Jump to content

2.2dci problemi


plantak92

Recommended Posts

Da... kad bi mogao... al necu vise dati ni lipu za dijagnostiku, a mislim da mi na kompu to nece raditi... skinul sam program, a mislim da treba biti ona "kutijica" na obd kablu, a imam obd2 kabel za VAG

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    37

  • plantak92

    28

  • MilosB

    11

  • dado_sk

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da... kad bi mogao... al necu vise dati ni lipu za dijagnostiku, a mislim da mi na kompu to nece raditi... skinul sam program, a mislim da treba biti ona "kutijica" na obd kablu, a imam obd2 kabel za VAG

Vjerojatno neće, ja imam Clip pa mogu. Da si barem bliže mogli smo to srediti, makar otkriti uzrok ako ne ništa drugo.

Link to comment
Share on other sites

da ti nije zadnji lonac zastopan? imao sam takav slučaj.

odakle si?

Link to comment
Share on other sites

iz varaždina sam... ovako: kupio sam auto za koji mi je bivši vlasnik tvrdio da je puknuta usisna grana, ali se u međuvremenu nisam dovoljno raspital za to, a tek kasnije sam saznal da puknuta usisna grana izbacuje šipku ulja van što se na mom motoru ne događa(reko mi je da je i na motoru napravljena polugeneralka(brtve glave, brušenje glave, štelanje ventila i promjena gumica ventila...

 

otpočetka mi je izbacivalo grešku: fuel injection faulty

 

očistio sam usisnu granu i promjenio sve brtve iste te ju odmah istestirao na puknuća(

očistio sam intercooler

očistio sam klapnu gasa

očistio sva crijeva turbine

napravio dijagnostiku na kojoj je izbacivalo da drugi cilindar ne radi pravilno

izvadio sam sve grijače i istestirao ih i 3 i 4 su bili u šlusu pa sam sva četri zamjenio

dao sam dizne na reparaciju

nakon toga je opet usljedila dijagnostika i brisanje svih grešaka i od tad motor puno uglađenije radi, ali što se tiče dima i potrošnje se ništa skoro nije desilo osim što je potrošnja sa 17.8L pala na 17.3L

 

fuel injection faulty greška se nakon toga ponovila jednom nakon što sam gasčinu opalio ko budali šamar i kasnije je više nije bilo bez obzira na to kolko sam stisnuo gas...

Link to comment
Share on other sites

polugeneralka? ovo što si ti nabrojio je samo uređenje glave,kakav je sklop klip-cilindar, da li je mjenjao karike? 

 

jesi li mjerio kompresiju,troši li ti auto ulje?

Link to comment
Share on other sites

Puno bi pomoglo kad bi mogao napisati vrijednosti tipa protoka goriva na ler-gasu, protoka zraka, položaja papučice gasa itd. Ovako je to traženje igle u plastu sijena. Naravno bez Clip-a ništa. Probaj slikati taj dio dobave goriva.

Link to comment
Share on other sites

Ovako... iz airboxa se cuje konstantni "bass" zvuk i onda kad auto radi otpojim maf i taj "bass" nestane ali mi se cini ko da se poveca kolicina dima iz ispuha... pokusat cu dogovorit s frendom iz servisa da mi ocita to kaj pises da bi trebalo... a mislim da mi je na prvoj dijagnostici rekao ove korekcije ubrizgavanja i da su na 3 i 4 cilindru u granicama normale, drugi malo poviseni a prvi mislim 5,1(korekcija)

Tanatos: I polugeneralka i obrada glave...

Link to comment
Share on other sites

Ovako... iz airboxa se cuje konstantni "bass" zvuk i onda kad auto radi otpojim maf i taj "bass" nestane ali mi se cini ko da se poveca kolicina dima iz ispuha... pokusat cu dogovorit s frendom iz servisa da mi ocita to kaj pises da bi trebalo... a mislim da mi je na prvoj dijagnostici rekao ove korekcije ubrizgavanja i da su na 3 i 4 cilindru u granicama normale, drugi malo poviseni a prvi mislim 5,1(korekcija)

Tanatos: I polugeneralka i obrada glave...

Te korekcije su visoke. Kod mene su recimo između +-0,1 i +-0,5 mm3/taktu, maksimalno bi mogle ići do +-4. Ako su korekcije u plusu onda je dizna začepljena, a ako su u minusu onda"proljeva". Ako su korekcije toliko velike onda dizne nisu reparirane kako treba, ali onda bi palio grešku, ili nepravilno radio na leru. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

I sta mi je radit kad su korekcije toliko visoke? iz kojeg su razloga tolike?

