Jump to content

Scenic 2.0 16v,ne glasno cekicanje


zac

Recommended Posts

Istina. Još jedan info današnji antifrizi su kompatibilni. Teorija kaže da recimo ovaj žuti možeš mješati sa crvenim i slično al bolje se držat boja :D

Obavezno mjenjat na vrijeme i to je sva mudrost jer aditivi s vremenom oslabe i antifriz postaje kisel pa onda dobiš probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zac

    25

  • usrmaatre

    20

  • tera

    10

  • direstraits

    9

Miješanjem nekompatibilnih antifriza može doći do pjenjenja, ili stvaranja taloga. Zato ih ne valja miješati premda je većina kompatibilna.

Link to comment
Share on other sites

Zakljucak,da li ja mogu u doticni servis u B.Gradisku,posto mi je to najblize,jbg valjda se nebi zajebavali sa ugradnjom ne orginalnih dijelova,a par sam provjerio po siframa koje imam u ponudi i stvarno su orginal,jedino sto nema sifru je sporni antifriz.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je G12 crveni u laguni već dvije godine i nikakvih problema. "Original" sam izlio čim sam kupio auto. Bitno je samo da antifriz ne nagriza metalne dijelove kroz koje prolazi, ne uzrokuje koroziju i štiti od smrzavanja. Sve drugo je perverzija.

pa evo kolega koji ti je i unio pomutnju daje ti i odgovor ...............niko nije rekao da ta tecnost nevalja,cak se da zakljucit iz gore napisanog da je mozda i pozeljniji...dakle raade ljudi ono ko' sebi :D ........idi covjece i uzmi racun........original dijelovi,garancija a ponesi i servisnu....ipak je to ovlasteni servis :renault:;)

Link to comment
Share on other sites

Nisam ja unio pomutnju, već sam samo želio pokazati da se ovlašteni servisi ne drže onoga što je propisao proizvođač. Može ravenol biti 6 milijardi puta bolji, ali ako piše Glaceol RX Type D onda ide on. Kad sam vozio Toyotu u servis strogo sam pazio da lijevaju Toyotino ulje i bio sam prisutan dok su ga stavljali u auto. Prema specifikacijama mogli su uliti bilo koje ulje 5W40, ili 5W30.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na informacijama,ali eto jos jedno pitanjce,na felgu 7J da li ide 225/45/17,16"izgleda smjesno na tako velikom autu,ja sam cak imao viziju sa nekom dobrom 18",ali mislim da bi me zena zapalila.

 

 

Moze izgledati tebi smijesno, ali racunaj da veci kotac, nizi profil gume za sobom povlaci dosta problema u vidu vece potrosnje dijelova ovjesa.

Imao sam prije Scenica Megane II Coupe koji sam kao novi narucio sa original 17 alu i 205/45/17 gumama i do 100 000 Km promjenio 2X spone, ramena, kugle...kada sam uzeo Scenica koji ima isti ovjes narucio sam standardno 16 cola sa "mesnatijim" gumama...posljedica...spone sam prve mjenjao na 140 000...inace oba su vozena po istim cestama.

Link to comment
Share on other sites

Omatorio si pa se vozis sporije i zato sporije trosis ovjes.  :D

Link to comment
Share on other sites

Ispričavam se na kasnom javljanju, ali eto malo sam i ja proučio ove dijelove i shvatio da u Bosni košta 2800kn, a te iste dijelove se može nabaviti i kod nas za 3400kn.

 

Je razlika u 600kn samo cestarine, gorivo i još klopa cuga amo tamo će odnijet 1000kn tako da neznam koliko je isplativije ići do BIH na servise osim ako ne živiš u blizni granice.

 

Lp
Tomislav

Link to comment
Share on other sites

koliko sam ja skužio ono je cijena sa ugradnjom,a 600 kn neće sigurno potrošit na put...tak da je ona ponuda jako povoljna

Link to comment
Share on other sites

Omatorio si pa se vozis sporije i zato sporije trosis ovjes.  :D

 

 

A moguce da je dijelom i do toga. :deda:

Link to comment
Share on other sites

Ispričavam se na kasnom javljanju, ali eto malo sam i ja proučio ove dijelove i shvatio da u Bosni košta 2800kn, a te iste dijelove se može nabaviti i kod nas za 3400kn.

