Jump to content

2.2dci problemi


plantak92

Recommended Posts

Auto dimi ko luuuud... reparirane dizne, promjenjeni dihtunzi usisne, egr ociscen, zamjenjen elektronski dio egr-a ociscena sva crijeva turbine, klapna gasa, intercooler, promjenjen filter goriva ali i dalje auto dimi i prosjecnu potrosnju mi pokazuje 17.3l/100km a i tocim svaki treci dan za 100kn... auto je dizel a ponasa se ko benzinac... sto ga vise stiscem, vise trosi...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    37

  • plantak92

    28

  • MilosB

    11

  • dado_sk

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Auto dimi ko luuuud... reparirane dizne, promjenjeni dihtunzi usisne, egr ociscen, zamjenjen elektronski dio egr-a ociscena sva crijeva turbine, klapna gasa, intercooler, promjenjen filter goriva ali i dalje auto dimi i prosjecnu potrosnju mi pokazuje 17.3l/100km a i tocim svaki treci dan za 100kn... auto je dizel a ponasa se ko benzinac... sto ga vise stiscem, vise trosi...

Pregledaj MAF ako je sa EGR-om sve u redu. Jel ti prikazuje grešku ubrizgavanja? Vjerujem da nije do dizna.

Link to comment
Share on other sites

a mislite da bi samo maf mogao toliko zafrkavat da auto toliko dimi? kad otpojim maf ne vidim neku razliku u snazi, a auto isto dimi... tu i tamo auto zna izgubit snagu a držim gas da auto ubrzava i samo najednom okretaji počnu padat i onda me samo najednom natrag zalijepi za sjedala

 

zaboravio sam napisat gore da je i katalizator skinut, neki parametri su kompjuterski podešeni, sve greške eliminirane, ali i dalje isti problem...

 

patim se s rješavanjem problema već 4.mj i već mi je slabo od same pomisli na taj auto

Link to comment
Share on other sites

Pa pitanje je kakvi su to parametri podeseni... A greske ocito nisu eliminirane kad i dalje dimi :D

Link to comment
Share on other sites

a nema grešaka više(barem ih ecu više ne čita, a ni dijagnostika)... parametri su mi podešavani u renault servisu u varaždinu

Link to comment
Share on other sites

a mislite da bi samo maf mogao toliko zafrkavat da auto toliko dimi? kad otpojim maf ne vidim neku razliku u snazi, a auto isto dimi... tu i tamo auto zna izgubit snagu a držim gas da auto ubrzava i samo najednom okretaji počnu padat i onda me samo najednom natrag zalijepi za sjedala

 

zaboravio sam napisat gore da je i katalizator skinut, neki parametri su kompjuterski podešeni, sve greške eliminirane, ali i dalje isti problem...

 

patim se s rješavanjem problema već 4.mj i već mi je slabo od same pomisli na taj auto

Turbina, regulator punjenja, usisna grana, intercooler. Nešto od ovoga jest. Može dimiti zbog MAF-a meni je dimio zbog njega, ali većinom pod opterećenjem na niskim okretajima.

Link to comment
Share on other sites

Možeš li mi pročitati korekcije ubrizgavanja za svaku diznu. Trebao bi mi još i podatak o ukupnom utrošku goriva za sve dizne, tako da podatke mogu usporediti s mojima. Podaci se mogu očitati Clip-om.

Link to comment
Share on other sites

Turbina, regulator punjenja, usisna grana, intercooler. Nešto od ovoga jest. Može dimiti zbog MAF-a meni je dimio zbog njega, ali većinom pod opterećenjem na niskim okretajima.

 

 

ovo si rješio čiščenjem maf-a?

Link to comment
Share on other sites

ovo si rješio čiščenjem maf-a?

Ne. Riješio sam izmjenom MAF-a (180 kn na ebay-u s dostavom).

Link to comment
Share on other sites

Potrošnja pala neznatno, ali je zato dim osjetno smanjen.

Link to comment
Share on other sites

Sutra cu provjeriti sva crijeva intercoolera dal koje pusta, ocistit cu maf za pocetak... ali daj mi molim te objasni Clip?

Link to comment
Share on other sites

Sutra cu provjeriti sva crijeva intercoolera dal koje pusta, ocistit cu maf za pocetak... ali daj mi molim te objasni Clip?

