Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Kad to radis logicno da ces i ulje promjeniti pa se tu jos podrazumijeva ulje, filter ulja i brtvu cepa kartera.

Za doc do letecih trebas skinuti karter. Dakle trebas novu brtvu kartera. Karter ce se oprati naravno. Tu racunaj da obzirom da ce karter biti suh, stat ce ti jedno 0.5 litara više ulja nego inace kad mjenjaš samo ulje + filter. Skida se pumpa ulja i njen pokrov i gore vidis radilicu. Mjenjas letece. Teoretski bi mogao mjenjati serafe od klipnjace, al po meni nema potrebe.

U principu trebas samo letece i brtvu kartera.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Promjenio sam letece,brtvu kartera sarafe na klipnjaci,ulje,brtvu cepa kartera...ide ti oko 5.2 l ulja kad sve isputis...jansam stavio letece glyco a ostalo original...izislo me cca 1500 kn

Naravnp i uljni filter

Link to comment
Share on other sites

A šta ako mu ode turbina u sljedećih 100tkm? Tko će mu nadoknaditi štetu ako mu auto ode u iberturažu? Je li itko povukao pitanje preventivne izmjene turbine na recimo 200tkm, ili barem reparacije iste?

To je Whataboutizam, stara ruska škola, ha-ha.

Nego, ja bi radije rekao '' ja nebi mijenjao na svome, a ti radi  kako hoćeš'' nego decidiranio tvrdio da ne mora. kao što su gore olako rekli.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

1.5 lezajevi, 200.000 km

 

 

lezajevi_1.5_200000_km.thumb.JPG.b3f5d12d183e0b6fe0fbcbd54092d77d.JPG

Jel to dobro ili loše što gledamo na slici?

Ulje mijenjano kakvo i na koliko km?

Link to comment
Share on other sites

Stanje tih letecih je ajme meni... To vjerojatno pocelo i radilicu trositi. Temelnji su na kraju vijeka.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

A šta ako mu ode turbina u sljedećih 100tkm? Tko će mu nadoknaditi štetu ako mu auto ode u iberturažu? Je li itko povukao pitanje preventivne izmjene turbine na recimo 200tkm, ili barem reparacije iste?

Turbina je trosak cca 7 puta veci... Pani preventivno ispravn turbinu..

Letece mozes priustiti. Dijelovi 500kn.. Turbina sama po sebi 300€ minimum. Plus ruke skuplje za turbinu.. A jedino 1.9dci 88kW ima problema s turbinom...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je Whataboutizam, stara ruska škola, ha-ha.

Nego, ja bi radije rekao '' ja nebi mijenjao na svome, a ti radi  kako hoćeš'' nego decidiranio tvrdio da ne mora. kao što su gore olako rekli.

Šteta što zapadnjaci nisu izmislili naziv za svoju propagandu koja je kudikamo gora od stare sovjetske. Engleski naziv bi bio ifyoudonknowwhodiditjustaccuserussiansizam

Stanje tih letecih je ajme meni... To vjerojatno pocelo i radilicu trositi. Temelnji su na kraju vijeka.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Turbina je trosak cca 7 puta veci... Pani preventivno ispravn turbinu..

Letece mozes priustiti. Dijelovi 500kn.. Turbina sama po sebi 300€ minimum. Plus ruke skuplje za turbinu.. A jedino 1.9dci 88kW ima problema s turbinom...

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Znači ako je nešto 7 puta skuplje onda se be treba mijenjati, a ako je 7 puta jeftinije onda treba? Bez obzira što i jedno i drugo mogu uzrokovati kapitalni kvar motora? I leteći, a i turbina imaju problema na autima preko200 tkm ako je ulje mijenjano na 30tkm+.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

To je princip održavanja prosječnog rabljenog dizel vozila kod prosječnog hrvata stanovnika. Što je skupo to nemjenjaj i plati misu a što je jeftino promjeni i kad netreba. To je jedan od razloga zašto sam prije 10 godina poćeo kupovati vozila sa stranog tržišta.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

kažeš princip održavanja prosječnog rabljenog dizel vozila? Ja sa svojim radim godišnje blizu 40 000km, turbina se lako provjeri i ispita kad se počne sumnjat na nju, a leteće i nije baš jednostavno provjeriti pa vidjeti jesu li za zamjenu ili nisu, a uostalom leteći su boljka, to sam čuo na više strana i nije mi u interesu čekati da zbog njih imam havariju od nekoliko tisuća kuna. Preventivno ću ih promijeniti pa javim rezultate.

