Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Do sada svakih do 15000km elf evolution, sada shell helix ultra 5w40....možda će i dalje shell unutra....

Link to comment
Share on other sites

Odavno već svako 15000. Na Puntu je iznimka, mijenjano je na 29000 kad smo ga kupili pa na 34000 pa na 40000 i opet će idući put negdje na 46000, odnosno svako godinu dana :)

Link to comment
Share on other sites

Da ne bude tema samo o tome kad tko mijjenja, postavio bih pitanje zašto i što bi trebalo nagnati prvog vlasnika koji ima garanciju 4-5 godina, a tada planira i prodati auto, da mijenja ulje recimo 2-3 puta godišnje ako prelazi 20 ili 30000 km, kad mu je interval npr 25000? Možda to produlji trajnost motora sa 250,000 km na 350,000, ili sa 300 na 450, ali osim što honorira najveći pad vrijednosti koji se dogodi prelaskom praga salona i postavljanjem prve registracije, ne mora još honorirati trajnost trećem ili četvrtom vlasniku :)

Link to comment
Share on other sites

baš sam htio pitati tko od vas koji mijenjate na <10.000km koliko mislite dugo imati auto u km i godinama?

 

sulud trošak... ne vidim smisao promjene češće od 1 g ili propisanog intervala

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ga ništa ne potiče. Zašto da netko čuva auto za nekog? Kad istekne gara on ode dalje a poslije ga zaboli ga nešto ode na autu. Tu moraju servisi odradit svoje kao i tvornica te propisat razumne intervale.

Kod mene su zadnje 2 izmjene, jednom godišnje ili 10k, castrol edge td 5w40. Filter ulja mahle. Prije toga je bio elf 5w40nf i oem filter.

Link to comment
Share on other sites

Pa ja čuvam auto za sebe i vozit ću ga najmanje 7 godina, pa možda i 10....

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

sa plinom?

 

bas me zanima Renault s plinom za 7-10 g. osim ako vozis 10.000km godišnje... odnosno u 10g 100.000km

Link to comment
Share on other sites

ma da, al cijene autiju danas u usporedbi s troškovima servisiranja su znatno drugačiji nego prije 20-30g.

danas takvi servisi (autiju starih 10 i više godina) premašuju njihovu ukupnu vrijednost... uglavnom se takvim autima skida kilometraža i idu u izvoz u istočne zemlje. Nekad su se radile generalke i veliki servisi jer su bili relativno jeftini u usporedbi s nabavkom novog auta.

 

uostalom ljudi koji rade 30.000 i više km godišnje mijenjaju aute istekom leasinga jer ih koriste u poslovne svrhe (kao naša Vlada) 

Link to comment
Share on other sites

baš sam htio pitati tko od vas koji mijenjate na <10.000km koliko mislite dugo imati auto u km i godinama?

 

sulud trošak... ne vidim smisao promjene češće od 1 g ili propisanog intervala

Nije sulud trosak.. Bitno je da mi auto bude pouzdan, a da ne razmisljam da li ce stati negde u sred neke nedodjije recimo dok sam u Spaniji ili Nemackoj.

Trosak je nikakav. Litar ulja dobijam za 8 evra, ide 6.6 u njega. Ako ne mogu da izdvojim 60 evra za ono sto mislim da je u redu, auto mi ne treba.

Ah da. Zbog takvog stava prosli auto sam prodao za dva dana na preporuku, bez oglasa i za 15% vise nego sto je cena u oglasima bila za slicne.

Link to comment
Share on other sites

sa plinom?

bas me zanima Renault s plinom za 7-10 g. osim ako vozis 10.000km godišnje... odnosno u 10g 100.000km

Ma da, bude se raspao i bok, sada ima 4 godine, kod mene ce biti barem 4 još, znaci oko 200 000 km, po tvome to ne može?sta sve neću procitati
Link to comment
Share on other sites

sa plinom?

bas me zanima Renault s plinom za 7-10 g. osim ako vozis 10.000km godišnje... odnosno u 10g 100.000km

