Jump to content

diskovi i plocice


partytime

Recommended Posts

Ako je kocnica mekana, ima vode u sustavu il su gumena crijeva loša.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mabit će ona mekana i ako je u njoi odnosno kočionom sustavu zrak koji je eventualno zaostao nakon nekih radova. Znači ima tu još j drugih kvarova koji će pokazati sličan učinak. Napr loše gumice u glavnom kočionom cilindru će napravit to da nećeš moć dobit dobru pedalu ima tu još tog ali nije ni bitno . Pedala mora bit dobra što znači da ase ne napumpava i pritisnuta ne tone.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, trapavi said:

pritisnuta ne tone

Taj film na dizelu nećeš gledati

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kakav film? što tebi pritisnuta kočnica propada ? de to odnesi u neki servis i reci da je normalno propadanje kočnice . Veće gluposti nisam čuo a uostalom svako ko drži kočnicu zna pada li ili ne . Kočnica koja je jednom zakočila nesmije propadat i amen . Kad govorimo o kočnici mislim na pedalu , to je valjda jasno.

Naravno može propadat usljed raznih kvarova (puštanje cjevi, glavni kočioni cilindar neispravan itd)Dakle ispravna NE.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tvrda je jedino kad motor ne radi.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ivan.martinko said:

Tvrda je jedino kad motor ne radi.

Mi tu govorimo o različitim stvarima . Logično dok ne upališ auto je kočnica tvrđa jer nema pomoći serva . Ali opet ponavljam jednom pritisnuta kočnica NESMIJE  padat prema podu ,. mora se zaustavit . Inače bi po cesti pumpao i ne bi dugo stigao .  Jasan je zakon hidraulike . Tekućina je nestlačiva i to je bit svega . Hod kočnice preme dolje može bit samo dok klipići ne gurnu ploćice do diska i kočioni cilindri pakne do doboša . Tu kad je to ostvareno nema više što kočnica padat dole . Jesmo li rekli da je tekućina nestlačiva ili ne. Dakle to je to i nemože bit ama nimalo drugčije. Opet kad dakle upališ auto pritisneš kočnicu ona mora stat a ne ukoliko držiš dulje ić prema podu jer to je za servis.

Link to comment
Share on other sites

ne znam zakaj tolko isto ponavljaš, nije na svakom autu kočnica ista.. meni propada sa servom skoro do kraja, na ugašen auto ne propada nimalo, na tehničkom su kočnice 10/10, komplet su diskovi i pločice svi zamijenjeni unazad godinu dana. i ulje, ATE.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Što znači skoro do kraja ? dal kad se zaustavi  stoji u tom položaju ili ne , Niti na jednom autu na svjetu ne ide kočnica do dna ako je ispravna . TO što ti uporno govoriš je razlika između ugašenog motora i stisnute kočnice  ili motora u radu kad kočnica ima asistenciju serva . I ne  ide opet do kraja jert je to nemoguće. Amen .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ima li možda na modernim dizelskim automobilima nešto između čeljusti i pedale kočnice osim glavnog kočionog i servo uređaja? Eventualno neki uređaj koji održava tlak u sustavu ili takvo što? Ovdje piše čovjek koji ne bi znao objasniti razliku između Boscha i Tevesa koliko mogu primijetiti. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, direstraits said:

Ima li možda na modernim dizelskim automobilima nešto između čeljusti i pedale kočnice osim glavnog kočionog i servo uređaja? Eventualno neki uređaj koji održava tlak u sustavu ili takvo što? Ovdje piše čovjek koji ne bi znao objasniti razliku između Boscha i Tevesa koliko mogu primijetiti. 

Pa šta da je i sveti petar između pedale i diskova pedala ne ide u pod amen . Ili možda kod tebe tuće u pod kad kočiš . To što ti pokušavaš a izguglo si  nema nikakve veze sa ovim što tvrdim . Koji je taj auto gdje pedala pada do poda , nisam u toku pa objasni.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, trapavi said:

Mi tu govorimo o različitim stvarima . Logično dok ne upališ auto je kočnica tvrđa jer nema pomoći serva . Ali opet ponavljam jednom pritisnuta kočnica NESMIJE  padat prema podu ,. mora se zaustavit . Inače bi po cesti pumpao i ne bi dugo stigao .  Jasan je zakon hidraulike . Tekućina je nestlačiva i to je bit svega . Hod kočnice preme dolje može bit samo dok klipići ne gurnu ploćice do diska i kočioni cilindri pakne do doboša . Tu kad je to ostvareno nema više što kočnica padat dole . Jesmo li rekli da je tekućina nestlačiva ili ne. Dakle to je to i nemože bit ama nimalo drugčije. Opet kad dakle upališ auto pritisneš kočnicu ona mora stat a ne ukoliko držiš dulje ić prema podu jer to je za servis.

vidis tekucina je prakticno nestlaciva, ali je u sustavu jako puno cijevi celicnih (koji se deformiraju 0.1% sta na tu duzinu nije zanemarivo) te imamo crijeva koja se itekako napuhnu i to oku vidno.. vec sam pisao crijeva kociona oslabe u par godina i postanu mnogo elasticnija...

drugo je pak da je volumen serva konacan. pumpa vacuma na dieselu isto tako ima neki protok (a i na atmo nije instant).

