Jump to content

Laguna II 1.9 dCi 88kW, dimi


manzzetta

Recommended Posts

ha?? kakva kalibracija ? meni je EGR bio dosta zasran i zapunjen, i štekao je dok ga nisam očistio

 

Kako treba napraviti kalibraciju ?

 

Ne treba raditi nikakvo umjeravanje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manzzetta

    28

  • MilosB

    26

  • usrmaatre

    21

  • filipbabok

    7

Ne treba raditi nikakvo umjeravanje.

 

Hvala. 

 

Evo sad nakon nekog vremena vožnje, djeluje mi da auto još manje dimi, kao da je još bio izbacivao čađ od čiščenja, al budem još očistio i usisnu granu, kad sam već tolko radio oko toga, budem i to napravio ;) 

Link to comment
Share on other sites

Ne treba raditi nikakvo umjeravanje.

Kad je jako zasran egr, on stalno mjeri poziciju u kojoj je i to uzima kao max otvorenost te zatvorenost egr-a i kad ti ocistis u pocetku stapno stoji dosta dugo otvoren dok ne nauci novu poziciju zatvorenog i zato ti je dimio te se polako smanjuje dimljenje.

Na clipu se samo resetira egr kako bi on naucio nove pozicije

Link to comment
Share on other sites

Kad je jako zasran egr, on stalno mjeri poziciju u kojoj je i to uzima kao max otvorenost te zatvorenost egr-a i kad ti ocistis u pocetku stapno stoji dosta dugo otvoren dok ne nauci novu poziciju zatvorenog i zato ti je dimio te se polako smanjuje dimljenje.

Na clipu se samo resetira egr kako bi on naucio nove pozicije

 

Imam Clip i nikada nisam radio umjeravanje EGR-a, a bio je jako zašpokan. Nisam nikad radio umjeravanje, ali danas ću provjeriti dali postoji mogućnost umjeravanja.

Link to comment
Share on other sites

Ma samo ga resetiras, nista sem toga. Panon pri radu ucita nove vrijednoati

Link to comment
Share on other sites

Ma samo ga resetiras, nista sem toga. Panon pri radu ucita nove vrijednoati

 

Mislim da nema niti mogućnost resetiranja. Moguće ga je samo uključiti Clipom da odradi jedan ciklus otvaranja/zatvaranja do krajnjih točki.

Link to comment
Share on other sites

Onda je to to.

Ja nemam klip tako da sam nisam mogao testorat nego sam citao po manualu.

Link to comment
Share on other sites

Miloš je u pravu...ako se napravi ovo što je usrmaatre sad spomenuo odmah radi pravilno,a ako se to ne napravi treba mu neko vrijeme da on sam nauči nove krajnje točke...mislim da to nebi trebalo izazvat neke posljedice

Link to comment
Share on other sites

ja nisam ništa umjeravao, a auto mi radi dobro, tako da mislim da nebi trebalo biti problema ;) 

Link to comment
Share on other sites

Očito imaš neki pametni i samouki EGR.  :D

Ako sada sve radi dobro, nediraj ništa (moje mišljenje, mada iznimno cijenim savjete usrmaatre i Milosa).

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

To je pitanje srece. Jer on to ciklusno mjeri krajnje tocke te tako i naci nove kako ne bi naprezao motoric (elektromagent), e sad ako imas srece nastela se odma.

Neki su imali problema da nakon ciscenja auto nije nikako radio, imao nestabilni ler (i po 3oo okretaja skakali padali okretaji samo sto se ne ugasi) i tako

Radi toga sam rekao da treba da se resetira, ako je malo zaprljan to se repativno brzo prilagodi ;)

Link to comment
Share on other sites

Očito imaš neki pametni i samouki EGR. :D

Ako sada sve radi dobro, nediraj ništa (moje mišljenje, mada iznimno cijenim savjete usrmaatre i Milosa).

Mozda ima s 3 zoce ne 5 on nema senzor na sebi. Pa onda je ili u krajnje otvorenom polozaju (kolko ventil dozvoljava) ili u zatvorenom kolko ventil dozvoljava i to je to

Link to comment
Share on other sites

Nema mogućnosti reseta EGR-a na Clip-u. Postoji samo opcija "aktuator" koja kad se uključi "tjera" EGR da se potpuno otvori i potom zatvori (inače je u zatvorenom položaju kad auto ne radi). Ova opcija je više kao test dali EGR uopće funkcionira.

Link to comment
Share on other sites

Sad pitanje je dal tvoja laguna ima egr s 3 ili s 5 zica. Jedna memorise polozaj a druga ne (ona s 3)

Za one s 5 je preporucljivo. Jer je mnogima bio potreban samo reset egra nakon ciscenja kako bi auto radio kako treba.

