Jump to content

Kamere za nadzor brzine


mata73

Recommended Posts

Iz javnog nadmetanja dajem info o predviđenim fiksnim lokacijama radara i kamera za snimanje brzine.

Ugradnje su do ljeta.
 

C/P

POPIS LOKACIJA
ZA MONTAŽU FIKSNIH UREĐAJA ZA MJERENJE BRZINE
I OČITAVANJE REGISTARSKIH PLOČICA

PU ZAGREBAČKA

1. Slavonska avenija u visini raskrižja ulice M. Sachsa (kretanje vozila u smjeru istoka) – nosač na stupu javne rasvjete (stup se nalazi između sjevernog i južnog kolnika) na visini 2,7 m.
2. Ulica Dubrava (kretanje vozila u smjeru zapada) - nosač na stupu javne rasvjete kod raskrižja sa ulicom II Poljanice, na visini 2,7 m.
3. Avenija Marina Držića (kretanje vozila u smjeru jug) - nosač na stupu javne rasvjete (stup se nalazi s lijeve strane kolnika) ispred petlje sa Slavonskom avenijom, na visini 2,7 m.
4. Aleja grada Bologne (kretanje vozila u smjeru zapada Gajnice-Zaprešić) - nosač na stupu javne rasvjete, na visini 2,7 m.
5. Aleja grada Bologne (kretanje vozila u smjeru istoka Zaprešić-Gajnice) - nosač na stupu javne rasvjete, na visini 2,7 m.
6. Zagrebačka obilaznica A3 (kretanje vozila u smjeru zapada) - nosač na stupu portala sa promjenjivom prometnom signalizacijom na 34. kilometru, na visini 2,7 m.
7. Slavonska avenija (kretanje vozila u smjeru zapada) – nosač na stupu javne rasvjete na ulazu u podvožnjak ispod Savke ceste, na visini 2,7 m.
8. Žerjavinec, Omladinska ulica ispred kućnog broja 8 (kretanje vozila u smjeru istok) – stup sa betonskim temeljem uz južnu stranu kolnika visine 2,6 m.
9. Čeglje D1, neposredno ispred kućnog broja 12 (kretanje vozila u smjeru sjevera) - stup sa betonskim temeljem visine 2,6 m.
10. Pavučnjak D1 ispred kućnog broja 59 (kretanje vozila u smjeru juga) - nosač na stupu javne rasvjete, na visini 2,7 m.


Ako neko ima volje nek nađe to na mapama pa zaljepi tu.

 

Hvala!

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Molim sve koji vide da se nešto montira na navedenim lokacijama, pogledajte tko je izvođač radova i javite kako bi mogli doznati sve pojedinosti o sustavu.

I svakako javite da ne brzamo.

Link to comment
Share on other sites

... pogotovo na potezu Gajnice-Podsused jer je to dugacka dionica, a nije specificirano gdje ce biti pa ih nema ni u kmz fileu. Pretpostavljam da ce ih postaviti između stare cementare i Dojkica  (tunel) jer je to jedini dulji ravan potez koji bi bio najzanimljiviji.

Link to comment
Share on other sites

... pogotovo na potezu Gajnice-Podsused jer je to dugacka dionica, a nije specificirano gdje ce biti pa ih nema ni u kmz fileu. Pretpostavljam da ce ih postaviti između stare cementare i Dojkica (tunel) jer je to jedini dulji ravan potez koji bi bio najzanimljiviji.

Pa vidi se točno nosač koji je tamo već mjesecima. Nešto prije podvožnjaka u smjeru zapada.
Link to comment
Share on other sites

Sad još moram i učit lokacije radara po gradu.. To mi je fora bilo u Bosni vidit, točno se zna di su radari i kada dođeš na te dionice samo svi lagano koče, progegaju se i onda peglaj dalje! :-) Tak da realno oni imaju 5 kazni godišnje na tim lokacijama, kad netko slučajno naleti ili se zaboravi. Ovdje će vjerojatno bit puno više kazni čisto zbog količine prometa.

 

Šta lokacije moraju objavit zbog neke zakonske regulative? Bilo bi puno efikasnije da je to tajno..

Link to comment
Share on other sites

Zato jer im ipak nije jedini cilj napuniti proračun nego smanjiti brzinu na tim cestama.

