Jump to content

Scenic 2.0 16v,ne glasno cekicanje


zac

Recommended Posts

Naravno da ima norma koju rashladna tecnost mora zadovoljiti. i to ne samo jedna norme koju posebno propisuje Renault. Naravno da postoji normaNe proizvodi Renault u svojoj fabrici rashladnu tecnost, to za njega rade firme koje se bave proizvodnjom te vrste proizvoda. Sta mislis koja firma proizvodi rashladnu tecnost za Renault vozila u prvoj ugradnji? :D

Nema norme koju posebno propisuje Renault. Naravno da postoje norme za rashladne tekućine, ali općenite. Za renault netko proizvodi taj glaceol, ali norme koju Renault posebno propisuje nema. Za VW ima, a za Renault nema. Daj molim te napiši koja je to norma.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zac

    25

  • usrmaatre

    20

  • tera

    10

  • direstraits

    9

VW ima svoju posebnu normu za rashladne tekućine, Renault nema već propisuje da u njihove motore ide isključivo Glaceol RX Type D. Sad Renault može imati 100 dobavljača tog Glaceola što se mene tiče, ali činjenica jest da se propisuje isključivo jedan tip rashladne tekućine. Isto tako taj Glaceol može zadovoljavati i G12 normu, ali ta G12 norma nije općenita norma kao npr. ACEA, ili API već isključivo norma VW. Isto tako vjerojatno postoje i norme za rashladne tekućine koje ne propisuju proizvođači auta (motora), ali o tome nije riječ. Ovdje pišem da je Renault u "manualu" propisao da u njegove motore ide isključivo Glaceol i ništa drugo. Nikakav Ravenol nego samo Glaceol i ništa drugo, a toga se ovlašteni servis kao što iz priloženog vidimo ne pridržava.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Znaci ajmo ovako,traziti cu drugi antifriz,ali nisam dobio odgovor da li mogu otici u taj servis u Gradisku,posto je ovlasteni servis mislim da nebi muljali sa neorginalnim dijelovima,i na kraju daju garanciju 1 god.a jeftiniji su pun kufer nago nasi.

Ponuda za zupcasti set+vodena pumpa,kanalni set,varijabilna remenica,ulje(5w40) i filteri,reostat,cepovi na bregastoj,antifriz,960 KM,preracunato u kune

3840 kn,i mislim da postoji mogucnost povrata poreza od 17%,i na kraju bi to ispalo 3187kn.


Zaboravio napisati da je to cijena sa rukama.

Link to comment
Share on other sites

Vjeruj da ti je to dobra ponuda, a antifriz ces svakako mijenjati slijedeci put kad budes radio zamjenu zupcastog i pumpe rashladne tecnosti. Inace, vjerovatno mozes donijeti svoj antifriz koji ces kupiti u bilo kojem ovlastenom servisu Renaulta, ne kosta bogatstvo.

Link to comment
Share on other sites

Mozes uzeti Total Glacelf Auto Supra. Total pravi i onaj sto ga Renault prodaje, samo je druga boja u pitanju, a boja inace nema veze s karakteristikama, stavlja se iz drugih razloga.

Link to comment
Share on other sites

Hvala za informaciju za antifriz kolega direstraits.

Kazes Dario da bi moglo dobro leci

Link to comment
Share on other sites

Može se staviti i G12. Poanta nije bila u tome što se može staviti u auto, već da ako si ovlašteni servis Renaulta ne možeš stavljati tamo nekakav antifriz već isključivo antifriz koji propisuje proizvođač. Glaceolu je najbliži Glacelf i kao što piše direstraits to u biti i jest Glaceol. Čitajući razno-razne forume vezane za rashladne tekućine došao sam do saznanja da taj f.cking Glaceol u biti odgovara VW-ovom G12 (OAT) samo je druge boje.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sta bi se desilo da se stavi ta ravenol,to stvarno onda nije u redu ako stavljaju taj antifriz u ovlastenom servisu.

Link to comment
Share on other sites

Ništa se ne bi dogodilo. Nije u tome poanta. Poanta je što se radi o ovlaštenom servisu, a ne o nekom Peri Periću.

Link to comment
Share on other sites

Sta bi se desilo da se stavi ta ravenol,to stvarno onda nije u redu ako stavljaju taj antifriz u ovlastenom servisu.

