Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Pocne dobivat ulje pre usisa. Noze os turba jer propisa ili od npr propisalih brtvi ventila.

Problem je sto je dizel to itekako sposoban zapaliti dok kod benzinca samo uzrokuje dimljenje. Kod dizla dobijes dodatnu snagu. Pa su tako u iberturazu isli i ne turbo motori.

Naravno kod turbaka je stvar jos gora jer turbo nemoze da se rastereti jer nije predvidjen za tu kolicinu ispusnih olinova pa dolazi do znatnog povecanja tlaka u usisu koji jos bolje onda sagoreva to dodatnoulje i tako ukrug

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

znjači ako ga ne uspiješ ugasit u petoj ili šestoj ili trpanjem košulje u usis najbolje krenut na autoput i vidjet koliko ide :bigl:

Link to comment
Share on other sites

znjači ako ga ne uspiješ ugasit u petoj ili šestoj ili trpanjem košulje u usis najbolje krenut na autoput i vidjet koliko ide :bigl:

ne bi došao daleko i moraš paziti na cilindre koji lete iz mašine :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Znali su ljudi skidat rekord u brzini s autom. Frend s puntom 1.6td nagurao 190 i kusur km.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samo sta nebi izbija pozar od motora.

A vjerovatno bi i oborija rekord u naglom zaustavljanju. Uz limenu glazbu klipova i ostalih djelova.

Link to comment
Share on other sites

Znali su ljudi skidat rekord u brzini s autom. Frend s puntom 1.6td nagurao 190 i kusur km.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Mislis 1.7td?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Jel valjaju kaj ovi leteci lezajevi za 1.9dci 88kw?d6d56507ac8e101097db9205250bf1bb.jpg

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

king letece neznam kakvi su ali glyco kazu da je prva ugradnja...ja ih mjenjao na 200000 auto prodao sa 237000 i bilo sve ok...treba rastavit vidjet stanje radilice pa po potrebi i nju zamjenit...

Edited by maracmarta
Link to comment
Share on other sites

Zašto bi mijenjao ležaje, a pogotovo radilicu? Zašto ne promijeniti turbinu i injektore na recimo 200tkm, ili ih barem reparirati?

Link to comment
Share on other sites

Možda treba a možda ne. Zato postoje nacini kontrole a to nije ovako kao e-mehaničar. Nije svaki motor isti niti u istom stanju nakon recimo 200tkm.

Kad sam radio 1.9dci pred par god, tražio sam polovnu radilicu, tek radilica br5 po redu koju smo izvadili iz motora donesenih sa otpada iz italije je bila cijela u standardu. Ta je ugrađena jer nije bilo potrebe za obradom. Ostale su sve bile na std lezajima ali najčešće na 3 i 4(do zamasnjaka iako su renou to 1 i 2) cilindru radilice bile čak do drugog pojačanja “potrošene”.  

Link to comment
Share on other sites

U redu, ali zašto recimo mijenjati leteće i/ili radilicu a ne mijenjati turbinu, injektore i slično. Konstantno se spominje preventivna izmjena letećih, dok nitko recimo ne spominje preventivnu reparaciju turbine. Svi znamo da recimo turbine na 1.9 dCi 88 kw trebaju u najmanju ruku reparaciju nakon i manje od 200kkm, ali se samo spominju leteći. Jer kao oni mogu uzrokovati kapitalni kvar, a "iber turaža" ne može? A da pitamo filipbabok-a šta misli o tome? Mislim da bi odgovor bio zanimljiv.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je taj motor rupa bez dna, to je bila škola koju sam skupo platio i to je to. Na sreću, samo u parama :)
S druge strane, dosta sam kroz taj motor naučio o mehanici :D

Link to comment
Share on other sites

Zato jer: do iberturaze ne dolazi samo od sebe i najednom bez prijašnjih znakova. 

Znam da si protivnik promjene ležaja i nadam se da ćeš opravdati svoje misljenje(držim fige) dokle god voziš tu lagunu. Već sam prije rekao da svatko ima pravo na misljenje pa makar ono bilo i krivo. Može ti i moj susjed reci šta misli o 1.9dci već drugi motor i turbina mislim da je treća u 2god..sve polovno naravno..eno ga megane stoji već mj dana nije mu majstor ni prozor dignuo do kraja nego zalijepio najlon..iako mišljenje mog susjeda nije uopće relevantno a još manje stručno on ga redovno širi po kafanama gdje najčešće provodi vrijeme. Nije htio slušati, nije gledao ulje kad sam mu na prvom motoru počeo govoriti da dimi ljubicasto a ni na drugom nakon sto mu ga je onaj isti (“majstor” sto mu ni prozor nije dignuo) ugradio.kaze ma idem samo do kafane-kladare i po klince u školu usput.

