Jump to content

diskovi i plocice


partytime

Recommended Posts

Za Bornyjev Clio (diskovi i disk pločice zajedno):

ATE = 670,00 Kn
TRW = 570,00 Kn (ima za odmah)
TEXTAR = 520,00 Kn

Moje cijene, za gotovinsko ili internetsko plaćanje.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Za Bornyjev Clio (diskovi i disk pločice zajedno):

ATE = 670,00 Kn
TRW = 570,00 Kn (ima za odmah)
TEXTAR = 520,00 Kn

Moje cijene, za gotovinsko ili internetsko plaćanje.

 

 

Popust jer se reklamiraš preko mene :hahahe:

Link to comment
Share on other sites

 

Popust jer se reklamiraš preko mene :hahahe:

Pa kad već nisi htio ti, morao sam ja :wink:

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
On 06. 09. 2013. at 17:24, Zile said:

Kako mjerite koliko je ostalo "mesa" na disku? I koliki je minimum za moju Lagunu? Mislim kako da znan jeli moran prominit samo pločice (počele cvilit nakon 68 000 km) ili su i diskovi za minjat?

Vezano za potrošenost diska, na svojim prednjim diskovima od Twinga Mk2 sam primjetio točke tj udubljenja na samoj kočionoj površini diska to ustvari izgleda kao rupa/udubljenja promjera cca 8 mm. Dali je to marker/oznaka da se disk smatra potrošenim kada nestane ta udubina? Ima li netko iskustva ili je to već vidio?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

ATE set diskovi i pločice ugrađen 1/2019, napravilo se cca 20tkm i cvile cijelo vrijeme. Stavio bih druge pločice pa me sad zanima koje. Briga me ako su ful mekane i potroše se brzo, ionako se ne vozim puno, 2god će trajati da je*e rak raka. Samo da ne cvile ko da vozim stojadina!

Preporuke?

Link to comment
Share on other sites

Jesi sve očistio, podmazao sve odgovarajućim mastima? Ate obično koči veoma tiho. 

Link to comment
Share on other sites

rastavi, ocisti, namazi sa masti protiv skripanja, i poturpijaj rubove na plocicama, u 99% slucaja rijesi problem

Link to comment
Share on other sites

Odma kod ugradnje treba stisnit pločicu o disk i okrenut par puta da vidiš di crtu ostavlja na rubu. I odma to pobrusit.

Link to comment
Share on other sites

TRW-LUCAS, pločice napravljene navodno sa nekim udjelom bakra, ne škripi i ne cvili, provjereno.

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ATE mi je cvilio baš jako 2-3 dana nakon ugradnje prošle godine. Reklamirano, stavljen Textar koji mi je počeo cviliti prije koji mjesec ali ne uvijek. Ovisi valjda kakvo je vrijeme vani i koliko sam jako dozirao kočnicu. Čeljusti su namazane sa ne baš jeftinom masti koja se stavlja na aute koji koštaju višestruko više od mojeg Clia i koji su puno veći, teži i brži od mog Clia. Drugim riječima za kočnice koje moraju podnijeti daleko veće kočione sile i temperature. Ne pomaže.

Ako je disk pločica šrot, onda je šrot. Nema tu pomoći.

Htio sam naručiti EBC black stuff, ali zbog Brexita sam za sada odustao.

BTW: kočnice se jako krivotvore. Pitanje je koliko tih krivotvorina ima u opskrbnim lancima.

Link to comment
Share on other sites

ATE koristim gotovo 20 godina i nikada nije bilo problema, dok npr (na mom starom Focusu prve generacije) sa original diskovima i disk pločicama nakon 3000km se počelo tresti kod kočenja.
Ugradnja je bila u ovlaštenom servisu.
Kada sam otišao kod drugog majstora, koji inače je serviser i ima servis, čim je skinuo kotač, nije ni išao dalje, nego me pogledao i onako s nevjericom me pitao: "A tko ti je to montirao?".
Nakon toga mi je stavio TRW i bilo je ok, ali nisam bio zadovoljan onim osjećajem na papučici kočnice, bilo mi premekano, ali odradio sam ih do kraja. Nakon toga opet ATE i uživao sam.

