Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

On 03. 12. 2023. at 23:04, wiyax said:

@MilosB Alternator jeste 90A, ali šta on može napunit za 15min vožnje.

@ph-quick Vjerovatno ću i ja jači, nije mi neka razlika u cijeni. Ako neko misli da griješim, molio bih obrazloženje do sutra, eventualno prekosutra :)

Akumulator povrati izgubljenu snagu u 5-10 minuta vožnje

Uzmi jači 10-15%, najjfetiniji sa najdužom garancijom 🙂

On 08. 12. 2023. at 13:27, Alen said:

Koliko je normalno da nisko ide napon kod verglanja?

Ovo ispod 8V mi se čini nekako malo, a clio dci ponešto dulje vrti ovih dana kad je hladno :)

Tester na brzom testu daje prolaznu ocjenu.

S obzirom da je primjetan pad napona prije verglanja, rekao bih da barem jedan grijač radi :)

 

cranky.jpg

test.jpg

Donja granica, ispod koje ne smije pasti ispravan akumulator, je 9,60V pr temp. 20C

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Alen said:

@aquarius Ovo je bilo mjereno na < 10°C :D

 

8V je "way too low"...

Motor, ako ima dobru kompresiju i ispravan alternator, pali na zub i sa jako lošim akumulatorom, viđeno 100 puta. Ali to vrijedi za "starija" vozila. Kod auta sa start/stop sistemom nema toga, bms će prepoznati nizak napon u startu, i neće dozvoliti startanje motora. Zato, svi koji imate start/stop u autu, ako auto sam od sebe ne dozvoljava da start/stop sistem funkcionira, to je prvi znak da je akumulator lagano za izmjenu. U većini slučajeva nije hitno, često se ljudi tako voze i po godinu dana, ali nije pravilo. 

On 03. 12. 2023. at 23:33, wiyax said:

To mi reci. Mislio da se pune jednako pa će onda manji biti procentualno puniji.

Znači veći :)

Što si uzeo?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, aquarius said:

8V je "way too low"...

 

bez uvrede, ali cemu zamarat osobu koja je full zauzeta s obzirom da je doslovce prijasnji post odgovorila na isto pitanje i to jasno i nedvojbivo 😞 

prazan i prije testa, a na testu mrtav... mozes ga napunit i ponoviti test eventualno

16 minutes ago, ibirkic said:

@aquarius Jel ovo za zamjenu? Mjereno nakon 7 dana stajanja. Nisam mjerio poslije vožnje. 420A, Topla energy kupljena u 10/2019

 

Screenshot_20231220-112735_Kbattery.png

Screenshot_20231220-112747_Kbattery.png

 

Link to comment
Share on other sites

Postavio pitanje, čovjek može i ne mora odgovoriti. 👍

Svakako ću ga provjerit danas, da vidim kakvo je stanje.

Edited by ibirkic
Link to comment
Share on other sites

a valja postivat necije vrjeme, pogotovo kad je pitanje upuceno direktno..

za pocetak napuniti akumulator, to se voznjom nece dogoditi

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ibirkic said:

@aquarius Jel ovo za zamjenu? Mjereno nakon 7 dana stajanja. Nisam mjerio poslije vožnje. 420A, Topla energy kupljena u 10/2019

 

Screenshot_20231220-112735_Kbattery.png

Screenshot_20231220-112747_Kbattery.png

Unutarnji otpor <10mohm, niska startna struja, veliki pad napona prilikom startanja = mijenjaj novim

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, ibirkic said:

Postavio pitanje, čovjek može i ne mora odgovoriti. 👍

Svakako ću ga provjerit danas, da vidim kakvo je stanje.

Samo pitajte.... odgovaram čim stignem, rado ću pomoći svakome, ako mogu. Eto, nešto znanja imam, pa zašto ne podijeliti s drugima. I ja ovdje znam naučiti nešto novo 🙂

Uglavnom, akumulator ti je za zamjenu, sorry, al tako je

Link to comment
Share on other sites

Uspio sam ipak uhvatiti vremena danas, ubačen novi akumulator. Ovaj put sam uzeo malo jači, isto topla energy, 55Ah za 78 europskih novaca. Ekipa iz Berena uslužna kao i inače. 

Interesantno je da Ford ima malu plastičnu pregradu koja se pomakne ovisno o tome koliki akumulator se stavi. Nisam to primijetio zadnji put.