Oces da vidis sa 250000 od toga na plin 180000

Link to comment
Share on other sites

baš sam htio pitati tko od vas koji mijenjate na <10.000km koliko mislite dugo imati auto u km i godinama?

sulud trošak... ne vidim smisao promjene češće od 1 g ili propisanog intervala

Ako uz takav tretman ne "okrene" 400 tkm, više nikad u životu neću kupiti Renault. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Po 2.2dci motoru nebih sudio cijelu Renault gamu, ali meni je isto malo paranoicno ovo mjenjanje ulja na 5-7 tisuca km prvih vlasnika, al nek ljudi mjenjaju ak im se mjenja..nije neki trosak..nisu ni gume trosak pa se vecina vozi na 5+ godinama starim, sto je po meni daleko bitnije od preuranjenog mjenjanja ulja.

 

Ja mjenjam ulje jednom godisnje, to je nekih 20tkm , 5w40 sintetika ide unutra, radim duge relacije i auto je na plin..i jos u tom intervalu natocim litru-dve ulja.

U filteru ulja je i  nakon te kilometraze dalje relativno ok ulje , motor je dobar, nema nikakvih spena ni majoneze.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Ja da servisiram aute i prodajem ulja inzistirao bi na kampanji promjene ulja svakih 5.000km. Obzirom da od tog businessa nemam bas nista savjetujem vam da budete pametni i osvjestite trosenje novaca uzalud, pogotovo u vrijeme kad novac moze naci pametnije puteve.... Renault ionako nikad ne stane na cesti zbog ulja nego gomile drugih kvarova koji nemaji veze s mehanikom

Link to comment
Share on other sites

pa kaj nije da se na plin motor manje trosi?

drugo su uvijek spominjani ventili...

da

plin neprlja ulje kao benzin

da se auto vozi samo na plin znaci bez da se pali na benzin

uliješ žuto ulje na deset van ide prljavo žuto ne crno

Link to comment
Share on other sites

Ja da servisiram aute i prodajem ulja inzistirao bi na kampanji promjene ulja svakih 5.000km. Obzirom da od tog businessa nemam bas nista savjetujem vam da budete pametni i osvjestite trosenje novaca uzalud, pogotovo u vrijeme kad novac moze naci pametnije puteve.... Renault ionako nikad ne stane na cesti zbog ulja nego gomile drugih kvarova koji nemaji veze s mehanikom

Degradacija ulja pocinje obicno oko 10.000 km, ili nakon 12 meseci. Tada pocinju aditivi da se trose. Zato u Cliu i menjam na 5-6.000 km, jer to je obicno godinu dana.

Itekako moze da stane kada okrene lezaj, recimo..

Link to comment
Share on other sites

Ja da servisiram aute i prodajem ulja inzistirao bi na kampanji promjene ulja svakih 5.000km. Obzirom da od tog businessa nemam bas nista savjetujem vam da budete pametni i osvjestite trosenje novaca uzalud, pogotovo u vrijeme kad novac moze naci pametnije puteve.... Renault ionako nikad ne stane na cesti zbog ulja nego gomile drugih kvarova koji nemaji veze s mehanikom

Mene nikad Renault nije ostavio na cesti. Da malo bolje poznaješ procese starenja i degradacije organskih spojeva ne bi pisao tako.

Link to comment
Share on other sites

Degradacija ulja pocinje obicno oko 10.000 km, ili nakon 12 meseci. Tada pocinju aditivi da se trose. Zato u Cliu i menjam na 5-6.000 km, jer to je obicno godinu dana.

Itekako moze da stane kada okrene lezaj, recimo..

Nisu u pitanju samo aditivi, a di su raznorazne kiseline koje nastaju u procesu otapanja kiselih plinova iz goriva, di je razrjeđivanje ulja gorivom koje iz sublina cilindara prelazi u karter, oksidacija, hidrofilnost, suspendiranje mikročestica koksa-metala, heterogenost, geliranje, usmolavanje, ugušćivanje. Svi ovi procesi događaju se mazivom ulju iz jednog jedinog razloga. Naime, mazivo ulje je organski spoj koji vremenom i upotrebom mijenja svoja svojstva.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.