Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Proizvođači moraju napraviti balans između nekvalitetnog vozila i dvogodišnje garancije. Nesretnici koji kupe novi auto danas u ugovoru za kupovinu bi trebali potpisati i da se slažu i pristaju da budu testeri koji gratis rade za proizvođača. Nije proizvođač lud da napravi kvalitetno vozilo koje se neće pojaviti u servisu i koje će prodati jednom u 10 godina. Ne, treba napraviti smeće kojeg ćeš se htjeti riješiti nakon par godina jer novi model ima hard disk s dvostruko više GB. Ili veći ekran.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav ljudi!
Uzeo sam pod račun Lagunu 2, 2.2 dci 2003. g. 110kw, karavan, full oprema sa navigacijom.
No međutim motor je kvaru bio. Jako teško upalila.
Dovezli je kući. Posudio sam dijagnostiku (DELPHI) i izbacilo mi slijedeće greške DF199, DF325, DF186.

Probao sam je upaliti, iz trećeg pokušaja verglanja je upalila i nakon pola minute rada samo ugasila i dalje ništa.
Da napomenem, da sam pumpao gas i držao ga na pola inače bih odmah ugasila kad bi upalila.
Evo video što sam snimio, to je bilo posljednje paljenje i sama je ugasila a držao sam gas. Više poslije nije htio ni okrenuti motor. Samo tik-tik.

 

Krenula potraga za mehaničarem koji se razumije u 2.2 dci motore... objavio na fb i jedan mladi dečko mi se javio i rekao da radi u Renaultu u SLO i došao pogledati auto. Rekao da tu odlazi radilica i da je to sigurno problem. Složio tih motora brdo i vidi ih svaki dan u Slo... i naravno da ima motor doma ako bi trebalo drugi. Reko mi je da je to za 2 dana gotovo ako je moj motor otišao da zamijeni u autu drugi. Pošto sam auto prodao i uzeo rentacar, trebao mi hitni popravak mog. Auto će u sutra biti 3 tjedna kod njega. Bacio 300€ na rentacar do sada. Ispričavam se na podužem postu, ali već sam očajan.
Njegova dijagnoza slijedeći dan da su leteći okrenuli i da je radilica zacvikala. Motor je izvadio van i slikao mi. Rastavio motor, jedna bregasta se jedva okreće rukom. Išao kod njega i dogovorili da stavi drugi svoj motor i da mi da garanciju na njega. Turbina isto pušta ulje. Dogovorili cijenu i kreće u stavljanje drugog motora... zavlači 3,4,5,10 dana ovo ono, nema vremena, a bio je problem što ga nije mogao upaliti. Išao kod njega i stvarno vergla i ne upali. Probali na kokpit sprej i auto sastavi i radi uz špricanje i po pola minute.
Napomena, auto nije cijeli sastavljen, stavljen je unutra motor, ali nisu prikopčane cijevi od turbine, nema kilera vode - zraka... MAFF senzora (možda jako bitno), nije stavljen stazni remen. Samo cijev na usisnoj grani sa nekakvim senzorom (možda MAP) nisam siguran da se lakše šprica sprej. Dijagnostika (OPUS cars) javlja neke greške tipa da nema prekidača ventilatora i sl. on kaže nebitne da bi auto morao upaliti tako i da se to tako proba prije sastavljanja kompletnog auta. Filter je prije neko stavio od golfa 2, a on je sada maknuo ga i direktno spojio dovod goriva do bosch pumpe. Kad je kontakt čuje se zujanje kod bosch pumpe. Nafta je crvene boje. E sad on kaže da je lož ulje, a ja ne vjerujem... vjerovatno je prije netko nalio neki aditiv. Ima skoro pola tanka nafte. 
Već ne zna što učiniti pa sam ja posudio na revers novi senzor radilice koji ide kod zamajca (original Renault) i senzor faze - bregaste, probali jučer i ništa. Dijagnostika broji okretaje kad se vergla (200-240 okr.). Lampica imobilizatora se normalno upali kad se stavi kartica unutra i kroz 4 sekundi se ugasi. Jedino što on kaže da auto ima alarm. Da li on možda što blokira? Ne znam. 