 

Imam dilemu oko ulja, naime dosad sam stavljao ELF EVO900FT 5w40 a sad čitam da bi trebalo neko drugo zbog norme, jel to fakat tolika razlika ili nije, jer mi je prodavač autodijelova rekao da ovo ulje zadovoljava normu za moj motor ( 1.9 dci 88kw)
 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Šteta što zapadnjaci nisu izmislili naziv za svoju propagandu koja je kudikamo gora od stare sovjetske. Engleski naziv bi bio ifyoudonknowwhodiditjustaccuserussiansizamZnači ako je nešto 7 puta skuplje onda se be treba mijenjati, a ako je 7 puta jeftinije onda treba? Bez obzira što i jedno i drugo mogu uzrokovati kapitalni kvar motora? I leteći, a i turbina imaju problema na autima preko200 tkm ako je ulje mijenjano na 30tkm+.

Ako nesti nevolim to je izvrtanje rijeci..

Cinjenica je da injedno i drugo odlazi, al je isto tako i cinjenica da ce budzhet znatno lakse podnet ono prvo i jeftinije.. Evo meni su krepale dva puta turbine. I pravom reakccijom 0kn stete sem same turbine.. (300€ i vozi dalje)

Ajd mi reci kako da pravovreme odreagujem za letece od 150kn koji kad se pocne cuti su vec napravili kvar od minimum par tisuca kuna?!.. Kako mozes porediti jedno i drugo... Inace cijenim tvoje misljenje al nekad bas teras mak na konac.. A nekuzim cemu...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da smo vodili milijun razgovora oko tih letećih ležaja i da je to apsolvirano. Evo recimo filipu je turbina na 1.9 dCi skoro uništila motor i to ne bi bila šteta od par tisuća kuna, a čovjek je iskusan vozač. Zamisli što bi napravio  prosječan vozač da mu auto ode u iberturažu, na youtubeu možeš naći puno primjera što ostane od motora nakon toga. Ja ti garantiram da se uz normalnu upotrebu i redovitu izmjenu letećim neće dogoditi ništa što bi uzrokovalo kapitalan kvar motora. Koliko ljudi je recimo svjesno da mu jedna, dvije tri dizne polijevaju gorivo u cilindar umjesto da ga ubrizgavaju u fino raspršenom mlazu, a to isto može uzrokovati kapitalni kvar i to u više slučajeva nego leteći. Koliko ljudi će dati ispitati brizgaljke na recimo cca 200tkm? Ne servisirati (reparirati) nego samo pregledati, a pregled po dizni košta cca 100-200kn..

Link to comment
Share on other sites

Filp je izasao iz auta i izvadio klinca iz istog. I bez uvrede ka njemu, postupio lose u toj situaciji.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zasto nije ugusio motor ubacivsi u brzinu, stusnuo kocnicu i pustao kvacilo. Zar ti nije jedini nacin spasavanja motora

Link to comment
Share on other sites

Je al je bila druga situacija (beba u autu). Ne osudjujem samo nije bas najbolji primjer kojeg je naveo gore..

Meni je na 160 prodimio (pukao turbo) i ugasio sam na vrijeme.. Tako da

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Znaci ako nemas za turbinu mijenjat (i ako je ovako na vizuelnu promenu ok onda nemon ni letece mijenjat koje ne mozes pogledati bez troska od 300kn pa onda vratis stare zbog ustede od 150kn..

Boze kakvo sve razmisljanje necu cuti.. I onda se cusim sto su auti sjebani...

I izvini Alpina al stvarno mi je zao sto nemaju svi za novi auto.. Nego moraju/mo da kupujemo staro 15 godina sto je preslo razna odrzavanja poput strucnjaka kao ti koji ne bi poznati slab element promjenili i jeftin jer eto nisu zamjenili i turbinu...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Jel to dobro ili loše što gledamo na slici?

Ulje mijenjano kakvo i na koliko km?

Meni to izgleda ošmirglano. Očito je nedostajalo podmazivanja. Tko zna, tjeranje na hladno, niski okretaji u velikom stupnju prijenosa, izmjena ulja bez uljnog filtra :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Znaci ako nemas za turbinu mijenjat (i ako je ovako na vizuelnu promenu ok onda nemon ni letece mijenjat koje ne mozes pogledati bez troska od 300kn pa onda vratis stare zbog ustede od 150kn..

 

Boze kakvo sve razmisljanje necu cuti.. I onda se cusim sto su auti sjebani...

 

I izvini Alpina al stvarno mi je zao sto nemaju svi za novi auto.. Nego moraju/mo da kupujemo staro 15 godina sto je preslo razna odrzavanja poput strucnjaka kao ti koji ne bi poznati slab element promjenili i jeftin jer eto nisu zamjenili i turbinu...