Visoke su zato što komp nikako ne može dozirati točnu količinu goriva koja je potrebna za jedan takt. Odnosno ne može dozirati zadanu vrijednos pa stalno korigira ubrizgavanje. Plus i minus sam ti objasnio u prethodnom postu.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Sorry...nisam vidio EDIT prethodnog posta... a po tvom bi trebala biti stvar samo u diznama? kad bih barem imao ispravne dizne s neke druge lagune da to isprobam, ali nemam nijedan 2.2dci u blizini za kojeg bih znao... a frend automehanicar je provjeravao i bio uz covjeka koji je reparirao dizne i dizne su bile 100% a reparirane su u bosch servisu u zelini...

Link to comment
Share on other sites

Sorry...nisam vidio EDIT prethodnog posta... a po tvom bi trebala biti stvar samo u diznama? kad bih barem imao ispravne dizne s neke druge lagune da to isprobam, ali nemam nijedan 2.2dci u blizini za kojeg bih znao... a frend automehanicar je provjeravao i bio uz covjeka koji je reparirao dizne i dizne su bile 100% a reparirane su u bosch servisu u zelini...

Korekcija ubrizgavanja ne smije biti toliko visoka. Ne kažem da su dizne u pitanju, ali je moguće. Možda softvrer(mapa) nije dobra. Zato i pitam za parametre.

Link to comment
Share on other sites

Ovako... kompresija je na sva 4 cilindra izmedju 25 i 30, dizne su i dalje 100% ispravne na stolu, ali auto i dalje radi isto...

Ali pritisak turbine je 2.5bara sad nisam ziher dal u leru ili na mjestu uz dodavanje gasa...

Link to comment
Share on other sites

Ovako... kompresija je na sva 4 cilindra izmedju 25 i 30, dizne su i dalje 100% ispravne na stolu, ali auto i dalje radi isto...

Ali pritisak turbine je 2.5bara sad nisam ziher dal u leru ili na mjestu uz dodavanje gasa...

Taj tlak mi je malo previsok. Može biti da su ovi u Renaultu zahebali mapu. Pregledaj i elektromagnetni regulator vakuuma za VNT mehabizam, kao i aktuator istog. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

I meni nekako puno zvuci, na mjestu ni uz turiranje ne bi trebao moc nabit tolki tlak.

Link to comment
Share on other sites

Ovo za vacum je fakat cudno, jer sigurno nije neka koja treba biti otkopcana, jel imas bilo koga u blizini s 2.2 da usporedite creva, jer lako moguce da ti tako jednostavna stvar sjebe to sve.

Meni kad se odlomio pipak od vacuma auto nije isao ni za kuki...

Link to comment
Share on other sites

 

Tebi je nešto naknadno rađeno na povratu goriva. Kod mene povrat ide sa dizne četvrtog cilindra direktno na elektroventil (slika br.2). Slika br.1 je vakuum ventil za puštanje vakuuma u usisnu granu (zakreće krilca za vrtloženje u usisnoj grani) postoji i drugi isti takav ventil koji pušta vakuum u spremnik vakuuma za membranu klapne za meko gašenje. Koliko vidim da tebi nije spojeno još jedno crijevo (T-spojnica) na taj ventil što znači da ti ne rade niti krilca za vrtloženje, a niti meko gašenje (motor ti se vjerojatno zatrese kod gašenja zato što ti na T-spojnici gubi vakuum). Elektroventil je kod tebe na slici br. 1 i na slici br. 5 (kutijica).

 

 

Pogledaj povrat na mom motoru:

 

 

post-11381-0-34433700-1407602173_thumb.j

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Usrmaatre majstore pomogao si mi i sam znas koliko!! izgleda da je to kod mene bilo otpojeno zbog moguce neispravnog elektroventila(kutijice) haha jer sam sad to spojio i motor se i dalje zatrese kod gasenja, ali mozda malo mirnije radi... jel bi mi molim te mogao poslati detaljniju sliku svog motora jer nemam tu u blizini nikog s 2.2dci da usporedim s dobro poslozenim motorom...

Shogun znam vidio sam i hvala ti puno, al nazvat cu ga u pon ili uto... bzvz mi covjeka zvati vikendom a sinoc je bilo vec prekasno...

Link to comment
Share on other sites

Usrmaatre majstore pomogao si mi i sam znas koliko!! izgleda da je to kod mene bilo otpojeno zbog moguce neispravnog elektroventila(kutijice) haha jer sam sad to spojio i motor se i dalje zatrese kod gasenja, ali mozda malo mirnije radi... jel bi mi molim te mogao poslati detaljniju sliku svog motora jer nemam tu u blizini nikog s 2.2dci da usporedim s dobro poslozenim motorom...

Shogun znam vidio sam i hvala ti puno, al nazvat cu ga u pon ili uto... bzvz mi covjeka zvati vikendom a sinoc je bilo vec prekasno...