Radilica je vitalan dio motora i zahtijeva puno veći zahvat za promjenu od turbine ili dizni. Najčešće prvo ode turbina pa još jedna pa onda radilica 1.5-1.9 svejedno..a sve zbog radilice i ne napravljenog posla do kraja prvi put kad turbo rikne. I gotovo svaki put je nebriga-neznanje vozača prvi razlog.

 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, zeko said:

Prius je jos veca rupa bez dna. Hh

Ubi me prius, ccc :)

9 minutes ago, laci said:

Zato jer: do iberturaze ne dolazi samo od sebe i najednom bez prijašnjih znakova. 

Znam da si protivnik promjene ležaja i nadam se da ćeš opravdati svoje misljenje(držim fige) dokle god voziš tu lagunu. Već sam prije rekao da svatko ima pravo na misljenje pa makar ono bilo i krivo. Može ti i moj susjed reci šta misli o 1.9dci već drugi motor i turbina mislim da je treća u 2god..sve polovno naravno..eno ga megane stoji već mj dana nije mu majstor ni prozor dignuo do kraja nego zalijepio najlon..iako mišljenje mog susjeda nije uopće relevantno a još manje stručno on ga redovno širi po kafanama gdje najčešće provodi vrijeme. Nije htio slušati, nije gledao ulje kad sam mu na prvom motoru počeo govoriti da dimi ljubicasto a ni na drugom nakon sto mu ga je onaj isti (“majstor” sto mu ni prozor nije dignuo) ugradio.kaze ma idem samo do kafane-kladare i po klince u školu usput.

Radilica je vitalan dio motora i zahtijeva puno veći zahvat za promjenu od turbine ili dizni. Najčešće prvo ode turbina pa još jedna pa onda radilica 1.5-1.9 svejedno..a sve zbog radilice i ne napravljenog posla do kraja prvi put kad turbo rikne. I gotovo svaki put je nebriga-neznanje vozača prvi razlog.

 

Evo kod mene je do iberturaže došlo nakon što motor NIJE dimio ništa neobično i nakon što je trošio 3-4 dL ulja na 1000km. To su apsolutno svi mehe (a tada sam ih sa dosta pričao), kao i dva ovlaštena rekla da je OK i unutar granica. Također, auto je uoči iberturaže bio u dva ovlaštena, sve komplet pregledano, turbo nije slinio, promijenjen do tada jedan elektroventil turbine, taj je i palio lampicu.

Naravno da sam usporedbi s tobom bliže onom tvojem komšiji iz kafane, ali neke su stvari očite.

Također, uvijek napominjen da su kod tog konkretnog motora krivi i još neki elementi (izvan samog motora)
-    servisni intervali koji su ispočetka bili na 15tkm
-    nestručni "ovlašteni servisi" koji su sipali i 10W-40, prebacivali se sa Elfa na Shell pa (neki) opet nazad
-    pizdunski (da se moram tako izraziti) navod u vozačkom manualu o "većoj" potrošnji ulja, nisu htjeli navesti koliko
-    Elf-ov genijalan potez o posudbi imena ulja nekon sasvim drugom ulju koje ne zadovoljavam normu koje je prijašnje zadovoljavalo
-    opet Elfovo prtljanje s RN-normama

Za kraj, znam dosta mehaničara koji godinama (naravno, uz znanje vlasnika) u sve one stare drlje, znači 1.9 TDI i 1.9 JTD turaju 10w-40 ulje, i nikad problema niti sa letećima niti sa turbinom. I to valja 300-400 tkm bez problema.
E sad, što to (i u kolikoj mjeri) 1.9 dCi vraća svojim vlasnicima? Bolje čuva DMF? Ima još nešto?

Link to comment
Share on other sites

Taj motor je konstrukcijski los , ne znam tocno sto u njemu ali obicno ode turbina pa onda ostalo. Isto kao sto je 2.2 opjevana krama kojoj odlazi sva periferija oko motora, sam blok je vjerovatno ok , za razliku od 1.9 88kw.

