Jump to content

Laguna II 1.9 dCi 88kW, dimi


manzzetta

Recommended Posts

Pozdrav ekipa, 

 

nisam toliko obračao pažnju na retrovizor, ali primjetio sam da mi laguna dimi, i to dosta, kad se stisne. Baci oblak cnog dima, nikad plavi bijeli, uvijek crni dim, i pomalo me to brine

 

Čitao sam dosta o tome, od katalizatora, EGR ventila, usisne grane, injektora, i više nisam pametan, što bi mogao biti problem. Idem još malo na more pa bi htio riješiti taj problem :( 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manzzetta

    28

  • MilosB

    26

  • usrmaatre

    21

  • filipbabok

    7

Za početak dobro očisti EGR.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Za početak dobro očisti EGR.

 

Tako je, dobro ga izduvaj na nekih 3000rpm, vidjet ćeš kako fino radi na tim okretajima. Nije zezanje.

Osim ovog što si naveo, dimit zna također i zbog neispravnog elektroventila, taj ti se nalazi u gornjem lijevom kutu kad otvoriš haubu. Tako je barem kod mene bilo, ali mi je onda davao i žutu lampicu. Ne znam je li i kod tebe taj slučaj.

Link to comment
Share on other sites

Može dimiti ako je sistem usisa zraka porozan a isto tako u dosta slučajeva dimi usljed restrikcije u usisnoj grane nastaloj od gareži koja dolazi tu putem EGR-a.

Uglavnom bilo bi poželjno , kad počne dimiti tako jako , skinuti usisnu granu ,EGR i kompletno njegovo kućište , to sve dobro očistiti i nakon toga Laguna ima da proleti a kad bi skinuo kat , tek bi onda prodisala punim plućima , ali kod vas u HR zezaju na tehničkom zbog toga, tako da ne bi preporučio skidanje kata , iako auto poslije ide puno bolje (provjereno)

Link to comment
Share on other sites

NIkakve lampice mi negore, spojen je na dijagnostiku i nebaca nikakvu graško. 

 

Ovo za ispirivanje, misliš da ga dignem na neku obilaznicu, npr u drugoj na 3000rpm i tako da se vozim ili ?

 

Čiščenje EGR-a ide kako, ima posebna sredstva ili ? 

 

Probao sam čak i ubacivat aditive da smanji dimljenje, ali, ono se samo pogoršalo :( 

 

što mi je prvo činiti :((

Link to comment
Share on other sites

Najjeftinije ti je EGR pročistiti. Naravno, ovisi koliki je stupanj zaprljanja. Probaj se prvo nekih 20-ak min vozikati na 3000rpm, ne u drugoj nego u četvrtoj, to možeš iskoristiti kao dio putovanja. Naravno, mora biti brza ili auto-cesta.

E sad, ako ni to ne pomogne, pomoći će ti ovaj link (i barem osrednje poznavanje engleskog ;) ):

http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=126865

Link to comment
Share on other sites

Ako ga nisi dugo vadio pripremi živce jer dosta teško ide van. Električni dio odvojiš, ali ostatak iščupati van je dosta teško. I u kojim god ga okretajima vozio nećeš očistiti EGR, jednostavno ga moraš izvaditi i očistiti nekakavim cleanerom ili naftom.

Edited by Chorka
Link to comment
Share on other sites

Može dimiti ako je sistem usisa zraka porozan a isto tako u dosta slučajeva dimi usljed restrikcije u usisnoj grane nastaloj od gareži koja dolazi tu putem EGR-a.

Uglavnom bilo bi poželjno , kad počne dimiti tako jako , skinuti usisnu granu ,EGR i kompletno njegovo kućište , to sve dobro očistiti i nakon toga Laguna ima da proleti a kad bi skinuo kat , tek bi onda prodisala punim plućima , ali kod vas u HR zezaju na tehničkom zbog toga, tako da ne bi preporučio skidanje kata , iako auto poslije ide puno bolje (provjereno)

Gde i kolko si platio ? Su ti samo izvadili jezgru ili imas cev umesto kata. Ja sam sad u Su i zelim isto napraviti.

