Jump to content

naši akumulatori - bivši, sadašnji i budući


filipbabok

Recommended Posts

1 hour ago, macak said:

Piše tu sad pogledaj graf i usporedi vrjeme pada je maks 1 sec a ne 4-5sec...znaci da je aku ok... 

A napon prije ukljucivanja elektropokretača je jedva iznad 12V.

Pitanje je koji je aku i koliko je star.

Link to comment
Share on other sites

ako je u pitanju benz puno sustava se pokrece pri okretanju kljuca. kod diesela malo manje ali ne malo i onda. ali iz istog sma razloga pitao o punosti akumuatora.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

A napon prije ukljucivanja elektropokretača je jedva iznad 12V.

Pitanje je koji je aku i koliko je star.

Moj auto vuče 2A struje iz akumulatora u kontaktu. Normalno je da napon padne kada vučeš struju iz njega.

Vratio sam se s mora u nedjelju. Vozio sam cijelim putem u komadu pa akumulator ne može biti puniji. Sutradan ujutro je napon u kontaktu bio 12.3V

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebao si navečer ostaviti haubu otvorenu na 1. zub i sutradan otvoriti istu bez diranja daljinskog otvaranja i izmjeriti napon na akku. Kad daš kontakt svašta nešto se pouključi po autu :D

Link to comment
Share on other sites

pa zato je napisao napon u kontaktu :) kod nekih auta ce i na haubu odreagovat i prbudit se (iz iskustva cak i s autom iz 2004)

Link to comment
Share on other sites

moj sjenik nema prekidač otvorene haube, a i to se može isključiti predhodno.  Naravno ako mu išta znači takvo mjerenje

Link to comment
Share on other sites

dobro je videti parazitski utrosak energije

Link to comment
Share on other sites

ja sam mjerio multimetrom, otkačio klemu i stavio na 20A. Trebalo je čekati 3,4 min da se sve pogasi. Vukao je vrlo malo 0,02A

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da i moj Clio vuče iz akumulatora oko 20-30mA u mirovanju. Ta brojka mi se prilično smanji kada se odspoji autoradio.

Ako se sjetim testirat ću sutra sa strujnim kliještima rezolucije 1mA.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Neki dan sam primjetio da mi se voltaža aku kreće oko cca 13.5-14.0 tokom vožnje. I kao da je akumulator po tom prekidacu na 70%. Uglavnom tu mi je kolega izmjerio na hladno 12.5V i onda sam ga upalio. Palo je u sekundi na 6V pa ga je punio tako do 13V, 13.5. Alternator je bio servisiran, a akumulator Topla ima negdje cca 2g. Jel problemu aku jel tu imam garanciju 3g ili?

Link to comment
Share on other sites

S 6V bi ja isao na garanciju. 

No isto kao i kolegi, prvo napuniti provozit se recimo jedan dan (da se "normalise") i onda ga testirati

Link to comment
Share on other sites

Aku nikad nisam punio jer se vozim svaki dan. Tako da ću nastojati to na garanciju....

Link to comment
Share on other sites

Pa novog napuni ponekad.

Poklonim ti lidlov punjac od 3.8A.

 

 

punjac-akumulatora-ultimate-speed-tel-091-505-3239-slika-110083968.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

imao jedan, nakon 2 god ja mislim kupio jos jedan. Prvi krepao nakon 3 godine, dobio drugi u garanciji taj jos uvijek radi, a onaj sta sam uzeo drugi odradio 6 godina... (krepao mi pre dvije god), nakon toga uzeo kao kvalitenije.. tj  C-tek koji mi je krepao nakon 1god tako da .... volim odrzavati svoje akumulatore tako da rade vise od 2h godisnje..

Link to comment
Share on other sites

Dobri su punjaci. Mislim da je kostao manje od 100 kn. Jos najnormalnije radi.

Jedino kaj sam zapeo  sa jednom klemom pa je izvukla zica, to sam zalemio i sve 5.

Link to comment
Share on other sites

ja imam dva, sad koštaju maloooo više, skoro 200 kn

Link to comment
Share on other sites

Kazu mi tamongdje sam kupio da ne aku u redu. Testirali ga s nekim strojem i kao na 89% je,.nema nekih prekida celija. Malo mi napon kao seta, kad upalim sto vise potrosaca onds je stabionije na oko 14.1, 14.2 drzi. Sad kazu mozda alternator, no njega sam reparirao, ima cca 2g.... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jel potrebno uopće puniti aku ako se auto doslovno svaki dan vozi? Ja prelazim dosta km, ok većinom su to par kratkih relacija, ali se auto pali svaki dan po par puta. Bio sam i kod električara, kaže mi da je sve u redu i s naponom i s aku. Mjerio je s onim svojim voltmetrom na iglu i polkazuje sve ok, nema razloga za brigu osim ako sad na alternatoru ne rikne elektronika, a to nikad nznaš. Uglavnom čudno mi je da svi moji poklazivači napona pokazuju 13,4-13,6V kad se auto upali. Možda su pokvbareni, možda je već malo oksidirao kontakt, lošija masa nemam pojma....

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam čitao sve postove ovdje pa ne znam kakvi su vam sve problemi, ali ja imam relativno novi akumulator (god dana) koji me počeo zaj*bavati. Valjda on. Sve češće mi se događa da kod hladnog paljenja mu treba par sekundi i da se muči. Kasnije okej pali svaki put. Imao sam jednom čak tijekom vožnje napomenu provjeriti ubrizgavanje. Malo ga razvozao, ugasio i upalio i dalje je više nije bilo. 

S obzirom da je pod garancijom, bio na servisu da ga izmjere, rezultati u redu. Jedino mi preostaje dijagnostika, ali su svi krcati pa trebam čekati termin, a to ne stignem jer sad za vikend putujem, naći ću negdje na moru.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Zrmi RS said:

Jel potrebno uopće puniti aku ako se auto doslovno svaki dan vozi? Ja prelazim dosta km, ok većinom su to par kratkih relacija, ali se auto pali svaki dan po par puta. Bio sam i kod električara, kaže mi da je sve u redu i s naponom i s aku. Mjerio je s onim svojim voltmetrom na iglu i polkazuje sve ok, nema razloga za brigu osim ako sad na alternatoru ne rikne elektronika, a to nikad nznaš. Uglavnom čudno mi je da svi moji poklazivači napona pokazuju 13,4-13,6V kad se auto upali. Možda su pokvbareni, možda je već malo oksidirao kontakt, lošija masa nemam pojma....

kratke relacije generalno prate akumulator. uzmi i napuni ga bar 2 puta gudisnje. 

ove napone koje navodis gde mjeris ? napon je nizak ako mjeris na akumulatoru. Time ga zasigurno NE moze ni pravilno dopuniti, a kamoli napuniti

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, MilosB said:

kratke relacije generalno prate akumulator. uzmi i napuni ga bar 2 puta gudisnje. 

ove napone koje navodis gde mjeris ? napon je nizak ako mjeris na akumulatoru. Time ga zasigurno NE moze ni pravilno dopuniti, a kamoli napuniti

20230804_121749.thumb.jpg.192675be8c316cff5c103c75507a6452.jpg

Tako sam spojio ali prije je znao pokazivati i 14.4 14.4V i biti na 100%.

To je spojeno kod zica za upaljac, a i kad stavim bas u upaljac onaj punjac za mob sto pokazuje voltazu isto pise...

 

 20230804_121801.thumb.jpg.82f758f3c25e5dbf487360f766d8a23e.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.