 

Je razlika u 600kn samo cestarine, gorivo i još klopa cuga amo tamo će odnijet 1000kn tako da neznam koliko je isplativije ići do BIH na servise osim ako ne živiš u blizni granice.

 

Lp

Tomislav

Što kaže kolega marrky112, 2800 je sa ugradnjom...

Link to comment
Share on other sites

Kolega Tomislav da li mi mozes reci gdje bi mogao to sve nabaviti za tu lovu,ako ima kod nas da se ne za..... sa odlaskom u Bosnu,a mogu ali bi to trebao saznati najkasnije do cetvrtka,da mogu potvrditi ili otkazati odlazak u Bosnu.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene u ProParts-u :)

 

Setove remenja ima u ponudi od originala a i zamjenskih dijelova.

Jučer sam provjerio i sve je bilo moguće uvesti u Hr.

 

Javi mi se na info@to-proparts.hr s podacima od auta i javiti ću ti točno cijenu jer mislim da je cijena oko 3400kn za cijeli set or Renault-a a moguće je i jeftinije proć sa setovima od provjerenih proizvođača Gates INA ili Conti.

Link to comment
Share on other sites

I sa radom to ne ide ispod 4000 , tako da je to preko osjetnih 1200 skuplje , a put u Bosnu iziđe 300 sa gorivom i putarinom...

Link to comment
Share on other sites

Nije usrmaatre stvorio pomutnju već oni koji mu se love za riječ :)

 

Pročitao sam cijeli thread i to što on piše o antifrizima mi ima smisla. Npr., dva auta, isti model, isto godište, nekome propiša rashladni sustav na 200,000km, a nekome nikad iako je napravio skoro duplu kilometražu.

 

Renault je propisao da se koristi Glaceol Type D. Točka. Zašto nije npr. Type C?? Ili Type B? Ako uopće postoje :D Lupam napamet, poanta je da baš taj Type D ima takav mix kemikalija da vjerojatno najmanje nagriza materijale od kojih je napravljen motor, brtve i rashladni sustav. Možda bi neki drugi antifriz bio čak bolji, ali kako da mi to znamo? Ja bi prvi volio naučiti kako.  Na kraju krajeva tko zna jesu li ti antifrizi krivotvoreni? Ako se danas do savršenstva krivotvore auto dijelovi, koliko je teško krivotvoriti žuto-zeleni antifriz koji nema sve kemikalije koje treba imati u sebi, bitno da je žuto-zeleni i da na mjeraču pokazuje -40 :D

 

Osobno ne bi nikome olako napamet preporučio niti jedan antifriz jer je 99,99% šansa da ću mu preporučiti krivo, a da neću znati niti ja niti on. Radije uputim čovjeka da vidi što mu piše u knjižici vozila.

Link to comment
Share on other sites

A u knjižici vozila jasno piše: Glaceol RX Type D kojeg za Renault proizvodi vjerojatno Elf(Total), a možda i ne. Tko će ga znati...

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nije usrmaatre stvorio pomutnju već oni koji mu se love za riječ :)

 

Pročitao sam cijeli thread i to što on piše o antifrizima mi ima smisla. Npr., dva auta, isti model, isto godište, nekome propiša rashladni sustav na 200,000km, a nekome nikad iako je napravio skoro duplu kilometražu.

 

Renault je propisao da se koristi Glaceol Type D. Točka. Zašto nije npr. Type C?? Ili Type B? Ako uopće postoje :D Lupam napamet, poanta je da baš taj Type D ima takav mix kemikalija da vjerojatno najmanje nagriza materijale od kojih je napravljen motor, brtve i rashladni sustav. Možda bi neki drugi antifriz bio čak bolji, ali kako da mi to znamo? Ja bi prvi volio naučiti kako.  Na kraju krajeva tko zna jesu li ti antifrizi krivotvoreni? Ako se danas do savršenstva krivotvore auto dijelovi, koliko je teško krivotvoriti žuto-zeleni antifriz koji nema sve kemikalije koje treba imati u sebi, bitno da je žuto-zeleni i da na mjeraču pokazuje -40 :D

 

Osobno ne bi nikome olako napamet preporučio niti jedan antifriz jer je 99,99% šansa da ću mu preporučiti krivo, a da neću znati niti ja niti on. Radije uputim čovjeka da vidi što mu piše u knjižici vozila.

