Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Ima proizvođača i auta i motora koji se danas ograđuju potrošnjom ulja i do 2l/1000 km kao normalnom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve je to u tolerancijama. Nitko nije glup. Mozda se samo svi mi malo pravimo pametni od onih drugih. Ulje kao ulje, ako vozis novi auto mijenjaj po intervalima, a ako vozis vec stari auto, mijenjaj kako ti volja. Nece se izmjenom ulja ni vise mi manje nesto promjeniti na ostalim komponentama vozila. Elektronika krepava, mehanicki sklopovi van motora, zarulje... a ako si konjina, zaklat ces motor da ne znam kakvo ulje koristis i koliko ga cesto mijenjas. Dobro je raspravljati o izmjeni ulja ali kraja i pravila nema. Ljudi ne mjenjaju ulje xy km i voze auto. Mene hebe vise moj stil voznje i dpf recimo koji djelomicno ovisi i o samom ulju. Ako si umjeren, pametan, strpljiv...auto ce trajati i s uljem ako ga mijenjas na 30000 km. Kao i ostali sklopovi. Uostalom, netko mi od forumasa uvijek odgovara na nacin kako zivot ide i ne treba se zamarati sa sitnicama. Necu ja ni jedan auto na onaj svijet povesti...sve je prolazno, kao i mi. Uostalom, puno pisem i puno serem... Ulje je kao i gorivo, neki automobili trose ulja vise, neki manje. Hebat im svima majku jer su proizvodjaci ekoloski neosvjesteni i ne mogu sklepati motor i zamjesati ulje koje traje i traje. A kako ce kad ne znaju sloziti ni jedne hebene granicnike vrata. Kad povuces crtu, ni jedan automobil ne valja. Svi trose gorivo, ulje ... Neki trose gume akumulatore, tekucine za prozore, neke moras prati, polirati jer im je boja i lim osjetljiv... hebi ga auto je trosak. A eto onima najpametnijima je auto prijevoz od tocke A do tocke B i smiju se ostalima. Zato ja necu mijenjati dok mi ne vele, ovisno sto prije dodje 30000km ili 2 godine. Neka netko postavi dokaze, argumentirane testovima proizvodjaca, koji se odose na proces same izrade motora i njegovih performansi, tad cu vjerovati kako je svaki motor napravljen za ovaj ili onaj interval izmjene ulja kao i vrstu ulja koju treba koristiti. Do tad svaka rasprava je bezpredmetna i uzaludna, ali korisna, jer bar raspravljamo. Rasprava mozda dovede do korisnog zakljucka.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ulje podmazuje odnosno utječe na manje habanje nekih dijelova... Što češće to bolje ali ne treba pretjerivati. Ako je interval proizvodaca 30 mozda nema smisla na manje od pola...

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ljudi kak vi provjeravate ulje na sipku? Moja na cliu i ova na meganu je cijela spigana pa dok dodjem do ulja dole i izvadim ju van, zauljena je cijela, a pogotovo cijela trecina dole... pogotovo dok dolijem koji deci pa je vidim malo novog i malo starog ulja na sipki... onda onak na suncu rostilim taj vrsak ne bi li razaznao koji trag je od umakanja, a koji od tiskanja uz stijenke LOL... komedija... na staroj ladi je bila tvrda ravna sipka koja se turne i izvadi i sve ti je odma jasno... Da nemam na tabli kontrolu i onih 5 il kolko kruzica, poooojma ne bi imal kakva je situacija s uljem.

Link to comment
Share on other sites

Probaj ju malo izravnati prstima na mjestima gdje bas vidis da je jace spigana. Ako vidis. Ako prvi puta tu cijelu trecinu zasere probaj ju okrenuti za 180° i gurnuti. Mozda nece na tim mjestima doditivari kanalic. Druga varijanta je da mjeris ujutro a ne kratko nakon voznje. Da se i na tom kanalu malo salije ulje.

A treca je kupovina nove sipke. Ne znam dali moze biti jako skupa.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tnx, probam ovih par tipova! :dobroje:

Problem je da je ulaz (cijev) spigana, a sipka valjda s vremenom poprimi taj oblik posto je stalno unutra. Nema smisla ni kupovat sipku kad Imam funkcionalan pokazivac na kotrolnoj tabli. Pitam vise jer volim tu i tam nekaj "rucno" napravit.

