Jump to content

Clio IV RS


NorthBlue

Recommended Posts

Kak si uspio ga dobiti na 3 dana?

Poznajem lika koji radi u Renault-Nissanu. Smilovao mi se kad je cuo da razmisljam o kupnji Megane GTa a nitko nema za probat EDC mjenjac. :)

Btw, taj Clio RS mi je bio prvi turbak (benzinac) kojeg sam vozio. Nikad vise na atmostferca... cak ne tolko zbog potrosnje koliko zbog okretnog momenta na niskim okretajima. Kao da vozis dizela koji se moze razvuc do 7000 okretaja. 

Link to comment
Share on other sites

Megane gt i Clio rs uopće nemaju isti mjenjač. Megane je sa lamelama u ulju Clio sa suhim.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Govorio sam dosta davno prije nekih 7-8god da frendova tada nova Corsa 1.6 turbo ide dosta bolje od Clia III RS na nižim okretajima pogotovo uz brdo i da troši osjetno manje. Mnogi ne da mi nisu vjerovali nego nisu htjeli vjerovati.

Link to comment
Share on other sites

Megane gt i Clio rs uopće nemaju isti mjenjač. Megane je sa lamelama u ulju Clio sa suhim.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Znam, al oba su od Getraga i taj u Cliu je najblizi mjenjac kojeg sam mogao isprobat. Nisu isti, ali opet su blizi nego manuali koje imaju testni Meganei u auto salonima.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Govorio sam dosta davno prije nekih 7-8god da frendova tada nova Corsa 1.6 turbo ide dosta bolje od Clia III RS na nižim okretajima pogotovo uz brdo i da troši osjetno manje. Mnogi ne da mi nisu vjerovali nego nisu htjeli vjerovati.

Ali zato gore umre. Jako.

Međutim turbo je budućnost.

Link to comment
Share on other sites

Danas vozio prvi puta Megana RS 265. Kako to ide ja nisam mogao vjerovat. Turbo je svakako buducnost. Nakon Megana kad sam sjeo u svoj plakao sam :-(

Link to comment
Share on other sites

Bez rasprave da ide brutalno ali ima klio par faktora radi kojih njegov vlasnik ne bi nikako trebao bit ubediran. Evo za primjer frend vozi 225 pa kad napravi djir s kliom takva razina srece je neopisiva. Treba ga samo ganjat tamo di je najbolji! 

Link to comment
Share on other sites

Bez rasprave da ide brutalno ali ima klio par faktora radi kojih njegov vlasnik ne bi nikako trebao bit ubediran. Evo za primjer frend vozi 225 pa kad napravi djir s kliom takva razina srece je neopisiva. Treba ga samo ganjat tamo di je najbolji! 

225 sam vozio i to me nije nimalo odusevilo. No razlika izmedju 197 i 265 je enormna u svemu. Clio bkezi nosom, ovaj zakopan. Megane hvata 180km/h kao od sale a zavoje jede. Megane ima zvuk i pucketa kao kokica. Necu dalje izbediran sam i ovako hahahha

Link to comment
Share on other sites

A onda bi trbao bit opet ful sretan jer si nasao novi auto koji te odusevljava a ne ko ja gledam samo neke turbo-quatro krame kao da je 2008 stao svijet :) 

Link to comment
Share on other sites

A onda bi trbao bit opet ful sretan jer si nasao novi auto koji te odusevljava a ne ko ja gledam samo neke turbo-quatro krame kao da je 2008 stao svijet :) 

uzmi 265

Link to comment
Share on other sites

sležem se da je brži i nabere ovdje po zagorju svigdje skoro 200kmh na ravnicama a nemaš osječaja ni pola kao kod clia koji ide 150 tuda

Imam oba, 200Akrap i 265cup kojeg sam si malo spoložio, ali nema do 200tke, kolko je to zabavniji auto, jednino 265 manje troši :D

Link to comment
Share on other sites

225 sam vozio i to me nije nimalo odusevilo. No razlika izmedju 197 i 265 je enormna u svemu. Clio bkezi nosom, ovaj zakopan. Megane hvata 180km/h kao od sale a zavoje jede. Megane ima zvuk i pucketa kao kokica. Necu dalje izbediran sam i ovako hahahha

nisam vise u renolu , al sam na turbo presao, to kako nabiru je čudo, bacio sam na kompu na pritisak turba ... I pratio malo, uz kapelu zavojima kad je kreno poklapati od 1 - 1.2 bara je rokao , i kad je zagrijan pucka fino.jedva cekam isto ispuh otvoriti. Bilo kakva ravnica za zaobici više se osudim nego što sam s cliom isao . stim da auto ima full dugu getribu i 5 brzina , igra se cijelo vrijeme 2 3 . stim da sam napravio preko 1000km u prosjeku 7.5-8l , a sa clitacima to je u tom rezimu voznje tesko ?. strom cestom gotovo sve se vozilo u 4 brzini, 5samo za autoput.za sada mi nije zao ni kune samo gewindu kakvu i gas, zadnji pogon ima opet svoje neke čari al sve treba probati :) .

Clio u 6  na 4000- je na 124kmh

Ovo dubre je u 5oj 3800 je na 205, 150 160 se vozi na 2500 2600 sto je za autoput preporod i ne vrti se tolko. I fin je osjecaj sto potegne na +200 prema 240 kao clio sa 110 na 160 ?.

Tako da definitivno opet da uzimam reno treba meg3 traziti i malo mapati :) 

Link to comment
Share on other sites

225 sam vozio i to me nije nimalo odusevilo. No razlika izmedju 197 i 265 je enormna u svemu. Clio bkezi nosom, ovaj zakopan. Megane hvata 180km/h kao od sale a zavoje jede. Megane ima zvuk i pucketa kao kokica. Necu dalje izbediran sam i ovako hahahha

To ukopavanje prednjeg kraja je do špere pretpostavljam..

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To ukopavanje prednjeg kraja je do špere pretpostavljam..

 

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

 

 

Da

Link to comment
Share on other sites

Ma ja imam predugo zelju provat neki awd tako da ce bit jednog krasnog dana

Onda jedino logicno prebacit se na Rs modele

Link to comment
Share on other sites

Ne jos, nisam ja jos zavrsio sa cliom sigurno jos par sljedecih godina. Al moram priznat da se pojavi kakav izniman primjerak medju rabljenima da bi spalio sigurno :) 

Link to comment
Share on other sites

Danas vozio prvi puta Megana RS 265. Kako to ide ja nisam mogao vjerovat. Turbo je svakako buducnost. Nakon Megana kad sam sjeo u svoj plakao sam :-(

Idući put kad si u ZG, ponesi Simbex onda. Budem te provozao u Cliu. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ova u vikend alfisti su imali okupljanje po grobniku preko 70tak njih...predvodio snimanje na stazi 4rs.

Kaže frend da su im dali da se voze sa 4rsom. Kaže da brutalno ide. Da im testnu novu alfu nisu dali za izivljavanje, ali zato po cliu opleti ?. 

Zanimljivo je kako alfisti dobiju tako nesto na susretima i vožnje grobnikom.  Gledam snimke cijelo popodne se vozili za cca 20€ .

A na renaultu se tako nesto ne može dogovoriti , organizirati.  Pogotovo sada kada se može i novi meg 4rs isprobati . I nema sada prigovora da je asfalt loš da ce si auto potrgati,gume pojesti itd.  :) 

 

Hoće i ovaj clio izgubiti garanciju jer se vozio stazom ?

received_10214614469146663.png

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.