Ovi koji su ti rekli da je 3-4 deci ulja na 1000km normalno, ti su se napili neceg a to nije ulje :D , ovlasteni je to rekao jer je to sluzbena izjava Renaulta al ovi neovlasteni, ti su u cugi zescoj ak su to izjavili.

Tu si trebao ti kao vlasnik auta reagirati, nekam to ulje odlazi tj odlazilo je .. ili izgara s gorivom pa dimi auto pojacano, ili curi nekam a to bi se vidjelo di pobogu curi 4 deci ulja na 1000km, meni toliko 1.9 ne potrosi na 12 000km, rjeđeg 5w30 ulja  ?

 

Having said that, ja ne mislim mjenjati letece preventivno..mislim da su na 1.9 zasticeniji, ak cu imat auto kad bude imao 350+ tisuca ionak ce mu svaki veci kvar bit kap koja ga vodi na cios nazalost.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, laci said:

Zato jer: do iberturaze ne dolazi samo od sebe i najednom bez prijašnjih znakova. 

Znam da si protivnik promjene ležaja i nadam se da ćeš opravdati svoje misljenje(držim fige) dokle god voziš tu lagunu. Već sam prije rekao da svatko ima pravo na misljenje pa makar ono bilo i krivo. Može ti i moj susjed reci šta misli o 1.9dci već drugi motor i turbina mislim da je treća u 2god..sve polovno naravno..eno ga megane stoji već mj dana nije mu majstor ni prozor dignuo do kraja nego zalijepio najlon..iako mišljenje mog susjeda nije uopće relevantno a još manje stručno on ga redovno širi po kafanama gdje najčešće provodi vrijeme. Nije htio slušati, nije gledao ulje kad sam mu na prvom motoru počeo govoriti da dimi ljubicasto a ni na drugom nakon sto mu ga je onaj isti (“majstor” sto mu ni prozor nije dignuo) ugradio.kaze ma idem samo do kafane-kladare i po klince u školu usput.

Radilica je vitalan dio motora i zahtijeva puno veći zahvat za promjenu od turbine ili dizni. Najčešće prvo ode turbina pa još jedna pa onda radilica 1.5-1.9 svejedno..a sve zbog radilice i ne napravljenog posla do kraja prvi put kad turbo rikne. I gotovo svaki put je nebriga-neznanje vozača prvi razlog.

 

Evo ti primjera dolje. Upoznat sam pa znam o čemu govorim/pišem.

Link to comment
Share on other sites

The black period of Renault, it is the first 1.5dCi / 2.2dCi / 1.9dCi, between the injection problems (Delphi for example) and the new bearings of rods which did not like too much the sub-regimes, nor the recommendations sometimes, very antimechanical => 10W40 semi-synthetic every 30 000km, the turbo was the first to clear, quickly replaced by synthetic 5W40 every 20 000km.
The 1.5dCi returned to the ranks around 2007, its 90 / 110hp version is very reliable. The 1.9dCi when the 130ch version came out, and even the 2.2dCi became reliable at the 140 FAP output. Replaced since by the very good 2.0dCi, reliable from the beginning. 1.9dCi replaced by 1.6dCi, the same.

Link to comment
Share on other sites

Što nije bila neka info da su leteći na novijim 1.5 dci 81kW i ostalim modelima drugačiji, tj. da su pojačani gornji koji najviše trpe?

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, hrvojexyz said:

Taj motor je konstrukcijski los , ne znam tocno sto u njemu ali obicno ode turbina pa onda ostalo. Isto kao sto je 2.2 opjevana krama kojoj odlazi sva periferija oko motora, sam blok je vjerovatno ok , za razliku od 1.9 88kw.

Ovi koji su ti rekli da je 3-4 deci ulja na 1000km normalno, ti su se napili neceg a to nije ulje :D , ovlasteni je to rekao jer je to sluzbena izjava Renaulta al ovi neovlasteni, ti su u cugi zescoj ak su to izjavili.

Tu si trebao ti kao vlasnik auta reagirati, nekam to ulje odlazi tj odlazilo je .. ili izgara s gorivom pa dimi auto pojacano, ili curi nekam a to bi se vidjelo di pobogu curi 4 deci ulja na 1000km, meni toliko 1.9 ne potrosi na 12 000km, rjeđeg 5w30 ulja  ?

