Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Duži interval izmjene ne forsira se samo zbog tehničke kompetencije firme da stvori ulje koje može zadržati svojstva k

 

Čekaj ti pišeš da ja nisam potkovan dovoljno nakon što sam 2 semestra na fakulteu slušao petrokemiju i procese organske industrije. I pišeš ovdje na forumu da kompetentniji netko tko tvrdi da ulje ako je PAO uopće ne treba mijenjat???

Nakon ovoga neću komentirati ovaj "topic", a vi se slobodno držite intervala izmjene od 30000km. Kad malo bolje promislim i ne trebate uopće mijenjati ulje ,jel to je glupost u doba današnjih "high tech" baznih ulja i aditiva.

netko potkovaniji od mene! ne poznajem te osobno kao uostalom ni lagunav6... 

 

ranije sam pozvao da se ne žestimo radi razilaženja u mišljenjima... nitko nikoga osobne ne napada, tema je intervali zamjene... ako ti imaš profesionalno mišljenje mogu i ja imati svoje iako je laičko.

Link to comment
Share on other sites

Ne mijenjajte ulje u motoru! Ako imate dobrog prijatelja koji radi u INA Cil (centralni ispitni laboratorij za one koji ne znaju) on će vam odrediti bitna svojstva. Vaše je samo da svakih 30 000 km uzmete uzorak i pošaljete ga na ispitivanje. Ako pak nemate dobrog prijatelja, uvijek možete dati 10000 kn za ispitivanje. To što ispitivanje košta isto koliko i cca. 160 L ulja nema veze.

Link to comment
Share on other sites

hmmm...da li ste znali:

 

da u DE jos nije ni jedna Tesla S isporucena a prodano je 5000 komada ? (ni nece u dogledno vrijeme )

da se u DE 500 MILJUNA litara ulja promijeni samo u autima (ne racunajuci mopede, kamione, radne stojeve, camce, ....) ?

da litra ulja proizvodjaca kosta nekih 20-tak centi do pakovanja u bacvu po litri ?

da u autmatskoj getribi ulje podvrgnuto istim , a cesto i puno gorim uvijetima nego u motoru i svejedno proizvodjaci automobila NE MIJENJAU ulje i ne rade to uopce?

da od 2012 godine u DE trebate oko 20 000 EUR da bi obavili OSNOVNO mjerneje kod samogradnje elektricnog auta?

da jednom ovlastenom servisu vise od 80% prometa ide na "redovite" servise koji su diktirani samo zamjenom ulja?

da jedan BMW320d kosta svega 8200EUR sa cijelokupnim razvojem i samom proizvodnjom?

 

 

:taz:

      :taz:

          :taz:                               :taz:                    :taz:                     :taz:

Link to comment
Share on other sites

N/K, iliti N/C na engleskom. Nemam komentara, a naročito za ovaj info o automatskim mjenjačima (prestrašno).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

a koliko puta ga je nadoljevao u tih 170 000

ne vjreujem da nije nikad ni kapi potrosio

 

on je "pravi" vozac,  :blink: pa kontrolira ulje redovito (kao i ja).

Moj brat ne zna ni gdje je sipka za ulje,jos manje sto je koja oznaka na ulju, kao ni 75% vozaca u DE,...bla bla bla... :lek:

Link to comment
Share on other sites

ali mi nismo DE

znas li da cijela HR ima manje registirinih auta neko grad München   :spex:wtf:

Link to comment
Share on other sites

Opet teorije urote i novinari koji prave vraga. Njima je bitno da su pronašli nekog "poduzetnika" vjerovatno balkanskog podrijetla, koji je smislio svetu vodicu (ulje na aditiviranim testosteronima svih oblika) za švabe i time fino pokazali najbedastijem da je TV potrebno odgledati samo jednom u životu.

Link to comment
Share on other sites

Kad budete prodavali auto uputite kupca u ove mudrosti o ne mijenjanju ulja pa me baš zanima tko će kupit to potencijalno groblje.

Link to comment
Share on other sites

baš bih volio više znat o ovome autu sa 170 000 km od zadnje izmjene ulja i kako motor izgleda na recimo 200 000 km....ovo mi je malo sf

Link to comment
Share on other sites

on je "pravi" vozac,  :blink: pa kontrolira ulje redovito (kao i ja).

