Jump to content

1.9 dci FAP trosi ulje


therrlu

Recommended Posts

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • therrlu

    22

  • Brainmind

    17

  • marek VZ

    9

  • dalibor s

    9

Malo se kasno uključujem u temu, vidim da je rasprava već odmakla, ali... uglavnom, kažu učeni ljudi da današnju motori (neovisno dizel/benzin) troše između 0,2 i 0,6% potrošnje goriva. I ja bi vam sada vrlo rekao koliko to iznosi na mojoj laguni, samo kad bi mi netko rekao koliki je kapacitet između min i max na 1.9 dci 88kw. Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Strasni su ti uceni ljudi... ne bum govoril za svoj jer nije moderan, al recimo megane od njambrosica bi godisnje na nekih 20k km po tome popil odokativno 2.5 do 7.5 litara ulja... u najboljem slucaju... je kajpak :-)

Link to comment
Share on other sites

Potrosnja ulja (dozvoljena) po najnovijim standardima je od 0.1% do 0.8%. Mada se u konstrukciji motora sada pominje sve vise ova manja brojka, dakle 0.1%. Ako auto trosi prosecno 6 litar, na 20.000 km to je 1.2 litara, odnosno 60 mL na 1000 km.

 

Da skratim, za normalnu voznju i zdrav motor

Do 5000km – potrošnja ne bi trebala da pređe 0,5 litara
7500-10.000km – potrošnja ne bi trebala da pređe 1 litar
15000km – potrošnja ne bi trebala da pređe 2 litara
20 do 30k km (25000km) – potrošnja ne bi trebala da pređe 3 litara; ovo je jako uslovno jer motori sa LL preporukama koriste najkvalitetnija sintetička ulja i u principu troše manje ulja.
Više od 5 litara dolivenog ulja, za bilo koje uslove a po fabrički preporučenom intervalu (za uslove vožnje) je očigledno previše. Ili bolje rečeno: potrošnja servisne zamene (najčešće 3-6 litara) unutar servisnog intervala gotovo nedvosmisleno ukazuje na neki problem sa motorom.
Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam koje su to svemoćne karike da potpuno obrišu cilindar od ulja, a da opet klip ne ide na suho. Čini mi se da je bolje da malko troši ulja nego baš nimalo, uostalom probaj promijeniti ulje, tj. dobavljača ulja. Ako si na Elfu drži se onog od Jasmin maziva, ako nećeš elf probaj Shell ili Mobil1 u istim specifikacijama, možda bude razlike. samo treba dati svakom ulju par 2 izmjene šansu, dok ispere ostatke starog ulja i motor se privikne na novo.

Link to comment
Share on other sites

I meni se cini da je do ulja, jer je meni Laguna u jednom intervalu kad sam ulio Elf trosila dosta ulja, a inace kad imam Total skoro nista!

Link to comment
Share on other sites

za svaki auto je normalno da troši 1 litru na 1000 km

i tako se proizvođeč ogradi.

najvjerojatnije imate navedeno u preporukama od proizvođaca kraj 5w30 i ulje 5w40

5w30 je za zimu a 5w40 za ljeto

otpornije je na temperaturu i izgaranje

5w30 također ide u rasponu temperatura -18 +30

5W40 jbg do kojih -8

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjećam on 150 ide na 3000 okretaja, 200 na 4000 i može pokazati do 220 na brzinomjeru; realno, tek nakon 150 dolaziš u visoke okretaje, ali ako ga cijelim putem voziš 150-200 onda normalno da ćeš trošiti i ulje i gume i sve ostalo jer nije isto opterećenje ni otpor kao da voziš po ograničenju. Ne znam kako ti se da, nije on baš tih preko 3000 / 150.

 

Možda si zaboravio,ipak je dosta prošlo od kad si ga zadnji put vozio :) ...jedino ak nije bio sa 5 brzina mislim da na 150/160 ne prelazi 2500-2600 okretaja u 6-oj...uspoređujem sa svojim

Link to comment
Share on other sites

Možda si zaboravio,ipak je dosta prošlo od kad si ga zadnji put vozio :) ...jedino ak nije bio sa 5 brzina mislim da na 150/160 ne prelazi 2500-2600 okretaja u 6-oj...uspoređujem sa svojim

Ima kraci menjac, Du-roller je u pravu.. Na nekih 160-165 je oko 3000 rpm.

Link to comment
Share on other sites

nisam nasao bolju sliku ali eto tu je link pa zumirajte...

ugl ako je to od ljeta jos da trosi toliko ulja kad je bilo puno toplije nije ni cudo... pa meni 1.6 atmosferac focus je znao potrosit kad je unutra 5W30, 5W40 ne trosi nista...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

ne dobro sam napisao

litru na tisucu ili hiljadu kako hoceš

Ne znam baš, to je tolerancija za tenkovski motor. ako ja na 307.000 u 10000 km ne nadolijevam ništa onda ne znam kako bi netko tolerirao 10 litara na 10000 km. 

Link to comment
Share on other sites

To je fabricka tolerancija, u sustini njihovo odricanje odgovornosti u slucaju potrosnje ulja u garantnom roku..