Ujedno servo na modernim autima NIJE linearan. Vecina nikad ne dodje do okog "emergency" dijela pojacavanja kada pedala omeksa kao da je ukopcan jos jedan servo a auto se u mjestu ukopa uz paljenje sva 4 zmigavca jer je detektirao pre brzo kocenje...  ako to stiska dok je auto parkiran / yaustavljen uy upaljen motor ce imat osjecaj kao da je pedala do poda (a nece biti daleko) a plocice i cijeli sustav je stvarno na maks sili kocenja.. (vjerojatno  tek iznad pucanja diska i plocica pod tlakom) 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, MilosB said:

vidis tekucina je prakticno nestlaciva, ali je u sustavu jako puno cijevi celicnih (koji se deformiraju 0.1% sta na tu duzinu nije zanemarivo) te imamo crijeva koja se itekako napuhnu i to oku vidno.. vec sam pisao crijeva kociona oslabe u par godina i postanu mnogo elasticnija...

drugo je pak da je volumen serva konacan. pumpa vacuma na dieselu isto tako ima neki protok (a i na atmo nije instant).

Ujedno servo na modernim autima NIJE linearan. Vecina nikad ne dodje do okog "emergency" dijela pojacavanja kada pedala omeksa kao da je ukopcan jos jedan servo a auto se u mjestu ukopa uz paljenje sva 4 zmigavca jer je detektirao pre brzo kocenje...  ako to stiska dok je auto parkiran / yaustavljen uy upaljen motor ce imat osjecaj kao da je pedala do poda (a nece biti daleko) a plocice i cijeli sustav je stvarno na maks sili kocenja.. (vjerojatno  tek iznad pucanja diska i plocica pod tlakom) 

Da završuimo priču o vakvim ili onakvim kočionim sustavima , dakle kad je auto sa pritisnutom kočnicom  zaustavljen i motor radi niti slučajno nije pedala do poda , nije niti će ikad biti a niti bi iko normalan taj auto vozio, Nebitan je tu ABS sa svojim djelovima ni išta drugo . To minimalno rastezanje odnosno napinjanje sustava  je dizajnirano tako da nikad ne može dovest do pada kočnice do kraja jer zna se što to znači . Svi pokretni djelovi sustava imaju malen pomak dok se ne pritisnu na diskove i doboše . Kad tu pridodate sva napinjanja cjevi itd kočnica mora ostat na radnoj visini . Pa ko nevjeruje neka legne na pod auta i izmjeri koliko i gdje je kočnica stala . Sve drugo je jalovo mlaćenje prazne slame. pokažite ispravan auto kome to nije tako.

Nemojte mi samo tu vrtit benzince i dizele jer je potpuno nebitno što je i kakav auto. Nema nikakve veze kočit moraju jedan i drugi. Da dodan da u vožnji auto kad je maksimalna sila kočenja  nije potrebno ko sivonja pritisnut jer će ABS proradit. Ali čak i taj paničan pritisak (nekontroliran) kočioni sustav mora izdržat bez da zabije pedalu o pod . A svi vozite pa valjda to znate  mora ostat radnog hoda prema podu čak i u tim uvjetima.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene dok stojim ide do kraja na Corolli. U vožnji nemam pojma, nisam toliko stisnuo. Sustav kočnica je 100% ispravan, isto je bilo na prošloj Corolli, i na Aurisu. Ali @trapavi kod mene je brake by wire. Dakle pedala kočnice jedino mrda potenciometar.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Domba said:

Kod mene dok stojim ide do kraja na Corolli. U vožnji nemam pojma, nisam toliko stisnuo. Sustav kočnica je 100% ispravan, isto je bilo na prošloj Corolli, i na Aurisu. Ali @trapavi kod mene je brake by wire. Dakle pedala kočnice jedino mrda potenciometar.

Jel to hidraulični kočioni sdustav ili što je?.

Znači ti kad držiš kočnicu upreš u pod?

Čak bez obzira jel auto na nizbrdici ?