Link to comment
Share on other sites

Ako ga nisi dugo vadio pripremi živce jer dosta teško ide van. Električni dio odvojiš, ali ostatak iščupati van je dosta teško. I u kojim god ga okretajima vozio nećeš očistiti EGR, jednostavno ga moraš izvaditi i očistiti nekakavim cleanerom ili naftom.

NIsam ga nikada vadio, a neznam dal ga je netko prije mene i vadio :( 

 

Nadam se da nije problem da izađe van, jer idem probat sa čiščenjem svega, to ipak najmanje košta, a onda ču vidjet dalje. Njega drži samo ona 2 šarafa, i treba odspojit konektor, el tako ? 

Link to comment
Share on other sites

prije nego krenes sa čiščenjem, ištekaj konektor od EGR-a i provozaj se i vidi da li ce ti onda dimiti, tako ces odmah znati da li je do njega.

Link to comment
Share on other sites

3 sarafa su na egr, i ako je preko 100ooo km skini i usisnu granu (ako se snalazis tolko a na laguni imas dosta mjesta i ocisti je. Zacudices se sta sve ima tamo...

Link to comment
Share on other sites

3 sarafa su na egr, i ako je preko 100ooo km skini i usisnu granu (ako se snalazis tolko a na laguni imas dosta mjesta i ocisti je. Zacudices se sta sve ima tamo...

nisam nikad skidao usisnu, dal netko ima šemu za skidanje, di su šarafi i tako to ? 

Link to comment
Share on other sites

Napravi si alat za vađenje egr-a...jednostavab je...od dva komada flaha koje od krajeva spojiš vijkom da ih mos prilagođavat rupama na egr-u a jedan ostaviš dulji cca 40 cm od spoja da imas polugu ,u unutarnje kutove krakova probusi rupe da moš zasarafit vijak m6 10-ka lagano ga pomičeš i obilno zaljevaš wd-om uz pauze....ak uspije javi pa ćeš mi posudit alat i dat koji savjet ako slomiš egr,upitno je hoće li ispravno radit kasnije

Link to comment
Share on other sites

Lako pukne ako ga se cupa van pomocu srafcigera kao na onom linku s ren foruma.

Link to comment
Share on other sites

Gde i kolko si platio ? Su ti samo izvadili jezgru ili imas cev umesto kata. Ja sam sad u Su i zelim isto napraviti.

Cijev je samo , nisam htio ostavljati prazan lonac zbog rezonancije.

To me je koštalo 20KM (za piće :D ) a kat sam prodao za 140KM (70Evra)

Link to comment
Share on other sites

Danas je EGR očišćen, bio je malo štekao, al sad je napravljen i radi dobro, također dio usisne grane je očišćen, kolko se moglo kroz rupe od EGR ventila i usisa, idući tjedan bi trebala grana dolje i na čiščenje. Bio sam na obilaznici, i držao sam ga u 4 na 3500rpm jedno 10-ak min, i djeluje mi po gradu da malo manje dimi, al još uvjek ima ccrnog dima :((

Link to comment
Share on other sites

prije je dimio konstatno, a sad samo kad nabijem gas, neprimječujem više da dimi konstatno kao prije i daleko je smanjeno diljemnje, al još uvijek nije to kako bi trebalo :((

Link to comment
Share on other sites

Zacepljen katalizator i turbo se ne moze zavrtit po meni.

Link to comment
Share on other sites

majstor je rekao da je turbina dobra, kad sam mjenjao crijeva od turba, pregledao ju je i rekao da nema lufta i da netreba nova, crijeva u nova, a i intercooler je dobar. 

 

Znam da je previše goriva, ali zašto ?

 

Katalizator ja mislim da nemam, da je izvađen, pošto je varen kad se gleda odozdo, dakle izvađen je

Link to comment
Share on other sites

Probaj skinuti konektor sa senzora pritiska turbine, ili konektor sa senzora kolicine protoka zraka. Prvo probaj sa senzorom protoka zraka, vidi da li ima razlike.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.