Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Hajde da preformulisem pitanje.. Ko daje potvrdu proizvodjacima da njihovo ulje ispunjava neku normu, recimo MB 229.1?

Link to comment
Share on other sites

Hajde da preformulisem pitanje.. Ko daje potvrdu proizvodjacima da njihovo ulje ispunjava neku normu, recimo MB 229.1?

Konkretno, oznaka MB 229.1 se moze napisati i na izvorsku vodu, i nitko te nema pravo tuziti ni za sto. Oznaka potvrdjena od strane MB-a jest "MB-Approval 229.1" a to znaci da je to ulje testirano i od strane MB-a. Za oznake ostalih proizvodjaca motora ne znam : RN, VW, Porsche...
Link to comment
Share on other sites

Sa elfom 10W-40 svakih 10.000 km prešao 330.tkm i još ne posustajem. 

Sad se upitajte želite li i vi voziti 15 godina jedno te isto auto i trošiti pare na uber ulja

Link to comment
Share on other sites

Sa elfom 10W-40 svakih 10.000 km prešao 330.tkm i još ne posustajem. 

Sad se upitajte želite li i vi voziti 15 godina jedno te isto auto i trošiti pare na uber ulja

Uspoređuješ zahtjeve usisnog benzinskog motora, koji temeljnu konstrukciju vuče iz 80-ih godina 20 og stoljeća s zahtjevima turbodizelskog motora. Sigurno da zahtjevi za kvalitetom ulja nisu isti.

Link to comment
Share on other sites

Uspoređuješ zahtjeve usisnog benzinskog motora, koji temeljnu konstrukciju vuče iz 80-ih godina 20 og stoljeća s zahtjevima turbodizelskog motora. Sigurno da zahtjevi za kvalitetom ulja nisu isti.

znam da nisu, ali pitam tko sebe vidi 15 god u istom autu?

Link to comment
Share on other sites

znam da nisu, ali pitam tko sebe vidi 15 god u istom autu?

hm a me se kritiziralo kad sam rekao da je 600 tkm u jednom autu bozja kazna
Link to comment
Share on other sites

znam da nisu, ali pitam tko sebe vidi 15 god u istom autu?

 

Definitivno ne mislim mijenjati auto zbog estetike tj. šminke. Zastarjela linija, razno-razna ergonomska pomagala upitne svrhe. Mnogi su iz dosade mijenjali auto pa kupili auto koji je puuuuuuno skuplji za održavati, a još je i noviji... Dok ide - ide...

Link to comment
Share on other sites

Stalno se žalimo kako je teško naći testove ulja od neke treće tj. neovisne strane. E pa, evo jedan takav... rezultati su prilično zanimljivi... :)

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf

 

Taj test smo već komentirali na forumu. Zaključak je bio da je test nepouzdan jer ta metoda ne odgovara uvjetima eksploatacije u motoru.

Link to comment
Share on other sites

Novi 1.5 Dci u Dusteru, 90ks, klasika 5w40 (shell, elf, total) s RN normama, ili još paziti nešto??Bude stari prvi interval zbavio na 10 000km, a dalje svakako ne preko 15 000, auto se vozi u svim uvijetima i treba redovne zamjene i dobro ulje

Link to comment
Share on other sites

Novi 1.5 Dci u Dusteru, 90ks, klasika 5w40 (shell, elf, total) s RN normama, ili još paziti nešto??Bude stari prvi interval zbavio na 10 000km, a dalje svakako ne preko 15 000, auto se vozi u svim uvijetima i treba redovne zamjene i dobro ulje

Čuj 90 KS a novi :D Šalim se, ma ja bi na tvom mjestu pazio da bude lijepa ambalaža. Pod uvjetom da na njoj piše RN0710, naravno...
Link to comment
Share on other sites

Čuj 90 KS a novi :D Šalim se, ma ja bi na tvom mjestu pazio da bude lijepa ambalaža. Pod uvjetom da na njoj piše RN0710, naravno...

He he he, a to sam i mislio, stari me davi da provjerim on je sada sav u uljima, a prije je bilo koje je bilo jeftinije (imao je 1.9 SDI-a).

 

Mora biti privlačna kantica!

Link to comment
Share on other sites

Novi dci je s dpf-om, ide 5w30 RN0720.

Tebi u auto mora ići tzv. "low saps" ulje, odnosno ulje koje prilikom izgaranja ostavlja malo sumpornog i fosfornog pepela. Ako koristiš ulja koja nisu "low saps" moglo bi ti se dogoditi da se začepi DPF.

Link to comment
Share on other sites

Novi dci je s dpf-om, ide 5w30 RN0720.

 

Uuuuuu, moja isprika. Vidim da postoji K9K 90 KS od 2013. sa DPF-om. Nisam to znao. Naravno, postupiti ovako kako su koelge usrmaatre i direstraits napisali. Dakle, 5w30. Dobro je napomenuti kraticu DPF ili FAP pored oznake motora uvijek... :)

Link to comment
Share on other sites

Momci zanima me nešto u vezi jedne stvari koja se tiče ulja, a koja me trenutno malo brine. Naime ide zima...ja sam prije cca mjesec dana zamijenio ulje i stavio friško novo ELF COMPETITION 10W40 u svoj megane 1.6 16v 79kw, a danas sam baš malo čitao brošuru HAK-a o pripremi za zimske uvjete...i tamo se spominje kao da je naročito za 16-ventilce po zimi bolje imati 5w40 jer je rijeđe pa se lakše grije i lakše i brže cirkulira kroz motor već i tokom hladnog paljenja...sad ne znam šta raditi...a već mi je nekoliko ljudi uključujući i mog mehaničara savjetovala da je bolje da je nutra 5W40 npr Shell ultra...ne znam, žao mi je sad izliti van novo i svježe ulje sa kojim sam napravio jedva 700-800 km i koje sam btw platio 200 i nešto sitno kuna...da li bi ipak ovu zimu mogao proći bez brige i bez da sad to ulje vadim van i trošim pare na novi 5W40 ili bi bilo poprilično nužno i pametno ipak pljunut novu lovu i ipak stavit 5W40 ?  automehaničar mi je reko da to ulje općenito nije baš previše dobro ni po ljetu za Renaultov 16v jer nije baš zdravo za ventile i klip jer je kao pregusto i sad još to u kombinaciji sa zimom. Ne znam. Nadam se samo da neće doći do neke havarije ako temperature žešće padnu ispod nule.

 

Propise sam slijedio, stavio ELF što Renault preporuča, ali sam zahebo sa tipom ulja kad nisam još bio toliko upućen u problematiku sa tim 1.6 16v i onim što je najbolje za njega...

Link to comment
Share on other sites

Mehanicar ti prica gluposti. Ja sam na 1.4 16v i 2.0. imao 10 w 40 i nije bilo nikakvih problema. U knjizici odrzavanja je bilo da idu unutra obje gradacije.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.