Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Ako ga je okrenulo , onda je vjerovatno radilica oštećena , tako da će morati motor van , radilica izvaditi , obraditi na specijalu , set letećih, ležećih (na specijalu) i aksijalnih ležajeva , obrada glave , novi dihtung glave i obavezno sve semeringe i i dihtunge izmjenjat, jer taj motor oće zabaliti , posebno na bočnoj dekli (do razvoda) tako da je idealna prilika da se to uradi kad je motor vani , jer na autu je to nemoguće kvalitetno uraditi.

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Hvala na detaljima ,ako ga nije okrenulo ?

Pitanje još jedno kolko je vjerovatno da je do zatajenja letečih moglo doči  zbog pada pritiska  ulja  od strane uljne pumpe(turbina se rasula stara-čiščeno sve crijeva intercooler pri stavljanju nove).

Kolko je isplativ taj posao mjenjanja i obrade svega naspram pronalaska  motora u ok stanju(relativan pojam).

Kolko je cjenom jedno naspram drugog?

Ima neko nekog za dijelove originalne renaultove?

Link to comment
Share on other sites

Hvala na detaljima ,ako ga nije okrenulo ?

Pitanje još jedno kolko je vjerovatno da je do zatajenja letečih moglo doči  zbog pada pritiska  ulja  od strane uljne pumpe(turbina se rasula stara-čiščeno sve crijeva intercooler pri stavljanju nove).

Kolko je isplativ taj posao mjenjanja i obrade svega naspram pronalaska  motora u ok stanju(relativan pojam).

Kolko je cjenom jedno naspram drugog?

Ima neko nekog za dijelove originalne renaultove?

Onda bi pomoglo da se zamijene samo leteći na standardu , a za to motor ne mora vani i to je vrlo povoljna opcija , sve ostalo troškovi odoše dobro u nebo , tako da ne bih zanemario opciju drugog motora.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nije blaža varijanta kolko sam svatio servisera , a i kada se raskapa stari po mojoj logici pametno je mjenjati sve kaj je sumnjivo radi trajnosti, a to povlači full dosta para.A opet  rabljeni motor je mačak u vreči.

Raspitat ču se  u sloveniji i par  dilera   u italiji rabljenih autiju,kod nas možda lukavec  u vinkovcima.Neznam dal se splati tražiti auto koji je bio vožen i nedavno završio u karamboli a radio uredno jer sa malo km teško da če se nač.

Ako dojde da se uzima stari motor na što valja obratiti pažnju pri ugradnji kaj kupiti  goli motor ili u kompletu.

Imam turbinu doslovno staru  2000km.kvačilo zamajac usisna grana je stara 2 mjeseca nova.Taman sam složio auto i ono čovjek mi savjetoval da pogledam leteče i ja reko aj more nakon rege na redovnoj izmjeni ulja  i paf   nekidan lupa  ko blesav ....

 

Puno bi pomoglo informacijski ako je neko radio nekaj slično i okvirna cijena   5-6 tisuća više manje kolk su motori cjenom rabljeni.

 

Svaka info je hvale vrijedna !!1

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

ispod 1000€ kod nas  ne budeš našao dobar motor... i upitno jel budeš našao   ;)

javi ako budeš prodavao taj pokvaren motor....



 

Link to comment
Share on other sites

mislim ne trebaju mi svi agregati- alternator bosch pumpa(dali ona utječe na potrošnju ako je loša ?)alanser turbina  dizne  kvačilo zamašnjak....to su stvari koje su mi ok .....a glupo mi je uzimat diže mi cijenu .A pošto znam dosta tih svih mutikaša  sa autima rečeno mi da u hr teško nač neki pošten motor taj.

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

Kad ti se točno rasula turbina? U vožnji ili? Dal je otišao u iberturažu? Pretpostavljam da se turbina rasula, ti si fino ubacio novu turbinu i nakon toga on prolupa?

Link to comment
Share on other sites

ne nije u vožnji doduše ostavio auto radi paljenja safe moda auto radio ko curica, a drugi dan turbina  se rasula  čim sam upalio auto...uglavnom  nabasao na majstora i pol!!!KUNE SE NISAM JA NIŠTA SAMO SAM OČISTIO KLAPNU !!!!!

 

A uglavnom nekakav podtlak je napravilo i  vrisnula je turbina i usisna grana donji dio sa varijabilom te komadi otišli u crijeva  vakum pumpe.

