Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Našao litru neotvorenog mobila 5w40, proizveden prije tocno 3god. U reciklažu ili u karter?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

samo dobro promuckaj da dignes eventualni talog.

Link to comment
Share on other sites

samo dobro promuckaj da dignes eventualni talog.

Procijedi ga kroz hulahopku :hop:

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu, hulahopka mi je već na mjestu kanalnog remena :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

hmm.. vidjao sam taloge kod starih ulja ali ne u zadnjih 10+ godina..

osim toga nigdje na nijednom karnisteru ne piše protresi pa ulij, nego samo ulij, pa pretpostavljam da mogući talog ipak treba ostaviti u karnisteru..

Link to comment
Share on other sites

Ma kakav talog... Filipe, stavi tu litru negdje sa strane, pa otvori i za 4-5 god nam javi ima li taloga

Link to comment
Share on other sites

Nebi smjelo biti. Makar sjecam se starih ulja ina super 3 karnisteri od 10 litara, potrosis 3-5 i nakon par godina bio je neki mulj na dnu.

Link to comment
Share on other sites

Bas zbog potencijalnog izdvajanja nekog aditiva bih za ulje koje je duze stajalo valjalo promuckati.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nikad to nisam cuo. Nikakav se aditi nesmije odvajati. Takvo ulje nebih tocio u motor.

Link to comment
Share on other sites

Ja redovno uzmem bačvu od 200 litara, skinem je s palete i dooooobro protresem. Poslije mi žena kaže, kupi veću majicu, podera te rukave bicepsom. :help:

Link to comment
Share on other sites

Kad vidim megana ili lagunu, to su daleko bolji auti. Zato ne zelim nista vise ni manje od onog za sto se u Renaultu prave pametni svojim preporukama, intervalima... Auto znam voziti, paziti, ne forsirati... Znam se tako pridrzavati korisnickog prirucnika i servisnih intervala.

Raspitaj se jel ti mogu nesto staro za novo ponudit da nastaviš sa istim ratama....ali ih produžiš.
Recimo vratiš im ovog Fluencea ranije uz preostalu vrijednost koja ti je polog za novi Megane ili Laguna.
Rata da ti bude ista ili +/-5 % ?
Btw, tak ljude vani rade. Tko bi plaćao 200€ izmjenu ulja na sredini intervala, ako proizvođač daje garanciju ?
who fucking cares ? ako daju garanciju onda daju garanciju.
Nakon toga auto ide natrag, i onda ovi sa istoka (tj. mi i braća) kupuju te aute kao super održavane jer imaju "servisnu knjigu" :)

Samo je bitno imati love tako da uvijek možeš plaćati kredit za auto.
Fora je u DE sada da su kamata 0%, samo da uzmeš novi auto da se posao vrti..kako ovima u prodaji, tako ljudima koji rade u tvornicama.
Kamata je nebitna kod njih...trenutno.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jedan od boljih video uradaka o motornom ulju. In short, normal oil consumption saves cash...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Što bi rekao onda u slučaju kad kupiš novi auto d-segmenta s modernim TD motorom i pročitaš u manualu da se pod normalnom potrošnjom ulja smatra ona do 8dL na 1000 km. Je li to elegantni ili brutalni sex? :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne bi me to veselilo, ni najmanje, takva yebada mi nije bas prvi izbor.

Nisam presretan sa svojih 6-7 dcl na 10k km, al znam da je to nis posto sve zdravo radi. Al bas da skoro svaki tank moram uliti po gotovo litru ulja za 7-10€?? Badava ti sparanje na gorivu kad nadoknadis s uljem... financijski je ta kolicina skoro pa litra goriva gore na prosjecnoj potrosnji!

Link to comment
Share on other sites

Al doslovce vecina vag i dizel i benzinci ti tolerisu i nista ne servisiraju dok ne predje 1L/1000km...

Inace na turbacima bi me vise brinulo da ne trosi ni kap ulja nego da trosi 2L/10000km..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni prvih 4-5 tkm ne potrosi ni kap, a onda pocne po 3-4 dL na 1000km. Iskreno, drago mi je da je tako jer pretpostavljam da se ulje nakon tih 4-5 tkm pocne razgrađivati i gubiti svoja prvotna svojstva. Nadalje, nadolijevanjem (uvijek gledam da je kolicina ulja izmedju sredine i max) osiguravam da je ulje relativno novo u karteru.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pred 20-tak i više godina otac je vozio P-305 1.8D i taj motor je trošio između 0.8 i 1 l ulja na 1000 km. U njegovom manualu je pisalo da je sasvim normalno da troši do 1 litre/1000 km. Kupljen je sa cca 180tkm a sa nekih 400tkm je završio na otpadu, potrošnja ulja je od prvog do zadnjeg dana bila ista.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.