Jump to content

diskovi i plocice


partytime

Recommended Posts

danas dobio textar plocice za montirat na sluzbeni...nigdje vece srece, sad mogu baciti u smece bremsi mrtvi...jos nisam dozivio da plocica nakon 2.5 mj se pojede cijela i ode kvragu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kod mene textar i diskovi i plocice naprijed. Top marka, nista ne trese i osjecaj na kocnici je odlican. Za zadnje diskove si isto mislim uzet textar al neznam cije lezajeve stavljaju posto na meg 3 ide sa zadnjim diskom i lezaj kotaca.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Lowlife said:

neznam cije lezajeve stavljaju

WBR, kinez. Isto kao i LPR. Ustvari dobiješ isto u obje kutije. 

Link to comment
Share on other sites

ATE diskovi,ATE pločice,auto Clio3 tce karavanček
Kočnice cvilkaju svaki put,prije toga imao TRW i diskove i pločice znali su zacvilit ali ne svaki put
E sad ATE diskovi su Made in P.RC a pločice Made in Czech Republic
I je.... ga sad
E sad za trešnju može biti kriv i onaj rub laj nastane kod kočenja,to se pobrusi i opet sve ok
A ovo ću baš probat 180-200 pa kočenje do 100

Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

kod mene je ate iz stokića i diskovi i pločice, sve savršeno, ni c od cvileži, a koči brutalno

Link to comment
Share on other sites

Da ih nisi podmazao s wd40?
:D

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

WBR, kinez. Isto kao i LPR. Ustvari dobiješ isto u obje kutije. 
Zgodno, znaci zaobic ih bar za zadnje. Onda vjerojatno SKF ili NTN diskovi budu. Kombinacija s dobrim lagerima a vjerojatno jeftinim diskovima.
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, frenchkey said:

Da ih nisi podmazao s wd40?
:D

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

 

možda zato slabo koče 😆

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lowlife said:
22 hours ago, direstraits said:
WBR, kinez. Isto kao i LPR. Ustvari dobiješ isto u obje kutije. 

Zgodno, znaci zaobic ih bar za zadnje. Onda vjerojatno SKF ili NTN diskovi budu. Kombinacija s dobrim lagerima a vjerojatno jeftinim diskovima.

Za stražnje diskove uglavnom prodajem SNR (koji je kupljen od NTN-a, ali i dalje je to SNR) i oni rade ležajeve za Renault, ali ne i diskove, no kako svi ti proizvođači surađuju,
a Renault ima čak i udio vlasništva u SNR-u (to ide ono na lokal patriotski gledano da se dmaće industrije podržavaju) onda se isplati kupiti SNR, a za disk pločice, ako nije el. ručna,
onda TRW, TEXTAR i ATE, dok kod nekih el. ručnih kočnica je najbolje uzeti original, jer ima fizičke razlike u tom originalnom pakiranju u odnosu na aftermarket pa zna biti problema.

Mogu provjeriti, samo mi treba broj šasije

14 hours ago, frenchkey said:

kod mene je ate iz stokića i diskovi i pločice, sve savršeno, ni c od cvileži, a koči brutalno

I naravno koliko se posao odradi u cjelosti i s koliko ljubavi

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, lageros-zg said:

kod nekih el. ručnih kočnica je najbolje uzeti original

Textar pravi pločice OE kvaliteta sa setom za montažu za epb. Razlika je u obično u setu za montažu, kod epb je set za montažu s integriranom oprugom na limu za montažu pločice. TRW također ima pločice koje su ustvari prva ugradnja, s istim setom za montažu. Konkretna razlika na pločici je i na "uhu" pločice koje ide u nosač kliješta. Na epb je to uho odsječeno na donjoj strani. 

 

 

Screenshot_20210311-113232.jpg

Screenshot_20210311-113640.jpg

NTN/SNR/SKF diskovi ne dolaze s antikorozivnom zaštitom još uvijek, ja bih dao prednost drugim proizvođačima. 

Brembo također ima pločice koje odgovaraju OE za epb. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kod mene na Sjeniku su pozadi Textar, vidim kroz felgu.
Imam epb, Andelko je poslao Textar, ceka na ugradnju.
Nadam se da nece biti problema s tim viskom "ušiju"
Inace jeli pametno skinut klemu s aku dok se mijenjaju, ako nema clipa?

