Jump to content

diskovi i plocice


partytime

Recommended Posts

Hmmm zamišljam jednog dana kupuješ Renault a ono proizveden u VW u [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]

Poslano Samsung A7

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, marioaskz said:

proizveden u VW u

Neki dijelovi jesu. 😊 Npr. retrovizor vanjski. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, direstraits said:

Neki dijelovi jesu. 😊 Npr. retrovizor vanjski. 

Ovi što mi puckaju na vjetru 😁

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 12. 03. 2021. at 15:09, lageros-zg said:

Kad se to sve zbroji... samo par njih vlada svima... iliti ona izreka... "Jedan prsten da vlada svima" emoji1.png

Korporatizam/branding među proizvođačima autodijelova. Proizvođači auta nabavljaju od "trenutno najboljeg ponuđača" i stavljaju u svoje kutije. Tako se dogodi da originalne kočnice ugrađene u ovlaštenom servisu po svim uputama struke i proizvođača.... cvile.

Više ne znaš tko proizvodi, tko brandira i tko je vlasnik, te koliku ulogu ima. Krajnji kupac odavno više ne može znati što kupuje.

ATE mi je cvilio nakon dva dana i to jako. Textar počeo cviliti nakon pola godine. Nemam pojma što ću sljedeće staviti.

Diskovi su Brembo MAX

Link to comment
Share on other sites

Korporatizam/branding među proizvođačima autodijelova. Proizvođači auta nabavljaju od "trenutno najboljeg ponuđača" i stavljaju u svoje kutije. Tako se dogodi da originalne kočnice ugrađene u ovlaštenom servisu po svim uputama struke i proizvođača.... cvile.
Više ne znaš tko proizvodi, tko brandira i tko je vlasnik, te koliku ulogu ima. Krajnji kupac odavno više ne može znati što kupuje.
ATE mi je cvilio nakon dva dana i to jako. Textar počeo cviliti nakon pola godine. Nemam pojma što ću sljedeće staviti.
Diskovi su Brembo MAX
Ja uvijek uparim proizvođača.
Imam ATE Power diskove i ATE Ceramic disk pločice na sva 4 kotača i od cviljenja nikada ništa, već dvije godine.
Isto tako na starom Focusu ATE Power diskovi i ATE obične disk pločice te isto nikada cvililo. Imao čak i TRW, nije cvililo, a imao sam i Brembo Max za probu, sa običnim Brembo disk pločicama pa niti to nije nikada cvililo.


Nekako sam dojma da ću morati napraviti neki tutorial oko tih kočnica općenito pa da se vidi gdje tko što griješi i eventualno se nadati da će se montirati sve u paru.



Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moji ATE (Lageros) diskovi i pločice mijenjani sve  u kompletu prije 35tkm sad malo cviljugaju, ali puno manje nego ono original Renault rješenje.. 

Link to comment
Share on other sites

On 15. 03. 2021. at 20:45, lageros-zg said:

Ja uvijek uparim proizvođača.
Imam ATE Power diskove i ATE Ceramic disk pločice na sva 4 kotača i od cviljenja nikada ništa, već dvije godine.
Isto tako na starom Focusu ATE Power diskovi i ATE obične disk pločice te isto nikada cvililo. Imao čak i TRW, nije cvililo, a imao sam i Brembo Max za probu, sa običnim Brembo disk pločicama pa niti to nije nikada cvililo.


Nekako sam dojma da ću morati napraviti neki tutorial oko tih kočnica općenito pa da se vidi gdje tko što griješi i eventualno se nadati da će se montirati sve u paru.



Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk
 

Prije tjedan dana montirani Ate power diskovi i klasične Ate pločice na Clio sport 172 i cvile za poludit! I to najviše na malim brzinama tipa kočenje pred semaforom, po parkingu itd., a Kad sam na većoj brzini ne cvile ništa. Generalno sam jako zadovoljan sa kočenjem ali ova cvilež me iritira...