E sad, kada čitam po internetu, činjenica je da ne valja baš ništa, a opet valja sve, kako kome pa se postavlja pitanje zašto nekome to sve radi, a drugome ne?
Da, ima lažnjaka na tržištu, ali opet...
Osobno sam se uvjerio da više ima one problematike sa ugradnjom i posvećenosti tome poslu, ali i (ne)znanju te korištenju potrebnih alata (kako za provjeru, tako i za ugradnju) i masti oko toga.

Ima puno stvari koje se moraju ispoštovati, provjeriti, a opet, imati stari auto i/ili puno kilometara znači da isto tako treba biti svjestan da sam auto i njegove komponente nisu više nove i da postoje zamori materijala, a isto tako da bi se nešto dobro odradilo treba možda više dijelova za izmjeniti, a što iziskuje onda i više novaca.
Da, jasno mi je da dođe do nekih problema te je lakše reći da ne valja nova roba pa čak sam čuo da i ne valja original... pa što onda valja pitam se????

No, bude nekad slučajeva da ono što ide u originalu, nema u aftermarket pakiranjima pa čak niti u onim proizvođačima koji ih i proizvode za original i ukoliko se taj podatak ne zna (ja nisam to znao, ali sam saznao i naučio pa znam kako drugi puta reagirati) onda neće biti dobro nikako i nikada dok se ne ugradi originalna ili preradi ta nova prema originalu.

Koliko toga ima i treba ispoštovati te uvijek obratiti pozornost, ATE je to sažeo ovako (s time da ne uzimajte u obzir ono što piše "samo ATE", to vrijedi uglavnom za sve).
To ima u PDF formatu na netu, ali ja sam stavio to u slike pa da se može lakše uploadati i klikati.
a8cf0f3b66213d0c297f711dc1805520.jpg66878a51c434f9a5e81cfc4178595ccf.jpg1f3e324d2f0b0ef30aab1a6d45491755.jpg82434a353924050d74fe511c57535ff3.jpgcf4edb068dcbe6af07371de7d063bd07.jpgb09b26abc3742444f4c9562d6b292bdf.jpgaf026e71bb2b089419753f160b0c4737.jpg9bbde5e5d4b3f3ac895d1982fbbd2f27.jpge8eb3e964cd56265e0c947b97168f913.jpg

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Volim ovakve postove!!!!

Nego, sta se bunite ja sredio do kraja plocice na doblu u 2.5mj. Zvukovi koje proizvode su neopisivi...nadam se da ce mi ovaj put montirati nesto kvalitetnije

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam glavcinu koju sam ocistio od hrđe na povrsini gdje disk nalijeze tanko namazao silikonskom masti koju sam dobio s plocicama TRW.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Glavčine se više ne mažu, samo jako dobro očistiti dosjede od hrđe i nečistoće, kako je gore navedeno u uputama ATE-a, a mast koja je za disk pločice ide ovdje, kako je naveo TEXTAR.
Inače stari kočioni sustavi su se podmazivali i po glavčinama i na poleđini disk pločice, ali to se s dolaskom ABS-a počelo mijenjati pa tako i disk pločice na sebi već imaju nalijepljen materijal protiv škripanja kako se više ne bi mazalo, tako da se ova mast za disk pločice stavlja samo na one točke sa slike.
Za hidrauliku odnosno klipove i klizače pak ide druga pasta koja je za hidrauličke elemente.
[emoji106]41d26ecd8af9307489b845ee2c478d54.jpg

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Glavčine se više ne mažu, samo jako dobro očistiti dosjede od hrđe i nečistoće, kako je gore navedeno u uputama ATE-a, a mast koja je za disk pločice ide ovdje, kako je naveo TEXTAR.
Inače stari kočioni sustavi su se podmazivali i po glavčinama i na poleđini disk pločice, ali to se s dolaskom ABS-a počelo mijenjati pa tako i disk pločice na sebi već imaju nalijepljen materijal protiv škripanja kako se više ne bi mazalo, tako da se ova mast za disk pločice stavlja samo na one točke sa slike.
Za hidrauliku odnosno klipove i klizače pak ide druga pasta koja je za hidrauličke elemente.
[emoji106]41d26ecd8af9307489b845ee2c478d54.jpg

