Jump to content

Laguna II 1.9 dCi 88kW, dimi


manzzetta

Recommended Posts

Probaj skinuti konektor sa senzora pritiska turbine, ili konektor sa senzora kolicine protoka zraka. Prvo probaj sa senzorom protoka zraka, vidi da li ima razlike.

 

hmm, možeš li mi reći koji su to točno konektori ? gdje se nalaze da neištekam nešto krivo ?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manzzetta

    28

  • MilosB

    26

  • usrmaatre

    21

  • filipbabok

    7

prije je dimio konstatno, a sad samo kad nabijem gas, neprimječujem više da dimi konstatno kao prije i daleko je smanjeno diljemnje, al još uvijek nije to kako bi trebalo :((

Jel dimi pri opterećenju na niskim okretajima, tipa kad pokušaš krenuti u drugoj bez gasa? Ako dimi puno skini konektor MAF srnzora i pokušaj ponovo. Ako tada ne bude dimio do MAF-a je.

Link to comment
Share on other sites

da dimi mi dosta npr kad stanem i ubodem u rikverc i bez gasa krenem lagano, onda baci dosta dima, sve kroz prozor uđe u auto, užas :(

 

kad šaltam i dok je na malim obrtajima onda dimi, kad se digne malo rpm onda nedimi više. Budem sad probo ovo sa senzorima, samo da nađem šta je :((

Link to comment
Share on other sites

Prvo probaj ovo sto je usrmaatre rekao, senzor kolicine zraka. Ako ne bude nikakvih promjena nije do njega. Nemoj da te iznenadi ako se ukljuci lampica check injection kad istekas ovaj drugi, tj. senzor pritiska turbine.

Link to comment
Share on other sites

Evo probao sam i jedno i drugo što ste mi rekli, kad sam odštekao drugi (od tuurbine) konektor, upalila se lampica na kontrolnoj, i auto je počeo dimiti više nego prije, dok kad sam ištekao za protok zraka, dimljenje se smanjilo, mogao bi reć da se prepolovilo dimljenje bez njega, bacio je dim (ne gusti crni) samo kad bi ga stisao dosta, e sad morao bi vidjet s nekim da stoji iza auta pa probat s njim i bez njega, al meni se čini da je smanjeno

Link to comment
Share on other sites

Rekao bih da je u pitanju senzor protoka zraka. Naravno da je bitno da je filter zraka u ok stanju. Probaj prvo sa čišćenjem odgovarajućim sredstvima.

Link to comment
Share on other sites

Rekao bih da je u pitanju senzor protoka zraka. Naravno da je bitno da je filter zraka u ok stanju. Probaj prvo sa čišćenjem odgovarajućim sredstvima.

 

filter zraka je bio masan i prljav, i odmah je završio u smeću, novi je stavljen, tako da nije do njega, EGR ventil je bio jako masan i prljav i isto je očišćen. Koja su odgovarajuča sredstva za čišćenje maf senzora, ja sam ga bio očistio kolko se moglo sa štapićem za uho, malo acetona sam stavio, dali treba nešto drugo ? 

Link to comment
Share on other sites

Aceton je pre agresivan. Možeš sa alkoholom ili čistačem kočnica.

Ako imaš mogućnosti kasnije ga ispuši sa zrakom.

Link to comment
Share on other sites

potrošnja mi je grad do 7,5 litara, a otvorena oko 5,5 litara, što mislim da je ok, tako kaže putno računalo.

 

Čistio sam acetonom, valjda ga nisam sjebao :( budem probao malo alkohol i ispirit ga dobro, nadam se da če pomoć :( 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je gradska slična kao tvoja, no kod mene je na otvorenom (pri 90 km/h) oko 4,6 i to nije trenutno ocitanje nego prosjek. Da nisi ti na zimskim gumama mozda?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je gradska slična kao tvoja, no kod mene je na otvorenom (pri 90 km/h) oko 4,6 i to nije trenutno ocitanje nego prosjek. Da nisi ti na zimskim gumama mozda?

 

ispod 5 litara mi je kad je normalna vožnja, kad se štedi mogu ga spustit ispod 5 litara, al ja imam malo težu nogu, pa mi je do 5,5 litara, a na ljetnim novim gumama sam, ali na 17 cola

Link to comment
Share on other sites

da dimi mi dosta npr kad stanem i ubodem u rikverc i bez gasa krenem lagano, onda baci dosta dima, sve kroz prozor uđe u auto, užas :(

kad šaltam i dok je na malim obrtajima onda dimi, kad se digne malo rpm onda nedimi više. Budem sad probo ovo sa senzorima, samo da nađem šta je :((

Očisti MAF alkoholom kako mata kaže, ali pazi da ga ne oštetiš jer je osjetljiv. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Očisti MAF alkoholom kako mata kaže, ali pazi da ga ne oštetiš jer je osjetljiv.

 

to samo ono što izgleda kao LED dioda, na 2 "nogice", ili ima još nešto unutra što treba očistit ? 

Link to comment
Share on other sites

to samo ono što izgleda kao LED dioda, na 2 "nogice", ili ima još nešto unutra što treba očistit ?

Ima žarna nit i to kao led.

Link to comment
Share on other sites

Ima žarna nit i to kao led.

 

e to da, na to sam mislio, samo to treba očitit ? El dobar način da nakapam alkohola na štapić za uho pa njime malo izribam ? 

Link to comment
Share on other sites

e to da, na to sam mislio, samo to treba očitit ? El dobar način da nakapam alkohola na štapić za uho pa njime malo izribam ?

Budi jako oprezan nemoj je jako pritisnuti jel će puknuti. Možeš probati i sa kontakt sprejem.

Link to comment
Share on other sites

I pregledaj crijeva od turbine, mozda neki spoj nije dobar i malo pusta. Dio da je neko probuseno cemo izostaviti jer vidim da su nedavno zamjenjena. Intercooler citav?

Link to comment
Share on other sites

I pregledaj crijeva od turbine, mozda neki spoj nije dobar i malo pusta. Dio da je neko probuseno cemo izostaviti jer vidim da su nedavno zamjenjena. Intercooler citav?

 

da crijeva su nova od turba, a intecooler smo gledali i dobar je, nismo vidjeli nigdje da je slinav i da pušta. Budem baš pogledao spojeve i promjenio šelne preventivno, jer stvarno mi je stalo do toga da si riješim prije mora ;) 

Link to comment
Share on other sites

Jel egr obavezno kalibrirat clip-om nakon čišćenja ili ne?

Link to comment
Share on other sites

Ako je bio posteno zasran onda treba obavezno.

Link to comment
Share on other sites

Sve me više odbijate od diesela. Kao da na mazut vozite

Link to comment
Share on other sites

To se obrati ini za pocetak ;) moj zadimi sako onako kad ga stisnem iz podruma pa izbaci mali oblacic dima, al i to samo dok ne skinem katalizator...

Ovo konstantno dimljenje je neka greaka jer ni duja turbo bez trunke elektronike ne dimi

Link to comment
Share on other sites

Ako je bio posteno zasran onda treba obavezno.

ha?? kakva kalibracija ? meni je EGR bio dosta zasran i zapunjen, i štekao je dok ga nisam očistio

 

Kako treba napraviti kalibraciju ?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.