Stavljeno sve  novo, očiščen intercooler crijeva sva, novo ulje,filteri  provjerene dizne zablokiran erg provjeren rad njegov-sve kod čovjeka koji samo  radi 2.2dci i SVE BAJNO vozil se tri mjeseca  još dogovorio na idučem intervalu zamjenu   ulja i letečih iz predostrožnosti ono paf  rasulo se sve,.

Edited by dankobananko
Link to comment
Share on other sites

Bravo majstor! Ovdje igra ona tipična uzročno posljedična veza. Sve je počelo od te turbine i regulacije punjenja, "odlaska" turbine, pucanja usisne grane, da bi se na kraju završilo na letećim i radilici koji su vjerojatno ostali bez podmazivanja u danom trenutku. Na 2.2 dCi sve je povezano. Znači odlaskom turbine (zbog neadekvatnog podmazivanja) i montažom nove (ili reparirane) od strane osobe koja nije stručna događa se ovo. Tlak veći od dozvoljenog uzrokuje pucanje usisne grane (ili brtve) koja potom izbaci svo ulje iz motora koji nakon toga naravno prolupa.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se s tobom usrmaatre, ali ne bi li u tom slucaju se trebao "upaliti" niski nivo ulja u motoru i obavjestiti vozaca, malo mi je nelogicno da motor izgubi kompletno ulje bez upozorenja?

Link to comment
Share on other sites

Slazem se s tobom usrmaatre, ali ne bi li u tom slucaju se trebao "upaliti" niski nivo ulja u motoru i obavjestiti vozaca, malo mi je nelogicno da motor izgubi kompletno ulje bez upozorenja?

Kad upali lampicu nivoa već je kasno, jer ulje jako brzo ode van.

Link to comment
Share on other sites

Čisto rasprave radi prvi kvar na tom autu je bio curenje ulja na povratnom crijevu(aluminijsko) ulja sa turbine na  karter,kada je to riješeno više nijednom nije došlo do gubljenja ulja.Svi ostali kvarovi su nastali preko noči kod takozvanog  SERVISERA-auto uredno vožen i  dan poslije nakon kao čišćenja klapne  raspe se turbina  i usisna grana.Kada odeš nekom  na preporuku i radio je par godina u renaultu  misliš da  je ok al se pokazalo suprotno.

Sada sam kod čovjeka provjerenog,ali da sada ja mogu biti  svo vrijeme u radioni kod čovjeka da se uvjerim što i kako radi to je teško.

Link to comment
Share on other sites

Neznam dali je moguč problem svega  zaćepljenje  pumpe ulja radi nečistoča u motoru prouzročeno rasipanjem turbine,pa je bilo slabo podmazivanje,makar to se vidi na clipu!!! a auto je bio pregledavan kod čovjeka kojeg nesmijem imenovati  i radi na visokom mjestu u renault servisu u zg.Navodno nisam vidio ,ali je skidan intercooler i sva crijeva  filteri stavljeni ulje novo

Link to comment
Share on other sites

Pod "raspala turbina" misliš da je došlo do pucanja osovine na turbini? Dal je u kojem trenutku zadimio? Ako jest onda je priča jasna da su leteći dobili do piksni jer je prejaka eksplozija u komori gurnula klipove dolje i tu silu leteći jednostavno ne mogu podnijet.

Identičan scenarij sam svjedočio na 1.5 dci prije koji mjesec dana. Zveknula turbina čovjeku na ulasku u dvorište i auto se ugasio ali je bacio dima kao lokomotiva. Ubaci novu turbinu, tjedan dana nakon odoše i leteći.

Motor je bio u banani totalnoj, morao se ubacit drugi motor. Sve ošlo u mp3, dva klipa, napukla glava, radilica, ležište na bloku motora...

Novi motor, komplet bez agregata je platio 1000E, mislim kod onog lukavca u osijeku. Uglavnom eno motor radi sve 5.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Ne nikakav bum paf tras  i oblak  nego auto sam vozio iz 15 km po noči 60 samo se čulo neko lagano  buuuu dubokao i mislim si ono ajd čistio je   ovo ono nisam obračao pažnju neku ,a i nisam se mogel voziti više jer je sve puno murije pa polak,sve je bilo normalno bez dimljenja i ičega..Ja ujutro za Prelog upalio auto ono lampice se upalile safe mod  dimi crno ko vrag,snage nema.Došel kod tipa ma nisam ja  ništa radio.Morao sam se suzdržavati da  nezavršim na muriji kaj sam si u glavi zamišljal da  radim mu :djumbir  :djumbir  :djumbir .Otišao kod  bosciste jednog  u veči servs naš isto na preporuku, aj vidi kaj je on skine turbinu  varijabila  se podrobila  rasula se skroz.