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk


Ovdje se vjerojatno ne mazanje glavcine odnosi na diskove koji su "coated" posto sa zadnje strane tesko da ce prohrdat u kontaktu s glavcinom. A i stvar je kod sljedece demontaze diska. Za diskove koji su premazani zastitnjim uljnim filmom naravno da se maze kod sustava i sa abs i bez abs. Inace mast se stavlja kako bi se zaustavila korozija na glavcini. Ako nema tolikog doticaja sa zrakom sto ce mast umanjiti manje ce oksidirati pa tako i nece toliko izbaciti/gurati sa hrdom disk u ekscentar.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, disk plocice ne mastim, vidio sam slucajeve gdje "stari majstori" mazu bakrenu mast na plocicu ko pekmez na kruh, a neznaju staviti PTFE semering da ga ne strgaju.. Ok, kad se autom brze pune kilometri, diskovi i plocice mijenjaju cesce, ne treba nist, ali ja sam skinuo prednje diskove sa auta starog 10 godina koji je cesto stajao na moru pored vikse pored mora i podvozje mu dost korodirano (vec sanirano) i ispod svakog diska je bila šaka hrđe.
Zato sam malo namastio glavcinu da se zalijepi za disk i malo suzbije tu koroziju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovdje se vjerojatno ne mazanje glavcine odnosi na diskove koji su "coated" posto sa zadnje strane tesko da ce prohrdat u kontaktu s glavcinom. A i stvar je kod sljedece demontaze diska. Za diskove koji su premazani zastitnjim uljnim filmom naravno da se maze kod sustava i sa abs i bez abs. Inace mast se stavlja kako bi se zaustavila korozija na glavcini. Ako nema tolikog doticaja sa zrakom sto ce mast umanjiti manje ce oksidirati pa tako i nece toliko izbaciti/gurati sa hrdom disk u ekscentar.
U ATE-u uče da se na glavčine više ništa ne stavlja, na suho obavezno.
Kao i PTFE simerinzi radilice i bregaste koji se ne smiju dirati niti sa masnim prstima na unutrašnjem prstenu, ali i lamela kvačila isto tako pa da ne proklizava.

Meni na autu nije ništa mazano, samo ti dosjedi na čeljusti.
Ali na staroj Sierri su mazali glavčine i disk pločice sa bakrenom mašću, ali na novim autima to nije prihvatljivo pa kada naiđu na tragove bakrene masti, vraćaju diskove i ne priznaju reklamaciju uopće.
ea1077f8a523d3e69b7b7c0795c29004.jpg

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osobno imam Textar zadnjih 15ak tisuca kilometara i nemam zamjerki. Tu i tamo se zna zacut cvilez, al ne sjecam se kad sam ga zadnji put cuo. Nista ne trese, osjecaj na papucici i osjecaj zaustavljanja, sve ok. Montazu sam odradio sam, koristio textar ceratec na za to predvidenim mjestima kao na Andelkovoj slici (ne na pozadini plocica) i ate pastu za klizace. Tako da je textar moja preporuka za normalnog prosjecnog vozaca. Sad kako se ponasa pri sportskijoj voznji, tj. kako ju trpi ne bih znao posto ih dosad nisam silovao, ali u konacnici to ni nije namjena te serije proizvoda.

A ate komplet sam imao na Cliu, imao je tada 10ak tisuca kilometara na sebi i nesnosno je civilio. Na malom servisu je mehanicar nesto napravio te je jako kratko vrijeme bio ok, ali cvilez se vratio i tu jednostavno nije bilo pomoci u mom slucaju. Ali ajde, performanse su bile dobre, na to nisam imao zamjerki makar ni njih nisam doveo do "usijanja".

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ni dosjede na celjustima ne treba mazati ako plocice klize po inox limicima koji se umetnu u utore sto je slucaj sve cesce, dakle sve de na suho.