Link to comment
Share on other sites

Meni je isti problem, šipka ima reljefne oznake prolaz do kartera je na knap pa uvijek pokupiš ulje sa strane. Potrebma je stvarno mirna ruka.

No, ne trudim se previše jer onaj indikator na instrument tabli radi savršeno i uvijek odgovara stvarnom stanju.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pere pazi da ti sipka ne pukne prilikom ispravljanja a mogla bi

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mjenjam ulje i filter svakih 10kkm, premala cifra da bi s tim riskirao da leteći dobiju po piksi na dizelu.

Link to comment
Share on other sites

ujutro na hladnu mašinu izvaditi šipku, pobrisati i ponovno izmjeriti.. male šanse da ima ulja okolo..

Link to comment
Share on other sites

Mjenjam ulje i filter svakih 10kkm, premala cifra da bi s tim riskirao da leteći dobiju po piksi na dizelu.

Vidis, to je ok, i s tim se slazem u potpunosti ako si tako odlucio. No mene ne sile i preporucuju izmjenu na 30000km. Auto u garanciji i necu. Sto god da se dogodi. Oni su preuzeli odgovornost na sebe. Konjina nisam da zakoljem auto...osnove znam. A ulje nek mijenjaju kad oni misle da treba. Ako auto bude kod mene duze od 5 godina onda cu i ja zbog mjere predostroznosti mijenjati...ovako nema sanse. Da ne bi bilo zabune, Birta znas i pitaj ga kako sam Getz-a odrzavao.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam vise za to bez obzira sto je i meni auto u garanciji da se sto manje prcka po njemu, svako nepotrebno drkarenje po autu nakon sto ga je tvornica sklopila mi nije u interesu.

Link to comment
Share on other sites

Ma dobro, sve 5. Nemam ja nista protiv onih koji mijenjaju ulje. Ja sam samo iskazao svoje misljene. Ja sam na benzincu mijenjao ulje i filter 1x godisnje neovisno sto nisam pravio velike kilometre.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Obzirom da radim oko 25kkm godisnje i da je od toga 20kkm vožnje po Zagrebu smatram da je to razuman interval.. da vozim po otvorenoj cesti/autoputu pomaknuo bi ga na 15kkm.. 

Link to comment
Share on other sites

Pa valjda obrnuto, gradska vožnja tj učestali startovi više troše ulje. Ne kvantitativno nego kvalitativno.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Obrnuto šta? Pa napisao sam da zbog toga sto vecinu km odradim po gradu mjenjam ulje svakih 10kkm, da ne vozim pomaknuo bi interval na 15kkm

Link to comment
Share on other sites

Decki, previse vi nesto podmazujete uljem.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

bolje bi bilo da se podmazujete s necim drugim :zubo:

laci, nemas frke... sipku ne diram, a kamoli trgam... ko sto filip veli, Indikator je dovoljan :dobroje:

 

Link to comment
Share on other sites

Obrnuto šta? Pa napisao sam da zbog toga sto vecinu km odradim po gradu mjenjam ulje svakih 10kkm, da ne vozim pomaknuo bi interval na 15kkm

Sve ok, u prethodnon postu nisi napisao koliki je interval, nego u nekom prijašnjem... :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve je to ok mijenjati ulje na 30.000 km, ako ga se misliš riješiti neposredno nakon isteka garancije. Ali ako misliš zadržati auto onda si dao dreku pljusku.

Svaki auto koji je bio na leasing u mojoj firmi i koji je kupljen nakon isteka leasinga i ako ga je kupio netko poznat pa znam nastavak priče ima opasnih problema.

Prvo što odlaze turbine od 90.000-150.000 km, pa onda leteći ležajevi na Renaultu a PSA grupacija zaribavanje motora zbog zaštopanog sita uljne pumpe.

Ja ulje mijenjam jednom godišnje na privatnom i to bude od 5000-8000 km. Na službenom svakih 15.000 a interval je 30.0000 km.

Ipak će neki sretnik kupiti taj rabljeni auto, zar ne?

