Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Slavan li si motor ti

Naširoko dCi

Ko ti slavu tamnit ide

Ko ti sjaj sakrit želi

Ko ti hvale ne daje

Taj se, avaj, tužno kaje

 

Motoru slavni

Sjetiš li se kako smo putovali

Eh divni li su to dani

Zato nestaj niti trena

Jer ti drugi nisu sjena

 

Mnogo daješ malo tražiš

Kako li su slavom ovjenčani dani

Dok se ti voziš

Drugi stoje, dane broje

Link to comment
Share on other sites

 

This car came to us with damaged engine. The problem started with the big and bearings (thanks to the 20k miles oil change recommendation and the responsible owner) and ended up with broken conrod, piston, valves, worn crankshaft.

 

Ima nesto i u ulju...  

Link to comment
Share on other sites

Pa ako se raspao zbog intervala od 20 iljada onda sve to govori o kvaliteti materijala i motoru samom. Sta tom intervalu fali? Pa nije auto vozen u indiji gdje su mu sipali Optima Modriča sint 2001 15w40 i stavljali dizel pomijesan s gazelinom.kako se moj 1.4 16v nije raspao u meganeu2? Prvo ulje oromijenjeno na 30 tkm. Nikad ga ispod 22 tkm nisam mijenjao a stavljao svasta unutra.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

To su mudrijanja. Svašta se na internetu nađe. Po tome su se moji auti davno trebali raspasti a svi uredno voze i današnji i bivši kod zadovoljnih vlasnika koji se i danas znaju radosno javiti i pozvati na kavu.

 

Realnost je ipak drugačija.

Link to comment
Share on other sites

Pa ako se raspao zbog intervala od 20 iljada onda sve to govori o kvaliteti materijala i motoru samom. Sta tom intervalu fali? Pa nije auto vozen u indiji gdje su mu sipali Optima Modriča sint 2001 15w40 i stavljali dizel pomijesan s gazelinom.kako se moj 1.4 16v nije raspao u meganeu2? Prvo ulje oromijenjeno na 30 tkm. Nikad ga ispod 22 tkm nisam mijenjao a stavljao svasta unutra.

 

Ajd jos malo citaj, kako se vozio automobil s linka koji si postavio. I nemoj porediti benzinski motor s turbodizelskim, pogotovo ne turbodizelskim motorom koji iz 1461 ccm izvlaci 106 KS. 

Link to comment
Share on other sites

Motor kao motor. Kao i svaki dizel. Valja dok je nov i ima 5 god garancije. Kasnije je lutrija. Dao bog da mi ne krepe dizna,turbo,intercooler,maf i tona ostalih gluposti kao sto su kojekakvi ventili na turbu,ventil za meko gasenje a da ne spominjem kvacila i zamasnjake. Toga svega nema u 1.4 16va trosi dvije litre vise. Po zimi grije vec za 400 metara voznje i ne cuje se na semaforu.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Al fakat nema smisla usporedjivat diesela i benzinca... Ni u cemu...

Link to comment
Share on other sites

Pa ako se raspao zbog intervala od 20 iljada onda sve to govori o kvaliteti materijala i motoru samom. Sta tom intervalu fali? Pa nije auto vozen u indiji gdje su mu sipali Optima Modriča sint 2001 15w40 i stavljali dizel pomijesan s gazelinom.kako se moj 1.4 16v nije raspao u meganeu2? Prvo ulje oromijenjeno na 30 tkm. Nikad ga ispod 22 tkm nisam mijenjao a stavljao svasta unutra.

Je 20 iljada ali milja... Pomnoži to sad sa 1.6 i stavi da je diesel u jednadžbu, teško da bi bilo koji suvremeni diesel prebacio 150 tkm u takvom režimu
Link to comment
Share on other sites

Pise i na plotu p...ka pa ti gurni.. Sad mi trebamo vjerovati da je mijenjao ulje svakih 37 tkm.

Link to comment
Share on other sites

Motor kao motor. Kao i svaki dizel. Valja dok je nov i ima 5 god garancije. Kasnije je lutrija. Dao bog da mi ne krepe dizna,turbo,intercooler,maf i tona ostalih gluposti kao sto su kojekakvi ventili na turbu,ventil za meko gasenje a da ne spominjem kvacila i zamasnjake. Toga svega nema u 1.4 16va trosi dvije litre vise. Po zimi grije vec za 400 metara voznje i ne cuje se na semaforu.

Promjenio ohoho diesel auta i nikad problema. Samo toči-vozi. Treba auto održavati i brinuti o njemu isto ko i benzinca. 

Najvažnije je ne kupiti isluženi grob od auta i jasno, auto treba i fer platiti koliko košta a ne ubijene aute kupovati prejeftino pa se tužiti kasnije. Moje iskustvo je da sam u DE sve aute našao u boljem stanju nego naše i to po manjoj cijeni. Standard.