Edited by dinc
Link to comment
Share on other sites

Prije tjedan dana montirani Ate power diskovi i klasične Ate pločice na Clio sport 172 i cvile za poludit! I to najviše na malim brzinama tipa kočenje pred semaforom, po parkingu itd., a Kad sam na većoj brzini ne cvile ništa. Generalno sam jako zadovoljan sa kočenjem ali ova cvilež me iritira...
Da nisi Galfera kupio umjesto ate-a?
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, dinc said:

Prije tjedan dana montirani Ate power diskovi i klasične Ate pločice na Clio sport 172 i cvile za poludit! I to najviše na malim brzinama tipa kočenje pred semaforom, po parkingu itd., a Kad sam na većoj brzini ne cvile ništa. Generalno sam jako zadovoljan sa kočenjem ali ova cvilež me iritira...

Upravo sam sada obavio jedan telefonski razgovor sa mehaničarom koji meni održava aute (kako moj, tako i od firme i kolega) te ga pitao za taj problem cvileži.
Prvo i osnovno, rekao je da je problem Renault i da svaki ima problema i da su to loši auti.... (ŠALA 😉 ), ali zapravo je doista činejanica da je najviše na Renaultu bilo problema
sa cviljenjem nakon ugradnje, neovisno o proizvođaču kočnica.
Isto tako kaže da nema nekog pravila po tom pitanju i da nekome cvili, nekome ne, ali isto tako da kod diskova koji su obojeni/premazani onim zaštitnim slojem (kojega ne skidati
ničim, osim sa kočnicom nakon ugradnje) treba lagano kočiti i skidati nakon ugradnje, jer ako se koči agresivnije odmah na početku, moguće je da se ta boja utisne u pločicu
te u tom slučaju ih treba skinuti i pošmirglati da se to makne.
Dakle, to početno cviljenje nakon ugradnje će se nekome čuti, nekome ne i to će trajati neko vrijeme (tjedan, dva, tri) te bi trebalo nestati dok se disk pločice ne namjeste.
Ako se čuje i duže, to može biti i zbog kratkih relacija vožnje pa se moguće još to sve nije namjestilo (obično gotovo svaka nova stvar mora odraditi svoju prilagodbu).
Ukoliko je prošlo dosta vremena (npr mjesec dana i možda cca 500km) i sva je boja skinuta (lagano, ne onako agresivno kako sam gore opisao), onda otići malo na brzu cestu
i malo jače kočiti da se kočnice malo "spale".
Uglavnom to mora prestati cviliti (pod uvjetom da je sve ostalo dobro napravljeno kod montaže).
 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ovo sa spaljivanjem kočnica.. nije doslovno da ih se isforsira da se počnu dimiti. Da se nebi netko zajebao pa rekao da je tu pročitao. Zato i stoje ti “navodnici”

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ate power disk, kao uostalom i svi diskovi slične kočione površine, imaju tu osobinu da proizvode više buke zbog utora na disku koji pri aksijalnom pomaku mijenjaju kontaktnu površinu u odnosu na pločice. Znači ako je sve ugrađeno po pravilu struke, minimalno će se čuti posebno na nižim brzinama i slabijim snagama kočenja, gdje plivajuća kliješta ne hvataju punom snagom. To je još izraženije kod "keramičkih" pločica, zbog relativno tvrđe smjese.  

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 15. 03. 2021. at 20:45, lageros-zg said:

Ja uvijek uparim proizvođača.
Imam ATE Power diskove i ATE Ceramic disk pločice na sva 4 kotača i od cviljenja nikada ništa, već dvije godine.

Kako si zadovoljan s tom kombinacijom? Zanima me pošto imamo isti auto, jel 😁

Razmišljao sam kod prve izmjene pločica ići komplet na izmjenu svega i to ATE Power + ATE Ceramic. Jel se primjeti razlika u odnosu na OEM? Mislio sam biti na boljim kočnicama sa manje prašenja, i onda mi neki ljudi krenu pričati Ceramic ovo-ono-slabije-koče... 😒

