Jump to content

ICE motori - dizel vs benzin vs LPG vs turbo vs ... ?


filipbabok

Recommended Posts

Zvone...ljudima koji imaju kvalitetne i održavane lpg instalacije je takav rad motora nepoznanica. Jednostavno - nemaš pojma uopce da li si na benzinu ili na plinu sta se rada motora, primanja gasa i kvalitete voznje tice. Prijatelj iz Splita stavio vrhunski Lpg-tech sistem u Golf 5 R32...i odusevljen je.

 

Nemoj njega uzimati baš zdravo za gotovo jer je još prije par tjedana tvrdio da auto na LPG i benzin ide gotovo identično da bi sad nedavno na sva zvona pisao da auto sad ide puno bolje na LPG nego prije, da prije nije išao kak spada...malo mi to "smrdi".

 

A i LPG+R32 neću komentirati.

 

evo odradio 300km
ovako .boca je 60litara. bila je puna.
nakon 200km se tek ugasi prva ledica, kao imam jos 3/4 plina.
nakon 50 km se ugasiše jos DVI odjednom ostanem na jednoj.
nakon 10km se upali crvena  i za 20 km se auto prebaci na benzin.
pricamo o normaln0j voznji na otv cesti sa max brzinom 110-120.
board comp kaze da je prosjecna u tom peridodu od tocenja plina bila 10.4litre.
ja sam 60 litara plina potrosio u 320km sta je 20l plina.
 
e vec sam malo lud jer se skuplje vozim nego prije.
natocim danas full tank,stane samo 43 litre. znaci ostalo je 17 litara.
i kontam ktj kad trosis nek se i vozis i je**m mu majku cili dan.
primjetia sam da auto kad se vozi posteno,znaci do blokade prve 3 brzine ugasi plin skroz i ode nba benz,pa moram stisnut opet on na prekidacu plina.
e sada dal je moguce da sam ja sinoc poklopia auto pa se on prebacia na benzinu ,iako je bilo jos 17 litara(valjda je bilo) u boci?
zasto se uopce prebacuje na benzin ,koja je to šema?
mislim da nesto ne stima jer osjetim ponekad i smrad plina u autu....
tih 300km sam vozia nemoguce normalno ,znaci prosjek benzine na kompu je 10.4 za auto od 250ks i 1600kg,znaci baka stil.
kako je moguce da je posisa 43 litre plina,to je 14litara potrosnja i skoro pa razlika nikakva s benzinom gledanom u novcima po km.

 

 

 
 
evo da se javim nakon par rezervara nakon sta je sve mapirano 
auto ide odlicno,nema razlike od serijale
potrosnja je 1l vise nego na benzin
u rezervar nekada stane 45 nekada 50litara
vozim se za 60lipa po kilometru,na otvorenoj cesti to je oko 10,5-11l plina.
sve radi perfektno ja vise nego zadovoljan.
bio na atestu,prijavio gewinde usput ...
eto ukratko sve 5, osjecaj  voznje auta od 250ks i 1600kg sa svom zivom opremom za 0,60kn/km je neprocjenjiv.

 

 

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Potvrdujem da cesto bude razlike u voznji na plin u odnosu na benzin, vidio sam to na vise autiju pa tako i na mom(a i i izrazenije je sto je auto stariji , logicno) jednostavno se naviknes na to .

Meni to znaci manje od razlike u cijeni da vozim na benzin 25tkm godisnje.Ovih 6.2l na 100km benzina jedino u bajci s autom normalne tezine i u svakodnevnim uvjetima.

Pricam naravno o Zagrebu i svakodnevnoj voznji, u takvoj voznji benzinac i tako mali trosi bar 7l, po zimi ili ako mu upalis klimu to se jos poveca..

 

Po meni, to je cisto stvar koliko se vozis I koliko dugo mislis imati auto.AKo mislis s autom napraviti 50tkm, dizel ili plin bi se trebao isplatiti, osim naravno ako nebude nekih ludih ekstra troskova , al to ne mozes nikad znati.