Ništa stavili turbinu drugu ono auto bez snage ...stavio usisnu drugu  očistili crijeva vakuma i auto išel ok.Jedino je dimio u drugoj pri jačem gasu onak sivkastu maglicu al sve ostalo ok.

Link to comment
Share on other sites

Ma da onda je pukla usisna zato ti i jest hučalo. Sad što je točno uzrokovalo pucanje teško je reći. Turbine ne odlaze samo tako i da idu prepunit tlak komp sve blokira i baci u safe mod, upravo zbog toga da ne nastrada ostatak motora. Kad pukne usisna komp više nije u stanju kontrolirat tlak i otvorio je turbinu do kraja koja je nafilala tlak koji je onda blokirao ulje da protječe kroz turbinu i onda je ona zacvikala. Turbini je dovoljno 100m da vozi bez ulja i ona je instant gotova.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

A što je napravio nikad neču saznati..mene zanima samo što je  problem do kojeg je došlo za leteče....pumpa ulja ili  

 

Jedino mi je dilema dal uzeti drugi motor ili slagati ovaj.Ovak mi treba sami motor  netrebam agregate  to prebacim sa drugoga.

 

neznam  samo kaj se tiče bosch pumpe i potrošnje generalne što može uzrokovati  povečanu potrošnju.

Link to comment
Share on other sites

Ha leteći su ovako logički gledano samo poslijedica turbine. Kad je došlo do raspadanja turbine te sitne čestice su ušle u ulje i zavukle se pod leteće te ih "izbrusile" i na taj način pokopale leteće. Uljni filter nemože sve profiltrirat, mislim da do 10 mikrona.

Sad pošto nije došlo to iberturaže taj motor bi se mogao spasit, al dok se ne otvori teško je znat. A i potreban je vrstan i najbitnije pedantan majstor. Taj motor bi se prvo dobro trebao oprati, obradit radilicu, ubacit nove leteće i karike (iako ni to nije nužno dirat ali je preporučljivo) i to bi se moglo sredit za relativno male pare.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Neznam ni sam al mislim da mi je nabolja solucija nać dobar goli motor sa prebaciti sve kaj valja sa mojega i poštimati sve.

Link to comment
Share on other sites

To je idealan slučaj. Moraš naći dobrog majstora i pouzadnog švercera motora. Ako to imaš + pare nemaš šta puno razmišljat.

Link to comment
Share on other sites

A imam tipa  koji u italiji radi sa karambolama i jednog u sloveniji...budem vidio kaj bu se pametno našlo.Jer čini mi se besmisleno ovog slagati.

Link to comment
Share on other sites

Da se to dogodi meni ja bi rastavio motor i vidio što je sve stradalo. Onda bi provjerio koliko bi me koštati dijelovi i strojna obrada i to bi složio sam. Tada točno znaš na čemu si, što sa polovnim motorom nikad ne znaš.

Sad, ova opcija je isplativa ako sve radiš sam, što podrazumijeva da imaš znanje, alat, prostor i vrijeme. Ako moraš plaćato mehaničara onda sve (vjerojatno) pada u vodu...

Link to comment
Share on other sites

Taj polovni motor koji nadjes (ako nadjes) bi se takodje trebao otvoriti. Pogotovo ako je motor dugo stajao. Sad je kasno biti pametan, ali kod crkavanja turbine bi bilo dobro otvoriti i karter i provjeriti u kakvom stanju se nalazi uljna pumpa i lezajevi (osim ciscenja i skidanja IC-a i svih cijevi/crijeva). Mijenjanje turbine samo po sebi nekad nece rijesiti problem, jer je problem obicno nastao zbog loseg podmazivanja, ne neophodno lose turbine, a krivaca moze biti mnogo:

 

los pritisak ulja (osteceni lezajevi)

los protok ulja (neredovne zamjene, nekvalitetno ulje)

ostecen dovod ulja (fizicka ostecenja cijevi za dovod ulja na turbinu)

strana tijela u sistemu za podmazivanje (dijelovi PCV-a, dijelovi dihtunga itd.)

 

Kao sto rekoh, kasno je sada biti pametan, ali mozda posluzi kao nauk nekome za ubuduce.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.