Jump to content

1.9 dci FAP trosi ulje


therrlu

Recommended Posts

ako u knjizici pise da je to normlano da toliko trosi neces apsolutno nista napravit sto se tice nekog eventualnog popravka... a i 2 dcl na 1000 km za turbaka mozda i nije tako strasno, pogotovo jer je to 5w30 ulje koje ce sigurno vise trosit ako se ugrije... meni je u focusu 5w30 i po ljeti kad je toplo ga zna malo popit a po zimi kad je hladno nista (motor 1.6 benzinac, znaci kod tebe moze biti samo izrazenije sve skupa jer imas turbo)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • therrlu

    22

  • Brainmind

    17

  • marek VZ

    9

  • dalibor s

    9

Meni auto na 10000 km ne potroši više od 4 dcl ulja 5W40.

Link to comment
Share on other sites

Pa moj "razrađeni" sa 330k+ km troši manje ulja od toga.  :freak6:

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Čuj kolega nemoj se uvrijediti mojim pitanjem no jednostavno me zanima...
Ako radiš 3000 kilometara godišnje zakaj si kupio dizela?? I to 1.9 dci??

Link to comment
Share on other sites

Bajica, nemoj se ljutit... al jako je lako skuzit da mu fali nula :-) ... 30k godisnje... kak bi inace skuzil manjak ulja? Hehe...

Link to comment
Share on other sites

to je to super ulje 5w30 :rotfl:

da ga hebeš 5w40 bi trošio upola manje

možda cak ga nebi niti trošio

Meni ga ne trosi uopste.. A ni burazeru.. a automobili imaju tri puta vise kilometara od ovog Meganea.. Tako da nije do ulja..

Link to comment
Share on other sites

Čuj kolega nemoj se uvrijediti mojim pitanjem no jednostavno me zanima...

Ako radiš 3000 kilometara godišnje zakaj si kupio dizela?? I to 1.9 dci??

3000km mjesecno mislis,jer toliko radim :-) Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Meni ga ne trosi uopste.. A ni burazeru.. a automobili imaju tri puta vise kilometara od ovog Meganea.. Tako da nije do ulja..

kad utopli da bude oko trideset

onda ga vozi življe pa da vidiš kako ce ga popiti.

ulje se pregrije i izgara

Link to comment
Share on other sites

i kod mene na dosta sličnom motoru na 10 000 ne potroši doslovno ništa,a i znam još jednog koji isto tako ništa ne troši...po meni tu nešto ne štima na tvom motoru i kasnije bi mogao biti sve veći problem

Link to comment
Share on other sites

Ne troše ulje motori zbog 5w30 ili 5w40 neg zato što im treba servis (karike, leteći, gumice itd itd)...

 

Ima kod nas puno loše održavanih vozila, i tu nikakvo ulje nemože pomoći neg odlazak u garažu.....jbg

Link to comment
Share on other sites

kad utopli da bude oko trideset

onda ga vozi življe pa da vidiš kako ce ga popiti.

ulje se pregrije i izgara

BG-Verona je nekih 900 km.. Izvezeno za 6.5 sati letos, u julu, na +35. Nije potrosio nista. Mislim da je to dovoljno zivahno.. Sorry, ali poznajem svoj auto jako dobro i znam sta pricam, ne trosi ga. 2.0 dCi sa FAP-om. Elf Solaris FE 5w30

Burazer je vozio isto letos BG-Sitonija 750 km za 6.5 sati (dosta lokalnih puteva). Meg II 1.9 dci 131 ks, isto 5w30, isto bez potrosnje.

Ja primera imam koliko hoces i licnog iskustva, samo ovo nije tema za to.

Link to comment
Share on other sites

i kod mene na dosta sličnom motoru na 10 000 ne potroši doslovno ništa,a i znam još jednog koji isto tako ništa ne troši...po meni tu nešto ne štima na tvom motoru i kasnije bi mogao biti sve veći problem

Čekaj dok bude za koju godinu mjenjao grijače ili ne daj bože koju diznu, pa će vidjet gdje je dio ulja završio kad sve živo zapekne. Inače slažem se s napisanim, samo bi dodao DA na dugoročno a na kratkoročno NE.

Link to comment
Share on other sites

Sad vi meni recite kamo da ja dalje idem jer ce svi reci da je to normalno zbog voznje a nitko nece pogledati jer su mozda stvarno karike, nego se drze onoga, dok ide ide,dok stane popravljat ce se.

Ja i dalje smatram da je litra ulja u 6500 km previse i da nekaj ne valja, ps makar ga terao do kraja.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

I sta bi u pravilu trebao vidjeti, jer mi majstor veli da na mjerenju kompresije necu puno vidjeti jer su to uljne karike. (pitam, ne razumijem se bas u taj dio)

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Bajica, nemoj se ljutit... al jako je lako skuzit da mu fali nula :-) ... 30k godisnje... kak bi inace skuzil manjak ulja? Hehe...

Hahahahahahahahahahhaahahhahahahahaahahhaha noćni sam tak da uopće nisam čital kak treba... hahahahaha...

Za....eb,isprike kolegi... :D

Link to comment
Share on other sites

Ljudi nemojte se zavaravati svaki motor troši ulje, jer kako bi se podmazivale stubline cilindara. Na stijenkama cilindara uvijek ostane tanki film ulja kojeg strugač (uljna karika) ne uspije skinuti. To što izlijete istu količinu ulja koju ste ulili je samo privid, zato što se ulje razrijedi nesagorjelim gorivom i kondenzacijom vlage iz zraka. Ovo je posebno izraženo zimi na autima koji se koriste za kratke relacije.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

ma sve to stoji,ali nije isto izgubit 1 ili 3 dcl ulja i to se zamjeni sa gareži i ostalim glupostima i onda ko fol iskipaš isto ulja...ali kod kolege nečistoća ne uspijeva nadoknadit "potrošnju" ulja ili njegov motor radi bez nusprodukata...čisto sumnjam...možda i ti na sljedećoj izmjeni istreseš jednako ulja,budući da si stavio novi hladnjak ulja više nebi smjelo biti "gubitaka" :wink:

Link to comment
Share on other sites

litra na 6500 km znaci 3 litre na 20k km... ili ak se radi cca 25k godisnje (ko ja recimo) to ispada 4 litre!! pa to je cijeli tank ulja!!! na jedan godisnji/servisni interval, recite vi kaj ocete, al to nije normalno...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.