Link to comment
Share on other sites

namaze se ispod limica da ne hrdaju nosaci, se nakupi hrde pa blokiraju plocice

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Lucky_ZG said:

A ate komplet sam imao na Cliu, imao je tada 10ak tisuca kilometara na sebi i nesnosno je civilio. Na malom servisu je mehanicar nesto napravio te je jako kratko vrijeme bio ok, ali cvilez se vratio i tu jednostavno nije bilo pomoci u mom slucaju. Ali ajde, performanse su bile dobre, na to nisam imao zamjerki makar ni njih nisam doveo do "usijanja".

 

Prije bih rekao da su kotači loše balansirani ili je korištena kriva mast ili je do kliješta ili si silovao kočenje prvih 200km ili je nešto na ovjesu loše ili su ležajevi kotača loši ili nešto ne valja sa prijenosom upravljanja ili je mehaniar sfušao. Do diskova i pločica nije sigurno, to je ATE.  

Ispada da može biti "miljon" stvari prije nego se posumnja na dijelove. Prenijeti ću mehaničaru ove naputke i nadati se najboljem. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam razgovarao sa jednim prijateljem koji nije mehaničar, ali od djetinjstva šarafi aute i to s ljubljavlju te bih rekao da ide do u sitnog detalja.
Često je u Njemačkoj gdje tamo zna biti u prijateljevom servisu pa onda skupa šarafe i zabavljaju se.
S obzirom da je isto tako i velika picajzla po tim pitanjima, uvijek želi imati sve tip-top i ništa ne smije biti tak-tak pa je tako prije nekoliko godina u Njemačkoj kupio TEXTAR diskove i disk pločice,
sve to tamo uredno ugradio i koji dan nakon toga se vratio doma u Zagreb. Kako se vratio, kaže on da su mu počeli tresti diskovi. Kaže on WTF??? Pa kupio sam ih u Njemačkoj,
to mora biti dobro, nije neki šuft od robe tamo. I sve je pregledao, sve je bilo u redu, ništa nije odstupalo. Koliko god je sve to slagao opet i opet, trese.
Onda je malo popi... pardon... poludio i otišao na obilaznicu (kasno po noći kad nije bilo prometa), gas do 200 i onda naglo kočenje baem do 100-tke i tako par puta.
Baš ih je pregrijao i mislio je da je to sad to i da ih može baciti u smeće, ali ne, nakon tog divljanja i ubijanja kočnica, trešnja je nestala i nikad više nije treslo. Tako mu je bilo i sa ATE-om nakon što je mijenjao ovaj TEXTAR
pa je opet napravio isto i opet sve radi. 
Jednostavno ne može to objasniti što je problem i zašto je to tako, ali da je full čudno, da, definitivno.

Naišao sam na jedan video u moru raznih videa gdje se svakako montiraju kočnice, sa raznim pastama i mastima te čak i vrlo dobre videe gdje se dosta toga u detalje objasni, ali mi nije jasno da na kraju svega
dosjede disk pločica mažu nakon što ih ponovno stave na disk i onda tako tom mašću dodiruju i zamažu disk... to mi je neshvatljivo, jer to bi sve (čišćenje i mazanje) trebalo uglavnom obaviti na pultu/stolu i onda tako
pripremljeno montirati gore na disk.
Isto tako dosta videa ima na kojima su obični diskovi koje treba čistiti prije uporabe, koji nemaju onaj sivi zaštitni sloj pa se često dogodi da se i ovi "sivi" diskovi čiste prije montiranja, a to se ne radi i to se skida kočenjem.
Obično sa takvim diskovima bude vrlo grubo i "hrapavo" kočenje doks se to ne očisti, čak zna i tresti. Bude onako neugodno i misli se da nešto ne štima, ali to se mora očistiti pa nakon toga bude sve kako treba.

Evo jedan vido od jednog "influencera" iz Engleske (EDD CHINA) koji je napravio video za montažu kočnica na BMW-u sa TEXTAR-om.
Nisu baš obične čeljusti, a niti diskovi, ali lijepo to tamo sve objašnjava pa čak i govori o bakrenoj masti.
 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.