Poslano sa mog SM-A315G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, točno tako!
Uho je odrezano, ali zanimljivo je to da FERODO radi original za Renault ovaj OE broj 440603558R
image.thumb.png.c962aec8bb74abbbee3f0a4c0cc62506.png

Iz slike se vidi da je oznaka od FERODO-a (FDB4182D).
No, to u praksi izgleda ovako kroz ove proizvođače:

FERODO - FDB4182 (dakle, nema istu oznaku, nedostaje slovo "D" izvan originalnog pakiranja, a izgleda drugačije isto tako)

image.thumb.png.845e02f81e1e55cf5f7a5be63a1b3dbd.png


TEXTAR - 2482001

image.png.1b5b36d16ce2ec5dde05377a51055a6e.png


TRW - GDB2082 (ovo je zapravo novije i ne da na svakom web shopu ovu oznaku, nego GDB1791 gdje nema zarezano uho i navodi se da je za modele MEGANE III do 2013,
a ovaj GDB2082 je za modele od 2013--> na dalje i kako se vidi, ima zarezano uho, ali... ne dolaze limići u setu)

image.png.8eb2828c388876e7365744a0ece75828.png


ATE - 13.0460-2756.2

image.png.b6c02e7f09e6f92a60ca5fbfda7ca817.png


I sada kako sam pisao ovaj post, naučio sam nešto novo....

Dakle, originalni broj 440603558R, kroz TRW i TEXTAR uopće nije proveden kako treba.
Naime, kada se u katalozima i web shopovima traži preko toga OE broja, navodi se ovako:
FERODO - FDB4182 (ne odgovara)
TEXTAR - 2482001 (ne odgovara)
TRW - GDB1791 (ne odgovara)
ATE - 13.0460-7256.2 (ne odgovara)

No, kako sam gore naveo, jedan od dobavljača koji radi samo Francuska vozila, naveo je (samo za TRW) još jednu oznaku, a sa strane naveo za koje modele i od koje godine proizvodnje se ugrađuju pa je tako tu navedeno više opcija.
E sad, ako geldamo ovu "odrezanu" opciju, onda se tu čak navodi (preko TRW-a i TEXTAR-a) još par brojeva 440834627R i 440608061R.
I tu dolazimo do onoga problema da je u Renault programu prema broju šasije navedeno jedno, a onda u aftermarketu prevedeno drugačije, što znači da preko originala ne bih pogriješio,
a ovako sa aftermarket proizvodima uglavnom vrlo lako pogriješiti.
Sada ću si i sam navesti te nove spoznaje, jer konkretno bi to bilo onda ovako:

TEXTAR - 2210301 (odgovara)

image.png.3553003bd3f370c8a09a4fb6e38e6a70.png

 

A TRW sam gore već naveo, jer sam primjetio tu razliku, dok ATE za te opcije uopće nema odgovarajući proizvod, bez obzira što ih navodi da su to za taj model
i vjerojatno se mogu odraditi, ali i majstor koji ih ugrađuje treba znati u čemu je caka i kako ih "modelirati" da to bude odgovarajuće.

Sve u svemu, nekada treba biti Sherlock Holmes za apraviti točnu detekciju dijelova :D 

 

 

3 hours ago, direstraits said:

Textar pravi pločice OE kvaliteta sa setom za montažu za epb. Razlika je u obično u setu za montažu, kod epb je set za montažu s integriranom oprugom na limu za montažu pločice. TRW također ima pločice koje su ustvari prva ugradnja, s istim setom za montažu. Konkretna razlika na pločici je i na "uhu" pločice koje ide u nosač kliješta. Na epb je to uho odsječeno na donjoj strani. 

 

 

Screenshot_20210311-113232.jpg

Screenshot_20210311-113640.jpg

NTN/SNR/SKF diskovi ne dolaze s antikorozivnom zaštitom još uvijek, ja bih dao prednost drugim proizvođačima. 

Brembo također ima pločice koje odgovaraju OE za epb. 

SNR/SKF nemaju nikakvih problema, jer su ekvivalent originalu i odrade svoj posao odlično bez puno pogovora, a osobno bih svakako uzeo ATE koji ima zaštitu, ali često bude dosta skuplji pa generalno se ljudi odlučuju za jefitniju opciju. No kako rekoh, ne mogu reći da je bilo nekih problema, jer realno, u originalu (koje isto prodajem) dobijem isto što i u SNR-u.

Brembo ima nekih dodirnih točaka sa TEXTAR-om pa onda imaju i vrlo sličan prodajni program.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lageros-zg said:

GDB2082 je za modele od 2013--> na dalje i kako se vidi, ima zarezano uho, ali... ne dolaze limići u setu

Dolaze limići u setu. 

SNR/SKF nisu primarno proizvođači kočionih elemenata, isto kao ni elemenata razvoda, neki drugi proizvođači im isporučuju dijelove za kompletiranje seta zupčastog ili kočionih elemenata s ležajem. Tako je danas skoro kod svih globalnih igrača. 