 

Link to comment
Share on other sites

na mjestu dok si moyes upret do kraja jer ima sasvim dovoljno sta da se rasteze i ima sile u servu da ti to omoguci. dok se vozis to ne mozes uraditi prije nego svi kotaci proklizu i abs upali. ili pak poderes gume do felge ako si iskljucio ABS... s pletenim kocionim crijeivma je to vec znatno teze... guma i pletivo se rasteze cak i najnovije.. gusti metalni oplet se ne rasteze. 

sila za kocenje je odavno ostvarena...

na motoru koji nema ni abs ni nista nego samo komad crijeva mogu navuc rucicu do volana. To je cca 7cm pomaka. Prednji kotac blokira na 1/5 od toga, a strazjna / nozna na 1/3 od svog moguceg koda vec blokira i neces okrenut kotac pa da si bog.. 

opet napominjem u mjestu moyes tolko upret jer stojis i nista ne blokira.. u voznji vecinu vremena kocis s manje od 1/10 toga... 

a crijeva se mogu rasiriti na tlaku JAKO... 10% se nova rastegnu... 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, trapavi said:

Jel to hidraulični kočioni sdustav ili što je?.

Znači ti kad držiš kočnicu upreš u pod?

Čak bez obzira jel auto na nizbrdici ?

 

Znaci pedala nije dirketno povezana na hidrauliku, nego zicom na komp koji onda dalje odlucuje kako kociti. Prvi dio kocenja je elektromotorom gdje punim bateriju, a kada elektromotor ne moze vise onda dodaje hidrauliku i koci dalje isto tako kako zadnji tockovi nisu povezani na elektromotor onda dodaje po potrebi i tezini zadnje kocnice. Vjerovatno ima i neki elektromotor ili nesto jel simulira osjecaj prave kocnice. Ako stojim, bilo na ravnom, bilo nizbrdica, bilo uzbrdica mogu do kraja pritisnuti pedalu. Doslovce osjetim kada udarim u stoper.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Domba said:

Znaci pedala nije dirketno povezana na hidrauliku, nego zicom na komp koji onda dalje odlucuje kako kociti. Prvi dio kocenja je elektromotorom gdje punim bateriju, a kada elektromotor ne moze vise onda dodaje hidrauliku i koci dalje isto tako kako zadnji tockovi nisu povezani na elektromotor onda dodaje po potrebi i tezini zadnje kocnice. Vjerovatno ima i neki elektromotor ili nesto jel simulira osjecaj prave kocnice. Ako stojim, bilo na ravnom, bilo nizbrdica, bilo uzbrdica mogu do kraja pritisnuti pedalu. Doslovce osjetim kada udarim u stoper.

Ali opet kad napr voziš i treba naglije zakočit pa komp mora aktivirat hidrauliku ta pedala neide u pod .

Link to comment
Share on other sites

To niko nije ni napisao, dapace naglasavmo suprotno... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovako da završimo stvar najmanje 95% forumaša vozi ove da tako kažem obične aute . Dakle ne strujiće ni neke ekstra . Svi ali ama baš svi znadu da sam u pravu kad kažen da kočnica ne smije dublje propadat od svog nekog radnog hoda . To je alfa i omega . Dali to znači da pošto meni ni na golfu ni na R5koji ima jednostavne kočnice auti nisu ispravni jer pedale ne propadaju . To me podsjeća na ono da je motor nevaljat jer ne treba doljevat ulje od zamjene do zamjene. No dobro svi vozite i znate da je to tako ali forum ne bi bio forum da se ne laže i namjerno gleda iskrivit činjenice . 

Što mislite da bi se napr dogodilo majstoru koji bi napr nakon popravka kočionog sustava  dao mušteriji auto a da mora napumpavat da se opće zaustavi .  Ali to niko ko radi naravno neće napravit nego će sam provjerit kočnicu i uručit vozilo vlasniku.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ti se drzis te recenice ko pijan plota...

Evo ti snimak. Nova crijeva jer su bili korodirani prikljucci na celjusti a to tu pada tehnicki kao zrela kruska.. I ujedno kociona tekucina i sve frisko...  Blokada kocnica je na 1/3 hoda u voznji. Ali na mjestu mogu pritisnuti do dna kocionog cilindra.. (Vjerojatno se tu veci vatrozid blago krivi)... Mogu to na svakom autu.. 

Ovo za ulje sta si napisao samo pokazuje kolko zapravo nemas znanja o mehanici a jos drugo povlacis zakljucke ko nasi politicari (i mnogi drugi strucnjaci)...

Cinjenica da ulja ne nedostaje na kraju servksnog intervala NE dokazuje da ulje nije potroseno. Dokazuje iskljucivo samo da se nivo ulja nije promjenio. Nista vise nista manje.. 

A onda das takvo ulje na testiranje i vidis da je ili krcato vode ili pak goriva ,a ponekad i oba.. Na ne jednom sam video i da nivo raste.. Jel tad zakljucak motor proizvodi ulje ?? 

