Jump to content

1.9 dci FAP trosi ulje


therrlu

Recommended Posts

Ekipa, trebam pomoc, vlasnika sam Megana 3 koji ima 1.9 dci fap motor (131ks), auto mi iz nekog razloga trosi dosta ulja, ima nepunih 50k km, jos uvijek garanciju i sve, ali opet.

Zadnji servis je napravljen prije 6400km, servisiram auto svakih 10k km u ovlastenom servisu (imam racune i sve to), prekjucer mi je javio da je moram provjeriti kolicinu ulja, i stvarno je ulje na minimumu.

Nesto se malo razumijem u aute, pa sam skinuo cijev od oduska da vidim da li dim ide van i nazalost da, dim suklja i to pod dosta jakim pritiskom.

Otici cu do servisa sutra/preksutra ali sumnjam na par stvari.

1. Turbina - medutim nisam vidio da auto gubi snagu ili da nejde.

2. U servisu su stavili krivo ulje ili u dva intervala nisu niti mjenjali nego samo nadolijali ulje.

3. I zadnje i najgore - uljne karike :(

Slusam sa prijedlozima i razmisljanjima.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • therrlu

    22

  • Brainmind

    17

  • marek VZ

    9

  • dalibor s

    9

Turbina nije sigurno jer onda bi ti dimio, ali možeš lako provjerit povratno crijevo koje ide iz turbine i vidi dal ima ulja u njemu. Smije malo bit masno al ne smije bit puno.

Al ak kažeš da dimi i pušta na iberlauf onda su karike u banani, tj. najvjerovatnije zapekle. 1.5 dci je poznat po tome al sam vidio i 1.9 da to radi.

Samo mi reci da si i ti jedan od onih koji mjenjaju ulje na 30 tisuća jer onda ak dosad nisi mjerio a sad si na tipa 25 tisuća onda nije ni čudno da je malo srknuo. Kakvo je ulje unutra?

Link to comment
Share on other sites

Nije jedan od tih,napisao je prije 6400 servis i da je servisitao svakih 10 hiljada

Link to comment
Share on other sites

Ako u njega ide 5.1l ulja, a on je sad na minimumu, mislim da je potrosio oko 4l u tih 6400km sigurno.

Ulje koje bi trebali stavljati u servisima ovlastenima, tocno koje, moram pogledati na racunu.( ali i to je pitanje jer je ulje dobro)

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Mislim,al ispravite me ako griješim da dok je ulje na minimumu ne fali više od pola,mislim da je negdje na 70%.

Tak je bar na mojoj kanti.

Link to comment
Share on other sites

Razlika izmedju max i min je oko 1.5 litara na tom motoru.. Dakle, za 6400 km oko 1.5 litara, pod uslovom da je bilo na max kada je sipano.. Dakle, negde oko 235 mL na 1.000 km. Reci ce ti da je to OK, sto i moze da bude tacno, ako se auto vozi ostrije.

Link to comment
Share on other sites

Ja sad karikiram koliko bi to bilo, nemrem ni ja znati koliko je to ulja, ali ako je to tako, zasto onda dimi na iberlaufu?

Inace tolerancija za motor je oko 0.1l/1000km

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

I novi dCi, TDi, HDi, CDI, d, JTD, svi dime na cepu od ulja.. Provereno na automobilima sa par hiljada prevezenih kilometara.. novi.

Link to comment
Share on other sites

Ajd ti lijepo prvo na mjerenje kompresije (toplo i hladno) pa ćmo bit pametniji. Ovako može bit x stvari zašto ti dimi. Da je dobro, nije. Imaš garanciju nek se servis s tim bakće.

Link to comment
Share on other sites

Znači ipak je oko 70% minimum,bravo ja.

Dosta je to ulja potrošeno na 6 tisuća km.

Link to comment
Share on other sites

Pa sad, i jeste i nije.. Ima i onih TD motora koji trose po specifikaciji i do 800 mL ulja na 1.000 km.. I to novi..

Mnogo je kada se pogleda da moj auto sa istim motorom koji sam prodao i sa daleko vise kilometara nije nikada trosio ulje, tzv nulta potrosnja..

Mislim da ovaj automobil zasluzuje detaljan pregled u servisu, sa osvrtom na rezime voznje, regeneracije FAP-a i pogotovo proveru ulja koje je sipano. Ne mislim na kvalitet, vec na to da li je adekvatan tip ulivan u auto..

Link to comment
Share on other sites

Po meni,cini mi se da je krivo ulje u motoru, drugi sam vlasnik pa nemogu govoriti o tome sto je prije stavljano,ali od 34000 je kod mene i napravio sam dva servisa i svaki put mi je javljalo da provjerim razinu ulja

Link to comment
Share on other sites

A sta pise na racunima, u servisnoj? Zna se koje ulje mora unutra, Solaris DPF ili sada Solaris FE, mada je izaslo novo u medjuvremenu..

Link to comment
Share on other sites

Onda tu definitivno nešto ne štima čim ti se to dešavalo ranije. Sad znaš zašto se prvi vlasnik rješio auta. Vjerovatno reklamirao u servisu i ovi ga otpilili da se mora motor razradit i da je sve u granicama normale.

Pretpostavljam da je unutra elf 5w30?

Link to comment
Share on other sites

To cu pogledati sutra tocnije jer nemam kod sebe racune, na karticama pise SOLARIS 5w30, da li je dpf ne pise,nekak se i meni sve cini da ga se prosli vlasnik htio rijesiti.

Inace vlasnik auta je bio renault hrvatska :/

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Hm... Renault Hrvatska, vozeno mozda i kao test vozilo. Ubijen zestokim hladnim startovima i gasenjem bez hladjenja turbine, veoma vjerovatno. Elf Solaris 5w30 je DPF, nema drugog Solaris ulja u Renault koncesijama.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Da,ali sa garancijom do 2016. godine, ne dira me to, mjenjat ce oni meni motor ako je nesto s njim, imam iskustva s tim, i odvjetnika za to hvala bogu, kontaktirani su oni vec i zabiljezili o cemu se radi, rekli da odem u servis i da ce se dalje rijesavati sto mora.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Po ovome što ja vidim u knjžici održavanja, čini mi se da auto nije imao promjenu ulja sve dok ga ja nisam preuzeo.

 

U knjižici je na 26 388km rađen neki servis ali nijje nigdje označeno servisni pregled vćeć samo zamjena filtera zraka i ventiliacija.

 

Ja sam ga uzeo sa 34 223 i tu je bio moj prvi servis motora, nakon toga sam drugi servis napravio na 42 214km, na računu piše da je ulje ELF SOLARIS DPF 5W30, sad je samo pitanje su ga skroz zamijenili ili samo nadolijali, jer sam čuo da serviseri u tom servisu to vole raditi.

 

Ma ja se uopće ne brinem, baš naprotiv, flegma sam, brine me možda jedino auto koji će biti na vještačenju ili kojeg neću imati, ali izborit ću se ja i za zamjenski auto.

 

Link to comment
Share on other sites

Eto me sa servisa, zamijenili ulje i filter te mi rekli da je većinom do režima vožnje, jer ja radimo oko 3000km godišnje i da je razlika između minimuma i maksimuma oko 1l.

 

Ako uzmemo da je to nekih na 1000km oko 0.2l ulja, nakon 6500km, je otišla litra i više od nje i to je to.

 

Meni je to još uvijek puno ulja, bez obzira.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.