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

imam 5 žica na EGR-u. Dal sad na kraju treba nešto kalibrirati ili ne, i ako treba kako to odraditi ?

Link to comment
Share on other sites

imam 5 žica na EGR-u. Dal sad na kraju treba nešto kalibrirati ili ne, i ako treba kako to odraditi ?

Ne treba. Ja isto imam 5 žica i nema opcije umjeravanja. Očisti dobro EGR rastavi špulu(elektromagnet) od samog ventila i provjeri dali funkcionira povratna opruga.

Link to comment
Share on other sites

I moj ima 5 žica i nisam ništa spajao na Clip nakon preventivnog čišćenja.

Link to comment
Share on other sites

Ne treba. Ja isto imam 5 žica i nema opcije umjeravanja. Očisti dobro EGR rastavi špulu(elektromagnet) od samog ventila i provjeri dali funkcionira povratna opruga.

 

sve je to rastavljeno i očiščeno, i sad opruga radi ko curica, prije se nije mogla stisnut, a i štekala je, svaki 5 put bi mogao stisnut, sad radi super :D

Link to comment
Share on other sites

sve je to rastavljeno i očiščeno, i sad opruga radi ko curica, prije se nije mogla stisnut, a i štekala je, svaki 5 put bi mogao stisnut, sad radi super :D

Ako radi onda je EGR ispravan i ako i dalje dimi problem treba tražiti u MAF-u, MAP-u, "intercooleru" cijevima, regulatoru punjenja itd.

Link to comment
Share on other sites

Ako radi onda je EGR ispravan i ako i dalje dimi problem treba tražiti u MAF-u, MAP-u, "intercooleru" cijevima, regulatoru punjenja itd.

 

nedimi, baci malo dima kad je na malim obrtajima i kad stisnem jače gas, al to nije crni oblak, nego ono tek tek se vidi na retrovizor da ima nešto. Ja mislim da dizel mora dimt, barem malo ?

Link to comment
Share on other sites

nedimi, baci malo dima kad je na malim obrtajima i kad stisnem jače gas, al to nije crni oblak, nego ono tek tek se vidi na retrovizor da ima nešto. Ja mislim da dizel mora dimt, barem malo ?

Naravno da mora dimiti, pa moj isto dimi na malim okretajima i kod naglog ubrzanja.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da mora dimiti, pa moj isto dimi na malim okretajima i kod naglog ubrzanja.

 

htio bi još očistit usisnu, al jako mi je zeznuto skidanje i malo me strah, a nebi htio neš shebat prije mora. Dal postoji mogučnost sad kad EGR radi kako treba, da se usisna očisti sama ? Mislim ispiri ?

Link to comment
Share on other sites

htio bi još očistit usisnu, al jako mi je zeznuto skidanje i malo me strah, a nebi htio neš shebat prije mora. Dal postoji mogučnost sad kad EGR radi kako treba, da se usisna očisti sama ? Mislim ispiri ?

Mislim da ne. A šta bih ja trebao reći, kod mene je usisna grana ujedno i poklopac ventila i to je još od plastike. Srećom leptir za mekano gašenje/kućište EGR-a je izvedeno neovisno o usisnoj grani te se čisti ono, a usisna samo ako se skida.

Link to comment
Share on other sites

Pa ni ovde nemozes bas nesto ocistiti

A ciscenje a da ti ostane nesto krupno sto ce uci u cilindar kozda postoji jako velika verovatnost da isto zavrsi na turbini. Treba paziti sta se radi. Nikakve nakupine ne dopustit da se naglo odvoje.

Meni je inace bio egr cost dosta ono jedva malo garezi, a usisna valjda 5mm ulja na njoj....

Razmisljam da zakrenem egr 180° da ne javlja greski a da bude iskljucen.

Trebao bi biti bolji odziv na gas jer nema u prvom trenutku prebogate smjese (dok iskljuci egr a vec doda gorivo)

Link to comment
Share on other sites

Pa ni ovde nemozes bas nesto ocistiti

A ciscenje a da ti ostane nesto krupno sto ce uci u cilindar kozda postoji jako velika verovatnost da isto zavrsi na turbini. Treba paziti sta se radi. Nikakve nakupine ne dopustit da se naglo odvoje.

Meni je inace bio egr cost dosta ono jedva malo garezi, a usisna valjda 5mm ulja na njoj....

Razmisljam da zakrenem egr 180° da ne javlja greski a da bude iskljucen.

Trebao bi biti bolji odziv na gas jer nema u prvom trenutku prebogate smjese (dok iskljuci egr a vec doda gorivo)

Jesi čuo za informaciju da EGR ne služi samo za smanjenje NOx, već i kao rashladni plin (sredstvo)?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.