Jump to content

2.2dci problemi


plantak92

Recommended Posts

a gle kaj se tiče grane ona je ispravna jer sam ju isprobao a i ne izbacuje šipku ulja nikad... a iz kojeg valjanog razloga bi to moglo bit blokirano? možda je bilo onak: a neznam s čime da to spojim pa ću jednostavno zablokirat...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    37

  • plantak92

    28

  • MilosB

    11

  • dado_sk

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

da ti ne vuce fals luft mozes provjerit sa kontakt sprejom spricas po motoru  i gledas dali ce negdje povuc, ako mislis da je grana puknula

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre daj mi molim te reci da li dolazi koje crijevo na elektroventil na ovaj dio gdje dolazi konektor(iznad konektora je neki pipac na elektroventilu i na njemu je neki plastični nastavak)

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre daj mi molim te reci da li dolazi koje crijevo na elektroventil na ovaj dio gdje dolazi konektor(iznad konektora je neki pipac na elektroventilu i na njemu je neki plastični nastavak)

Ne dolazi, tu se nalazi nastavak s filterom za prašinu. Na elektroventil idu samo dva crijeva (dolaz i odlaz).

Link to comment
Share on other sites

da ti ne vuce fals luft mozes provjerit sa kontakt sprejom spricas po motoru  i gledas dali ce negdje povuc, ako mislis da je grana puknula

Nema njemu gdje vući "falši" zrak, njemu samo može gubiti komprimirani zrak na usisnoj grani.

Link to comment
Share on other sites

a kud ide odlaz sa tog ventila? meni je spojeno tamo na ono okruglo na usisnoj grani gore... znači na mojoj slici br.5 označeno crvenim od elektroventila prema VT pumpi

 

a vidim da spominješ i drugi el. ventil i sad mi tek ništa nije jasno :-D

 

najbolje bi mi bilo da mogu negdje naći shemu tih vakuum crijeva ali na netu ne pronalazim ni sliku tog motora kad nije u autu a kamoli shemu, a neka crijeva prolaze iza najšireg dijela usisne grane pa se ne vidi spoj od točke A do točke B

Link to comment
Share on other sites

Na slici br. 5 se vidi dolaz sa T-račve na elektroventil, s ventila crijevo vodi na membranu u usisnoj grani. Ovaj ventil pušta vakuum (po potrebi) kojeg stvara vakuum pumpa u membranu koja pak pneumatski zakreće krilca za vrtloženje(nalaze se unutar usisne grane-ne vide se) koja pak usmjeravaju usisani (stlačeni)zrak na čelo klipa. Postoji (trebao bi postojati) i drugi elektroventil na kojega vodi drugo crijevo s T-račve, a taj regulira vakuum koji ide u rezervoar vakuma koji se nalazi unutar kućišta EGR ventila, a taj vakuum pokreće membranu koja zatvara otvara leptir za meko gašenje. Crijevo bi dakle trebalo ići od T-račve na elektroventil, a iz elektroventila drugo crijevo bi trebalo ići na kućište EGR-a. Jel sad jasnije?

Link to comment
Share on other sites

Da jasnije je, ali sad sam se sjetio da kad ugasim auto, motor se strese i motor ful prestane s radom i onda se cuje bzzzzzt jer tek sekundu nakon sto motor prestane radit do kraja ona membrana koja okrece leptir u kucistu EGR-a se zatvori ili otvor(ili sta vec radi kod gasenja motora)

Link to comment
Share on other sites

Ona i treba tako raditi. Dakle motor bi se trebao meko ugasiti (bez trešnje - leptir zatvoren) te se nako otprilike par sekunda leptir otvori. Pitanje je ako leptir radi kako treba zašto se auto strese? Dali se uvijek strese, ili samo ponekad?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

usrmaatre jesi uspio sta poslikat? i jel bi mi mogao na clipu pogledat one vrijednosti za koje si pricao?

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre jesi uspio sta poslikat? i jel bi mi mogao na clipu pogledat one vrijednosti za koje si pricao?

Jučer kasno sam se vratio iz Medulina(bio cijeli dan na putu-išli prijatelju po auto), 800 km pa nisam stigao, ali danas ću slikati.

