Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Ko sto sam vec u vise navrata naveo, Clio 1.5 dci, prek 300k km, nachipan od uvijek, blokiranog EGR-a i otvorenoh ispuha... ulje mjenjano jednom godisnje, dakle svakih 20-25k km... Auto jos uvijek juri i ne pije ulja.

Link to comment
Share on other sites

Nisam ja protiv mijenjanje ulja na 10 ili 15tkm. I sam sam tako mijenjao na getzu i to izmedju 10 i 15tkm. Ali kod ovog necu jer ne ispunjava moja ocekivanja. Smatram kako ne trebam ulagati vise od onog sto sam proizvodjac preporuca za ovaj turski slamperaj. Odraditi uredno kredit i redovne servisne intervale te u prodaju. Nije problem u Renaultu, nego samo u Fluenceu. Neprimisljeni potez koji sam ishitreno napravio. Prva opcija je bila dacia logan i vjerujem kako taj auto nije nista bolji niti gori od fluencea. Samo ruzniji i puno jeftiniji u full opremi. To me kopa najvise. Sad kad sam ulozio u folije i zvucnike te jedno poliranje nakon one male nezgode shvatis dodatno kako nije vrijedno truda i kako me nece razveseliti nista oko ovog auta. Pa cak ni hebena potrosnja. Kad vidim megana ili lagunu, to su daleko bolji auti. Zato ne zelim nista vise ni manje od onog za sto se u Renaultu prave pametni svojim preporukama, intervalima... Auto znam voziti, paziti, ne forsirati... Znam se tako pridrzavati korisnickog prirucnika i servisnih intervala.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U tome si u pravu i tako se svi ponašaju koji razmišljaju prodati auto nakon par godina. U biti ne moraš niti mijenjati ulje, ali ja sam total obrnuti slučaj. Unaprijed znam da ga neću uopće prodavati, dakle i ovaj ostaje kod mene do kraja što povlači mjenjati ulje što redovitije

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mobil1 (new life) 0W-40 5 litara za 360 kuna u berenu, mislim da je to jako dobra cijena. Jedino što nema RN0710 normu, iznenađujuće.

Link to comment
Share on other sites

ni jedan mobil 1 nema RN normu, dok ulja slabije kvalitete mobil imaju.. 

ako si pogledao one videice s prethodne strane nakon cega je tema zatrpana o tome ko ce kad mijenjat ulje :D vidis kvalitet tog ulja u par nekima jako bitnih uvjeta..

Link to comment
Share on other sites

Nije je RN norma ujedno i uvjet za aditive unutra? Možda Mobil1 ima neki fensi aditive koji ne agresivno djeluju na te malo starije motore...?

Link to comment
Share on other sites

davno sam isao usporedjivati sto je tocno i koje aditive zahtjeva, ali da su agresivni kod ovih koji ih nemaju nevjerujem. 

Link to comment
Share on other sites

interval izmjene ne definira proizvodjac vozila nego ulja. 

Dodao bih i rezim upotrebe vozila, ali i kolicina ulja u karteru. Nije isto 8.2 litara ulja u 2.0 dCi i 4.5 u 1.5 dCi.

Link to comment
Share on other sites

Nije je RN norma ujedno i uvjet za aditive unutra? Možda Mobil1 ima neki fensi aditive koji ne agresivno djeluju na te malo starije motore...?

Znači agresivno će djelovati na sivi lijev, a na aluminij neće? Inače, mislim da ti velika većina Renaultovih motora (neka me netko ispravi ako griješin) koristi istu vrstu materijala u proizvodnji motora kao 2002 (vjerojatno se samo promijenio način obrade). 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, napamet sam govorio, ali mora biti neki razlog za izostanak oznake.

Link to comment
Share on other sites

proizvodjac ulja debelo placa da mu bude norma naznacena i odobrena

Link to comment
Share on other sites

proizvodjac ulja debelo placa da mu bude norma naznacena i odobrena

To je istina....

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nije li onda logičnije te pare ulupati u oznaku na mobil1 NL 0w40 koji je skuplji a ne na 5w40 koji je jefitniji?
postigneš da ljudi kupuju skuplje ulje :D

Link to comment
Share on other sites

je mos misliti kako ljudi kupuju tako ulje.. :D

Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme na Abrakadabri su stalno akcije za ulja...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Malo istraživao imam elf 5w40 NF i 5w40 SXF to je skoro isto za neku nijansu je SXF malo gušća i preporučena za renault 1.6 16v

Da li je to jedina razlika ili ima i još nešto ? 

Link to comment
Share on other sites

Ne treba mu sxr za benzinca. Mi smo koristili 10w40 na bratovom meg1 1.4 16v i na cliu2 1.6 16v, ali sad se zove drugacije

@Margax -kako se sad zove to ulje?

Link to comment
Share on other sites

koliko sam vidio sad kad sam radio servis Elf FT 5W-40 ima RN 0700 i 0710 normu ,a NF nema

Link to comment
Share on other sites

Ma u Elfu su zakomplicirali, poglavito nakon braka s totalom. Ne gledam ih više uopće.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Posljednji puta prije par godina kad sam gledao ELFa bile su dvije verzije 10W40: ST i STI.

Razlika je bila u tome što STI nije imao RN0700 normu, a imao je neke koje ST nije imao. Sumnjam da bi radili dvije verzije da je potpuno isto ulje.

Opet, možda je isto ulje ali štede da plaćanju licence za norme. Tko će ga znati :nezna:

Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme na Abrakadabri su stalno akcije za ulja...

 

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 

 

Evo baš malo gledam njihovu ponudu... Nešto su jeftiniji od mene, ali ništa značajno... Abrakadabra je u sustavu Agrokora

Ulazi čovjek kod mene u trgovinu i pita "Imate li Total Quartz 10W-40?". "Imamo", kažem. "Tu vam je na polici, trebate litru ili veće pakiranje?". "Ma samo litru, da nadolijem", kaže. "Evo, izvolite, tu je, litra vam je 32 Kn". "Kako tako jeftino?" pita. "Pa eto, cijena je takva kakva je, šta da vam kažem...". "Rekao mi je moj meštar da to ulje ne može biti ispod 100 kuna po litri, da ako je jeftinije to sigurno nije pravo ulje", govori. "A onda vjerojatno nije, radije odite kupite pravo ulje za 100 ili više kuna..." Odavno sam izgubio volju sa rasprave ovakve vrste....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.