Link to comment
Share on other sites

Ate power disk, kao uostalom i svi diskovi slične kočione površine, imaju tu osobinu da proizvode više buke zbog utora na disku koji pri aksijalnom pomaku mijenjaju kontaktnu površinu u odnosu na pločice. Znači ako je sve ugrađeno po pravilu struke, minimalno će se čuti posebno na nižim brzinama i slabijim snagama kočenja, gdje plivajuća kliješta ne hvataju punom snagom. To je još izraženije kod "keramičkih" pločica, zbog relativno tvrđe smjese.  
Da, to sam već i opisivao ovdje, ali to je različito u odnosu na ovo što se zove "cviljenje" i "škripanje".
Naime, ja sada sa kombinacijom ATE POWER + ATE CERAMIC i slabije mi se čuje taj zvuk brujanja u odnosu na Focusa Mk1 na kojem sam imao ATE POWER + ATE obične pločice.
Na starom Focusu se počele čuti iznad 80km/h, a sa ovima na Focusu Mk3 (na sva 4 kotača, prije sam imao samo na prednjima, jer su iza bili doboši) se čuje tek kada imam pun auto
i vozim se iznad 120km/h i moram naglo kočiti, a i to je onako vrlo malo da se uopće čuje te se osjeti malo podrhtavanje na papučici kočnice. No, kada sam sam u autu i lagan je,
to brujanje uopće ne čujem, osim kada sam iznad 150km/h.
Ali to je Ford [emoji6] [emoji3]  (šalim se opet malo)
No, činnjenica je da su mi gotovo svi kupci zadovoljni, ali bilo je onih kojima je smetalo to brujanje pa su CERAMIC pločice zamijenili običnim, ali zvuk je i dalje ostao prisutan,
jer je to zato što je površina diska rezana i zvuk je jednostavno sastavni dio kada se pločica slijepi sa pločom i tako ispuhuju kroz brazde zrak, plinove, prašinu, vodu, kamenčiče itd...
Ja to volim reći: "Zakon fizike, dinamike i termike!" [emoji4] 


Kako si zadovoljan s tom kombinacijom? Zanima me pošto imamo isti auto, jel [emoji16]. 
Razmišljao sam kod prve izmjene pločica ići komplet na izmjenu svega i to ATE Power + ATE Ceramic. Jel se primjeti razlika u odnosu na OEM? Mislio sam biti na boljim kočnicama sa manje prašenja, i onda mi neki ljudi krenu pričati Ceramic ovo-ono-slabije-koče... [emoji19]
Kako sam gore već opisao, nemam problema ni sa čime po tom pitanju oko zvukova pa i brujanja koje je normalno za takve diskove (neovisno kakve su pločice).
Ono što je meni jako bitno, a to je da doista nema prljavštine na felgama (barem ne one jako vidljive) i nakon 6 mjeseci ne pranja auta (da, znam, grozno od mene, ali to je
zato jer ispitujem granice [emoji3] [emoji3] [emoji3] [emoji3] )
Ono što mogu reći i što još primjećujem, kod ove kombinacije nema zamora od učestalog kočenja, kao npr kod opcije sa običnim pločicama, jer ove CERAMIC su otpornije
na učestalo zagrijavanje kod kočenja. 

Ona druga stvar je ta da ta kombinacija košta dosta novca (između 2.000,00 i 3.000,00 Kn, ovisno koja je gore kombinacija diskova, a to ću vidjeti prema broju šasije [emoji6] ) 

Dakle, što se tiče ove kombinacije koju pitaš, mogu samo reći: " Go for it!" 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, lageros-zg said:

problema nisa čime po tom pitanju oko zvukova pa i brujanja koje je normalno za takve diskove (neovisno kakve su pločice).
Ono što je meni jako bitno, a to je da doista nema prljavštine na felgama (barem ne one jako vidljive) i nakon 6 mjeseci ne pranja auta (da, znam, grozno od mene, ali to je
zato jer ispitujem granice :D :D :D :D )
Ono što mogu reći i što još primjećujem, kod ove kombinacije nema zamora od učestalog kočenja, kao npr kod opcije sa običnim pločicama, jer ove CERAMIC su otpornije
na učestalo zagrijavanje kod kočenja. 