Inače Renault je samo propisao "svoj original" antifriz ali još nemaju svoju specifikaciju kao drugi proizvođači. Slična priča s uljima kad su uveli svoju koja je btw "minimalna i jako slaba". Primjer kategorije habanja, Renaultova specifikacija zahtijeva upola manje aditiva za habanje od drugih proizvođača tako da nije nije zlato sve što sija.

Ako je ista priča s antifrizom onda postaje još ljepše. Po tome onda su svi drugi (GlycoShell Shell, Glacelf Plus Total, Castrol ANIT-FREEZE NF, Glysantin Protect Plus BASF, Aral Antifreeze Extra...) budale i proizvode smeće koje očito valja za BMW-ove, VWove i Mercedesove motore ali ne i za Renaultove koji mora da ima specijalne brtve koje se tope na kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Victor, cijenim tvoje mišljenje, ali kao što je napisao Med0 ne koriste svi proizvođači iste legure od kojih je izrađen motor. Renault npr. ne koristi iste legure kao BMW (nije bitno jesu li bolje, ili lošije). Tako da nisu samo brtve u pitanju, već i legura od koje je izrađen motor (antifriz ne smije biti korozivan prema istoj).

Link to comment
Share on other sites

Točno. U biti svaki antifriz je korozivan prema motoru, samo je pitanje koliko puno odnosno koliko malo.

Bilo je priče da se po stupnju zamućenja antifriza može vidjeti koliko je nagrizao cijeli sustav, ali nakon malo istraživanja i priče sa stručnim ljudima čini mi se da ta metoda ne drži.

Link to comment
Share on other sites

Mjerenje zamućenosti suspenzije (eng. Turbidity) je pojam kojim se ja često susrećem u svom poslu. Vjerojatno se misli na taj princip kojim se mjeri količina suspendirane tvari. Pošto sam ja kemičar napist ću ti da je nemoguće na taj način odrediti koliko je korozivno antifriz djelovao na motor, zato što se dio spojeva otapa u antifriznoj otopini, a dio se samo suspendira (rasprši). Tako je moguće da otopina antifriza bude bistra, a da je antifriz korozivno djelovao na blok (ili glavu motora). Korozivno djelovanje antifriza na materijale od kojih je izrađen blok (i glava) najbolje bi se odredilo mjerenjem razlike u masi bloka (i glave) motora, a to nije primjenjivo u praksi.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

NE.............. :D

 

nemoj drug,na ovim motorima to i nije bas tako cesta pojava,ja jos nisam bas siguran da je i kod mene do remenice ali ti se strpi.........ja vjerujem da su vece sanse da te ta remenica sluzi nego da strada .............ja sam doduse u zivotu uvijek optimista al' nije nii tebi mane ...... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mjerenje zamućenosti suspenzije (eng. Turbidity) je pojam kojim se ja često susrećem u svom poslu. Vjerojatno se misli na taj princip kojim se mjeri količina suspendirane tvari. Pošto sam ja kemičar napist ću ti da je nemoguće na taj način odrediti koliko je korozivno antifriz djelovao na motor, zato što se dio spojeva otapa u antifriznoj otopini, a dio se samo suspendira (rasprši). Tako je moguće da otopina antifriza bude bistra, a da je antifriz korozivno djelovao na blok (ili glavu motora). Korozivno djelovanje antifriza na materijale od kojih je izrađen blok (i glava) najbolje bi se odredilo mjerenjem razlike u masi bloka (i glave) motora, a to nije primjenjivo u praksi.

 

:dobroje:

 

Evo posto se spreman na veliki servis a varijabilna mi je ok.

E sad dali je mjenjati ili ne? 

 

Ako ti meštar previše stegne (novu) remenicu, ona bi nakon nekog vremena mogla puknuti uslijed povećanog zamora materijala. Ne bi bilo prvi puta. Čuo sam od nekoliko genijalaca kako se hvale da su to stezali običnim ključem, a ne moment ključem.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

evo danas iskoristio akciju...zamijenili mi u ovlastenom Beganovic u Zenici set zupcastog remena+varijabilna remenica+gumice balans stange ...izaslo me 523 KM i sad mi djeluje sve ok..nema vise cekicanja ili ti dizel zvuka....

http://www.renault-klub.ba/forum/viewtopic.php?f=3&t=6324&start=10

Edited by tera
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.