Ak ti auto treba za 3 tisuce km godisnje onda je tak svejedno kaj kupis..

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Neka se javi za 3-5 godina ;)

 

 

U izračunu je sve osim redovnog održavanja i nepredviđenih kvarova, dakle: cijena auta, trošarina, osiguranje, registracija, porezi i realna srednja potrošnja uzeta sa Spritmonitora kroz period od 15god i 200.000km što je realni scenarij za Zagreb.

 

Statistika govori da je velika vjerojatnost će prosječan dizel gadno opaliti po džepu vlasnika na 200-300 soma kilometara zbog turbine, common raila, dizni osjetljivih na kvalitetu dizla pogotovo u zimskim periodima, plivajućeg zamašnjaka...  stvari koje na benzincu atmosfercu ne odlaze. TCE motori su se pokazali da im turbine nisu problem, ali još je rano za reći.

 

Koja godisnja kilometraza, koji rezim upotrebe vozila? Kako si odredio troskove odrzavanja, odnosno, koje su cene servisa?

Sto se tice TCe motora i njihovih turbina, ne da je rano reci, nego je prerano da se donese takav zakljucak jer se ova trocilindricna varijanta jos nije dokazala. I kako znati da njegova turbina nece da prozvizdi na 100.000 km, jer ima start-stop sistem, koji 1.5 dCi 75 ks nema. 1.5 dCi 75 ks nema plivajuci..

Kazes da statistika govori da je velika verovatnoca.. Kolika je to verovatnoca u procentima i koje su to analize, daj link, bas bih voleo da vidim. Inace, ni TCe nije nista jednostavniji od dCi, a ovaj potonji je bar koliko toliko "ispeglan" u praksi.

Link to comment
Share on other sites

Koja godisnja kilometraza, koji rezim upotrebe vozila? Kako si odredio troskove odrzavanja, odnosno, koje su cene servisa?

Sto se tice TCe motora i njihovih turbina, ne da je rano reci, nego je prerano da se donese takav zakljucak jer se ova trocilindricna varijanta jos nije dokazala. I kako znati da njegova turbina nece da prozvizdi na 100.000 km, jer ima start-stop sistem, koji 1.5 dCi 75 ks nema. 1.5 dCi 75 ks nema plivajuci..

Kazes da statistika govori da je velika verovatnoca.. Kolika je to verovatnoca u procentima i koje su to analize, daj link, bas bih voleo da vidim. Inace, ni TCe nije nista jednostavniji od dCi, a ovaj potonji je bar koliko toliko "ispeglan" u praksi.

 

Covjek ti je ljepo rekao da nisu uracunata redovna odrzavanja i kvarovi sto znaci da bi usteda bila jos malo manja ako cemo gledat svaku lipu u korist benzinca naravno... i da koliko sam vidio kolega primarno se osvrtava na usporedbu da ce na benzinuc atmosfercu puno teze ista krepat nego na dizelu sto je i cinjenica... turbina nema, zamsnjak obican kod dizela dvomaseni (ok istina ne kod svih), direktno ubrizgavanje (na atmosfercima jos uvijek jako cesto indirketno u usisnu), DPF... 

 

ja sam isto tako gledao sta mi je financijski isplativije za kupit pri kupovini novog auta i kad sam sve to tako sagledao jednostavno je usteda pre kasno dolazila (pocetna razlika u cijeni je bila 20 000 kn) odnosno nebi je bilo... gledao sam da bi na 0 bio na nekih 120 - 140 000 km... a ako dode samo jedan od gore navedenih kvarova na 0 nebi bio ni nakon 200 000 km... a toliko auto sigurno necu imat, tj i da imam to je opet auto sa puno kilometara i malim dizelom koji tada zahtjeva vec puno ulaganja... da je bila manja razlika u cijeni pri kupovini (ispod 10 000 kn) sigurno bi kupio dizela... jednostavno treba sve izracunat i vidjet isplati li se ili ne a ne odma rec ja radim 25 000 km godisnje i isplati se... jako varira isplativost od modela do modela...  i da naravno treba gledat kad se gleda usteda aute iste snage jer vidim da je gore laguna 1.5 dci 110 ks usporedena sa 2.0 benzincem koji ima 140 ili 150 ks nisam sigurno ali pretpostavljam da je toliko... realna usporedba po meni bi bila 2.0 dci 150 ks i benzin 2.0 150 ks...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Brain, 1.2 TCE je na tržištu već 7 godina. Nisam primjetio da im odlaze turbine.