Ona druga stvar je ta da ta kombinacija košta dosta novca (između 2.000,00 i 3.000,00 Kn, ovisno koja je gore kombinacija diskova, a to ću vidjeti prema broju šasije ;)

Dakle, što se tiče ove kombinacije koju pitaš, mogu samo reći: " Go for it!" 

Jao, jao, ona prekrasna crvena boja... 😀

To mi je u biti glavna želja, smanjiti problem prljavštine na felgama, jer dok sam išao svaki dan za Zagreb i natrag felge su bile začađene na tjednoj bazi.

Poslati ću ti porukom, vidim da si ovdje aktivniji nego na Ford forumu😅

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Raven said:

Jao, jao, ona prekrasna crvena boja... 😀

To mi je u biti glavna želja, smanjiti problem prljavštine na felgama, jer dok sam išao svaki dan za Zagreb i natrag felge su bile začađene na tjednoj bazi.

Poslati ću ti porukom, vidim da si ovdje aktivniji nego na Ford forumu😅

A je, baš je lijepa boja kad se opere :D 

Ma Ford je gotovo umro po forumima, sve je otišlo na fejs, a ja na fejsu nisam već više od godinu dana.
Uglavnom možeš me i nazvati, nekada je brže tako, a nekada i tada se ne javim par dana 🤫

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

@lageros-zg U tvoj topic ne možemo pisati pa ću ovdje.

Zainteresiran sam za sprej i pastu protiv cviljenja te možda ovu drugu pastu protiv zapečenosti kotača. Generalno, možeš napisati cijene za sve iz videa da imamo sve info.

image.thumb.png.5ea357c7a9265423310c5fa08c27a8c7.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

[mention=9312]lageros-zg[/mention] U tvoj topic ne možemo pisati pa ću ovdje.
Zainteresiran sam za sprej i pastu protiv cviljenja te možda ovu drugu pastu protiv zapečenosti kotača. Generalno, možeš napisati cijene za sve iz videa da imamo sve info.
image.thumb.png.5ea357c7a9265423310c5fa08c27a8c7.png
Kako to da se ne može pisati u moj topic?

A ovo već imam u vidu pa će i biti i cijene i sve što je na ovom videu.
Tako sam objasnio čovjeku iz Liquija da mi je to jako bitno i da je to ono što nam ovdje treba.

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dečki morao bi uskoro na scenicu 3 mjenjati zadnje diskove (naravno i pločice budu išle nove naprijed i nazad), a naprijed je novi disk stavljen na zadnjoj izmjeni, a zadnji nisam dirao jer je majstor rekao da može još jedne pločice izgurat.

E sad majstor mi preporucuje zadnje diskove SNR. Veli da stvarno nije imao nikakvih problema i na tu marku ima najveći rabat pa će me i najeftinije izaći, s rabatom oba diska oko 900 kn+TRW pločice naprijed i nazad ukupno oko 450 kn.

Za pločice ću vjerojatno ići naprijed ATE ili TRW jer mi je i disk ATE, a iza TRW jer su neki na forumu imali problema s onim limićima kod ATE-a.

Kakva su vaša iskustva sa SNR-om i kakav je u kombi s TRW pločicama.

Oko 300 kn me jeftinije izađe SNR zadnji diskovi u odnosu na TRW i ATE jer ima taj nekakv ležaj odostraga pa su zato skoro duplo skuplji nego prednji.

 

Link to comment
Share on other sites

SNR radi lezajeve primarno. Koji je disk s tim SNR lezajem?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

E to nebih znao, ja sam mislio da SNR radi diskove i ležaj koji dolazi ugrađen u njih.

Misliš da disk za SNR radi netko drugi, dok je njihov samo ležaj?