 

Screenshot_20210311-164957.jpg

Link to comment
Share on other sites

S ATE pločicama sam se ja prošle godine zeznuo na scenicu s EPB :)

Hvala @direstraits na brzoj dijagnozi problema i @robyakarider što je montirao/razmontiravao sve dvaput :)

Na kraju stavljene original pločice koje imaju i odrezane uši i one federe na limićima.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Dolaze limići u setu. 
SNR/SKF nisu primarno proizvođači kočionih elemenata, isto kao ni elemenata razvoda, neki drugi proizvođači im isporučuju dijelove za kompletiranje seta zupčastog ili kočionih elemenata s ležajem. Tako je danas skoro kod svih globalnih igrača. 
 
Screenshot_20210311-164957.thumb.jpg.68d0f1dfd24785070a7c4f14908a9b65.jpg
Ma znam ja da nitko ne radi sve, ali hoću reći da SNR kao original proizvođač ležajeva za Renault, te svoje ležajeve ustupa proizvođaču diskova koji radi za Renault. Pa kako u SKF/SNR/FAG kutijama ležajeva kotača nalazimo sve te iste proizvođače i u tim konkurentskim kutijama (kao i u setovima razvoda), tako u SNR kutiji dolazi onaj disk koji ide u original, jer taj isti proizvođač koji radi diskove s ležajevima za Renault, to isto radi odmah i za SNR kad već oni njih opskrbljuju za ležajeve, a SNR ne proizvodi diskove, a želi imati taj proizvod u prodajnom asortimanu.

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, lageros-zg said:

taj isti proizvođač koji radi diskove s ležajevima za Renault, to isto radi odmah i za SNR

Konkretno u slučaju renaulta, disk za SNR ne radi isti proizvođač koji radi disk za OE. SNR tom proizvođaču isporučuje ležajeve, ali ne kupuje disk od njih. 🤓

Naravno, lova je u pitanju. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Konkretno u slučaju renaulta, disk za SNR ne radi isti proizvođač koji radi disk za OE. SNR tom proizvođaču isporučuje ležajeve, ali ne kupuje disk od njih. [emoji851]
Naravno, lova je u pitanju. 
A i skrivaju se često puta podaci.
Prije koju godinu sam uspoređivao SNR i original disk. Sve je bilo kao jaje jajetu, osim loga Renaulta.
No, evo gledam u VW kutije za filter ulja na 1.6 tdi motoru za Golfa 7.
Ista oznaka, u starijoj kutiji je Hengst filter, a u novijoj Mahle.
Izvedba filtera, različita na oko, a opet ista stvar.
Te kemije koje ima auto industrija, to je nešto što sada u rubriku "vjerovali ili ne".
[emoji38]

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Trude se svojski da zapetljaju koliko je moguće. [emoji851]
Baš tako [emoji106][emoji846]

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da zapetljau i da jeftinije prođu haa haaa
Eto mjenjao sam spojku komplet,kupio LUK a dobio unutra Valeo [emoji23][emoji23]

Poslano Samsung A7

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, marioaskz said:

Da zapetljau i da jeftinije prođu haa haaa
Eto mjenjao sam spojku komplet,kupio LUK a dobio unutra Valeo emoji23.pngemoji23.png

Poslano Samsung A7
 

Ma nije to ništa! Na BMW-u, od prijatelja mi (bio je i ovdje, SOVA), bilo SACHS ili LUK set kvačila, na lameli je uvijek bio logo od LUK, SACHS i VALEO (iliti 3 u 1) :D 
Naime, lamelu radi netko od njih ili netko za njih, a za taj model auta i onda svi koriste tu jednu te istu lamelu, dok npr potisna ploča je bila od svako proizvođača posebno
i na njima su se vidjele neke razlike u izvedbi, iako je to jedno te isto.


 

Link to comment
Share on other sites

na mom su renou tvorničke pločice imale tri znaka.. Reno, Ferodo i Federal mogul.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

na mom su renou tvorničke pločice imale tri znaka.. Reno, Ferodo i Federal mogul.
Da, Federal Mogul je vlasnik Feroda, kao i MOOG-a, Championa, Jurida, Monroea, Walkera, Nürala, Goetzea, Payena, AE, Glyco i još njih ....

Tako npr na Ford disk pločicama (ne Motorcraft) bude logo Forda, ATE-a i na uhu još utisnuto piše Galfer.
S time da je Galfer nekada prije bio pod TRW-om, a koji je nekada davno kupio LUCAS-a (kočnice samo), a prije cca 4-5 godina je ZF kupio TRW pa je sada u grupi sa Lemforderom i Sachsom te Bogeom koji se (čini mi se) gasi.

Kad se to sve zbroji... samo par njih vlada svima... iliti ona izreka... "Jedan prsten da vlada svima" [emoji1]

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.