 

Slično kao i hyko kad sam uzimao ovaj Clio 2008. godine matematika nikako nije išla u korist dizlu kao ni tadašnje okolnosti. Nisam htio imati težak nos, roktav auto i strepiti prije svake zime da li je INA stavila zimski dizel u tankove ili nije. Dizel je jedno vrijeme prije tog razdoblja čak bio skuplji od benzina zbog čega se dizel počeo isplaćivati nakon ogromnih 150,000km. Nitko tada nije znao koliko će to potrajati. Tu i tamo se na forumima pojavio netko koje se razletila turbina na 1.5 dCi, a tada sam upoznao dečka kojem se common rail razletio na dCi 65 mašini na  cca. 60,000km. U ovlaštenom su mu pokazali predračun na preko 22,000kn! Nisam htio platiti 2,000€ više za dizla i strepiti od svega s glavom u torbi da bi mi se ulog tek počeo vraćati nakon dugih 7god i 100,000km... no way.

 

Da kupujem Lagunu ili Scenica uzeo bi 1.5 dCi, vozio ga 200,000km i uvalio ga nekome tko misli da se tek razradio i da su priče o crkavanju dizel motora samo urbani mit.

Link to comment
Share on other sites

Ono sto ja znam,tvornicki plin na octaviji,3 godine 100000km,prije toga isti gazda na prvoj octaviji okrenuo 200000...samo odrzavanje...kog god znam da vozi na plin jako zadovoljan...jedino neki taxista u zg pljuval po njemu...vozi taxi na plin-al on nije ubrojiv

Link to comment
Share on other sites

Svi su mi automobili na plin - 2x sekvent i jedan na karburatoru. Petica je na plin odvrtila preko 300 000km a ukupno ima 550 000km, najveca neprijatnost je bila zamjena kompletnog isparivaca koji kosta citavih 70e, a u tom paketu dobijes gotovo jos jednu instalaciju. Zamjenjene membrane nekoliko puta od 5e i to je sve. Coach je presao nekih 70 000km i dugo je kod mene, jedini trosak koji sam imao je zamjena malih filtera koji kostaju nekih 2e ili tako nesto. Laguna 15 000km kod mene bez ikakvih problema. Safrane je kod mene presao 50 000km isto sekvent, otisao neki senzor temperature koji kosta kikiriki-ljudi spojili na dijagnostiku za 5min sve bilo gotovo.

 

Svi automobili rade bez ijedne greske do danas i ne pada mi na pamet da prelazim niti na dizel niti na benzin sa ovim cijenama goriva i kilometrima koje radim.

Link to comment
Share on other sites

da imam jaci auto i ja bi razmislio, tj vjerojatno isao na plin ovako na 1.6 i ovako je kilav a kamoli jos da utrpam u njega dodatnih 80 - 100 kg i jos sta se izgubi na snazi... imam osjecaj da nebi mogao uzbrdo vise...

Link to comment
Share on other sites

Koliko u Splitu košta ugradnja kvalitetnog plinskog sustava za Clia II 1,4 16v?

Dobio sam popunu satnice u skoli udaljenoj 30 km od Splita pa razmisljam.

Link to comment
Share on other sites

Koliko u Splitu košta ugradnja kvalitetnog plinskog sustava za Clia II 1,4 16v?

Dobio sam popunu satnice u skoli udaljenoj 30 km od Splita pa razmisljam.

Ja sam 5 godina tukao 2x27 km svaki dan s autima koji su trošili 20-30% vise od tog Clia...i za 2/3 profesorske plaće. Preživio sam...hehe

Link to comment
Share on other sites

Svi automobili rade bez ijedne greske do danas i ne pada mi na pamet da prelazim niti na dizel niti na benzin sa ovim cijenama goriva i kilometrima koje radim.

