Jump to content

2.2dci problemi


plantak92

Recommended Posts

moja turbina je otisla, bila je potrebna reparacija, i kad sam čuo iskustva ljudi koji su reparirali da turbina (fijuce,crkne nakon 10 t km...) kupio sam novu 5500 kn i miran.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • usrmaatre

    37

  • plantak92

    28

  • MilosB

    11

  • dado_sk

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

U tom slučaju reparacija nije dobro napravljena.

Reparirana turbina je ista kao i nova

Link to comment
Share on other sites

blizu nove jer se lopatice na vnt ne mijenjaju, a i one se trose. i ima jos par detalja. al gore navedenno je kad se npr radi samo izmmjena srca 

Link to comment
Share on other sites

ma to je sigurno cijena u eurima,ne u kn....nema šanse da je to tako jeftino,toliko po e bayu košta samo set ležaja....

Link to comment
Share on other sites

Tako nesto vjerojayno. I da to bi trebalo samo sastaviti, i tih ima po ebayu za 50tak € al iz kine il gde vec ... A to na moj auto neide

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Turbina, ociscena, reparirano srce i sad ide auto ko blesav, ali potrosnja od 17.3l je ostala ista kao i crni dim iz auspuha...neznam vise kaj da napravim... blizi mi se tehnicki a auto je jos u banani i nebum prosel ziher...

Link to comment
Share on other sites

Ja imam osjecaj da je tebi neko nesto cackao dal po elektronici il su vece dizne ili neki ku**c. Trebalo bi napraviti resset ECU a i sve ponovno uspostavit,

Da ti nije mozda mapiran pa da zbog toga imas problem ? Ili neki powerbox koji zavarava o tlaku pumpe npr ? Jer zbog neceg ti trosi poprilicno a nije da ima 300hp...

Link to comment
Share on other sites

Ja imam osjecaj da je tebi neko nesto cackao dal po elektronici il su vece dizne ili neki ku**c. Trebalo bi napraviti resset ECU a i sve ponovno uspostavit,

Da ti nije mozda mapiran pa da zbog toga imas problem ? Ili neki powerbox koji zavarava o tlaku pumpe npr ? Jer zbog neceg ti trosi poprilicno a nije da ima 300hp...

Slažem se s tobom, njemu je netko zabrljao mapu. Nije isključeno da su to napravili vrli "stručnjaci" u Renaultu.

Link to comment
Share on other sites

Turbina, ociscena, reparirano srce i sad ide auto ko blesav, ali potrosnja od 17.3l je ostala ista kao i crni dim iz auspuha...neznam vise kaj da napravim... blizi mi se tehnicki a auto je jos u banani i nebum prosel ziher...

Jel to potrošnja po putnom kompjuteru ili izračunata manualno prema utrošenom gorivu i pređenim kilometrima?

Link to comment
Share on other sites

Da li si rijesio pitanje vakuma. Ista stvar mi se događala prije 5-6 godina kad sam imao 2.2 dci. I isto tako sam bio na granici ludila jer sam vec sve zivo promijenio, blokirao egr, mijenjao maf ... a na kraju je bio problem u T razdjelniku na vacum pumpi da mu mamicu njegovu. Skini ga dolje i probaj dali mozes puhnut u sva tri kanalića. Meni je jedan bio zastopan, probusio sam sa svrdlom, vratio natrag i nikad vise nije bilo Fuel injection faulty

Link to comment
Share on other sites

Hah fack ... A jbg kad neznas ti to skuzit ajd jos ok, ap sto "mehanicar" koji bi to trebao znat i krenut od jeftinijih dijelova nezna onda mos jebat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vlasnik je tvrdio da mu je mehaničar rekao da je puknuta usisna grana

 

Kako si resio puknutu usisnu druze, Nova? Rabljena? Lijepljena ista? Ili je jos puknuta?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Danas vozio iza L2 2.2 dci. Auto znam jer mi je od poznanika. Šuklja crni dim z auspuha gore nego lokomotiva. Auto ima cca 140-150 tkm. Uzas. Sta b moglo biti? Prosle godine promijenjena usisna grana i auto je odrzavan.

Link to comment
Share on other sites

Danas vozio iza L2 2.2 dci. Auto znam jer mi je od poznanika. Šuklja crni dim z auspuha gore nego lokomotiva. Auto ima cca 140-150 tkm. Uzas. Sta b moglo biti? Prosle godine promijenjena usisna grana i auto je odrzavan.

EGR, ili MAF. Prije EGR, zato neka obavezno očisti isti, kao i kućište EGR-a jer će ponovno mijenjati usisnu granu.

Link to comment
Share on other sites

Bi ali znam auto ali novog vlasnika ne. Poznanik ga je prodao kad je novi dobio posto je invalid. Ima pravo na novi svakih 7 godina. Ici ce u servis sigurno.

Link to comment
Share on other sites

To je onaj o kojemu si mi pričao na "susretu" u Bribirskim mostinama?

Link to comment
Share on other sites

To je onaj o kojemu si mi pričao na "susretu" u Bribirskim mostinama?

e bas taj. 2.2 dCi Phase 1 karavan
Link to comment
Share on other sites

e bas taj. 2.2 dCi Phase 1 karavan

otisap egr. Ceka se pon za ciscenje ili zamjenu.auto se vozi na relaciji od 2 km dnevno i to je rezultat. Jbg.sad sreo poznanika
Link to comment
Share on other sites

Nije ga moguce iz motora iskljuciti? Kod fiata jtd se stavi kovanica i fizički zatvori. Na jtd nista ne javlja a na jtdm jos softwareski se ponisti i bog te veseli.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.