Jump to content

1.9 dci FAP trosi ulje


therrlu

Recommended Posts

Prije Megana sam imao Astru H 1.4 (dao bog da gorjela u paklu :D  :D ) koja je imala istih problema, na kraju smo na 120k km radili generalku motora, karike, klip sve je bilo zgoreno, vozim se puno po autocesti, a tu ima variranja brzo brzo i normalno :D  ja se ništa ne čudim, ono je bilo smeće od auta, znala bi na 500km suknuti pol litre bez brige, zato sam osjetljiv na ulje i da je auto u redu, ali ovo je druga priča, tu može biti sto stvari i auto još uvijek ima garanciju, ako je nešto s motorom, ja ću tražiti novi, baš zbog toga što je vlasnik bio sam renault, ne dira to mene, jer da je to normalna potrošnja, nije, to je i meni jasno, sad ću dignuti sve na noge i reći da se rastavi motor ako treba.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • therrlu

    22

  • Brainmind

    17

  • marek VZ

    9

  • dalibor s

    9

Slican problem frend imao na Meganu dvici 1.5dci. Naravno isto natezanje dok nisi motor rastavili i nesto promjenili i sad mu ni kapi netrosi. Moj sport isto zna srknit ali kad ga vozim na te kratke relacije.

Ja bih vec bio u servisu i gledao kako ga rastavljaju hahahah.

Link to comment
Share on other sites

U uputstvu od Golfa 1 dizela kojeg sam vozio prije sto godina je pisalo da je dozvoljena potrošnja ulja do 1l/1000km. Moj ga je doduše trošio zanemarivo, a ionako je u njega išlo Super 3 iz kante od 10l... :D

Link to comment
Share on other sites

meni su intervali zamjene ulja (5w40) po 25k km (jednom godisnje), auto ima 220k, nikad nisam dodaval ulja! a nachipan je i dobije po fanfari svako malo... doduse one crtice kod paljenja pokazu da je malo ulja otislo, al od 5-6 crtice, nestane ih najvise 2-3... sutradan opet fali recimo samo jedna... itd... na sipki je uvijek u sredini izmedju min i max... radi se isto od dci, al 1.5

Link to comment
Share on other sites

Auto zna potrošiti ulje kada ga se gazi puno po autocesti, a ove 3000 km mjesečno na relaciji Zagreb - Koprivnica su možda takva vožnja. To što je prije bio novinarski mu ne pomaže :)

 

Kod mog Megane III dci130 se nekoliko puta upalio upozorenje za check oil level, svaki put kada bi ga ostavio na nagibu koji je bočni (s lijeva na desno) ili takav da je motor podignutiji u odnosu na ostatak auta - čim bi se izravnao to bi se ugasilo, a na šipki je standardno bio oko sredine, u 70000 km nisam nikad dolio.

Link to comment
Share on other sites

Kad je na pola onda se zaista moze dosta usut. Ja u jednog sporta skoro litru ulio. Meni je uvijek na max s tim se nezezam.

Link to comment
Share on other sites

Eto nakon razgovora sa par servisera,našao sam se i sa hansom, i svi su mi rekli da je to normalno, tako da sam se ja sad malo smirio i čekat ću daljnji razvoj situacije, ako stvarno bude problema, onda ćemo ići dalje.

Link to comment
Share on other sites

Potrošnja ulja dosta ovisi o načinu vožnje.Pokušaj 1000 km odvoziti lagano,bez naglih ubrzanja i visokih okretaja pa nakon toga provjeri.

Link to comment
Share on other sites

Moj savjet ti je natoci ga do max i zapisi tocnu kilometrazu. Ulje toci kad je auto ostajao na ravnom i tako i mjeri. Jutarnji sati. Po prijedjenih 1000km ostavis auto do jutra i izmjeris koliko ima do max. Ako fali utoci tocno opet do maksimale. I tako si tocno izmjeris. S time da kad utocis jednu kolicinu ulja ostavis jedno vrijeme da ono dodje skroz do dolje. Bar 10-15 minuta. Tako ja radim

Link to comment
Share on other sites

Po tome sam si trebao kupiti bicikl a ne dizel od 130 konja  :D najbolje bi bilo da ga uopće ne vozim  :D  :D

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjećam on 150 ide na 3000 okretaja, 200 na 4000 i može pokazati do 220 na brzinomjeru; realno, tek nakon 150 dolaziš u visoke okretaje, ali ako ga cijelim putem voziš 150-200 onda normalno da ćeš trošiti i ulje i gume i sve ostalo jer nije isto opterećenje ni otpor kao da voziš po ograničenju. Ne znam kako ti se da, nije on baš tih preko 3000 / 150.