Rezime što je (kao) provjereno od komponenti:
Kompjuter, dizne ispitane i ok, bosch pumpa (2 probane), 2 common raila (pritisak na railu je neki, ali sad ne znam točno koji)
Sa led diodama (sa i bez otpornika 470 ohma) na utikače od dizni ne dolazi struja

Nije provjereno:
Pumpa u rezervoaru (ako je ima jer ima ručnu pumpicu kod motora)

Nije urađen Renault can clip

Zaključak mehaničara je da su instalacije u banani. Jer je bio pregorio osigurač na plus klemi. A to se kaže dogodilo jer je izolacija sa + i - žice strunule - oguljene i žice se spojile.

Ispričavam se još jednom na podužem postu, ali već sam totalno lud. Praznici su tu, niko više ne radi do 8.1. a bez auta ne mogu biti, rentacar će me pojest.

 

 

test.jpg

IMG_2750.JPG

IMG_2752.JPG

IMG_2753.JPG

IMG_2751.JPG

IMG_2754.JPG

Link to comment
Share on other sites

Teško da će ti netko ovdje na daljinu reći koji je točno kvar i što napraviti jer vjv ima dosta toga, bojim se da neće biti jeftino a i dugo će trajati. Dva savjeta:

1. Ak ti hitno treba auto, kupio si za prvu ruku neku malu kanticu, čisto da ne trošiš pare na rent a car.

2. Lijepo se dogovori sa čovjekom do kojeg roka će biti pošteno da napravi auto, ili sam odredi rok, pa ak ne može, nađi dalje majstora.

Zvuči okrutno, ali ovo nije kvar gdje će odgovor biti: "imao sam to - napravi to i to i riješit ćeš problem."

Sretno, javi što je bilo

Link to comment
Share on other sites

@filipbabok

Opisao sam sve detaljno pa možda se netko nađe da je bio već u toj situaciji i sa tim problemom.

Dat ću mu još neko vrijeme ako ne posloži da upali, ide auto kod nekog iskusnijeg elektroničara da ga redom ispita. 

Link to comment
Share on other sites

Jesi ziher da se sve to isplati? Mozda da frknes auto u dijelove a uzmes nekaj kaj ipak hoce upalit? ? Da se razumijemo, ja sam vozio a moj stari jos uvijek vozi 2.2 dci lagunu tak da ne mislis da sam protiv tog motora ili modela opcenito. Ali da je zeznut za odrzavanje i popravak, je. Rijetko tko ga zna odrzavati. I ak nije utegnut onda imas auto s hrpom problema! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu ovako na pamet, ali tu postoji očito dosta problema. Ovdje na fotografijama se vide oštećenja na radilici, ali mi leteći ne izgledaju toliko loše??? Postoje problemi i u fazi i u instalaciji. Tko zna je li motor uopće u fazi. Turbina ne izgleda toliko loše. Bog zna tko je i što sve radio na ovom motoru.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj se ljutiti ali auto koji ti netko prodaje pokvaren se ne kupuje "na brzinu" , odnosno "ma sad cu ja to rijesiti "sto nije mogao rijesiti prijasnji vlasnik svo vrijeme kad ga je imao kod sebe i kad je vjerovatno obisao par mehanicara koji su mu rekli pravu dijagnozu. A pogotovo se ne uzima ako ti uz to treba daily driver.