 

Mislio sam ti danas poslati sliku, ali nisam imao usb kabel od mobitela da se spojim na komp (ovo je stara slika koju sam slikao kad sam mijenjao zupčasti remen). Koji dio te zanima (povrat, ili ovaj dio od vakuuma) da znam što ću slikati. Nisam siguran da ću ti stići sutra poslati jer idem rano ujutro na put, a vraćam se kasno navečer.

 

 

Jesi li siguran da ti leptir za meko gašenje radi? Imaš to crijevo koja ide od vakuum pumpe, grana se na toj T-spojnici. Jedno crijevo od T-spojnice ide na elektroventil koji regulira "dotok" vakuuma u spremnik leptira za meko gašenje, dok drugo crijevo ide na elektroventil koji regulira vakuum za krilca za vrtloženje (usisna grana). Dobro pregledaj dali su sva crijeva spojena, jer se motor ne bi smio tresti prilikom gašenja (imaš membranu koja stoji na kućištu EGR ventila, ona bi trebala pomicati aktuator leptira prilikom gašenja).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

stari ovako je na stvari... ja kad sam kupio auto gore je naravno bila maska na motoru... vlasnik je tvrdio da mu je mehaničar rekao da je puknuta usisna grana e sad je stanje na motoru bilo sljedeće: vakuum spremnik na usisnoj grani bio je otpojen i u njemu je bilo 5cm crijevo koje je bilo zatvoreno vijkom

 

ova t spojnica nije bila spojena a crijevo koje pretpostavljam ide sa elektroventila na spremnik na usisnoj i to je crijevo isto bilo zatvoreno vijkom, a ta membrana koju spominješ je bila spojena i vidio sam da se pokrene prilikom paljenja motora, a kod gašenja nisam provjeravao

 

 

najviše me zanima slika spajanja ovih vakuum crijeva jer je to sve bilo otpojeno i pitanje da li sam dobro to pospajao

 

a ovaj povrat goriva me zapravo više i ne interesira otkad sam vidio sliku tvog povrata. vjerojatno je puklo crijevo povrata i li možda brza kopča istoga na VT pumpi, a u trgovini nije bilo za kupit ovog crijeva kakvo ti imaš nego je mehaničar uzeo crijevo koje vraća jedan dio goriva u vt pumpu i jedan dio u rail cijev kako imaju neke verzije 2.2dci motora, a pošto moja rail cijev nema prihvat za kopčanje te cijevi onda ovako složeno crijevo odrađuje svoj posao...

Link to comment
Share on other sites

stari ovako je na stvari... ja kad sam kupio auto gore je naravno bila maska na motoru... vlasnik je tvrdio da mu je mehaničar rekao da je puknuta usisna grana e sad je stanje na motoru bilo sljedeće: vakuum spremnik na usisnoj grani bio je otpojen i u njemu je bilo 5cm crijevo koje je bilo zatvoreno vijkom

 

ova t spojnica nije bila spojena a crijevo koje pretpostavljam ide sa elektroventila na spremnik na usisnoj i to je crijevo isto bilo zatvoreno vijkom, a ta membrana koju spominješ je bila spojena i vidio sam da se pokrene prilikom paljenja motora, a kod gašenja nisam provjeravao

 

 

najviše me zanima slika spajanja ovih vakuum crijeva jer je to sve bilo otpojeno i pitanje da li sam dobro to pospajao

 

a ovaj povrat goriva me zapravo više i ne interesira otkad sam vidio sliku tvog povrata. vjerojatno je puklo crijevo povrata i li možda brza kopča istoga na VT pumpi, a u trgovini nije bilo za kupit ovog crijeva kakvo ti imaš nego je mehaničar uzeo crijevo koje vraća jedan dio goriva u vt pumpu i jedan dio u rail cijev kako imaju neke verzije 2.2dci motora, a pošto moja rail cijev nema prihvat za kopčanje te cijevi onda ovako složeno crijevo odrađuje svoj posao...

 

Pokušat ću to slikati (nije lako pristupiti jer treba uvući aparat između kilera i motora), iako mislim da je to s nekim razlogom blokirano. Ta usisna grana jel ona mijenjana pošto kažeš da je mehaničar bivšeg vlasnika tvrdio da je puknuta. Kad ti pukne grana (ili ode brtva grane) onda ti nabija tlak u karter te izbaci ti sve ulje na šipku. Ali ne mora biti jer se jednom članu tu na forumu događalo da auto ode u "safe mod", bez izbacivanja ulja da bi se na kraju ispostavilo da je ipak grana puknula. Mislim da u tvom slučaju nije do grane, već no mape, ili nećeg trećeg. Drugi put kad budem auto spajao na Clip poslat ću ti vrijednosti parametara mog motora da možeš usporediti (protok zraka, tlak prednabijanja, količinu goriva, korekciju ubrizgavanja itd.).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.