Link to comment
Share on other sites

Hoce, kupit ce mazen i pazen auto i jos te hebati za cijenu. Svaki dan slusam price kako ljudi precjenjuju svoja vozila. I onda budes posten i jeben na kraju za sav svoj trud. Ulje je jako bitna stvar. Ne osporavam to. Ali kod novih diesela s dpf-om nitko ne prica kako je puno bitnija voznja po otvorenome nego gradska i da filter trpi. Puno vise nego turbina... O tome se prica duze vrijeme od kako je uvedena euro 6 norma za diesele. Ulje je jako bitno za motore s dpf-om ali ne toliko koliko gradska voznja i otvorena voznja. Kupnja diesela krece s pretpostavkom otvorene voznje, a s tim i prvi interval izmjene na 30000 km. A opet, kome sam kupio auto? Sebi ili buducem vlasniku? Zar da ga parkiram i cuvam drugome? Opet kazem, kupio sam ga pod odredjenim uvjetima i zelim koristiti sve njegove benifite koje mi daje proizvodjac. Uostalom, j**e se i proizvodjacu Renaultu za kupce, jer eto jos uvijek ne znaju sloziti granicnike vrata, tihu unutrasnjost... Ali eto imaju dobre motore 1.5 dci koji su stedljivi i pouzdani. E sad, pouzdani motori su jer se vlasnici podmazivanjem brinu ili proizvodjac uistinu garantira svoje servisne intervale? Gdje je granica normalnog odrzavanja? Nemam ja nista protiv izmjene ulja tko zeli ili hoce i na koliko hoce. To je osobna stvar. Savjet servisera je ubere lovu ili popravi pokvareno, tako da je pokvareno na kvadrat popravljanjem pokvareno. Necu biti na takav nacin ROB AUTU NI BUDUCEM VLASNIKU. Nitko to ne cijeni. Smijesno je kad svoj trud nekome poklonis i taj uzme kljuc i veli: vidis budala je pazio auto, mogao ga je jos voziti 100000km, platio ga masne pare i ja ga kupio za kikiriki... Ova kola odrzavam u skladu s uputama. Mozda ga cesce perem, ali to je vjerojatno sto volim cist auto.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa ovim se slažem. Nisam rob autu a održavati ga da bi ga netko drugi bio sretan poslije mene je isto kao biti sa prostitutkom i ostaviti je u dobrom stanju za onoga tko dođe poslije :)

BTW negdje sam napisao. Auto koji ću iskoristavati i puno vozati i mijenjati planiram servisirati kada kaže service now u ovom slučaju aurisa, a focusa koji mi se sviđa i kojeg planiram duže vrijeme vozati ide onako kako ja mislim da valja. Ulje svakih 10k km i tako dalje.

BTW imam clia 1997 koji je na prodaju. Dao bih ga za 6000kn. Registriran do 31.03.2018. lim je oštećen tj ima par mjesta gdje je izgreban udaran ali ništa specijalno što nije preživio niti jedan 20to godišnjak. Ulje i potrošni dijelovi mjenjani redovno. Auto je takav da doslovce eto sjeo u njega u Osijeku i izašao u Fuldi iz njega. Siguran sam 100% u autu a kupaca ni za lijeka. Da sam zadnje 3 godine sparao i i da nisam pola toga radio nebi bi mi bilo žao prodati ga za 3000kn da znam da je sepet. I još da ga nisam regao pa ga dati za 1000-1500kn i moliti Boga da stigne gdje treba da na prvoj vožnji nešto ne crkne...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je vaznije pazit kak se vozi, kak se salta, di se taknka i mjenjat remenje redovno... pogotovo kod turbaka. Moji intervali su bili oko 25 pa i 30 k km, a veliki servisi uvijek malo prije 90k km. Dogural sam na blizu 300 k bez ikakvih kvarova... Auto i danas ide, bas mi je javil novi vlasnik da je neko crijevo klime porozno. Cesto ga se i potjeralo, a bil je mapiran, dakle od uvijek je radil na pomaknutoj granici u odnosu na tvornicke postavke. Letece sam mijenjal na 230, kad i kuplung... Al preventivno... I nisu bili na granici istrosenost, al ipak se vidlo da su troseni.

Teranje hladnog ili gasenje vrelog auta po mojem iskustvu daleko vise unistava motor nego uredno podmazivanje sa starim uljem s produzenim intervalima.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.