 

Potez Vjesnik-Savica je navodno najprometnija dionica u cijeloj Hrvatskoj (rekao neki prometni stručnjak na TVu u emisiji "Šta vas žulja"). Neki ljudi prođu tim dionicama nekoliko puta dnevno pogotovo oni koji rade na terenu. Neka ih kamera snimi 2-3 puta u prekršaju svaki dan dok čestitke počnu dolaziti doma i lik skuži da ga se snima ode već cijela plaća :D

Link to comment
Share on other sites

Cijela placa godisnja mislis. S obzirom na brzinu nase birokracije pa cak i naplata kazni...

Po zakonu moraju i unaprijed biti oznacene tablom da je radarska kontrola a ne samo objavljeno negde kako bi svi bili ravnopravno obavesteni.

Tako je u svim drzavama inace za ove stalne kamere

Link to comment
Share on other sites

Zato jer im ipak nije jedini cilj napuniti proračun nego smanjiti brzinu na tim cestama.

Potez Vjesnik-Savica je navodno najprometnija dionica u cijeloj Hrvatskoj (rekao neki prometni stručnjak na TVu u emisiji "Šta vas žulja"). Neki ljudi prođu tim dionicama nekoliko puta dnevno pogotovo oni koji rade na terenu. Neka ih kamera snimi 2-3 puta u prekršaju svaki dan dok čestitke počnu dolaziti doma i lik skuži da ga se snima ode već cijela plaća :D

A smanjit ce se brzina na tim dijelovima, ekipa ce naucit di stoje kamere,tamo usporit a dalje udarat po starom. Al bolje ista nego nista...

Link to comment
Share on other sites

Kupis hide away okvir ako ste teski na gasu ima i za motore. Nisam za brzinu u gradu al svakom se omakne pogotovo kad stisnem da se rijesim budale. Svaki dan sam na zelenom valu i vise ne stiscem i ne guram se izmedju vozila na mjestima gdje pocinju kamere.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Kupis hide away okvir ako ste teski na gasu ima i za motore. 

I završiš za zaplijenjenim vozilom i kaznenom prijavom?!

 

Od radara postoji vrlo efektivna obrana u obliku radar-detektora. Pod uvjetom da dotične kamere doista brzinu mjere radarima, a ne onim forama da uspoređuju dvije fotografije.

Link to comment
Share on other sites

Na motoru imaš regu samo otraga, kamera te snimi dok se udaljavaš?

Čak i na AC postoje table koje označavaju radare, vjerojatno će ih i u gradu postaviti.

 

Generalno ne morate voziti preko ograničenja, ušteda vremena je zanemariva čak i na duljim relacijama, kamoli od semafora od semafora.

Link to comment
Share on other sites

Često cijeli promet Slavonskom npr vozi 30, 40 čak iznad ograničenja. Ista stvar je na Držićevoj. Dobro je da se to smanji, a kamere odlično djeluju, kao i znakovi da one slijede i vjerujem da će osim punjenja proračuna pasti i broj nesreća, posebno s težim posljedicama, na ovim ulicama.

Link to comment
Share on other sites

Često cijeli promet Slavonskom npr vozi 30, 40 čak iznad ograničenja. Ista stvar je na Držićevoj. Dobro je da se to smanji, a kamere odlično djeluju, kao i znakovi da one slijede i vjerujem da će osim punjenja proračuna pasti i broj nesreća, posebno s težim posljedicama, na ovim ulicama.

Upravo tako.

Pa Slavonskoj možeš voziti 100km/h bez drame (3 trake cesta i još sa svake strane pješački pregledni.

Dapače, ako nije špica, ne vozi se ispod 80km/h nikada, što je 20km/h iznad ograničenja.

Ono gdje ja vidim problem, a koji neće baš kamere riješiti efikasno - najviše tih sudara je za vrijeme špice (posebice tamo kod Vjesnika).

Upravo kad ni ne možeš voziti iznad ograničenja.

Link to comment
Share on other sites

Fali još ova kamera koja snima na 34-tom kilometru po obilaznici dole, ak netko zna otprilike di se nalazi ta kamera, nek označi pa da ju dodam i složim kompletnu završnu kartu.

 

LP

post-4792-0-18739600-1422958358_thumb.jp

Edited by WenDigo
Link to comment
Share on other sites

Speed kamere neće riješiti problem oduzimanja prednosti odnosno slalomarenja između traka što je po mom skromnom mišljenju uvjerljivo najveći uzrok stresa i živciranja u prometu pogotovo u vrijeme špice. Mislim da je to daleko veći problem nego prebrza vožnja.

Link to comment
Share on other sites

Često cijeli promet Slavonskom npr vozi 30, 40 čak iznad ograničenja.