 

jasno, ako je plinska instalacija dobro slozena mora raditi :)

 

od frenda getz iz 2006 god je na benzin radio kolko je trebalo da dodje od salona gdje je nov kupljen do servisa gdje je ugradjen plin, sad ima 200 000km i vozi najnormalnije i dalje, znam jer ga i sam ponekad vozim, razlike nema vozio ti na plin ili na benzin. I sam sam vozio auto na plin bez problema, sad kad vidim da je plin 4kn rado bi opet :D

Link to comment
Share on other sites

Brain, 1.2 TCE je na tržištu već 7 godina. Nisam primjetio da im odlaze turbine.

 

Koliko su presli ti TCe primerci? 100.000 km?

Benzinci su isplativiji u manjim automobilima, dizeli u vecim, obicno to tako ide. Sve sto je vece od C segmenta svakako je isplativije kao dizel (plin ne uvodim u racunicu).

Ja sam se naslusao prica kako se sve razlece na dizel motorima, bas bih voleo da vidim neku studiju gde je to i dokazano. Ovako se sve svodi na urbani mit sta se vise kvari. Dakle, cinjenice, a ne pretpostavke koje ovde citamo.

 

Evo malo iz licnog primera. Laguna je na skoro 220.000 km, po servisnoj istoriji dok nije dosla kod mene jedno reprogamiranje ECU motora (ubacivanje novije varijante zbog manje potrosnje) i to je to. Troskove je pokrila garancija. Sto se tice motora, samo redovno odrzavanje, 6.6 litara ulja i filteri. Veliki servis nema, ima lanac i lancanike. Originalni PK kais izmenjen na 160.000 km. To je sve sto je bilo od troskova kada je motor u pitanju.

 

Clio 2 1.2 16v - malo preko 140.000 km, dakle Laguna ima vise 50% kilometara. Troskovi - svecice (nesto oko 20-25 evra), konstantno ulivanje na svakih 5.000 km aditiva za ciscenje injektora, ciscenje elektronske klapne gasa - rasturili pola motora dok nismo dosli do nje, zamena senzora pritiska u usisnoj grani. Da ne zaboravim i veliki servis, 300 evra. U karter staje 4 litra ulja, dakle ne nesto bitno manje nego Laguna. Potrosnja Lagune je otkako je kod mene oko 6 litara, po gradu nisam uspeo nikad preko 8, najcesce oko 7.5 litara. Potrosnja Clia otvoreno 5, autoput 7-8, grad isto 7-8. Clio ne ide sa mesta, kada upalim klimu kao da sam zakacio prikolicu.

Dakle, po pitanju troskova eksploatacije kada je motor u pitanju, meni je Laguna jeftinija.

E posto je iznad 200.000 km, citajuci ovaj Forum, saznao sam da su mi vec crkle brizgaljke (trenutna korekcija od -0.1 do +0.1), da mi je pumpa VP u gepeku, a da turbinu odavno nemam, dok je FAP na podu u garazi. Obzirom da sve radi i da nista nisam popravljao, jel'te, verovatno neke dobre vile dok je Laguna u garazi obitavaju ispod haube i popravljaju sve to, na cemu sam im zaista zahvalan. Moracu da napisem mail Renaultu kako sve to dobro radi i posto sam verovatno jedini takav slucaj na svetu, eventualno dobijem novog Espacea V 2.0 dCi. Mozda budem imao vise srece sa tim dCi motorom drugi put.. :)

Link to comment
Share on other sites

ne vozim dizla isključivo zbog manje potrošnje,(a i nije zanemarivo 6.4 l/100km) osobni gušt koji mi pruža dizl  :freak6:  od 130 ks, okretni mometn, ponekad nebriga oko broja okretaja i stupnja brzine, mi može zamijeniti benzinac te veličine i prostranosti auta tek valjda od 170ks pa naviše, a smatram da je to besmislica tankati