Ma ništa se neće desit. Ravenol je top švabska firma i slobodno stavi samo pitaj ih koji točno ti planiraju stavit jer ih ima više vrsta.

Nisam siguran ali pretpostavljam da total pravi "original" antifriz jer ga netko od privatnika mora proizvest.

Slična shema s ulje, iako ima recimo "original" VW ulje, u ovlaštenom toče "obično" iz normalne kantice tj. bačve.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na informacijama,ali eto jos jedno pitanjce,na felgu 7J da li ide 225/45/17,16"izgleda smjesno na tako velikom autu,ja sam cak imao viziju sa nekom dobrom 18",ali mislim da bi me zena zapalila.

Link to comment
Share on other sites

jel se vrača porez na dijelove..meni bi se čak iz Vž isplatilo potegnut do tamo za istu stvar na 1.6 16 V

Ovo kaj si quotal sam mjenjal u servisu blizu Vž na 1.6 16v i cijena je bila 3100 kn.

Link to comment
Share on other sites

Evo i ja da se javim za taj sporni Ravenol antifriz , nikakav G12 (crveni) nije u pitanju , već florescentno žuti kao i Glaceol , istih normi kao Glaceol RX D (AFNOR NFR 15601) , tj. nitratfree za zaštitu aluminijskih dijelova , prvenstveno hladnjaka , i ne vidim ništa sporno , ako je u skladu sa Renaultovim specifikacijama , da se stavlja u vozilo , jer nema samo Total prava na proizvodnju dotičnog antifriza , tim prije što je Ravenol renomiran njemački prozvođač.

A posebno ne vidim ništa sporno , je transparentno navedena marka antifriza a ne prodana muda pod bubrege...

Link to comment
Share on other sites

Ljudi su naivni, jos malo pa ce traziti i da destilovana voda bude Made in France by Renault, i da se zrak za dopumpavanje guma uvozi direktno iz Svicarske. :D

Link to comment
Share on other sites

Sporno je to što Renault bez obzira na norme koje si naveo u manualima navodi da ide isključivo Glaceol Rx type D, a pošto se radi o ovlaštenom servisu mislim da je sve jasno. Ja osobno nebi imao ništa protiv zelenog G11 i vjerojatno autu ništa ne bi bilo, ali nije u tome poanta. To ti je isto kao da ja dođem u ovlašteni servis s mojom lagunom na izmjenu ulja u mjenjaču i oni mi umjesto elf tranself NFP 75W40 uliju NFJ 75W40, a u manualu lijepo piše isključivo NFP. I jedno i drugo ulje su GL 4+, ali moje je mišljenje da se ovlašteni trebaju držati onoga što je tvornica propisala.

Link to comment
Share on other sites

Evo i ja da se javim za taj sporni Ravenol antifriz , nikakav G12 (crveni) nije u pitanju , već florescentno žuti kao i Glaceol , istih normi kao Glaceol RX D (AFNOR NFR 15601) , tj. nitratfree za zaštitu aluminijskih dijelova , prvenstveno hladnjaka , i ne vidim ništa sporno , ako je u skladu sa Renaultovim specifikacijama , da se stavlja u vozilo , jer nema samo Total prava na proizvodnju dotičnog antifriza , tim prije što je Ravenol renomiran njemački prozvođač.

A posebno ne vidim ništa sporno , je transparentno navedena marka antifriza a ne prodana muda pod bubrege...

Upravo to. Te norme su odredite po zemljama, taj AFNOR je za Francusku i to je dosta da ta norma odgovora vozilima porijeklom iz FR. Svi su današnji antifrizi više manje na bazil etilen glikola iako je i to zastarjelo i ide se lagano na propilni alkohol dok se u prošlosti koristio metilni. A aditive za antifriz proizvodi svega par kompanija u svijetu i oni svi kupuju od njih i samo mješaju. Isto kao s uljima, svega 4 proizvođača aditiva u cijelom svijetu.

Svi su oni morali izbacit nitrate, amine i fosfat i zato toga ih danas i nema i ide se k "eko" antifrizima, nema to veze s zaštitom aluminijski dijelova, tu funkciju obavljaju aditivi koji po defaultu ne smiju ugrožavati brtve i metale tj. legure.

