Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Zar nema pakiranje od 4 ili 5 l ovog sxr-a na abrakadabri???

Meni ide nepune 3lit pa sam narucio po litru.

Valjda bi trebalo biti...

Papatalk via iphone 10

Link to comment
Share on other sites

Ovako, od nedavno sam vlasnik Clia II, 1.2 16V, 2002.g. Pošto je s trenutnim uljem napravljeno nesto vise od 11,000 km (od toga 1000 mojih) trebao bi to zamijenit. 

Prijasnja vlasnica ne zna od kojeg je proizvodaca ulje unutra, tako da jedino mogu prepostaviti da je unutra Shell Helix prema kartici koja je na motoru (slika1). Jel ima netko neka iskustva s tim uljem?

Mislio sam sad stavit od Elf-a, takoder 10W40 prema manualu. (slika2) Slusam vase preporuke, a moze i usput preporuka ducana, majstora i sl. oko Varazdina posto tamo radim ili Zagorja posto tamo zivim. :laugh2:

EDIT: stavit cu linkove na slike, jer su bile prevelike. :laugh:

LINK: http://imgur.com/a/XCsak

Shell Helix Ultra 5W40. Četiri litre koštaju 200kn. Premala je razlika u cijeni od 10W40, a puno bolje ulje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Naidjoh na par zanimljivih videica. 

tj 5W mobil 1 i na -40 poprilicno tecan, zapravo me iznenadilo kolko je to tecno.

evo jos jedna slicna usporedba:

do sad me malo brinulo da je 5W50 , i ako je 5W oznaka za zimu pa ne bi trebalo biti razlike u odnosu na 5W40, malo viskozniji nego 5W40 ali ovako gledajuci nema brige... 

Link to comment
Share on other sites

Ja necu mijenjati ulje dok me sam kompjutor ne upozori ili kad dodje ovih 30000. Nije vrijedan niti motor niti savjet servisera. Imam garanciju i necu mu biti rob. Kad samo vidim kako ljudi voze aute i kako i kad sto mijenjaju... Garanciju imam, a oni nek trabunjaju i sviraju frulu... Kad proizvodjac garantira, drzat se toga kao svetog pisma. Nisu u pitanju novci, nego konstatacija kako nisam pametniji od njih. Uostalom, cuvas auto za drugog i onda ga jos prodas uscuvanog i skoro pa ga poklonis. Jos te kupac hebe za sitnice... E pa necu. Kako je propisao proizvodjac tako cu i mijenjati. Ionako sam od ovi 13000 km imao 70% otvorene voznje. Necu iz inata...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A gle....ja imam skoro 150tkm, mijenjam do 15tkm, i prodat ga hoću kakav bude i kakva bude tada cijena...ulje je najmanja stavka na održavanju auta

Link to comment
Share on other sites

Auto se ne cuva za nikoga, osobno i kad bi uredio neki oldtimer nista me ne bi zaustavilo da ga provozam bilo gdje i bilo kuda jer to je svrha, novo iskustvo. 

Ulje bi trebao promijeniti ako zelis do novih iskustava.

Link to comment
Share on other sites

Pa meni je redovno odrzavanje na njihov racun unutar 5 godina ili ovisno sto prije dodje. Zato necu brigu voditi o tome previse. Bila to stavka jeftina ili ne. Kupio sam ga na prvom mjestu zvog garancije i besplatnog odrzavanja. Zato necu jer nije vrijedno mojeg vremena i zivaca. Kolega mi na meganu radio veliki servis tek na 150000 km, I boli ga kiki riki. Jos samo da me prodje paranoja cistog auta i razmisljanja gdje cu parkirati...veselju nece biti kraja. Valjda oni znaju zasto su stavili intervale na 30000 ili 2 godine. Auto je novi (zapravo star 10 mjeseci) i necu se zamarati.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

CRN11, cuvat cu ga za sebe po uputama proizvodjaca i tako ga i odrzavati. Po propisanim servisnim intervalima. Nakon 5 godina garancije, ako ne prije, ide na bubanj pa neka ga drugi odrzavackako hoce.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno se slazem, ako auto nakon isteka garancije ide u prodaju, ja sam u drugom filmu moja vozila su kao MILFare vidi se na njima prozivljeno ?

Link to comment
Share on other sites

5 godina ili 100000 km ovisno sto prije dodje. Svaka godina ili kilometri dirigiraju servis. Dobijes njihovu karticu i masala. Ne zelim iz principa i dubokog uvjerenja kako je Renault dobar i izdrzljiv automobil...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

interval izmjene ne definira proizvodjac vozila nego ulja. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imas pravo MilosB. Znaci 30000 ili 2 godine.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

samo trebala bi biti napomena da ti je to za lagane uvjete, za gradsku voznju ili voznja AC interval se prepolovljuje... vidi dal pise to u manualu pa konto toga trazi raniju izmjenu ulja.

Link to comment
Share on other sites

ne znam zakaj filozofirati ako imaš auto održavaj ga i on ti bude to vratil. ulje je cca 200kn filter nekih 60kn i mislim da na svakih 15000kn MAX se može odvojiti ta svota i zamjeniti ulje, bolje tako nego da auto stane dok ga najviše trebaš.