Moj brat ne zna ni gdje je sipka za ulje,jos manje sto je koja oznaka na ulju, kao ni 75% vozaca u DE,...bla bla bla... :lek:

da i?

to sad treba znacit da taj auto u tih 170 000 km nije potrosio ni kap ulja i da nikad nije dolio barem deci ulja

znas li da cijela HR ima manje registirinih auta neko grad München   :spex:wtf:

i kakve to ima veze sa izmjenom ulja u motoru kaj oni imaju vise auta  :wtf:

Link to comment
Share on other sites

pa imas frajera koji je natukao 400 tkm, bez izmjene...motor kao u HR oglasima "kao nov" :blink:

 

Tema definitvno nije crno-bijela..ima se tu za pisati do bola.

Cinjenica je da svako sinteticko ulje (fullsyntetic) NEMA VIJEK trajanja tj da ne gudbi svoja svojstva...tocka....ali

Prica pocinje imati smisao ali tek kada se dodaju neki drugi utjecaji tipa turbina koja se vrti na 20 kilo-okretaja/min, filter cestica, platinasti katalizator,....

 

Jedna recimo cinjenica. Kod modernih motora bez turba, bilo bi punooooooo bolje da kod hladnog starta uopce ne cirkulira ulje do nekih 40-tak stupnjeva.

Naime ulja ostavljaju sloj koji kod paljenja motora  dovoljan za nesmetan rad do odredjene temperature i hladno ulje samo kvari tu sliku.

Slican trik koriste mnogi vojni strojevi tipa tenk, neki kamioni za "polarna" podrucja, itd....

U autu je danas to nezamislivo zbog ukorijenjenog dizajna motora.

 

Sto se tice kolege koji ima VelSatis , 3,5 litre, momentalno ima 170 tkm, vozi , vozi i vozi...pregledava ulje redovito, analizira ga u labosu svakih ca 30 tkm, a do sada je nalio tocno 3,2 litre ulja. Buduci da mi na zalost nemamo na debelom puno mijesta za filter, on ga mijenja svakih 40 tkm, jer poboljsani filter (hebote kak je to cudo veliko i tesko) ne stane jednostavno i nije se htio zahebavati sa produznim savitljivim cijevima.

 

Jel zna netko na koliko km recimo mijenjau vozaci kamiona i autobusa ulje !????

Link to comment
Share on other sites

da i?

to sad treba znacit da taj auto u tih 170 000 km nije potrosio ni kap ulja i da nikad nije dolio barem deci ulja

i kakve to ima veze sa izmjenom ulja u motoru kaj oni imaju vise auta  :wtf:

 

 

pa vidim da ti tesko zakljuciti 2+2, ili !?

Link to comment
Share on other sites

PAO ulja stare i točka. Bez obzira što su umjetno stvorena to su ipak ORGANSKI SPOJEVI, a oni s vremenom stare. To je zato što im je to svojstvo. PAO ulja imaju stabilniji viskozitet od mineralnih (hidrokrekiranih polusintetičkih), ali isto STARE. U suprotno me nitko ne može uvjeriti, a posebno ne ljudi koji o kemiji pojma nemaju.

Link to comment
Share on other sites

a koliko puta ga je nadoljevao u tih 170 000

ne vjreujem da nije nikad ni kapi potrosio

SVAKI motor s unutarnjim sagorijevanjem nužno TROŠI određenu (0,2 - 0,6 % od potrošnje goriva) količinu ulja, samo što se kod nekih izvedbi motora potrošena količina nadomješta s gorivom koje se iz cilindara, u minimalnoj količini cijedi u karter. Odatle i objašnjenje poznate idiotarije : "moj auto ne troši ulje." Ako, pak, zaista nečiji auto ne troši ulje, to je zato jer voze elektroauto ili zato jer im auto stoji u dvorištu. Simple as that.

Link to comment
Share on other sites

baš bih volio više znat o ovome autu sa 170 000 km od zadnje izmjene ulja i kako motor izgleda na recimo 200 000 km....ovo mi je malo sf

imas 10-tak auta koji voze totlano bez ulja, uliven je samo "ceramic" aditiv, ostavljeno 20 min da motor radi, pa ispusteno ulje.

Pred jedno 3 mjeseca sam vozio autic (opel omega 2.2 benzinac) koji ima 230 tkm, jest da se motor jace cuje, ali hebiga vozi jos uvijek....a ni kap ulja unutra...

Koliko je i da li je motor tretiran u medjuvremenu ne znam, ali ekipa ima samo par sarafa na karteru i poklopcu te  uvijek otvara i pokazuje stanje na pokretnim dijelovima motora

...i naravno prodaje taj ceramic aditiv.