Link to comment
Share on other sites

Sporno je to što Renault bez obzira na norme koje si naveo u manualima navodi da ide isključivo Glaceol Rx type D, a pošto se radi o ovlaštenom servisu mislim da je sve jasno. Ja osobno nebi imao ništa protiv zelenog G11 i vjerojatno autu ništa ne bi bilo, ali nije u tome poanta. To ti je isto kao da ja dođem u ovlašteni servis s mojom lagunom na izmjenu ulja u mjenjaču i oni mi umjesto elf tranself NFP 75W40 uliju NFJ 75W40, a u manualu lijepo piše isključivo NFP. I jedno i drugo ulje su GL 4+, ali moje je mišljenje da se ovlašteni trebaju držati onoga što je tvornica propisala.

Kritika ti je na mjestu i tu se slažem ali slična je situacija i kad kupuješ ulje u ovlaštenom. Primjer VW. Ima svoje ulje zapakirano u poznatu sivu ambalažu i to je "original" no oni svi toče iz bačve koju možeš kupit i u bilo kojoj običnoj trgovini. Šta se gleda? Specifikacija i to je dosta. E sad ak sam ja došao u ovlašteni očekujem i "original" ulje a ne ono koje mogu kupit i kod Tokića zar ne? Sve su to mućke kako okrenit lovu na brzaka i to je sva priča.

Link to comment
Share on other sites

Evo i ja da se javim za taj sporni Ravenol antifriz , nikakav G12 (crveni) nije u pitanju , već florescentno žuti kao i Glaceol , istih normi kao Glaceol RX D (AFNOR NFR 15601) , tj. nitratfree za zaštitu aluminijskih dijelova , prvenstveno hladnjaka , i ne vidim ništa sporno , ako je u skladu sa Renaultovim specifikacijama , da se stavlja u vozilo , jer nema samo Total prava na proizvodnju dotičnog antifriza , tim prije što je Ravenol renomiran njemački prozvođač.

A posebno ne vidim ništa sporno , je transparentno navedena marka antifriza a ne prodana muda pod bubrege...

Svi noviji antifrizi su "aluminium friendly" i G12, i G12+, i G12++. Crvene, purpurne, fluoroscentno zeleno/žuze tako da boja ne igra neku ulogu (osim možda zelenog G11). Svi su oni OAT (organic acid technology).
Link to comment
Share on other sites

Kritika ti je na mjestu i tu se slažem ali slična je situacija i kad kupuješ ulje u ovlaštenom. Primjer VW. Ima svoje ulje zapakirano u poznatu sivu ambalažu i to je "original" no oni svi toče iz bačve koju možeš kupit i u bilo kojoj običnoj trgovini. Šta se gleda? Specifikacija i to je dosta. E sad ak sam ja došao u ovlašteni očekujem i "original" ulje a ne ono koje mogu kupit i kod Tokića zar ne? Sve su to mućke kako okrenit lovu na brzaka i to je sva priča.

Eto barem je netko shvatio moju poantu. Premda je ulje specifično jer Renault za razliku od antifriza propisuje normu (RN, ili ACEA) pa može bilo koje ako je zadovoljava.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sad nevezano ali primjer kod mog Megana kako slijepo držanje specifikacija može bit i ne tak bajno. Primjer ulja. Korišten Elf koji je kao "original" za Renaulta. Ispunjava sve specifikacije ali motor ga je trošio i napravio samo probleme (usrmaatre zna pobliže). Dalje, taj čuveni original antifriz mi je u posudi stvorio neki talog koji izgleda kao kamenac a sve "original" mjenjano po propisu. Baš taj antifriz koji je trebao to spriječit. Sad mi je unutra najobičniji žuti antifriz kupljen kod Tokića (proizvodi Pena) koji uredno ispunjava tu francusku normu, meni dosta. Držim se norme, redovito mjenjam i točka. Tak da nije sve u specifikacijam i "originalima".

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je G12 crveni u laguni već dvije godine i nikakvih problema. "Original" sam izlio čim sam kupio auto. Bitno je samo da antifriz ne nagriza metalne dijelove kroz koje prolazi, ne uzrokuje koroziju i štiti od smrzavanja. Sve drugo je perverzija.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.