 

Having said that, ja ne mislim mjenjati letece preventivno..mislim da su na 1.9 zasticeniji, ak cu imat auto kad bude imao 350+ tisuca ionak ce mu svaki veci kvar bit kap koja ga vodi na cios nazalost.

Kad mi dođu likovi koji su 2.2 dCi vidjeli samo na fotografijama i napišu da odlazi sva periferija. Koja to periferija, šta to odlazi?  Na koliko kilometara? Ove priče priznajem samo ako su osobe osobno radile ovaj motor i znaju o čemu pišu, sve ostalo su lovačke priče.

3 minutes ago, frenchkey said:

The black period of Renault, it is the first 1.5dCi / 2.2dCi / 1.9dCi, between the injection problems (Delphi for example) and the new bearings of rods which did not like too much the sub-regimes, nor the recommendations sometimes, very antimechanical => 10W40 semi-synthetic every 30 000km, the turbo was the first to clear, quickly replaced by synthetic 5W40 every 20 000km.
The 1.5dCi returned to the ranks around 2007, its 90 / 110hp version is very reliable. The 1.9dCi when the 130ch version came out, and even the 2.2dCi became reliable at the 140 FAP output. Replaced since by the very good 2.0dCi, reliable from the beginning. 1.9dCi replaced by 1.6dCi, the same.

2.2 dCi nije imao ništa više/manje problema s ubrizgavanjem od ostalih motora koji koriste Bosch EDC15 sustav.

4 hours ago, filipbabok said:

Ubi me prius, ccc :)

Evo kod mene je do iberturaže došlo nakon što motor NIJE dimio ništa neobično i nakon što je trošio 3-4 dL ulja na 1000km. To su apsolutno svi mehe (a tada sam ih sa dosta pričao), kao i dva ovlaštena rekla da je OK i unutar granica. Također, auto je uoči iberturaže bio u dva ovlaštena, sve komplet pregledano, turbo nije slinio, promijenjen do tada jedan elektroventil turbine, taj je i palio lampicu.

Naravno da sam usporedbi s tobom bliže onom tvojem komšiji iz kafane, ali neke su stvari očite.

Također, uvijek napominjen da su kod tog konkretnog motora krivi i još neki elementi (izvan samog motora)
-    servisni intervali koji su ispočetka bili na 15tkm
-    nestručni "ovlašteni servisi" koji su sipali i 10W-40, prebacivali se sa Elfa na Shell pa (neki) opet nazad
-    pizdunski (da se moram tako izraziti) navod u vozačkom manualu o "većoj" potrošnji ulja, nisu htjeli navesti koliko
-    Elf-ov genijalan potez o posudbi imena ulja nekon sasvim drugom ulju koje ne zadovoljavam normu koje je prijašnje zadovoljavalo
-    opet Elfovo prtljanje s RN-normama

Za kraj, znam dosta mehaničara koji godinama (naravno, uz znanje vlasnika) u sve one stare drlje, znači 1.9 TDI i 1.9 JTD turaju 10w-40 ulje, i nikad problema niti sa letećima niti sa turbinom. I to valja 300-400 tkm bez problema.
E sad, što to (i u kolikoj mjeri) 1.9 dCi vraća svojim vlasnicima? Bolje čuva DMF? Ima još nešto?

Mene ubiše leteći na Laguni s 260tkm, naravno 2.2 dCi, a još više me ubiše leteći na golfu 1.9 SDI s 421tkm. Ako s tvorničkim letećim auto ne može prevaliti više od 200tkm (naravno uz redovito održavanje) onda bilo koji automobil (s bilo kojim motorom) toga proizvođača ne zaslužuje da se naziva automobilom. Kratko i jasno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

koliko sam ono gore čitao 2.2 se bitno popravio sa 140 ks FAP izvedbom. Međutim nemam osobnih ni bliskih iskustava

Link to comment
Share on other sites

A šta se imao popraviti, isti motor s DPF-om, manjom snagom i drugačijim EGR-om. Također, i G9U (2.5 dCi) iz Mastera je isti motor s  nešto dužim hodom klipa. Renault se tobože uvijek nešto popravlja s novijim modelima/motorima a u praksi svaki novi model ima više problemq.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

To su opravci u stilu opravka instrument table u lag2 sa ph1 na ph2.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.