Jump to content

2.2dci problemi


plantak92

Recommended Posts

Ne treba ga isključiti jer EGR ne služi isključivo za smanjenje NOx plinova, već vraća dio ispušnih plinova bogatih sa CO2 direktno u cilindar. CO2 se ponaša kao "rashladni plin" i smanjuje temp pri opterećenju. EGR je potrebno samo redovito očistiti (kao i njegovo kućište). Jesi li na mojoj laguni primjetio crni dim iz auspuha? EGR mi nije blokiran.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    37

  • plantak92

    28

  • MilosB

    11

  • dado_sk

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tesko ce to valjati jer se auto vozi na kratke relacije po km ili dva. Nije to dobr.

Link to comment
Share on other sites

Neka ga očisti jednom godišnje (30 min posla) i miran je. Evo moj jutros na -3 pali na zub i ne dimi bijelo. Nakon 1 min rada počne se javljati kondenzat.

Link to comment
Share on other sites

I to da vidis kakvom čadžom..to nisam nikad vidio. Veli piznaniknda nema snage da se popne na ivičnjak.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da nema snage kad nema kisika pa gorivo ne može sagorjeti. Pod hitno očistiti EGR i kućište EGR-a. Čišćenjem samog EGR-a se neće ništa postići.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Upali mi se žuta lampica sa kantom ulja i servis. Nivo ulja je blizu maksimuma, stavljeno prije 500 km i

još je žuto.

Stavili su shell ultra 5-30, jel moguče da je do ulja?

To se pojavljuje kada je motor vruč i ponovo ga palim.

Link to comment
Share on other sites

5-30 je prerijetko govno, pogotovu ako nije auto nov. Nađi 5-40 odgovarajućih specifikacija a tu pišalinu baci van

Link to comment
Share on other sites

I meni negdje zvoni da je prerijetko, a ja sam tek

danas vidio što je stavljeno u njega. 

Ide vun.

Link to comment
Share on other sites

I meni negdje zvoni da je prerijetko, a ja sam tek

danas vidio što je stavljeno u njega. 

Ide vun.

ako imas fap filter onda ide samo 5-30 i ni slučajno koje drugo

Link to comment
Share on other sites

Nemam Fap filter, imam konja od mehaničara koji nabavi bačvu ulja

od 200 litara i stavlja to ulje od friteze do najmodernijih motora.

Link to comment
Share on other sites

To što sam stavio 5-30 omogućuje da se na -20 auto upali. Tako da preporuka 5-40 ljeti a 5-30 zimi

Link to comment
Share on other sites

Mora paliti i s 20w60. Zasto nebi. Vazan je akumulator.nije ulje katran. Kad sam u pizzerii radio imali smo uno 1.7 d. Islo je to ulje u njega selenia 20w60. Palio kao mina ujutro. Ne preporucam ga nego samo velim. Nije to za dci motor nikako.vrtio je normalno.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

To što sam stavio 5-30 omogućuje da se na -20 auto upali. Tako da preporuka 5-40 ljeti a 5-30 zimi

Netočno.

Oba ulja ima jednaku specifikaciju za zimu (to je ono 5), a 40 je bolje za ljeto

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vozio sam se danas u Laguni od starog, tj svojoj bivsoj i primijetio sam da kad stoji na semaforu u D polozaju rucice automatskog mjenjaca ima oscilacije u okretajima lagane, ne jako ali kao da nesto proklizava u mjenjacu. Ima li kakvih simtpoma kad automatika pocinje odlaziti? Inace normalno vuce, u leru radi kao bubica..

Link to comment
Share on other sites

zrelo za zamjenu, moji u touaregu menjaju svake dvije godine i da kucnemo o drvo u 10 godina niti jedan problem s getribom...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, nece skodit pokusat prvo s tim rijesiti tu pojavu, hvala na ideji! ;)

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.