Jump to content

Leteči ležajevi vrisnuli


dankobananko

Recommended Posts

Taj blijedi pogled je sasvim normalna reakcija na spomen promjene letećih.

Kako kod normalnih vozača, tako i kod normalnih mehaničara.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Lezaji bi trebali ic dugo koliko i svaka druga komponenta u bloku motora..
Ali nazalost nije tako. Bar kod renaulta dci malog.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, homer said:

Frend ima scenica 2 2008g, 230tkm. Od prvog dana kod njega. Pitam ga nekidan dal je mijenjao leteće i lik me blijedo gleda. Nikakvi kvarovi do sad. 

Identičan kod mene u dvorištu...

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, shogo said:

Identičan kod mene u dvorištu...

Sad ga prodaje i gleda grand scenica 3, 1.6dci, al veli da nema nis protiv 1.5dci opet, samo bi htio vise snage. 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, homer said:

Frend ima scenica 2 2008g, 230tkm. Od prvog dana kod njega. Pitam ga nekidan dal je mijenjao leteće i lik me blijedo gleda. Nikakvi kvarovi do sad. 

pitao i ja susjeda s Cliom isto pitanje, a on pita šta leti, di, muha? Tako da blago teleći i blijedi pogledi ponekad znače i totalno nepoznavanje ičeg u vezi automobilskog motora, niti ih zanima dok ide.

Link to comment
Share on other sites

i očev scenic 1.5 dci je otišao od nas sa 280tkm.....za njega meni je strah ni slijedećih 200tkm jer  je ulje mjenjano svakih 10tkm i nije se vozilo na 1000 okretaja u 6 brzini.

Mene muči jedna druga stvar.....

Kakva je kvaliteta tih drugih zamjenskih ležajeva koje stavljate umjesto originalnih?

Ja se još debelo premišljam zamjeniti ih upravo radi ovog gore pitanja.

 

P.S. Frenchkey....ajde ti ovo prebaci u temu o letećim jer će opet krenut rasprava i zasrati će se ova tema.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

pa nisu ni originalni made by Renault, nego od nekog proizvođača kliznih ležajeva..

nešto je čudno kod tih motora, ili su kanali za podmazivanje preuski, ili su ležaji pod dimenzionirani, da su neznam kak napravljeni, nema tu neke nauke, čelična čahura, onda sloj legure bronce i meke kovine i to je to. može biti teži fuš od materijala, al onda bi prolupali za par tjedana ili mjeseci. ovak mislim da se radi o konstrukcijskoj grešci u samom sklopu blok/radilica/pumpa ne u lošim ležajima samima po sebi..

Link to comment
Share on other sites




Mene muči jedna druga stvar.....
Kakva je kvaliteta tih drugih zamjenskih ležajeva koje stavljate umjesto originalnih?
Ja se još debelo premišljam zamjeniti ih upravo radi ovog gore pitanja.


Dobro pitanje. U pravilu svi leteci od 150-200 kn koje ljudi promjene su sigurno osjetno losiji od serijskih i skinutih. I serijski ako su bili u dobrom stanju na 150 000 km je vjerojatno vrlo vjerojatno da ti isti serijski na 300 000 km izgledaju bolje nego novi promjenjeni na 150 000 km.

Ja sam uzeo standard KS (Kolben) i onda proucavajuci temu odlucio staviti neke pojacane, najbolje moguce. Novi OEM u Renaultu su bili za moj auto oko 800 kn, ja sam svoje koje sam stavio sa dobrim rabatom platio na kraju nekih 350-400 kn. Stavljeni su u biti isto KS al neki pojacani koji su ustvari bili pod nekim Volvovim brojem. I lijepo je specificirano da su jaci.
Ako dobro pamtim pod Renaultovim brojem tada ni nije bilo nista nego neka klasika.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

pitao i ja susjeda s Cliom isto pitanje, a on pita šta leti, di, muha? Tako da blago teleći i blijedi pogledi ponekad znače i totalno nepoznavanje ičeg u vezi automobilskog motora, niti ih zanima dok ide.

Tako je, vozače i ne treba zanimati ništa oko motora osim par osnovnih stvari. A ak sastaviš tako mali auto te da još na njemu treba otvarati motor prije reda... Loše.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.