 

Link to comment
Share on other sites

@dizna, iz mojeg iskustva, lako za diskove. A za zadnje pločice, imaš dvije opcije: uzeti original pločice koje dolaze s novim limićima ili uzeti bilo koje, zadržati stare limiće + brusiti uši na pločicama jer i to je drugačije kod većine proizvođača nego original. Ferodo su original stražnje pločice bile u mojem slučaju. Imaš slike pločica u onoj scenic 3 temi.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Alen said:

@dizna, iz mojeg iskustva, lako za diskove. A za zadnje pločice, imaš dvije opcije: uzeti original pločice koje dolaze s novim limićima ili uzeti bilo koje, zadržati stare limiće + brusiti uši na pločicama jer i to je drugačije kod većine proizvođača nego original. Ferodo su original stražnje pločice bile u mojem slučaju. Imaš slike pločica u onoj scenic 3 temi.

Pa sad iza imam TRW pločice i zadovoljan sam i vjerojatno ću opet isto stavit.

Znam da si ti uzeo ATE zadnje pa je bilo problema s tim limićima, ali TRW odgovara sve.

Naprijed imam ATE i disk i pločice, novo stavljeno sve u kompletu i jedina zamjerka mi je što previse praše, pa felga mi bude crna nakon tjedan dana, kao da auto nisam prao mjesecima, a iza ništa.

Inače kočenje naprijed super samo to prašenje je stvarno preizrazito

Link to comment
Share on other sites

Dečki morao bi uskoro na scenicu 3 mjenjati zadnje diskove (naravno i pločice budu išle nove naprijed i nazad), a naprijed je novi disk stavljen na zadnjoj izmjeni, a zadnji nisam dirao jer je majstor rekao da može još jedne pločice izgurat.
E sad majstor mi preporucuje zadnje diskove SNR. Veli da stvarno nije imao nikakvih problema i na tu marku ima najveći rabat pa će me i najeftinije izaći, s rabatom oba diska oko 900 kn+TRW pločice naprijed i nazad ukupno oko 450 kn.
Za pločice ću vjerojatno ići naprijed ATE ili TRW jer mi je i disk ATE, a iza TRW jer su neki na forumu imali problema s onim limićima kod ATE-a.
Kakva su vaša iskustva sa SNR-om i kakav je u kombi s TRW pločicama.
Oko 300 kn me jeftinije izađe SNR zadnji diskovi u odnosu na TRW i ATE jer ima taj nekakv ležaj odostraga pa su zato skoro duplo skuplji nego prednji.
 
Samo sta snr diskovi nemaju coating zastitu pa dosta prije rubovi prohrdaju. Kod mene je to prohrdalo bas jako i poceli ruzati pa sljedece diskove uzimam ate ili textar sa coatingom. Ate sa lezajem i senzorom je oko 60eur komad.
Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, dizna said:

Dečki morao bi uskoro na scenicu 3 mjenjati zadnje diskove (naravno i pločice budu išle nove naprijed i nazad), a naprijed je novi disk stavljen na zadnjoj izmjeni, a zadnji nisam dirao jer je majstor rekao da može još jedne pločice izgurat.

E sad majstor mi preporucuje zadnje diskove SNR. Veli da stvarno nije imao nikakvih problema i na tu marku ima najveći rabat pa će me i najeftinije izaći, s rabatom oba diska oko 900 kn+TRW pločice naprijed i nazad ukupno oko 450 kn.

Za pločice ću vjerojatno ići naprijed ATE ili TRW jer mi je i disk ATE, a iza TRW jer su neki na forumu imali problema s onim limićima kod ATE-a.

Kakva su vaša iskustva sa SNR-om i kakav je u kombi s TRW pločicama.

Oko 300 kn me jeftinije izađe SNR zadnji diskovi u odnosu na TRW i ATE jer ima taj nekakv ležaj odostraga pa su zato skoro duplo skuplji nego prednji.

 

Jel može broj šasije pa da javim što sve inače nudim drugima pa onda se samo odabere dalje.

Inače SNR radi samo ležajeve, a diskove ne, to radi netko drugi, a uzima njihove ležajeve (ili i SKF ležajeve isto tako za neke modele koji imaju ovakav model diska s ležajem).

Osobno imam 4 najčešća odabira:
ATE
TRW
TEXTAR
METELLI
(za stražnje može još i SNR i SKF, često bude isto sve u njima, samo nekada bude razlika u ležaju)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.