Jump to content

Laguna II 1.9 dCi 88kW, dimi


manzzetta

Recommended Posts

Da jasno mi je kako radi, i da time sto hladi proces izgaranja (smanjuje "siromasnost" smjese) i time smanjuje stvaranje NOX plinova, al posto mi nemamo ni lambdu ni EGT senzor on to radi po nekoj svojoj mapi u odnosu na gas i okretaje. Inace sto je smjesa siromasnije to je izgaranje efikasnije ( vise se mehanicke energije dobije iz iste kolicine goriva )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manzzetta

    28

  • MilosB

    26

  • usrmaatre

    21

  • filipbabok

    7

Da jasno mi je kako radi, i da time sto hladi proces izgaranja (smanjuje "siromasnost" smjese) i time smanjuje stvaranje NOX plinova, al posto mi nemamo ni lambdu ni EGT senzor on to radi po nekoj svojoj mapi u odnosu na gas i okretaje. Inace sto je smjesa siromasnije to je izgaranje efikasnije ( vise se mehanicke energije dobije iz iste kolicine goriva )

Nije  bitno jeli smjesa siromašnija, ili ne. Bitno je da se pogodi stehiometrijski omjer goriva i zraka (kisika), odnosno da oksidansa. Znači komp mora uzeti u obzir taj suvišak goriva koji nastaje kada EGR miješa ispušne plinove sa komprimiranim zrakom (turbo) što je naravno u mapi. Ako ti blokiraš EGR taj suvišak ne postoji, a u mapi postoji. Ja bi EGR ostavio da radi ono za što je napravljen.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Da jasna mi je stechiometrija :)

Samo mene muci to da je sve vec "rastelano" u odnosu na tvornicki, katalizator je zastopan kod svih preko100ooo recimo mozda ne kolko kod mene sada al je, to znaci veci tlak u ispusnoj grani te da ce vise zraka preci kroz egr, a ne kolko je prvobitno mapirano i auto ce raditi losije.

Ili sad jos kad maknem katalizator pa bude znatno manji tlak jos ce poceti kroz egr ispustat u ispuh iz usisa :D (ovo se salim)

Ispravi me ako negde krivo razmisljam.

Link to comment
Share on other sites

Da jasna mi je stechiometrija :)

Samo mene muci to da je sve vec "rastelano" u odnosu na tvornicki, katalizator je zastopan kod svih preko100ooo recimo mozda ne kolko kod mene sada al je, to znaci veci tlak u ispusnoj grani te da ce vise zraka preci kroz egr, a ne kolko je prvobitno mapirano i auto ce raditi losije.

Ili sad jos kad maknem katalizator pa bude znatno manji tlak jos ce poceti kroz egr ispustat u ispuh iz usisa :D (ovo se salim)

Ispravi me ako negde krivo razmisljam.

Ispravno razmišljaš, ali u jednoj stvari nisi u pravu. Moj auto ima sada 219000 km, na otprilike 180000 km sam morao zamijeniti fleksi cijev auspuha. Kad sam skidao auspuh pregledao sam oba katalizatora (oksidacijski i redukcijski) i niti jedan nije bio zaštopan. Možda sam ja izuzetak, ali čisto sumljam.

Link to comment
Share on other sites

A onda ga ljepo odrzavas :) jer pravovremena izmena ulja itd itd sve doprinose odrzavanju i katalizatora.

Ja znam da se meni turbo propisao na ispuhu tako da je zasran sigurno.

E sad s obzirom na moju situaciju, a sigurno ima jos par u slicnoj (sad zastopan kat, ili bez) dal preporucaj egr da onesposobim ili da ostavim da radi kako radi?

Link to comment
Share on other sites

A onda ga ljepo odrzavas :) jer pravovremena izmena ulja itd itd sve doprinose odrzavanju i katalizatora.

Ja znam da se meni turbo propisao na ispuhu tako da je zasran sigurno.

E sad s obzirom na moju situaciju, a sigurno ima jos par u slicnoj (sad zastopan kat, ili bez) dal preporucaj egr da onesposobim ili da ostavim da radi kako radi?

Blokiraj ulaz pločicom, a egr ostavi u motornom prostoru (uhvati ga vezicama negdje za karoseriju, ili motor). Probaj se tako voziti par dana pa ćeš vidjeti kako se auto ponaša. Uvijek ga kasnije možeš vratiti na mjesto.

 

U pravu si, pravovremena izmjena ulja utječe na stanje katalizatora i zato se ja trudim redovito (svakih 8 tkm mijenjati ulje - većinom gradska vožnja).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Mislio sam ga samo zarotirat (ventil) a motoric normalno montiram na njega. Nikako nemislim da ga skroz skinem da mi javlja gresku

Budem probao kad skinem kat (nadam se sto prije)

Link to comment
Share on other sites

Budem probao kad skinem kat (nadam se sto prije)

 

A eko-test na tehničkom?