Ova delfi dijagnostika je korak iznad Pitije i njenog prorocanstva   : Otici ces u rat vratiti se neces umrijeti ces      

 

Moje misljenje se zna, taj motor je lula , isto ko i 1.9 dci 88kw. Ono sto bi ti garantiralo najbrzi popravak je da das auto majstoru koji sigurno zna kaj radi i koji ce ti ga popraviti , a takvi su bar u Zagrebu em rijetki, em dosta zauzeti,i treći i ne najmanje bitni em, skupi. Ja imam 1 takvog kojem vozim kad sami ne uspijemo popraviti , zvuci komplicirano i ostali mehanciari ne znaju odkud bi krenuli.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neka dečko skine zupčasti i iz početka fazira taj motor. Ako nezna to napraviti sa potrebnim alatom odvuci auto nekom tko zna šta radi.

A sve drugo sto ti kažemo je ravno ovome sto kaže kolega gore: auto ispravan nije upaliti će ispravan mozda :lool:

moze biti problem u el instalaciji, može biti klapna, leptiri u usisnoj, “Boš” pumpa, dizne.. sve može biti problem

Rentacar :doh:

Dobro ti ga je metnuo pod racun, kvalitetno.

Najbolje sto možeš je da odustanes od te lagune dok nisi strpao još 500€ u rentacar, neka dečko izvadi taj svoj “ispravni” motor, potrpa ti dijelove tvog u bunker i odvuci nekome na otpad a ti kupi drugo vozilo.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Sad sam se sjetio da ako je motor ispravan (a kaže da je ovaj drugi motor ok) razlog zašto neće da upali može biti senzor gmt-a (onaj kod zamašnjaka što si spomenuo) odnosno njegova instalacija. Može biti i do senzora na bregastoj (na ovom motoru se nalazi na kućišti zupčanika vt pumpe). Bilo je slučajeva da su ljudi skidali taj zupčanik i onda ga krivo vratili (iako je izgledalo kako da je ispravno vraćen) jer se može vratiti tako da bude krivo okrenut referentni zubac/i za 180 stupnjeva (nije prijavljivana greška). To isto treba provjeriti i naravno baciti tu instalaciju filtera od Golfa i naći od lagune na otpadu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

GMT senzor je novi... kaže da je neko prije direktno zalemio žice na senzor. On je stavio natrag utikač. Sada je na utikač uštekao novi senzor. Da je utikač kriv, onda nebi na dijagnostici ni čitao okretaje kod verglanja ja mislim.

Senzor faze je promijenjen isto novi.

Za zupčanik ne znam ako je dobro okrenut. 
Ali imam neke novosti... bio danas kod njega i sam sam probao ispitati da li ima struje na pumpi u rezervoaru. Struja po meni ne dolazi ni kad se da kontakt ni kad se vergla. Probao sam prvo na deblje žice (crna i lila boja), te na tanje. Onda sam probao i tanju sa debljom i ništa. Ne znam ako ima negdje neki osigurač ili relej za to paljenje pumpe pa zato ne radi ne znam. Čak sam i malo lupao po njoj da kao možda proradi, ali ako struja neide do nje neće ni raditi. Odpojio sam cijevi dolje sa pumpe i ništa ne tjera gorivo. Interesantno je da kad se skine cijev sa bosch pumpe i ručno pumpica stiska, nafta izlazi. Još jedna stvar mi nije jasna, što sam sada skužio. Kad odštekam utikač sa struje, a to je vjerovatno i sa plovka i dam kontakt, kazaljka za razinu goriva ode do 1/3 a po meni nebi smjelo onda mjeriti. Ili možda ima plovak negdje drugdje?
 

IMG_2920a.jpg

IMG_2921a.jpg

IMG_2922a.jpg

IMG_2923a.jpg

IMG_2925a.jpg

IMG_2926a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Je li ta prozirna cijev od nepovratnog ventila puna goriva? Ako jest laguna treba startati bez obzira na pumpu u rezervoaru (ako je uopće ima). Ne nalazim da modeli s ručnom pumpicom imaju niskotlačnu pumpu u rezervoaru. Napumpaj sustav i odzrači.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, usrmaatre said:

Je li ta prozirna cijev od nepovratnog ventila puna goriva? Ako jest laguna treba startati bez obzira na pumpu u rezervoaru (ako je uopće ima). Ne nalazim da modeli s ručnom pumpicom imaju niskotlačnu pumpu u rezervoaru. Napumpaj sustav i odzrači.