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Ma nee, netreba novi auto kupiti pod mus. Nisam Milos kupil novega još do sad u životu. Samo velim da se najbolje kloniti prejeftinih dizela odnesu živaca vremena i peneza. Dost ljudi kad kupuje auto izcigani najjeftiniji mogući dizel i uzme grob kom je neko dušu izvadil ili ga nije održaval ili ga je neki dripac ganjal načipiranega po bregima ko sam vrag. Karikiram npr Clio 3 situaciju, poznato je da se malo bolji primjerci dizela 5 vrata 63kw-78kw kupuju prek 4 someka tam negde ok 4 ipol soma eur su već dobri primjerci kod nas. Onda ima nekih koji najdu nekog za 3 ipol ili manje soma ubijenoga i onda počne veselje, regaju se na neki forum i počnu dopisivanja...

Meni se tak čini e sad vrag će ga znat

Link to comment
Share on other sites

Možda je glupo pitanje, ali da li motor radi mirnije nakon što mu se stave novi leteći? Manje vibracija recimo.

Link to comment
Share on other sites

To stoji al ooet. Nemajunsbi dati 5ooo ubstratu nego imaju 3000 i onda jos na pooravkenkroz 2 godine potrose 1000 i to ih zadovolji..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Možda je glupo pitanje, ali da li motor radi mirnije nakon što mu se stave novi leteći? Manje vibracija recimo.

Ako nisu bile potrosene nece se osjetiti razlika.

Kad se vec ista pocne osjetiti tad je kasno. Prodjen

kroz prva dva sloja koja su klizna i dolazi do temelnjog koji onda trosi i radilicu. Racunaj da je klipnjaca na sloju ulja ne na lezaju.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Otvorio sam jedn veliku knjigu o motorima s unutarnjim izgaranjem. Unutra piše da leteći trebaju trajati koliko i auto, te da ako odu ranije onda je obično problem konstrukcije ili loše instalacije. Drugi najčešći razlog je ulje u motoru koje se ili pregrije odnosno tlak ulja padne toliko ili poraste toliko da se ležaj ne podmazuje dobro. Navode da analiza ulja može pokazati koliko se leteći troše jer su obično od olova i bakra dok su noviji od aluminija, pa se po tim elementima u ulju može procijeniti trošenje.

Također piše da greška u prijenosu može uzrokovati propadanje letećih recimo loše podešeno kvačilo i loša hidraulika otpuštanja.

E sad, na starom autu sam imao tvornički čukicu za tlak ulja pa sam vidio da je tlak najniži u leru kad je motor full ugrijan. To znači da bi vožnja u kreni stani gužvama mogla biti ubojita za leteće. Zapravo najniže bio tlak pao ako kod kretanja ne bi dao dovoljno gasa pa bi auto zatrokirao. To je jedino kad bio pao ispod normale po čukici. Ujutro pak na hladno u leru je tlak ulja bio kao kad je potpuno zagrijan u blokadi. Hladan na 2000 okretaja bi se tlak ulja zakucavao u maksimum.

Link to comment
Share on other sites

Da. Tako je nekad bilo lezaji su se mijenjali samo na generalki. Garantiram da su ovdje lezaji poddimenzionirani i od materijala koji moze drzati odredjeni broj okretaja i opterecenja. Ali da krepaju na 150000 km ili se preventivno mijenjaju na 100000 km nikako nije normalno ni za jedan auto, kombi nista slicno. Smisleno proracunato danas..

Poslano sa mog Mipad 2 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije Renault jedina marka koja ima problema sa letećim ležajevima.

Alfa je na svojim 16-ventilskim TS motorima imala isto takvih problema, na starim boxer motorima su isto voljeli leteći protuć pogotovo ko se je vozio na min. sa uljem.

1.6hdi mislim da isto ima problema sa podmazivanjem uslijed čega dolazi do pojačanog trošenja ležajeva. Sve je to konstrukcijska namjerna ili ne namjerna greška. Naravno o tome bi se opet dalo raspravljati.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1.6hdi imao je problema sa sitom u karteru pa zbog njega začepljenog nije bilo podmazivanja motora ni turbine.

Slično sa Insigniom 2.0 cdti, zbog neke gumice u karteru na uljnoj pumpi motori zaribavaju na oko 100.000 km. Rješenje je mijenjati tu gumicu na svakoj drugoj promjeni ulja i skidati karter. Ima još primjera, ali nažalost svaki motor ima neki svoj križ.

Link to comment
Share on other sites

Da moram na svakoj drugoj izmjeni ulja skidati karter da mi motor ne zariba riješio bi se tog auta po kratkom postupku dok još ide. Da ne povjeruješ.

Razmišljam si već dulje vrijeme staviti čukicu za temperaturu i tlak ulja. To mi nedostaje otkako sam iz starog auta prešao u ovaj Clio. Ima situacija kada to može puno značiti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.