 

to je samo moje osobno mišljenje i ne mislim ga ikome nametati 

Link to comment
Share on other sites

ne vozim dizla isključivo zbog manje potrošnje,(a i nije zanemarivo 6.4 l/100km) osobni gušt koji mi pruža dizl [emoji33]6: od 130 ks, okretni mometn, ponekad nebriga oko broja okretaja i stupnja brzine, mi može zamijeniti benzinac te veličine i prostranosti auta tek valjda od 170ks pa naviše, a smatram da je to besmislica tankati

to je samo moje osobno mišljenje i ne mislim ga ikome nametati

Tako i ja nekako mislim. Zapravo, mislim da, uzevsi sve u obzir, ne postoji neka znacajna usteda za bilo koji tim (lpg, beng ili dizel). Sve dok nije rijec o ekstremima tipa 20+ tkm godisnje, 3000 kubika, karoserija oko 2 tone ili slicno...

Ali volim taj zvuk, proci raskrizje ili manji kruzni tok u trecoj, voziti se izmedju 1200 i 1800 rpm td itd. Male (osim okretnog momenta) stvari vesele covjeka :)

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

ne vozim dizla isključivo zbog manje potrošnje,(a i nije zanemarivo 6.4 l/100km) osobni gušt koji mi pruža dizl  :freak6:  od 130 ks, okretni mometn, ponekad nebriga oko broja okretaja i stupnja brzine, mi može zamijeniti benzinac te veličine i prostranosti auta tek valjda od 170ks pa naviše, a smatram da je to besmislica tankati

 

to je samo moje osobno mišljenje i ne mislim ga ikome nametati 

 

ovako nekako i ja raymisljam :D samo sam 10hp manje al to je to otp.

Link to comment
Share on other sites

Koliko su presli ti TCe primerci? 100.000 km?

Benzinci su isplativiji u manjim automobilima, dizeli u vecim, obicno to tako ide. Sve sto je vece od C segmenta svakako je isplativije kao dizel (plin ne uvodim u racunicu).

Ja sam se naslusao prica kako se sve razlece na dizel motorima, bas bih voleo da vidim neku studiju gde je to i dokazano. Ovako se sve svodi na urbani mit sta se vise kvari. Dakle, cinjenice, a ne pretpostavke koje ovde citamo.

 

 

Ma stvar je u tome da isti kvar na dizelu kosta puno vise nego na benzincu atmosfercu... dizna za benzinca atmosferca i dizela ne kosta ni priblizno isto, a nekih stvari koje se mogu pokvarit i tada biti veliki trosak jednostavno nema...

 

A sto se tice ovoga benzinac jaci dizel slabiji... navozao sam se brdo razlicitih autiju i konji su konji... 110 ks ide ko' 110 ks i to je to dizel bolje na nizim benzinac bolje na visim... meni osobno puno ugodniji za vozit 1.6 benzinac nego 1.5 dci radi turbo rupe... ali to je sada vec neka druga tema i osobne preferencije... 
Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Super su svi ti novi, moderni, štedljivi i sofisticirani automobili - ako ih se može voziti dok su pod jamstvom i ispod 120-130 tisuca km. Kao sto vani ljudi rade...ili kod nas ovi koji su u mogucnosti. Pa ne razbijas glavu ni oko dizni ni oko visokotlacne pumpe ni oko turbine.

Uvijek imas dvije skupine vozaca/vlasnika. Jedni kupe novo i voze do neke kilometraze dok se isplati leasing ili jednostavno dok im auto ne dopizdi i ne odluce ga zamjeniti drugim vozilom. Ti ljudi VOZE ta vozila. I motorizaciju biraju po tome stk zele od tog auta a ne po statistikama kvarova i koliko skupih stvari moze otici na autu.