Naravno nikl tu ne tvrdi da je dobro da motor trosi 1L/1000km.. No tesko ces recimo postoc manju potrosnju od toga na atmo hladjenom boxeru... Novk sve po PSu slozeno i ne ide manje od toga.. Ako se proba uglavnom rezultira cvikanjem izuzetno brzo..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

normalno je da pedala propada kad je drzis stisnutu na upaljeno auto, na puno auta sam to primjetio, nije bas da idem svako isprobavati bezveze, ali da, cudno izgleda, kao je pumpa sjebana ali nije, to je tako

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ta kočnica nije ispravna i to nema spora .  A što se motornog ulja tiče ako za godinu dana ne doljevam ulja ni ja ni u istovjetni  motor šogor dali trebamo rastavit motor i obrusiti karike pa da troši . Nemaš ti osim guglanja blage veze niti si ikad išta radio za razliku od mene.Pa  Boingovi inžinjeri su za tebe male bebe . Aj nosi se.

9 minutes ago, robyakarider said:

normalno je da pedala propada kad je drzis stisnutu na upaljeno auto, na puno auta sam to primjetio, nije bas da idem svako isprobavati bezveze, ali da, cudno izgleda, kao je pumpa sjebana ali nije, to je tako

Da a dali baš do poda    pa provjeri.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

tolko nemam znanja da sam Rimcu 3 puta odbio ponudu (tj u 3 navrata me je pokusavao zaposliti... no ne podnosim ga )

Ako ti motor tvoj i sogorov ne trosi ulja vjerojatno imate jednako lose motore.. uzmi uzorak i posalji na analizu. Ina to radi veoma jeftino i tamo je u Rijeci..  pa se posle ceskajte kolko goriva vam je u uslju, te kolku viskoznost ima to ulje (te mogucnost podmazivanja) ... 

 

ujedno kocnica je sasvim ispravna.. razlika izmedju lijeve i desne strane ispod 2%  itd...

Ako nas za nesto jebu tu na tehnickom to su kocnice.

Ujedno na SVIM autima mi je tako koje sam imao sem fijeste 1.3 96to i Yuga 55, takodjer i SVI motorcikli koji nisu imali pletena crijeva...  a da sjednes u svoj auto i pogledas bis video i sam da je to itekako moguce.. 

tu ti 4 ljudi govori da je to tako normalno na vise manje svim autima, ali ti si junak i ti ces sve druge ucit da je to neispravno. Isto ko i bezicni s zavjerom zimskih guma... 

Link to comment
Share on other sites

A zašto ulje koje ima godinu dana i koje mjenjašnositi u inu? I reć im da nije potrošeno više od par mm nivoa za cca 8-10 000 km. A na mom autu brenza ne udara u pod nikad da li to znači da bi trebao upuhat malo zraka u sistem pa da pedala pada da bi bilo normalno . Pa u Rijeci budeš dovest ću auto pa gledaj jel na podu ili ne . Ali znaš ti dobro da je to tako nego iz nekog svog meni neobjašnjivog stava tako tupiš . Znači po tebi auto koji ne troši ulje i brenza koja nie udara u pod nije normalno . jel tako? 

A auto niti dimi niti pokazuje ikakve znakove da bi motor mogao skoro crći. Vuče i jedan i drugi normalno (nudim ti probnu vožnju) , ali oćeš ili nećeš ako oćeš tu sam . Testirat ćeš i brenzu i motor .

Kad kažem ne troši tad kako sam i rekao ne dosipavam jer nivo padne 2-3 mm. Jel to nevalja ili da rastavljam motor?

8 minutes ago, trapavi said:

A zašto ulje koje ima godinu dana i koje mjenjašnositi u inu? I reć im da nije potrošeno više od par mm nivoa za cca 8-10 000 km. A na mom autu brenza ne udara u pod nikad da li to znači da bi trebao upuhat malo zraka u sistem pa da pedala pada da bi bilo normalno . Pa u Rijeci budeš dovest ću auto pa gledaj jel na podu ili ne . Ali znaš ti dobro da je to tako nego iz nekog svog meni neobjašnjivog stava tako tupiš . Znači po tebi auto koji ne troši ulje i brenza koja nie udara u pod nije normalno . jel tako? 

A auto niti dimi niti pokazuje ikakve znakove da bi motor mogao skoro crći. Vuče i jedan i drugi normalno (nudim ti probnu vožnju) , ali oćeš ili nećeš ako oćeš tu sam . Testirat ćeš i brenzu i motor .

Kad kažem ne troši tad kako sam i rekao ne dosipavam jer nivo padne 2-3 mm. Jel to nevalja ili da rastavljam motor?

Dakle kad si u rijeci pošalji poruku i dogovorimo se za pregled krntije od 24 god kome i motor i kočnica odlični .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.