 

PXL_20231220_184603647.jpg

Edited by ibirkic
Link to comment
Share on other sites

Bio sam u berenu prije 30 dana i 70% ljudi kad ih se pitalo je reklo da zeli najjeftiniji akumulator koji postoji. Cak je lik pored mene kupio exide excell 62Ah midlim a exide premium 64Ah je bio na -40% akciji i 10€ jeftiniji od tog excela.. 

Nikad ne kupujem najjeftiniju robu..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

^^shvatili su ljudi da ne vrijedi kupovat skupo izvikano...

Jedino jos vartu nisam imao licno.. Ali vecina top brendova mi je prosla kroz ruke, i svaki put sam se razocarao... Na svakom autu je punjenje bilo provjereno i nije bilo do toga. A osta stvar na motoru...

Bio naivan i kupovao naj naj... Gel 10ah, 320A mjereno startne struje pri isppruci akumulatora.. Dovoljno za bez problema dizela starta.. Krepao nakon 6 mjeseci i tjedan dana (tjedan dana nakon garancije).

Excide pisao u temi.. Nije ni garancija istekla (koju ja debil nisam mogao naci), yuasa u meganu.. Nikako se ne moze rec nizi cjenovni rang... Optima na camcu nakon god dana po isteku garancije.. 

Sve se svodi na srecu...

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, ibirkic said:

Uspio sam ipak uhvatiti vremena danas, ubačen novi akumulator. Ovaj put sam uzeo malo jači, isto topla energy, 55Ah za 78 europskih novaca. Ekipa iz Berena uslužna kao i inače. 

Interesantno je da Ford ima malu plastičnu pregradu koja se pomakne ovisno o tome koliki akumulator se stavi. Nisam to primijetio zadnji put.

 

PXL_20231220_184603647.jpg

Kod Forda je specifično što izričito traži akumulator visine 175mm. I da, ima neki mali komadić plastike koji se može pomaknutim ovisno o dužini akumulatora. Ovo kod tebe još je i pristupačno. Jučer mi bio Focus 2019, kad sam vidio što sve moram razmontirati da uopće dođem do akumulatora, došlo mi je da plačem. 

9 hours ago, ivan.martinko said:

Bio sam u berenu prije 30 dana i 70% ljudi kad ih se pitalo je reklo da zeli najjeftiniji akumulator koji postoji. Cak je lik pored mene kupio exide excell 62Ah midlim a exide premium 64Ah je bio na -40% akciji i 10€ jeftiniji od tog excela.. 

Nikad ne kupujem najjeftiniju robu..

Taj fenomen je teško razumjeti. Primjer... "da, auto ima start/stop, al' ja to ne koristim, hoću običan akumulator". Jesi kad vidio bmw-a peticu novog, sa zimskim Lassa gumama? Minervu na mercedesu?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ljudima je bitno da se pokažu, neka se vidi srebrna strijela ili "da ti je Be eM We".....a gume, akumulatori, žarulje i ostalo se ne vidi pa  nije bitno....kao da će neka "koka" polupijana u 3 ujutro znati koje su gume na autu, da ne pričam za akumulator.....vidi ona "nišan" i to je to... znamo kamo to vodi.....

No, tako je u svemu u životu.....kako god okreneš, isti je mentalni sklop u glavi, radilo se o autu, poslu, zdravlju, ponašanju.,.....nema razlie....

 

Svako dobro povodom blagdana svim ljudima ovdje na forumu i onima koji će to tek postati  ;o)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, aquarius said:

Taj fenomen je teško razumjeti. Primjer... "da, auto ima start/stop, al' ja to ne koristim, hoću običan akumulator". Jesi kad vidio bmw-a peticu novog, sa zimskim Lassa gumama? Minervu na mercedesu?

Mogu ti slikati gume koje se voze na sjeveru gde se ima para pa ces videti da je najmanje premium guma. Ne zato sta ne mogu priustiti nego jer ih zabole... I da skrse auto imali su propisane gume a kasko poslije nadoknadjuje. 

Link to comment
Share on other sites

Jer voze aute koji nisu njihovi nego na leasing.

Ni ulje ne mijenjaju.

Ali da kupis svoj auto sa svojim novcem za 40000€, nebi na njega stavljao najjeftinije gume ni opcenito dijelove.

Moj je sef prije koju godinu kupio novoga Volva XC60. Puno placen, mislim preko 50000€.

Normalno je da gore ide vrh ponude dijelova a ne lassa gume i Atom akumulator.

Link to comment
Share on other sites

Leasing, ili Kredit ili kes slicna je stvar. Ako razbijes auto (bio ti kriv ili ne) osiguranje ili ti ce snositi trosak. Svaki auto koji je udaren i popravljen je manje vrijedan. I tko ne placa taj dio osiguranja jelda placa iz djepa.