Ljudi koji se bave SUS motorima i uljima, koji od toga zive i koji su na tome doktorirali tvrde da je normalna potrosnja ulja 0.1% potrosnje goriva. Tzv "nulta potrosnja" nije realna i sustinski odrazava porast nivoa ulja zbog njegovog razredjenja i talozenja garezi.

Promenom gradacije ulja (recimo 5w40 nakon 5w30) motor u prve dve izmene obicno "pocucla" malo vise ulja, sto se isto desava i prilikom promene proizvodjaca / dobavljaca.

 

Da ne bude zabuna, "nulta" potrosnja je moguca i ona obicno iznosi do 50 mL na 1.000 km..

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

 grand scenic 1,9 dci sa dpf-om 96 kw 2006 god malo više od 180000 km

prve 4 god i malo više od 120000 km korišteno elf 5w30 u servisu uvijek točili na max i nakon 15000 km bi palo na min znači izgubio bi oko 1,5 L.

zadnje tri godine sam mjenjam svako 10000 km i koristim motul 5w40 acea c3 ulje i uvijek ulijem 4,5L ulja i to je dvije crtice iznad pola i izgubi tri crtice na šipki i to je oko 0,7 L potrošnje.

mislim da potrošnja od 1L na 1000 km je previše i tu nešto nije normalno

1-1,5 L na 10000 km je ok

Link to comment
Share on other sites

To je fabricka tolerancija, u sustini njihovo odricanje odgovornosti u slucaju potrosnje ulja u garantnom roku..

Ljudi koji se bave SUS motorima i uljima, koji od toga zive i koji su na tome doktorirali tvrde da je normalna potrosnja ulja 0.1% potrosnje goriva. Tzv "nulta potrosnja" nije realna i sustinski odrazava porast nivoa ulja zbog njegovog razredjenja i talozenja garezi.

Promenom gradacije ulja (recimo 5w40 nakon 5w30) motor u prve dve izmene obicno "pocucla" malo vise ulja, sto se isto desava i prilikom promene proizvodjaca / dobavljaca.

 

Da ne bude zabuna, "nulta" potrosnja je moguca i ona obicno iznosi do 50 mL na 1.000 km..

Totalni potpis na ovo. :dada:

Link to comment
Share on other sites

Ima kraci menjac, Du-roller je u pravu.. Na nekih 160-165 je oko 3000 rpm.

Ma da,baš čudno...što su time dobili?...eto sad znam nešto više

Link to comment
Share on other sites

A na koliko se vrti kad u 6 vozis 90?

Jutros sam isprobao i pratio okretaje, na 90 km/h u 5. brzini je na 2.000 o/min, a u 6. brzini je na 1.600 o/min.

 

Ja sam tih 2 dcl ulja ulio na cca 15.000 km predjenih od servisa, i to zato sto sam isao do mora pa sam htio da bude blize maksimumu. Nakon servisa tockica za ulje je bila na predzadnjoj, valjda nisu ulili skroz puno ulja. Al fala bogu zaracunali jesu 7.5 litara. :svada:

 

Komot sam mogao bez ulijavanja odvoziti 18 tisuca na kolko promijenim ulje. Mislim da ako bi i potrosio auto na 20 tisuca litru ulja nije nikakav problem. Ak ne treba dosipavati, jos bolje.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam baš, to je tolerancija za tenkovski motor. ako ja na 307.000 u 10000 km ne nadolijevam ništa onda ne znam kako bi netko tolerirao 10 litara na 10000 km. 

kao sta sam rekao po njima je to normalno

do litru na 1000 km a ako tebi netroši ulje super

oni su sebe zaštitili i sigurno ti nitko nece otvarati motor i slicno u garanciji

dok nebude trošio više od tog, ti ih možeš tužiti i stagod hoceš

ali oni su u pravu

Link to comment
Share on other sites

Ma da,baš čudno...što su time dobili?...eto sad znam nešto više

Dobili su da auto bude zivlji u sestoj nego Meg II 1.9 dCi.. Vec Meg II 1.9 dCi sa 130 ks ima kraci menjac od onog sa 120 ks, mislim, kracu sestu brzinu..

I recimo, moguca je "povecana" potrosnja ulja kada se nakon duzeg perioda gradske voznje auto istera na autoput i vozi malo brze. Pogotovo je ovo izrazenije kod sintetickih ulja.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Ajde ne

 

kao sta sam rekao po njima je to normalno

do litru na 1000 km a ako tebi netroši ulje super

oni su sebe zaštitili i sigurno ti nitko nece otvarati motor i slicno u garanciji

dok nebude trošio više od tog, ti ih možeš tužiti i stagod hoceš

ali oni su u pravu

Nije da ti ne vjerujem jer sam i sam to čitao, ali prije 20 i više godina kada je to bilo normalno za neku Ladu ili Moskviča. Ajde molim te daj mi negdje decidirano na Renaultovoj stranici gdje to i dan danas navode.

Link to comment
Share on other sites

"It is normal for an engine to use oil for  
lubrication and cooling of moving parts  
and it is normal to top up the level be-
tween oil changes.
However,  contact  your  approved  
Dealer  if  more  than  0.5  litres  is  being  
consumed every 600 miles (1,000 km)  
after the running in period."

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.