S druge strane...ljudi koji nakon 150 tisuca km i pet godina kupe auto od ovog prvog gospodina i trljaju ruke jer su moderan auto s modernim turbo dizel motorom s dpf filterom dobili za 40% cijene koliko je bio novi - oni ce taj auto POPRAVLJATI i sto je u autu napredniji i sofisticiraniji motor i sto je vise opreme i kul stvari u autu to je veca sansa da ce ih isti "izuti iz cipela" u narednih 5 godina i 100-tinjak tisuca km. A sama cinjenica da su taj auto kupili rabljen kad mu je pala cijena u 99% slucajeva znaci da nisu sposobni uredno podnijeti troskove koji su posljedica nekih vecih kvarova. I onda bude drama...

Danas bez problema kupiš 10 godina star BMW 645Ci za 15000 eura...Mercedes S klase za 20000 eura...Audi A8 za 15000...VW Phaeton za 12000 itd itd. Problem je samo u tome sto ces tada biti ovaj pod brojem 2...voziti ces i popravljati. Skupo. Gospodin prije tebe je za taj auto iskrcao 80000 eura. I vozio se. Popravljali su drugi ako je za tih bilo potrebe. U jamstvu.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

 

Ma stvar je u tome da isti kvar na dizelu kosta puno vise nego na benzincu atmosfercu... dizna za benzinca atmosferca i dizela ne kosta ni priblizno isto, a nekih stvari koje se mogu pokvarit i tada biti veliki trosak jednostavno nema...

 

 

 

 

Hajde po stoti put. Koliki je rizik za tako nesto u brojkama? Dakle, koliki je relativni rizik (RR u statistici) da se tako nesto desi? Bez tog podatka, ovo je sve prica radi price (l'art pour l'art). Dakle, Kaplan-Meier kriva od 0 do 200.000 km i kumulativna stopa "prezivljavanja" motora.

Jasna je logika da ono cega nema, ne moze da se pokvari, ali kolika je ucestalost da ce da se pokvari ono cega ima? I kada ce se pokvariti, to je isto jako vazno. I koliko ce to da kosta.. Turbina, osim u slucaju manjkavosti u projektovanju od strane inzenjera, zloupotrebe od strane korisnika i nebrige, po recima ljudi koji zive od remonta (a koji znaju sta pricaju) bi morala da nadzivi motor. Isto vazi i za sistem ubrizgavanja, sa svim gore navedenim preduslovima, sto tvrde ljudi koji opet zive od remonta navedenog sistema.

Ja sam napisao licno iskustvo, jer imam srecu da odrzavam dva automobila, jedan benzinac i jedan dizel. Svaki sam svesno birao, i postoje razlozi zasto je Laguna diesel, a Clio benzinac, da ne ulazim sada u njih. Nemam razloga da favorizujem nijedan tip pogona, jer da je jedan superioran u svemu, drugi ne bi ni postojao.. Izuzetno mi smeta kada se nesto a priori proglasava za nepouzdano, a bez jasnih dokaza za tako nesto. Rudolph Diesel mi nije nikakav rod, nemam potrebe da budem iciji apologeta, osim sopstvenog novcanika.

Link to comment
Share on other sites

Ima primjera di je vjerojatnost da nesto ode ogromna kako kod benzinca tako i kod dizela... istina to su neki tvornicki promasaji ali opet kostaju vlasnika... poznajem par ljudi koji su bili vlasnici famoznog passata 2.0 tdi PD a kad vec govoris stalno o tom postotku mislim da je vjerojatnost da na tom autu ode dizna 99% i to doslovno tko god ga je imao da ga znam imao je sranja sa tim... svi zivi su mjenjali dizne (za jednom znam sta se desavalo dobro jer je kum bio vlasnik) i ta dizna kostala koliko se sjecam 600 eura uz to ako das svoju staru njima tako nesto je bilo a ako nedas onda oko 1000 eur po komadu !!! ... to je ogromna cifra za tako neku stvar, prelazi danas vrijednost tih vozila vec pomalo... nije jedini kojeg poznajem da je to mjenjao kako kod tog modela tako i kod drugih...

 

I da se razumijemo da kupujem veci auto kao sta ti vozis i radim puno km isto bi sigurno kupio dizela ali bi bio svjestan da je kvar koji ajde recimo je jednako moguc kod nekih stvari puno skuplji i to je cinjenica ! 