 

Tema je zanimljiva, dosta je "jutjubat" ceramic friction lube

 
Link to comment
Share on other sites

PAO ulja stare i točka. Bez obzira što su umjetno stvorena to su ipak ORGANSKI SPOJEVI, a oni s vremenom stare. To je zato što im je to svojstvo. PAO ulja imaju stabilniji viskozitet od mineralnih (hidrokrekiranih polusintetičkih), ali isto STARE. U suprotno me nitko ne može uvjeriti, a posebno ne ljudi koji o kemiji pojma nemaju.

tako je...sada jos samo navedi kolko Polyalphaolefinen ima vrijeme raspadanja, pa da znamo :blush:

 

Sva sreca da su nacisiti kasno (1944) uspijeli napraviti sinteticko ulje, jer tko zna kak bi rat zavrsio.... :lek:

Link to comment
Share on other sites

SVAKI motor s unutarnjim sagorijevanjem nužno TROŠI određenu (0,2 - 0,6 % od potrošnje goriva) količinu ulja, samo što se kod nekih izvedbi motora potrošena količina nadomješta s gorivom koje se iz cilindara, u minimalnoj količini cijedi u karter. Odatle i objašnjenje poznate idiotarije : "moj auto ne troši ulje." Ako, pak, zaista nečiji auto ne troši ulje, to je zato jer voze elektroauto ili zato jer im auto stoji u dvorištu. Simple as that.

nije tocno...ispravak pogresnog navoda..  otkud ti to !?

Link to comment
Share on other sites

tako je...sada jos samo navedi kolko Polyalphaolefinen ima vrijeme raspadanja, pa da znamo :blush:

Sva sreca da su nacisiti kasno (1944) uspijeli napraviti sinteticko ulje, jer tko zna kak bi rat zavrsio.... :lek:

Nije polyalphaolifinen već polialfaolefin. I nema vrijeme raspada jer nije reaktivan. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

nije tocno...ispravak pogresnog navoda.. otkud ti to !?

Koji dio? Ovo s elektroautom dozvoljavam da nije točno vjerojatno zato što i tamo treba nešto podmazivati. :D Inače, sve ostalo je točno, provjerljivo i - logično.

Link to comment
Share on other sites

nije tocno...ispravak pogresnog navoda..  otkud ti to !?

Čela istina i notorna činjenica.

Link to comment
Share on other sites

Nije polyalphaolifinen već polialfaolefin. I nema vrijeme raspada jer nije reaktivan.

OK, definiraj vrijeme "starenja"...

 

Nisam neki kemicar, bljujem iz glave kaj vidim i cujem u ARALovom labosu...

Ekipa mi je objasnila da "to" cudo nemres samo tak shebati...jedino sa puno temeprature (> 300 stupnjeva) te sa nekim sranjima koje tak ionak gotovo i nema u motoru...

Link to comment
Share on other sites

Koji dio? Ovo s elektroautom dozvoljavam da nije točno vjerojatno zato što i tamo treba nešto podmazivati. :D Inače, sve ostalo je točno, provjerljivo i - logično.

Objasni ovo za unutarnje sagorijevanjem motora i potrosnjom ulja...otkud ti infosi?

Čela istina i notorna činjenica.

Pa objasni ...zasto danas motor sa unutarnjim sagorijevanjem trosi ulje....

Link to comment
Share on other sites

OK, definiraj vrijeme "starenja"...

Nisam neki kemicar, bljujem iz glave kaj vidim i cujem u ARALovom labosu...

Ekipa mi je objasnila da "to" cudo nemres samo tak shebati...jedino sa puno temeprature (> 300 stupnjeva) te sa nekim sranjima koje tak ionak gotovo i nema u motoru...

Svaki umjetno stvoreni polimer je podložan degradaciji, od termooksidacije do drugih procesa. PAO imaju stabilan viskozitet, ali vremenom PAO isto stari, e sada hoće li to biti 1 godina, ili 1,5 godina, ili više ovisi o uvjetima eksploatacije. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Objasni ovo za unutarnje sagorijevanjem motora i potrosnjom ulja...otkud ti infosi?

Pa objasni ...zasto danas motor sa unutarnjim sagorijevanjem trosi ulje....

Kad bi postojalo idealno brtvljenje onda Mazda nebi napustila proizvodnju RX8.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.