Link to comment
Share on other sites

Protok zraka: 53,7 kg/h

Temp. zraka: 55,5°C

Boost pressure: 1000mbar

Engine speed: 798 rpm

Atmosferic pressure: 971mbar

 

 

Fuel circuit

 

Rail pressure: 326bar

Controled fuel flow: 2100 mm3/s

Fuel flow; 14,7 mm3/stroke

Fuel temperature; 67,6°C

Korekcija toka goriva cil.1: -0,1 mm3/takt

Korekcija toka goriva cil.2: -0,5mm3/takt

Korekcija toka goriva cil.3: 0,4 mm3/takt

Korekcija toka goriva cil.4: 0,3mm3/takt

 

 

Ovo je na ler gasu

 

Slike moram obraditi jel su prevelike

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Jučer kasno sam se vratio iz Medulina(bio cijeli dan na putu-išli prijatelju po auto), 800 km pa nisam stigao, ali danas ću slikati.

a šta nisi javio da ceš biti blizu pule

Link to comment
Share on other sites

a šta nisi javio da ceš biti blizu pule

Sve se tako brzo odigralo. Prijatelj me nazvao i pitao hoću li ga voziti po auto u Medulin. Ja sam pristao i krenuli u 5:30, stigli u Medulin u 11:10. Dok smo pogledali auto (BMW E90), skoknuli do javnog bilježnika u Pulu i odmah natrag. Vremena nismo imali za ništa. Da sam imao barem malo više vremena javio bi se sigurno.

Link to comment
Share on other sites

Majstor veli da je turbina zacvikala(varijabilni dio) aktuator radi i vakum pumpica koja pokrece aktuator isto tako... danas skidam turbinu i cistim pinove koji otvaraju krilca pa cu stavit slike prije/poslije jer bi po njegovoj logici turbina trebala biti hebački začađena...

Link to comment
Share on other sites

Majstor veli da je turbina zacvikala(varijabilni dio) aktuator radi i vakum pumpica koja pokrece aktuator isto tako... danas skidam turbinu i cistim pinove koji otvaraju krilca pa cu stavit slike prije/poslije jer bi po njegovoj logici turbina trebala biti hebački začađena...

Nema posebne vakuum pumpice za VNT mehanizam. Vakuum pumpa je jedna te ista ( koristi se i za servo kočnica) s koje opet ide crijevo na regulator (zakačen pokraj desnog nosača motora). Od regulatora gumeno crijevo ide na pneumatski aktuator koji zakreće statorska krilca (turbinski dio turbokompresora). Moguće je da je turbinski dio začađen, ali se onda postavlja pitanje zašto se to dogodilo?

Link to comment
Share on other sites

Ma na taj elektronski k.... sam mislil. Taj regulator je ok i aktuator... neznam te strucne nazive. Najvjerojatnije zbog onog prvog zacepljenog katalizatora...

Link to comment
Share on other sites

Ma na taj elektronski k.... sam mislil. Taj regulator je ok i aktuator... neznam te strucne nazive. Najvjerojatnije zbog onog prvog zacepljenog katalizatora...

Znači uzrok je kao i obično neredovita izmjena ulja. I onda jedan problem vuče drugi i tako u nedogled. Mislim da ćeš morati skinuti desnu poluosovinu da bi skinuo turbinu ( smeta taj oksidacijski katalizator).

Link to comment
Share on other sites

Taj turbo obavezno reparirat!! 100% da nije u balansu vise

Link to comment
Share on other sites

Taj turbo obavezno reparirat!! 100% da nije u balansu vise

Naravno da mora reparirati, tu se radi o mikrogramima. Ako skinečađu s turbinskog dijela ode balans u tri pm.

Link to comment
Share on other sites

samo napominjem jer ima na netu tutorjal za reparaciju di lik uzme i samo zamijeni lezajeve i brtve a balans dobije tako da oznaci markerom kut turbine i vijka... :D

Link to comment
Share on other sites

Uzet cu srce turbine drugo i dat cu da mi majstor to zamjeni i bok... srce je kolko vidim 300kn

Link to comment
Share on other sites

Pazi sta radis jako da ne bi bilo " ko ne plati kod ku... Plati kod doktora"

Jer da je to tako jeftino ne bi se zakmarali i placaoi reparacije 300+ € kad mozemo samo srce zakijeniti za 50€.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.