjeri misle. Pa mi smo u firmi imali alate gdje je radni tlak 700 bara pa se cjevi nisu barem vidljivo napuhavale .To govorim o ručnom alatu koji je imao određenu namjenu i koji je brzim priključcima mogao bit zamjenjen drugim alatom . To je dizajnirano i ispitano u tvornici prilikom proizvodnog procesa i tu za korisnika priča završava , njegovo je da sa tim alatom radi .

Idalje ostaje provjera pedala kočnice , nadam se da će doć i tvoj na provjeru pa da vidimo te propadajuće kočnice da ne dođe do epidemije . Ko zna možda je zarazno . 

Dakle ljepo radi svoj posao piši stručne članke, pa kao što vidiš nisam ti dao lošu ideju da te radove na kočionim sistemima ili bolje reći osvrte na njih pošalješ nekom na objavljivanje pa će čitaoci od njih imati koristi i saznat nove stvari . Nemoj zaboravit ni motore , obavezno reci da oni kojima auto ne troši ulje ili troši jako malo od prvog dana kad je kupljen bacaju te i traže neke koji dime na sve strane i iza kojih se daviš od dima.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, trapavi said:

Da a dali baš do poda    pa provjeri.

 

ne do poda ali ide jako nisko za razliku od "normalnog" nivoa do kud ide u voznji

Link to comment
Share on other sites

Pa normalno jer stojiš sa upaljenim autom i držiš jako pritisnutim gdje je sve pod maksimalnim tlakom . Do poda koja ide pravac servis. Niko normalan ne bi ni vozio auto gdje pedala udari u pod.

Link to comment
Share on other sites

Vecina normalnih nikad ni ne pokusava kocit dok stoji u mjestu pa ni ne primjeti kolko ima hoda jos mimo potrebnog za zaustavit se...

Isto tako i na tehnickom kad rade silu kocenja a on zakoci s propisanom na 1/3 hoda.. Zasto bi isao dalje bilo ko testirsti... 

Bez serva ne stize ni blizu tolko nisko. Da je zrak u sistemu stlacio bih ga nogom bez imalo problema.. 

Neda mi se ici otpustat odzracnik da vidim dal je to bas klip do kraja u cilindricu ili je jos 5mm hoda ostalo, ali ta informacija je apsolutno nebitna. Jer je tu tlak 2-3 a mozda i 4* veci od potrebnog da se zaklokiraju kotaci na suhom asfaltu s dobro zagrijanim sportskim gumama na uzbrdici... 

Megane je punio 240 uz vrata jadrana i zaboravio sam da tamo idemo na kavicu.. Pa je bilo klcenje a sva 4 kotaca lijepo zablokirala kolko je nedostajalo sile, ana njemu 235/40R18 UUHP gume 

I taj alat koji si naveo.. Dostize 700 bara sako kad dolazi do svoje maksimalne radne sile. Vecinu vremena posao odradjuje s 1/10... Isto kao i kocnice... 

Ta crijeva koja spominjes uzmi "subler" i napizdi alat na maks tlak (a ne radni) pa reci kolko se to povecalo, avaljalo bi i duljinu da izmjeris... I nemoj pritom zaboraviti da je promjena volumena na kvadrat promjeni promjera.. Ujedno ta crijeva su izuzetno debela u usppredbi s kocionim. Tocno se vidi kako se napinje i izvija cijelo crijevo kako raste tlak a ne da se nista ne primjeni... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ko je spomenuo zrak u sistemu? Nemaš ti što nego dovest auto jedan stisne bremzu drugi mjeri dal je pedala do poda . Tu prestaje tvoja magla i neko lupanje o dimenzijama guma . Pa koje to auto ne počme kočiti čim počmeš pritiskat kočnicu , stikaš koliko treba i gotovo. A koja to kočnica nije tvrđa bez serva, za tro se i govori o upaljenom vozilu.

A taj alat i te cjevi koje rade na 720 bara su konstruirane za takav rad ,. pa neću nosit šubler i kad se radi mjerit cjevi . To je učinio napr  Holmatro , weber hidraulik , Lucas i danas vjerojatno joškoja renomirana svjetska firma . Samo sepo sebi razumije kad se napr rasteže automobil radiš sa alatom a ne buljiš nit možeš znat na kliko tona opterećenja je . Nebitno kako su armirane i od kojih slojeva su te cjevi to su poslovi proizvođača . Vjerovatno si možda negdje vidio kad zaglaviš alat vrhom između vrata automobila kako kad radiš alat rastvara auto lomi brave i oslobađa prostor za vađenje unesrećenog . Da ne spominjem kad ga uglaviš kod šarki za otvaranje kako vrata jednostavno izlete istrgana. I što bi trebalo mjerit jjesu li cjevi proširene ili ne.

Ništa mi tu ne znače te knjiške fore o promjeni volumena na kvadrat promjeni promjera ili što već želiš reći . To si negdje pročito ili naučio školovanjem pa se razmećeš potpuno nepotrebnim glupostima . Dakle kočnica ti ne udara u pod a sve ostalo su nepotrebne gluposti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.