Link to comment
Share on other sites

To pise i za benzince. Tipa taxi voznja i slicno zahtjevaju cesce izmjene ulja. No kad ja u servisu pitam za izmjenu ulja, prvi odgovor je koliko km godisnje radis? Nakom toga ide savjet u obliku: "pa znate, bilo bi dobro" zamjeniti ulje. E sad, bilo bi dobro ili morate? 4 ovlastena tako odgovaraju. Znaci, mogu a i ne moram. Na getzu sam mijenjao 1x godisnje neovisno o km. S ovim necu prvih 30000 km. Ne kazem da nije dobro mijenjati na 15000km, samo ja necu. Ako oni misle da treba, neka mijenjau o svoj trosak. Jer uvjetovali su Splitsku banku za 5 godina garancije. Pa eto im Splitska banka. Mislim u konacnici se isplatila Splitska banka kad sam stavio racunicu na papir 5 godina odrzavanja i 5 godina garancije. Jednostavno princip. Oni su placeni za svoj posao i ka necu puno filozofirati. Ako oni smatraju da treba ulje mijenjati, neka mijenjau ali o njihov trosak. Ovako nema sanse da mijenjam do 30000 km ili 2 godine. Jer oni su uvijek pametni, a ovaj "poluproizvod" od fluencea nece mi izbijati novce iz dzepa dok je pokriven servisnim intervalima. Znaci, gorivo, registracija, odrzavanje u smislu ciscenja, guma i slicno...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Matija_vz, ni jedan auto ti ne vrati ulozeno. Nije filozofija. Nije u pitanju cijena ulja, nego jednostavno necu i tocka. Ne mogu me natjerati.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@zgfluenceLE potpuno se slazem sa tobom. Imas suto koji planiras voziti dok traje garancija i onda prosljediti dalje. Cemu ulagati vise nego sto proizvodjac propisuje?

BTW kada sam ja pitao za Aurisa kako idu servisi, kaze mi lik nista se ne brini kada se upali lampica Service Now samo ga odvezi u prvi ovlasteni serivis. Auto je na Leasing i planiram ga voziti 5 godina koliko traje garancija, cemu da se zamaram sa odrzavanjem auta. Ako mu sto bude u tih 5 godina zbog losih uvijeta odrzavanja neka popravljaju. Neznam kako je kod Renaulta, ali Toyota Care cak nudi i zamjensko vozilo ako se kvar duze vrijeme mora popravljati. A ako sam 50km udaljen od kuce i dogodi se kvar nude hotel ili rent a car.... Ako oni su oni tako sigurni u intervale odrzvanja da su sve to napisali zasto ja ne bih bio siguran?

BTW za Focusa koji ce duze ostati i koji je tu kao drugi auto ide i druga prica za odrzavanje... Ipak ne mozemo usporedjivati kruske i jabuke. 

Link to comment
Share on other sites

Pa ok, ma sve 5, ni ja nisam odudarao od intervala, jedino sam zamjene radio na 15tkm, zbog sebe, zbog auta, i na kraju, kada bude imao 200injak tkm, kud koji, prodat ću ga, održavanog, i nastavit ću na isti način s nečim drugim...

 

Btw...imam kolegu, mijenjao ulje na 50tkm octava-i, stara je 7godina, 200tkm ima...njegova filozofija je da tvornica stavlja 30tkm a po njemu je to varka jer je rano :):):)

Link to comment
Share on other sites

Tako je i kod Renaulta manje vise koliko sam upoznat. Auto astencija na cesti u RH i inozemstvu. Zamjensko vozilo ako se auto ne moze popraviti u roku 3 dana ako se ne varam. U RH sve oni placaju, a ako sam u inozemstvu, ja placam ali mi oni refundiraju uz predocenje racuna (sve mora ici preko njih jer oni organiziraju). 9e278ea5c278c6b5b00c46084dd2d3e9.jpg9ee67683043affb5e4b27dcd461ad3cf.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stvarno ti u tih pet godina besplatno odrzavaju auto?

Ja sam na prvom redovnom servisu 30.000 km platio 0 kn

Link to comment
Share on other sites

Ja ću mijenjati ulje i filer svakih 15 tkm, garancija je 5 godina, ako se pokaže bez kvarova i većih ulaganja vozit ću ga još, ako ne prodaja, nema puno filozofije. Svaki auto nakon 150 tkm o 5-7 godina počinje tražit ulaganje, svaki, i tada bi ga bilo dobro prodat i uzet nešto novije. Ako kojim čudom bude dobar do tih 150 tkm moguće da ću gurati još godinu-dvije do 200 tkm, ali onda slijedi prodaja sigurno. U svakom slučaju dok ga budem vozio i odžavat ću ga jer auto mi služi za duža putovanja 10-ak puta godišnje sa obotelji i volim imati osjećaj da će auto to odraditi na moj zahtjev bez pogovora i previše razmišljanja. Kada sam prodao ex auto (Hyundai) sa 220 tkm na satu mogao sam bez razmišljanja sjesti u njega i krenuti u Portugal jer znam u kakvom stanju je bio i kako je bio održavan + bio je pouzdan.. Meg 3 ima svojih sitnica koje ga hebu ali mislim da je taj auto ipak pouzdan, motor, mehanika i elektronika mi djeluju pouzdano, ali vidjet ćemo..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je prije dva mjeseca istekla petogodišnja garancija i mijenjao sam na 20.000 kako ovlašteni servis propisuje prema planu održavanja (ili jednom godišnje). Evo sad ću promijeniti na 22000 jer sam bio malo lijen ali nemam nimalo grižnje savjesti. Auto radi bez greške, prešao 98.000 i nastavit ću ga mijenjati na 20ak tisuća..

Link to comment
Share on other sites

Prije sam mijenjao svakih 10000km, sada na 15000km, ali stvarno Renault pretjeruje s tim intervalima. 30000km ili kako sam čitao na dostavnom Kangoo-u N1 s motorom 1.5dCi 90KS interval je 40000km. Dok u isto vrijeme VW ima 15000km.  

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.