Link to comment
Share on other sites

Ima nekih prednosti kad ti auto regan u 3. Svetu gde jos uvijek sve prolazi :D i nigde sem hr se na dizelima ne radi eko test, nego se samo meri kolicina dima ili tako neki tuki, a na to katalizator ne utice.

Isto je i za DPF filtar.

Samo hr uzmislja svakakva sranja i njihov CVH koji izigrava boga... Za moje 18ke s 235/40 imam tipski atest za sve megane s 4 vijka za mk2.. I taj atest je bila platila tvornica... Al hr cvh to nije dobro.. Oni moraju pogledat i rec dal je to dobro....

Link to comment
Share on other sites

Ima nekih prednosti kad ti auto regan u 3. Svetu gde jos uvijek sve prolazi :D i nigde sem hr se na dizelima ne radi eko test, nego se samo meri kolicina dima ili tako neki tuki, a na to katalizator ne utice.

Isto je i za DPF filtar.

Samo hr uzmislja svakakva sranja i njihov CVH koji izigrava boga... Za moje 18ke s 235/40 imam tipski atest za sve megane s 4 vijka za mk2.. I taj atest je bila platila tvornica... Al hr cvh to nije dobro.. Oni moraju pogledat i rec dal je to dobro....

Nema eko testa za diesele ni u Hrvatskoj. Mjeri se samo rasipanje i zacrnjenje. Zacrnjenje utječe na polaz na "eko test-u".

Link to comment
Share on other sites

Nema eko testa za diesele ni u Hrvatskoj. Mjeri se samo rasipanje i zacrnjenje. Zacrnjenje utječe na polaz na "eko test-u".

Na to sam mislio. Kat utječe na te rezultate, zar ne?

Link to comment
Share on other sites

Ako na tom ekotestu prode auto koji od turbine do kraja ima samo cijev onda sumnjam da je katalizator prijeko potreban za prolaz sto se tice brojki.

Link to comment
Share on other sites

Na to sam mislio. Kat utječe na te rezultate, zar ne?

Ne, na to utječe opće stanje motora.

Link to comment
Share on other sites

Ako na tom ekotestu prode auto koji od turbine do kraja ima samo cijev onda sumnjam da je katalizator prijeko potreban za prolaz sto se tice brojki.

Auto bez katalizatora na "eko testu" za dizele uredno prolazi ako sum mu vitalni dijelovi u redu. Ali te može zafrkavati barba na tehničkom ako primjeti da fizički nedostaju na autu. zato je najbolje izvaditi jezgru katalizatora, ali onda dolazi do rezonancije.

Link to comment
Share on other sites

Izvaditi jezgru, ugurat cijev unutra i povarit nazad :D

Link to comment
Share on other sites

Izvaditi jezgru, ugurat cijev unutra i povarit nazad :D

 

Eto rješenja :D

Link to comment
Share on other sites

Jel ide/vuče bolje, troši manje? Ima iskustava, pozitivnih ili negativnih? :)

Link to comment
Share on other sites

U drugoj temi je kolega odgovorio da ku znatno bolje vuce. A posto je manji otpor trebala bi i potrosnja biti manja za istu snagu

Link to comment
Share on other sites

očekujem da javiš rezultate nakon preinake...potrošnju,buku,rad motora...itd...nakon neke relevantene kilometraže :cool:

Link to comment
Share on other sites

Budem budem samo da nadjem nekog ko ce mi napraviti. A prvi test ce biti autoceste od 600km.

Pre toga cu snimiti ubrzanje gps-om npr 2. brzina od lera do crvenog i probat logirat na laptopu preko obd-II al imam onaj najjeftiniji interface pa neznam sta cu moc snimit.

Link to comment
Share on other sites

auto je bio prestao dimiti, skoro skroz, i sad nakon nekih 200-300km opet vidim da počinje dimiti lagano, na niskim obrtajima u brzinama :((

Link to comment
Share on other sites

Koliko kilometara imaš i koliko je to pouzdan podatak?

Link to comment
Share on other sites

na satu imam 208tkm, gledao sam kod kolege koji radi samo Renault vozila i ima original Renault dijagnostiku, i kaže da je negdje u memoriji kompa ta kilometraža, da se može sakrit da na satu piše manje, ali da u memoriji ostaje. E sad ako je tako, trebala bi biti takva kilometraža

Link to comment
Share on other sites

A jbga kaj se nerviras, auto ima preko 200000km i mora malo dimit :)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.