Link to comment
Share on other sites

BG-Verona je nekih 900 km.. Izvezeno za 6.5 sati letos, u julu, na +35. Nije potrosio nista. Mislim da je to dovoljno zivahno.. Sorry, ali poznajem svoj auto jako dobro i znam sta pricam, ne trosi ga. 2.0 dCi sa FAP-om. Elf Solaris FE 5w30

Burazer je vozio isto letos BG-Sitonija 750 km za 6.5 sati (dosta lokalnih puteva). Meg II 1.9 dci 131 ks, isto 5w30, isto bez potrosnje.

Ja primera imam koliko hoces i licnog iskustva, samo ovo nije tema za to.

Evo sličan primjer, moj bivši BMW 328i, znao sam prijeći s njim 4000 km u 7 dana, voziti ga po njemačkim autoputevima 160 - 240 km/h i to SATIMA, nikada taj motor nije tražio doljevanja ulja pa ni poslije takvih dionica gdje su brzine često iznad 200 i to po nekoliko sati uz 2-3 zaustavljanja za popit kavu. Nikada ja u taj auto nisam dolio ulja niti imao kanticu u gepeku. Auto je bio kupljen sa 222000 a prodan sa 305000, motor - beba. Doduše na motoru su promjenjene karike sve, leteći ležaji i gumice ventila - zato nije trošio. Kom auto pije ulje - pravac servis, nemojte bajke forumske slušat.

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjećam on 150 ide na 3000 okretaja, 200 na 4000 i može pokazati do 220 na brzinomjeru; realno, tek nakon 150 dolaziš u visoke okretaje, ali ako ga cijelim putem voziš 150-200 onda normalno da ćeš trošiti i ulje i gume i sve ostalo jer nije isto opterećenje ni otpor kao da voziš po ograničenju. Ne znam kako ti se da, nije on baš tih preko 3000 / 150.

 

Ja njega full stisnem jednom tjedno možda i to ga operem na dionici od ludbrega do vž-a, a to je mala dionica, i to napravim čisto da ga ispušem, ali ako u tih 2 minute potroši toliko ulja onda kvragu. 

I ne tiskam ga nešto pretjerano, relaciju od kc-vž se cijelim putem možeš bez brige voziti 90km/h i većinom si brži od svih ostalih, a to nije nikakvo opterećenje za motor u 6 brzini.

Link to comment
Share on other sites

Ja vozim slicnu mjesecnu rutu, svaki dan cca 100 km. Voznja u 5. ili 6. brzini 80-110 km/h i na 20 tisuca dolijem 2 dcl ulja. Motor 2.0 dci

Link to comment
Share on other sites

Ako je većinom šesta pri 80-120 kmh stvarno ne bi trebao trošiti ulje, pri tome troši niti 4,5 l benzina, kako će tek ulje :)

 

Link to comment
Share on other sites

Na tih 20 tisuca nekad moram krenuti i ubrzati do 80, a imam i bar 1000 km autoceste di se vozim nesto brze. :)

Pisem o svakodnevnoj voznji u prosjeku.

Link to comment
Share on other sites

Pojima nemam, na 90 sam u 5. Na cca 100 saltam u 6. Na 115 je na 2000 okretaja.

Link to comment
Share on other sites

Ja njega full stisnem jednom tjedno možda i to ga operem na dionici od ludbrega do vž-a, a to je mala dionica, i to napravim čisto da ga ispušem, ali ako u tih 2 minute potroši toliko ulja onda kvragu.

I ne tiskam ga nešto pretjerano, relaciju od kc-vž se cijelim putem možeš bez brige voziti 90km/h i većinom si brži od svih ostalih, a to nije nikakvo opterećenje za motor u 6 brzini.

A na koliko se vrti ovaj tvoj u 6 na 90?

Link to comment
Share on other sites

Sorry na duplom postu, prek moba sam ps steka.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.