Link to comment
Share on other sites

Prva rečenica stoji ali predzadnja nebi se složio. Dobar auto i u DE košta! Imaš isto izvozani grobova koliko ti more želi, pogotovo po auto salonima koje drže turci, poljaci i rusi gdje je pušiona skoro garantirana.

Link to comment
Share on other sites

Ovisi i kako je auto vožen. Vidio bi vas koji zagovarate duge intervale koliko bi vam dugo auto izdržao da pretežno vozite dizle s kraćim relacijama u hladnim krajevima na zaprašenim cestama punim pijeska... npr...

Link to comment
Share on other sites

Prva rečenica stoji ali predzadnja nebi se složio. Dobar auto i u DE košta! Imaš isto izvozani grobova koliko ti more želi, pogotovo po auto salonima koje drže turci, poljaci i rusi gdje je pušiona skoro garantirana.

A koliko si ih to uvezao pa to znaš?

Gore su auti bolje očuvani zbog jačeg standarda građana. Auto salone odavno više večinom ne drže njemci. To tržište je preuzeto od turaka, arapa, rusa i istočnih evropljana. I to ništa ne znači jer upoznao sam ljubazne trgovce koji su iz turske ili rođeni u DE.

 

Na napim forumima semnogo baljezga o autima u DE a da se često nema nikakva praktična iskustva već priče bapske rekla kazala.

 

Istina je ta da u DE auti od 3-5000 eur prodaju na kile i na neviđeno jer to je tamo ko da si kupio šteku cigara.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Odlučio da za sljedeći servis uzmem 0W40 ulje, biti će Shell ili Wolf, jedini oni decidirano navode RN0700/0710 normu. Nisu to više tako skupa uljua, da se naći za 60-70 kuna litra. Čini mi se da se do prije 2-3 godine nije moglo naći ispod 100 kuna... :/

Link to comment
Share on other sites

Odlučio da za sljedeći servis uzmem 0W40 ulje, biti će Shell ili Wolf, jedini oni decidirano navode RN0700/0710 normu. Nisu to više tako skupa uljua, da se naći za 60-70 kuna litra. Čini mi se da se do prije 2-3 godine nije moglo naći ispod 100 kuna... :/

slazem se. Ja sam 10w40 u ovlastenom 2004 god placao 80 kn. Sad suulja jeftina

Link to comment
Share on other sites

flilip, javi kako je kad staviš. ja sam također snimio to ulje. preporučuje ga shell kao top ulje za moj auto i ima RN0700.

ulja su bitno pojeftinila nakon što je Kipor prije 3-4 godine počeo uvoziti ulja po normalnim cijenama. bila je davno tema o tome na ovom forumu. svi su mislili da Kipor prodaje šrot, a nisu znali da naši uvoznici nabijaju po 200-300% marže, a dućani još toliko. godinama su se fino debljali, ali su zbog Kipora morali srezati te bolesne marže.

Link to comment
Share on other sites

Odlučio da za sljedeći servis uzmem 0W40 ulje, biti će Shell ili Wolf, jedini oni decidirano navode RN0700/0710 normu. Nisu to više tako skupa uljua, da se naći za 60-70 kuna litra. Čini mi se da se do prije 2-3 godine nije moglo naći ispod 100 kuna... :/

A šta će ti 0W40 ulje? U Zadru temperature idu do -35°C?

Link to comment
Share on other sites

A šta će ti 0W40 ulje? U Zadru temperature idu do -35°C?

Neka njega, za bozic/NG sam u Slavoniji

Link to comment
Share on other sites

 

Neka njega, za bozic/NG sam u Slavoniji

I tamo ti ne treba, jedino ako za Božić ne ideš u Sibir.

Link to comment
Share on other sites

A šta će ti 0W40 ulje? U Zadru temperature idu do -35°C?

I tamo ti ne treba, jedino ako za Božić ne ideš u Sibir.

Ma što se Zadra tiče, mogao bih i 15W40 :)  A idem malo probati, baš me zanima što će biti, vjerojatno ništa posebno, ali neka. Kao što rekoh, cijena nije toliko veća od 5W40 kao prije. A i ti bi me trebao razumjeti, samo prva klasa dijelova za auto :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ma što se Zadra tiče, mogao bih i 15W40 :)  A idem malo probati, baš me zanima što će biti, vjerojatno ništa posebno, ali neka. Kao što rekoh, cijena nije toliko veća od 5W40 kao prije. A i ti bi me trebao razumjeti, samo prva klasa dijelova za auto :D

Placebo efekt??? Neće biti ništa bolje od 5W40.

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima jedna stvar. Već vrapci na grani znaju da 90% trošenja motora otpada na hladni start. Međutim nigdje se ne navodi koliko se to trošenje mijenja upotrebom mineralnog ili sintetskog ulja ;) 

Našao sam grafove viskoziteta nekih motornih ulja. Ispada da recimo 0W40 ulje na -5ᵒC ima viskozitet otprilike kao 5W40 na 0ᵒC odnosno teče otprilike 30% brže na istoj temperaturi. Na nižim temperaturama te razlike su izraženije.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.