Clip je dijagnostika za Renault. Sve mi se čini da motor tvog auta nije dobro složen. Odnosno da ga onaj tko ga je radio nije dobro napravio i zato se tako ponaša. Inače, to je problem s 2.2 dCi motorima da kad se pokvare nema baš puno ljudi koji ih znaju popraviti kako spada. Koliko kilometara ima auto? Evo moj na satu ima 219 000 km i radi kao urica, prosječna potrošnja 7.5 l/100 km. Dimi jedino kad ga se malo stisne, ili optereti na niskim okretajima(recimo pokuša krenuti u drugoj).

Link to comment
Share on other sites

Ocistio sam maf, provjerio sam crijeva i pustalo je samo na mjestu gdje je zasarafljeni egr jer mi je majstor koji je isprobavao egr zeznuo navoj jednog sarafa od egr-a i to je sređeno, ali nema ama bas nikakve razlike u icemu... vise neznam kaj da radim... sjest cu u auto i odvest cu ga u dravu... najgori auto koji sam ikad imal... imate vi ikakvih ideja jos? u kom smislu mislis da motor nije dobro slozen? ja nisam dirao nista na motoru otkad imam auto... ako nije bio dobro slozen dal postoji ikakva mogucnost da cu ikada sloziti motor da bude onak kak bi trebao bit?

Link to comment
Share on other sites

Ocistio sam maf, provjerio sam crijeva i pustalo je samo na mjestu gdje je zasarafljeni egr jer mi je majstor koji je isprobavao egr zeznuo navoj jednog sarafa od egr-a i to je sređeno, ali nema ama bas nikakve razlike u icemu... vise neznam kaj da radim... sjest cu u auto i odvest cu ga u dravu... najgori auto koji sam ikad imal... imate vi ikakvih ideja jos? u kom smislu mislis da motor nije dobro slozen? ja nisam dirao nista na motoru otkad imam auto... ako nije bio dobro slozen dal postoji ikakva mogucnost da cu ikada sloziti motor da bude onak kak bi trebao bit?

Onaj tko ga je radio nije ga napravio kako treba. Isti motor kod mene radi bez problema, a ima skoro 220 tkm. Moguće da u Renaultu nisu napravili posao kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Jeli ikad puknuo zupčasti na tom motoru?

Dobro ti pišeš, i mene zanima jeli auto u fazi.

Link to comment
Share on other sites

meni je auto dimio kao lokomotiva, užas, ali nakon čiščenja EGR ventila i usisne grane, te promjenjenih crijeva turba, više nedimi(ne u toj količini). Al vidim da si ti sve to pregledao i riješio

Link to comment
Share on other sites

Ma lako za dim... iskreno me boli briga za dim... potrosnja od 17.3litre/100km je ono kaj mene muci, gubitak snage me muci, kod egr ventila gdje mi je majstor sj... navoj je pustalo i to je rijeseno, ali na tom mjestu di je pustalo je bilo slinjavo(kod klapne gasa na prednjem sarafu egr-a) drugdje nigdje nema nikakvih vidljivih problema... iako vidim da nesto nije dobro slozeno... za nekih sat vremena kad zavrsim s poslom cu stavit sliku da vidite crijeva za gorivo... nesto tu u tom dijelu ne stima...

Link to comment
Share on other sites

Slikaj sve što možeš: turbinu, "intercooler", EGR, VT pumpu, itd.

Link to comment
Share on other sites

Ajoooj... tesko poslikat IC kad je ispred njega kiler klime a iza njega kiler vode... turbina je sa straznje strane motora a egr ko egr... jedino vt pumpu i taj blesavi egr mogu poslikat, ali nisu mi jasna ova crijeva za dovod goriva... budem to kaj mogu poslikal...

Link to comment
Share on other sites

Ajoooj... tesko poslikat IC kad je ispred njega kiler klime a iza njega kiler vode... turbina je sa straznje strane motora a egr ko egr... jedino vt pumpu i taj blesavi egr mogu poslikat, ali nisu mi jasna ova crijeva za dovod goriva... budem to kaj mogu poslikal...

 

 

Probaj slikati sve što možeš. Ja ću onda usporediti sa stanjem na mojoj. Najbolje bi bilo kad bi mogao očitati parametre ubrizgavanja (korekciju ubrizgavanja, tlak prednabijanja, količinu ubrizganog goriva, otvorenost EGR-a itd.) pa bi ja mogao te parametre usporediti sa onima na mom motoru.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.