Pa ovo je pokazatelj upravo koliko je suludo nisko postavljeno ogranicenje, a ne da postoji potreba za usporavanjem prometa. Prirodno kretanje kolone prosjecnih vozaca je vece od ogranicenja brzine. To znaci da je ogranicenje postavljeno prenisko i da ga treba povecati, ne da se nasilno usporava promet radarima. Edited by Dida
Link to comment
Share on other sites

Nije teško izračunati koliki se put prijeđe za vrijeme reakcije i vrijeme kočenja sa 70 i 100 kmh. Gdje je god cesta u naselju i imaju joj pristup bočne ulice, odmorišta i posebno pješaci veliki je rizik dizati ograničenje preko 70 kmh, koje btw važi i po uvjetima smanjene vidljivosti, smanjenog prijanjanja itd. Baš zato cijeli taj promet treba zauzdati i natjerati ljude da krenu tih 30 sekundi prije i ne pokušavaju nadoknaditi vrijeme jurcanjem po gradu. U Zagrebu sam dvije godine i vidio sam nekoliko teško stradalih pješaka (jednog pod crnom plahtom), ok, svi su pretrčavalai izvan obilježenog pješačkog na Držićevoj i Aveniji Dubrovnik, ali velika je razlika u izbjegavanju i kočenju sa 60 u odnosu na 100 kmh.

Link to comment
Share on other sites

Ne želim zvučati bešćutno, ali stradalih će uvijek biti. Ovako ili onako, da su ograničenja 30 kmh, bilo bi nesreća. Ograničenja moraju biti postavljena tako da su u skladu s prirodnim kretanjem automobila po cesti. Konkretno u Medulićevoj ulici je ograničenje 50 kmh, a na Zagrebačkoj aveniji 60 kmh. Ja se nadam da je svima jasno da je to suludo. Jer proći s 50 kmh po Medulićevoj je slično kao jedno 150 po Zagrebačkoj. I cijeli dan da stojiš s radarom u Medulićevoj, ne bi napisao niti jednu kaznu. Zašto - zato jer je prirodna brzina kretanja tamo oko 30 kmh bez obzira na ograničenje brzine jer se doista nalaziš u realnoj situaciji u kojoj dijete može istrčati na cestu. I automobili doista voze korakom. Isto tako prirodna brzina kretanja na Zagrebačkoj nije 60 kmh i forsiranje kamera na tim mjestima je čisto svinjsko punjenje proračuna. Matematika o izračunu puta kočenja je super, ali onda najbolje da je ograničenje svugdje 30 kmh jer eto, tak ćeš još brže zaustaviti auto. Samo da još napomenem da je prije par godina, prije nego je ZG avenija bila proširena, ograničenje svugdje bilo 10 kmh veće.

Link to comment
Share on other sites

Ne želim zvučati bešćutno, ali stradalih će uvijek biti. Ovako ili onako, da su ograničenja 30 kmh, bilo bi nesreća. Ograničenja moraju biti postavljena tako da su u skladu s prirodnim kretanjem automobila po cesti. Konkretno u Medulićevoj ulici je ograničenje 50 kmh, a na Zagrebačkoj aveniji 60 kmh. Ja se nadam da je svima jasno da je to suludo. Jer proći s 50 kmh po Medulićevoj je slično kao jedno 150 po Zagrebačkoj. I cijeli dan da stojiš s radarom u Medulićevoj, ne bi napisao niti jednu kaznu. Zašto - zato jer je prirodna brzina kretanja tamo oko 30 kmh bez obzira na ograničenje brzine jer se doista nalaziš u realnoj situaciji u kojoj dijete može istrčati na cestu. I automobili doista voze korakom. Isto tako prirodna brzina kretanja na Zagrebačkoj nije 60 kmh i forsiranje kamera na tim mjestima je čisto svinjsko punjenje proračuna. Matematika o izračunu puta kočenja je super, ali onda najbolje da je ograničenje svugdje 30 kmh jer eto, tak ćeš još brže zaustaviti auto. Samo da još napomenem da je prije par godina, prije nego je ZG avenija bila proširena, ograničenje svugdje bilo 10 kmh veće.

 

i-couldnt-agree.jpg

Link to comment
Share on other sites

Potpis na zadnje!

Umjesto tih kamera trebali su pojacati ophodnje na krizicnim mjestima gdje se stvaraju vuzve zbog kojih ljudi kasnije voze brze na ovim mjestima na koja planiraju staviti nadzor! Govorim o krizanjima tipa Zvonimirova-Subiceva i slicno gdje se rade guve jer ekipa ulazi u krizanje a zna da nece proci kroz njega.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.