Prozirna cijev je puna nafte i ništa... čak smo probali i iz kanistra da vuče bosch pumpa i ništa.
On isto kaže da bi i bez pumpe morala upaliti. A onda mi nije jasno čemu pumpa u rezervoaru.
Prijatelj koji ima 1.9 dci, kaže da mu je već 2x u 10 god otišla ta druga pumpa, ali on je ima kod prednjeg blatobrana. Da nema šanse da auto upali ako pumpa nije ispravna. Kad je promijenio pumpu, auto je upalio od prve.
Nije mi samo jasno kako mjeri gorivo kad odštekam utikač od pumpe ako je na isti džek pumpa i plovak?
Još samo pitanje, gdje se nalazi inertni osigurač ili kako se zove koji izbaci van u slučaju nesreće? 
To mi sada jedan meh rekao neka provjerim ako nije izbačen, da ga treba pritisnuti. Da on ugasi pumpu.

Link to comment
Share on other sites

To je drugi model auta, tvoj mora upaliti i nema tu pumpu u blatobranu.

Link to comment
Share on other sites

Gdje se nalazi inertni osigurac - taster koji izbaci van u slucaju nesrece?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nisam vidio na laguni gdje je, ali zna biti oko akumulatora ili ispod šajbe
uglavnom sam tamo viđao

Link to comment
Share on other sites

gljiva crvene boje veličine 5 kn, potraži


Citao sam da imaju auti kod aku, ispod suvozacevog sjedala , pa ispod pretinca za rukavice, pa na desnom stoku ili u haubi ispod tapicirunga.
Zato sam pitao ako zna netko tocno za taj model auta da sto prije nadem jer nemam auto u dvoristu doma nego kod meh.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

usrmatre možda točno zna

 

a google kaže ovako:

''We don’t have the year for this Laguna: but only the 16-valve 1.8 seems to have an inertia switch. It should be at the back of the engine bay on the bulkhead above/behind the brake servo.

All the systems not working would not be affected be an inertia switch anyway. It only cuts-off the feed to the fuel pump. Your list of dead components/circuits suggest something more ignition-switch or ign feed related.
''

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Deny_00 said:

Gdje se nalazi inertni osigurac - taster koji izbaci van u slucaju nesrece?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Toga nema na tvojoj Laguni. Koji crni osigurač u Laguni dizelašici?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Napravio mali servis (zamjena filtera ulja, zraka i goriva) te preventivno zamjenio leteće ležajeve. Auto ima 190 tkm. Drugi sam vlasnik auta i izmjena ulja, od kad je kod mene, je rađena svakih 10 tkm. Predhodni vlasnik navodno je radio servise svakih 17-18 tkm. Iz slike se može vidjeti da su skoro kao novi osim jednog para koji je očito povukao neku špenu ili nešto pa je to ostavilo trag na njemu.

DSC_0310.JPG

Link to comment
Share on other sites

Koji motor?Prvi vlasnik ej bio iz RH ili izvana?

17-18 je podnosljivo.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrvojexyz said:

Koji motor?Prvi vlasnik ej bio iz RH ili izvana?

17-18 je podnosljivo.

 

Motor je 1.5 dci 78 kw. Prvi vlasnik je bio iz Hrvatske.

Link to comment
Share on other sites

Opet ludilo zvano leteći??? Nigdje nisam čuo da su se ljudi sjetili preventivno pregledati (ne izmijeniti) injektore ili turbinu, ali leteće preventivno mijenja svaki drugi. Stvarno je otišlo pre daleko.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Frend ima scenica 2 2008g, 230tkm. Od prvog dana kod njega. Pitam ga nekidan dal je mijenjao leteće i lik me blijedo gleda. Nikakvi kvarovi do sad. 

Edited by homer
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.