Nego da se vratim na temu. Kupis Atom akumulator i raditi ce, koliko dugo nemam pojma, ali vjerovatno do isteka garancije. Sada da li je nekome tlaka ako ujutro sjedne u auto i ono mrak ili ne to je trece pitanje.

Isto tako gume. Budimo realni za neku normalnu voznju po gradu i defenzivnu i povucenju voznju sa pridrzavanjem svih pravila vjerovatno ce Lassa gume biti sasvim ok. Ako se drzis pravila i vozis 30 ispred skole imao gore Michelin gume ili Lassa, stati ces, razlika ce biti minimalna.

Druga stvar smo mi "entuzijasti" koji zelimo ipak nekada i malo vise.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Niko ne kupuje tu na leasing jer su pre male kilometraze. Vecina je na kredit i prosjecno ih imaju 5-8 godina. Te se prodaju s 150-200000km. Ili pak pred istek garancije. 

Tvoj sef je u HR i ima para i mora se pokazati kako ima i za gume.. 

Tu ljude boli pisa dal ce doci u staroh garderobi ili potrgabim tenisicama.. Niko ne misli da je taj neko manje vrijedan.. Snobizma nema ni najmanje.. Isto kao sta se ne gleda dal neko ima para ili bilo sta prema tome koje su gume..

90+% auta su na minerva, wanli, LingLong i slicnim.. Akumulator se takodjer kupuje vecinom u trgovackom lancu a ne... 

A za gume sam ne jednom sam doziveo da je jeftina bila bolja od premium (o ceku sam mnogo pisao u odgovarajucij temi) ili pak da mi je jeftin auto dio bio jeftiniji od najskupljeg.. Ili pak sad zadnje, mayle dosao bez potrebnih sarafa koji se MORAJU rezat za demontazu... Obican febi dolaI s svime u setu... 

U Hr se gleda na brend, drugde to prolazi i voze sta im se tad hoce.. 

Ps za gume direkt uaporedba 

Ling long bolje drzi od pirelly i ima siru gaznu povrsinu

Minerva bolje drzala od Dunlopa s istom gaznom povrsinom.. Da ne nabrajam dalje.. 

Akumulator sam sad kupio najjeftiniji s 4g garancije.. Ne pada mi vise na pamet kupovat top brand pa da opet krepa u manje od god dana (ja sam kriv sta nisam rjesio odma garanciju)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, MilosB said:

Niko ne kupuje tu na leasing jer su pre male kilometraze. Vecina je na kredit i prosjecno ih imaju 5-8 godina. Te se prodaju s 150-200000km. Ili pak pred istek garancije. 

Tvoj sef je u HR i ima para i mora se pokazati kako ima i za gume.. 

 

Zapravo ne, pravi je škrtac u svemu ali puno se vozi i po europi i na autu ne škrtari.

Do prije 2 godine vozio je mazdu CX 5, 2009, auto je bio izbljedio od sunca. Odrzavao ga je također ok.

Ima raznih ljudi a ne samo bogati i pametni, bogati i snobovi, siromasni i pametni i siromasni snobovi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

No sto se akumulatora tice, nakon laganog debalka sa Beren "gold" akumulatorom, prosle godine zamjenio za Toplu 74?Ah mislim i sad mi pali lijepo  i nakon sto auto stoji po 2 tjedna

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja jako malo vozim auto, nebi palio po 10 dana jer mi jednostavno nije trebalo i ni ne skuzim kolko je proslo a isti slucaj ima i punac. Ugl uvjek Beren jer je najjeftiniji, kolko pise tolko traje i zdravo...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ekipica može preporuka za novi akumulator za ovu moju raketu od auta? Jel bi bilo OK staviti malo jači od 61Ah/600A?

Primjetio sam zadnjih tjedan/dva da ponekad nešto duže zavergla kod paljenja. Trenutni akumulator je stavljen 08/2019 u Renault servisu u Puli kad sam kupio auto.

Dimenzije trenutnog (Motrio) su 207x175x175 (40Ah, 450A), a ovaj novi EXIDE PREMIUM koji sam gledao u Berenu je 242x175x175 (61 Ah, 600A). Imaju i u original dimenziji EXIDE PREMIUM (47Ah, 450A).

Link to comment
Share on other sites

Može jači akumulator naravno samo ako stane po dimenzijama.

Dobri akumulatori su Topla Top imaju 36 mj jamstvo.

Samo Topla mislim 24mj.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.