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Opet smo počeli prepričavati rekla-kazala priče, a lijepo sam u uvodnom postu objasnio kako da izlažemo ovdje.

No, dobro, ovo je slobodna zemlja...

Link to comment
Share on other sites

Ako se ovo odnosi na moj post neznam sta je tu rekla kazala ako znam covjeka koji je imao taj i taj problem... prijatelj radi u servisu u rijeci u PIA.u i drugi u prodaji u carmotu i potvrduju mi istu stvar jer nam je cesto tema razgovora auti neznam sta bi tu bilo rekla kazala...

Link to comment
Share on other sites

Moj CC je sad blizu 200 tkm, kupio sam ga pred 2 i pol godine s 120 tkm starog 4 godine. Nisam ulozio kunu u popravak osim zavojnice volana. Vozim se u komadu po 100 km otvorene ceste, trosi malo iznad 5 litara i motor je urica. Nisam niti ocekivao kvarove jer ga nebi uzeo.

Imamo doma BMW dizel koji je sad na 230 tkm, nikad kvara.

Prijatelj je uzeo pred par godina Mazdu 6 rabljenu s preko 180 tkm, od onda je na motoru jedino podesavao dizne jer mu je mehanicar iz Mazde to preporucio. Auto jako dobro ide.

Ljude koje susrecem i znam, jedino su imali zamjenu turbine, kvarove koje pisete da 99% imas sigurno, su za mene obrnuto, ili ih 90% nece imati. Bezveze iznosite cinjenice koje ste culi od susjede.

Za Passat 2.0 tdi je takodjer imao problem s diznama tip iz susjednog mjesta i ekstra ga skupo dosao popravak, ali za taj auto se zna da je to za qrac, i kupio ga je kad je ta prica vec bila prezvakana.

Ja sam na svojih 30 tkm godisnje zadovoljniji dizelom zbog samo izmjene ulja, nemam veliki servis, dok bi me benzinac vise kostao svakako. Lijepo vi velite da jedan kvar na dizelu i usteda pada u vodu, slazem se, ali ja taj kvar jos nisam dozivio, vi za to vrijeme vjerujte u price i nemojte kupiti dizela.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao tu nesreću da mi se na cliu razleti VT pumpa, srećom u garanciji. Bio je negdje čini mi se oko 60kkm i to 2006.g. U to doba prolazio sam cca 30+ kkm godišnje, a i razlika u cijeni dizela bila je nešto veća nego danas. Onda su sjebali u servisu pa su sve mijenjali još jednom nakon par mjeseci :)

Poznata činjenica da se radilo o tvorničkoj grešci na tim serijama pumpi, ali jbg kad to saznaš par godina nakon što si kupio auto. Da sam manje vozio i da mi je to krepalo par mjeseci kasnije izvan garancije bilo bi veselo. Ali evo, da pokucam u drvo, odonda nikakvih problema s motorom. Nešto periferije (nosači, ventilator kabine, podizač stakla) i to je sve za 10g. eksploatacije i skoro 200 kkm. Tako da sad kupujem drugi auto, vjerojatno ne bi uzeo dizela. Tko sejednom opče puše i na hldano :) Sad radim 3x manju kilometražu, a i da se vozim kao onda, bio bi benz+plin. Današnji dizeli su mi malo prekomplicirani za održavanje: dpf, egr, zamašnjak.... Na poslu vozim većinom dizele 140+ KS i to autocesta/otvorena cesta i zna biti problema. Recimo mazga 6 2.x skoro redovito serucka nešto oko dpf-a, a vozi se isključivo na duge ture. Pičim 2 glave po autocesti prema ST i upali mi se lampica od DPF-a :wtf:  ...opet u servis.

 

Link to comment
Share on other sites

Moram priznati da se meni takodjer ne svidja taj dpf te nebi htio imati u svom autu. Kak je s tim, to ce u buducnosti imati svaki auto ili vec sad ima? Znam da ima 2.0 dcis tim i bez tog.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.